• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    79 פוסטים 21 כותבים 3.6k צפיות 15 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      ברצינות @עמאר
      נערך לאחרונה על ידי ברצינות

      @עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      @ברצינות

      אני לא יודע מה בדיוק אתה שואל.

      אני ביקשתי לבדוק את האתר הזה http://barber.co.il/ ורק אחרי כן התברר לי שהוא בכלל לא קיים/פעיל, והאתר שאני זקוק לו הוא http://barber100.co.il/.
      רובוט היה יכול לחסוך לי נקודות (ולא שאיפכת לי עליהם, ממילא אני אף פעם לא גומר אותן.)
      או במקרים אחרים (אילו הייתי שם רק נקודה אחת) המתנה ארוכה (למעשה קיבלתי תשובה תוך דקה)
      וגם היה חוסך את העבודה של התומך (אלא אם כן נניח שבאמת ענה לי רובוט 🤖)

      איך בדיוק הרובוט אמור לנחש שמכל הספרים בעולם אתה מחפש דווקא את http://barber100.co.il/ ?
      אני אתן לך את הטיפ שלי: לפני שאני שולח אתר לבדיקה אני שם את הכתובת שלו בחיפוש גוגל וקורא את התקציר שמופיע בתוצאות החיפוש, זה עוזר לי להבין האם זה באמת האתר שאני צריך. בנוסף, אם הייתה לי טעות בהקלדת כתובת האתר גוגל יציע לי את התיקון

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ע מנותק
        עמאר @ברצינות
        נערך לאחרונה על ידי

        @ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

        איך בדיוק הרובוט אמור לנחש שמכל הספרים בעולם אתה מחפש דווקא את http://barber100.co.il/ ?

        את זה גם התומך לא אומר לי, הרובוט יכול לומר לי שהאתר לא פעיל.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב מנותק
          ברצינות @עמאר
          נערך לאחרונה על ידי ברצינות

          @עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

          @ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

          איך בדיוק הרובוט אמור לנחש שמכל הספרים בעולם אתה מחפש דווקא את http://barber100.co.il/ ?

          את זה גם התומך לא אומר לי, הרובוט יכול לומר לי שהאתר לא פעיל.

          במקרה הזה אני מבין שהאתר כן פעיל (מחזיר תגובה תקינה - קוד 200) אבל לא מכיל תוכן.
          אפשר לזהות כיתוב שמופיע באתר כגון this domain is for sale (למרות שלא תמיד זה אומר שהאתר כבר הפך ללא פעיל)

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • היימישעה מנותק
            היימישע @נדל"ן
            נערך לאחרונה על ידי

            @נדל-ן כל מילה זהב
            מכיר את זה טוב
            אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
            ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
            ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
            ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
            אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
            אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
            בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
            לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
            עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
            אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
            שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
            ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעול

            נטפרי - המהודר שבדיעבד

            nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • nigunN מנותק
              nigun
              נערך לאחרונה על ידי

              @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

              לעשות שינוי בתשתיות ולא שינוים נקודתיים.

              וזה לוקח זמן וכח אדם

              פתרון שורשי: פיתוח רובוט זיהוי שישתכלל עם הזמן לבדיקת התמונות

              אם זה פתרון טוב נטפרי מן הסתם הראשונים שירצו ליישם את זה.

              ככל שמתרחב מעגל המשתמשים יש בכללי יותר פניות בשלל נושאים
              הפתרון הנקודתי: גיוס כח אדם נוסף.
              הפתרון השורשי: רובוט שמזהה בעיות ופותר אותם לבד

              אולי יותר קל וזול לגייס עוד צוות לתמיכה מאשר לפיתוח....

              פותח האשכול כתב שצריך את הוידאו כ MP3 כאשר הוא נחסם.
              נטפרי יכולים לבדוק את הערוץ המדובר,
              ואם התוכן הכללי של הערוץ אכן מאושר.

              אז אפשר לעשות כזה דבר:
              הוא שולח פניה לבדיקת וידאו, הוידאו נשלח לבדיקה בינתיים
              במקביל - מקבל על ידי הרובוט באופן אוטומטי ומיידי את הווידאו כ MP3
              אם המתנה של פחות מדקה!!!!

              כנ"ל דורש מן הסתם פיתוח נוסף ותיוג של ערוצים שאפשר לאשר אותם לMP3 בלבד
              כמה ערוצים כאלו יש?

              לגבי זה כתבתי שכדאי לעשות אפליקציה לאזור האישי
              ויהיה ניתן להתקין אותו על טאבלט
              יש חברה שהופכת אתר לאפליקציה

              מה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?

              באפליקציה כזאת אפשר להכניס כמויות של אפשרויות,
              שיכולים לחסוך המון זמן של מתן שירות
              למשל לאחרונה היסתבכתי עם התקנה של אפליקציה חשובה מאוד שההיתי חייב לעדכן דחוף ובסבב של כמה ימים במערכת הפניות למצא פתרון לבעיה לא עלה דבר.
              עד שהשם פקח עני והבנתי שיכול להיות שזה קשור למקום אחסון
              שעוד רגע ואוזל לגמרי מהמכשיר
              מה שלי לקח כמה ימים לקשר - רובוט עושה בשניה!!!

              איך כל זה יתבצע באתר שארוז באפליקציה יפה?

              לא מעט פעמים שולחים קישור והוא בכלל לא תקין
              תשובה לזה מקבל לאחר זמן מה, על ידי נציג אנושי,
              תשובה לזה אפשר לקבל על ידי רובוט תוך מספק שניות!!

              יש פניות ששולחים ולאחר מספר שעות מקבל את ההודעה המוכנה מראש
              הפניה עברה למחלקה הרלוונטית
              המענה עלול לקחת זמן רב יותר

              בבדיקת ערוץ למשל

              לפני כמה ימים שלחתי ערוץ לבדיקה ופתחו מיד

              לא מעט פעמים שולחים קישור והוא בכלל לא תקין
              תשובה לזה מקבל לאחר זמן מה, על ידי נציג אנושי,
              תשובה לזה אפשר לקבל על ידי רובוט תוך מספק שניות!!

              כבר פועל מזמן
              אם אתה נכנס לאתר שלא מחזיר קוד 200 אתה רואה את זה מיד
              יש מקרים יותר סבוכים שקשה לבנות בוט שמכסה את כל המקרים.

              היימישעה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • magicodeM מחובר
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי magicode

                אם אתם רוצים בכל זאת דרך להפציץ נקודות לפניה. יש שיטה קיימת במערכת.
                אם שולחים פניה ועוד פניה עם אותו לינק במדיוק חשוב שהלינק יגיע מהחסימה לא לינק שמוסיפים לפניה.
                אז נהיה הצטברות נקודות, זה יכול להביא את הפניות האלו לממש תחילת התור.
                זה קורה בלינקים שמתפרסמים בכל מיני פורומים הם מתקבצים והדחיפות שלהם עולה.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                היימישעה יוליוסי nkN 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                • היימישעה מנותק
                  היימישע @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי היימישע

                  @magicode

                  (ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)

                  זה מה שעשיתי
                  אבל לא ראיתי בזה ישועה
                  וגם לא ידעתי אם זה מועיל או מזיק... כי זה גורם כאילו לתומכים לבדוק שוב ושוב אותו נושא

                  נטפרי - המהודר שבדיעבד

                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • magicodeM מחובר
                    magicode @היימישע
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @היימישע
                    אמרתי כבר שלא יועיל להיות בראש התור
                    עכשיו לדוגמא מי שישלח פניה עם 2 נקודות הוא יהיה 3 בתור. של הטיפול הפשוט.
                    הסיבה שטיפול מתעכב זה מתי שהוא קצת מסתבך.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • היימישעה מנותק
                      היימישע @nigun
                      נערך לאחרונה על ידי היימישע

                      @nigun אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                      מה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?

                      הודעות קופצות בטאבלט ועוד כמה שיפורים כמו קישור ישיר לפניות בחסימה וכו’

                      נטפרי - המהודר שבדיעבד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • יוליוסי מנותק
                        יוליוס @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                        אם אתם רוצים בכל זאת דרך להפציץ נקודות לפניה. יש שיטה קיימת במערכת.
                        אם שולחים פניה ועוד פניה עם אותו לינק במדיוק חשוב שהלינק יגיע מהחסימה לא לינק שמוסיפים לפניה.
                        אז נהיה הצטברות נקודות, זה יכול להביא את הפניות האלו לממש תחילת התור.
                        זה קורה בלינקים שמתפרסמים בכל מיני פורומים הם מתקבצים והדחיפות שלהם עולה.

                        חידוש גדול ופשוט.

                        YPY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • א מנותק
                          אורח פורח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אפשר להוסיף את דברי @magicode בהפצצת נקודות לתוך הויקי וכך לפחות שיהיה דבר מפורסם
                          על אף שזה פשוט מאוד למי שמתעמק קצת בנושא הנקודות ולא מבין למה עד היום הוא לא הבין את זה

                          ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • nkN מנותק
                            nk
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @nigun אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                            @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                            לעשות שינוי בתשתיות ולא שינוים נקודתיים.

                            וזה לוקח זמן וכח אדם

                            מישהו כתב שלא???
                            וגיוס עובדים גם כן לוקח זמן וכוח אדם וכסף.
                            נסו לחשוב מה שרובוט אחד משוכלל יכול לעשות 24/6 גם בשתיים או שלוש בלילה בתוך כמה שניות/דקות יכול לקחת לתמוכים במקרי קיצון כמה ימים

                            פתרון שורשי: פיתוח רובוט זיהוי שישתכלל עם הזמן לבדיקת התמונות

                            אם זה פתרון טוב נטפרי מן הסתם הראשונים שירצו ליישם את זה.

                            זוכר שקראתי שבדיקת התמונות במחשבה הראשונה של נטפרי,
                            היה שהתמונות יפתחו תוך כמה שניות!!!!!

                            פעם מגיקוד כתב שלפעמים יש איזה בג וכל התמונות שנבדקו הולכים לפח
                            נסה לחשוב אדם שלח תמונות לבדיקה מחכה שיחזרו ואז מיתבדה
                            (הוא כתב את זה בהקשר של סיעתה דישמיה)

                            נכון הם רוצים אבל זזה פיתוח רציני שיקח הרבה זמן לדעתי עד שיהפוך להשקב רשמית
                            (אני בטוח במאה אחוז שכבר קיים רובוט כזה או אחר שמיעל בבדיקת התמונות
                            הי אז הצעתי שיהיה ניתן לעלות סרטונים לפורום וממש התנגדו
                            מה שרציתי להראות זה ביודק את זה אם תיקח קובץ PDF אם תמונות שיש בהם רק מלל הוי אומר שני צבעים שחור - לבן אתה תראה שזה יפתח תוך כמה שניות ללא קשר לבדיקת התמונות)

                            ככל שמתרחב מעגל המשתמשים יש בכללי יותר פניות בשלל נושאים
                            הפתרון הנקודתי: גיוס כח אדם נוסף.
                            הפתרון השורשי: רובוט שמזהה בעיות ופותר אותם לבד

                            אולי יותר קל וזול לגייס עוד צוות לתמיכה מאשר לפיתוח....

                            הייתה שורה שמחקתי וכך כתבתי בה
                            "לדעתי תוך חמש שנים כל בית חרדי ממוצע יחזיק נטפרי בבית"
                            ותאר לך כמה סניפים של בודקי תמונות עוד יצטרכו להקים
                            ועוד כמה כח אדם יצטרכו לגייס

                            פותח האשכול כתב שצריך את הוידאו כ MP3 כאשר הוא נחסם.
                            נטפרי יכולים לבדוק את הערוץ המדובר,
                            ואם התוכן הכללי של הערוץ אכן מאושר.

                            אז אפשר לעשות כזה דבר:
                            הוא שולח פניה לבדיקת וידאו, הוידאו נשלח לבדיקה בינתיים
                            במקביל - מקבל על ידי הרובוט באופן אוטומטי ומיידי את הווידאו כ MP3
                            אם המתנה של פחות מדקה!!!!

                            כנ"ל דורש מן הסתם פיתוח נוסף ותיוג של ערוצים שאפשר לאשר אותם לMP3 בלבד
                            כמה ערוצים כאלו יש?

                            כל הערוצים שפתוחים בנטפרי!!!

                            יש מושג שערוץ פתוח לתצוגה ראשית הוי אומר שזה לא פתוח באופן גורף
                            אלה התוכן הכללי של הערוץ מאושר ולכן הערוץ נפתח
                            וכל סרטון צריך בדיקה אישית
                            דוגמא לערוצים
                            מזרחי טפחות
                            עליבאבא

                            לגבי זה כתבתי שכדאי לעשות אפליקציה לאזור האישי
                            ויהיה ניתן להתקין אותו על טאבלט
                            יש חברה שהופכת אתר לאפליקציה

                            מה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?
                            איך כל זה יתבצע באתר שארוז באפליקציה יפה?

                            א
                            שליטה מרחוק - יכול לעזור מאוד כאשר מדובר במבוגר כמו אבא שלי
                            שלקח לי ארבעים דקות להסביר לו איך להתקין טים וויאור וכו עד שיתיאשתי
                            ופשוט נסעתי אליו פיזי
                            ב
                            יכול לזהות שנגמר האיחסון ולחסוך זמן תימכה ארוך ומיגע כמו שקרה לי
                            ג
                            הסרטת מסך באנדרויד - אין את זה כיום.
                            ד
                            כאשר התקנתי וופרי על הטאבלט האתרים היחידים שעבדו לי זה של נטפרי
                            ולא היה ניתן להשתלט מרחוק על אפליקציה חיצונית
                            התומך ממש לא האמין לי למה שאני אומר שאני שולח הודעה מהאפליקציה ולא מהמחשב כי אצלו הופיעה שאני שולח מהמחשב
                            באותה תקופה לצערי היה לי טלפון של הדרן וכך הוא
                            הישטלט אליו והפעלתי מצלמה ונתן לי הוראות דרך הטלפון
                            כמה שזה מסורבל

                            במחשב (וונידוס 11) בנוסף אם יש בעיות הוא יכול לפתור אותם לבד ואו להציג את הבעיה
                            למשל אם יש בעיות גלישה וחושבים שזה קשור לנטפרי מתקשרים לנציג שאומר לך להיכניס לדוס להקליד PING 8.8.8.8 ואז להגיד את התשובה לנציג שזה שוב זמן תמיכה טלפוני ולפעול על פי זה אפליקציה כזו יכולה לזהות שכאשר יש בעיות בחיבור היא בודק את זה אוטומטי
                            וכן בדיקה בדפדפן באופן אוטומטי של הקישור 210.co.il וכו'
                            כמשתמש מקבל התצואה לבד ללא כל צורך בתמיכה

                            זה עוד הרבה דברים מעבר שלא ממש זוכר אותם כרגע

                            לפני כמה ימים שלחתי ערוץ לבדיקה ופתחו מיד

                            גם לי יש פעמים שעונים לי תשובה ופותחים תוך כדי דיבור
                            ולפעמים .........פשוט צריך רובוט שיחסוך את כל זה

                            כבר פועל מזמן
                            אם אתה נכנס לאתר שלא מחזיר קוד 200 אתה רואה את זה מיד
                            יש מקרים יותר סבוכים שקשה לבנות בוט שמכסה את כל המקרים.

                            אף אחד לא חושב שתוך יומיים יסימו לבנות
                            לאט לאט יצטברו תקלות ואת רובן המוחלט יהיה ניתן להכניס לרובוט שיפתור באופן אוטומטי

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • nkN מנותק
                              nk @היימישע
                              נערך לאחרונה על ידי nk

                              @היימישע אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                              @נדל-ן כל מילה זהב
                              מכיר את זה טוב
                              אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
                              ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
                              ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
                              ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
                              אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
                              אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
                              בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
                              לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
                              עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
                              אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
                              שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
                              ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעול

                              בהחלט מודה שיותר הגיוני נקודות זהב מאשר מסלול פרמיום
                              לפעמים יכול להיות גם משתמש רגיל שיש לו פניה שספציפית מאוד ממש דחופה לו
                              ובשבילה לא שווה להיכנס למסלול חדש
                              (אפשר לשלב גם וגם)

                              מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                              סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                              מבית - פאזלית
                              לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                              הפצה: 058-327-8060
                              מייל: pazalit24@gmail.com
                              https://www.youtube.com/@pazalit24
                              https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                              MorrisM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • YPY מנותק
                                YP @יוליוס
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @יוליוס אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                חידוש גדול ופשוט.

                                @אורח-פורח אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                על אף שזה פשוט מאוד למי שמתעמק קצת בנושא הנקודות ולא מבין למה עד היום הוא לא הבין את זה

                                סיקרנתם אותי, מה כל כך פשוט בזה?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • יוליוסי מנותק
                                  יוליוס
                                  נערך לאחרונה על ידי יוליוס

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אורח פורח @YP
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @yp נאמר כבר בכמה מקומות ע"י ׁׂ@magicode שפניה שנשלחת ע"י כמה משתמשים מתקדם בתור לפי כמות הנקודות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • nkN מנותק
                                      nk
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      משהו קטן אך חשוב מאוד שכדאי להדגיש.
                                      יש כאלה שעיקר עבודתם היא בלילה
                                      בשעות שאין תמיכה באופן רשמי (פעם קיבלתי תשובה ב 2 בלילה)
                                      וברגע שיש כזה רובוט שיכול לפתור חלק נכבד מהבעיות באופן אוטומטי
                                      אז גם פניה ב 2 בלילה יכולה להיפתר תוך מספר דקות
                                      ולתת את הנוחות של עבודה שוטפת
                                      ואת השעות שנוחות לכל אחד לעבוד
                                      למרות של כל התומכים ישנים שנת ישרים (ביושר)

                                      לוקח את הרובוט למקום קצת מוקצן כדי שנבין שזה יכול להגיע לשם.
                                      בא נניח שמשתמש נכנס לאתר שעל התמונות שבו נכתב
                                      לבדיקת התמונות פנו לנטפרי
                                      אז הרובוט הפשוט - אחרי ששלחתי פניה מטפל בה.
                                      הרובוט המשוכלל(מוקצן) - תוך כדי גלישה יכול לפתור את הבעיה בלי לשלוח בכלל פניה

                                      אין לי מושג איך מטפלים באמת בכל פניה
                                      אבל בטוח במאה אחוז שכאשר נטפרי יתחילו לפתח את זה
                                      יהיה להם סיעתה דישמיה ויצליחו לפתור את רב הפניות.

                                      אני משאיר כאן מספר פניה
                                      עם הסרטת מסך שבה אני מפרט את כוונתי
                                      שלדעתי בדרך כזו ניתן לפתור חלק ניכר מהפניות
                                      באופן אוטמטי

                                      פלייליסט

                                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                      מבית - פאזלית
                                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                      הפצה: 058-327-8060
                                      מייל: pazalit24@gmail.com
                                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • nigunN מנותק
                                        nigun
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                        מה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?
                                        איך כל זה יתבצע באתר שארוז באפליקציה יפה?

                                        א
                                        שליטה מרחוק - יכול לעזור מאוד כאשר מדובר במבוגר כמו אבא שלי
                                        שלקח לי ארבעים דקות להסביר לו איך להתקין טים וויאור וכו עד שיתיאשתי
                                        ופשוט נסעתי אליו פיזי
                                        ב
                                        יכול לזהות שנגמר האיחסון ולחסוך זמן תימכה ארוך ומיגע כמו שקרה לי
                                        ג
                                        הסרטת מסך באנדרויד - אין את זה כיום.
                                        ד
                                        כאשר התקנתי וופרי על הטאבלט האתרים היחידים שעבדו לי זה של נטפרי
                                        ולא היה ניתן להשתלט מרחוק על אפליקציה חיצונית
                                        התומך ממש לא האמין לי למה שאני אומר שאני שולח הודעה מהאפליקציה ולא מהמחשב כי אצלו הופיעה שאני שולח מהמחשב
                                        באותה תקופה לצערי היה לי טלפון של הדרן וכך הוא
                                        הישטלט אליו והפעלתי מצלמה ונתן לי הוראות דרך הטלפון
                                        כמה שזה מסורבל
                                        במחשב (וונידוס 11) בנוסף אם יש בעיות הוא יכול לפתור אותם לבד ואו להציג את הבעיה
                                        למשל אם יש בעיות גלישה וחושבים שזה קשור לנטפרי מתקשרים לנציג שאומר לך להיכניס לדוס להקליד PING 8.8.8.8 ואז להגיד את התשובה לנציג שזה שוב זמן תמיכה טלפוני ולפעול על פי זה אפליקציה כזו יכולה לזהות שכאשר יש בעיות בחיבור היא בודק את זה אוטומטי
                                        וכן בדיקה בדפדפן באופן אוטומטי של הקישור 210.co.il וכו'
                                        כמשתמש מקבל התצואה לבד ללא כל צורך בתמיכה
                                        זה עוד הרבה דברים מעבר שלא ממש זוכר אותם כרגע

                                        אתה הצעת לארוז את האתר בתוך אפליקציה
                                        וכל זה דורש פיתוח של דברים חדשים שלא נמצאים באתר.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • ליכטל מנותק
                                          ליכט @אורח פורח
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אורח-פורח אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                          על אף שזה פשוט מאוד למי שמתעמק קצת בנושא הנקודות ולא מבין למה עד היום הוא לא הבין את זה

                                          זה ממש לא פשוט, ופעם זה לא היה.
                                          פעם, כל פניה כזאת היתה נעמדת במקומה לפי כמות הנקודות וזמן השליחה שלה.

                                          זה פיתוח שנעשה בהמשך שמקבץ כמה פניות יחד, ומעלה אותם בראש התור בהתאם לסך הנקודות של כלל הפניות יחד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                          • nkN מנותק
                                            nk @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @magicode
                                            הסיבה שטיפול מתעכב זה מתי שהוא קצת מסתבך.

                                            ואת הדברים המסובכים האלה אפשר ללמוד רובוט (למשל את רובי) שלאט לאט ילמד את הבעיה ואיך פותרים אותה
                                            ואז חלק מהבעיות יהיו ניתנות לפיתרון
                                            תוך כדי גלישה (שרי אלפים)
                                            וחלק לאחר פניה לרובוט(שרי מאות)
                                            וחלק לאחר פניה לתומך אנושי (שרי חמישים)
                                            וחלק לאחר פניה לתומך מיוחד (שרי עשרות)

                                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                            מבית - פאזלית
                                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                            הפצה: 058-327-8060
                                            מייל: pazalit24@gmail.com
                                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                            אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון