פניה שלא נענית
-
אני יודע שזה לא המקום כאן, אך אין לי אפשרות אחרת
שלחתי פניה מאוד דחופה ביום רביעי שעבר, היה לי התכתבות קצרה, אך הפסיקו להגיב.
כתבתי כמה תגובות לפניה ועדיין לא ענו לי...
פניה מס' 2507850
סליחה על ההטרחה אך אין לי ברירה אחרת..
@magicode -
@יהודי-פשוט-וטוב תשתמש בפעמון ליד התגובה האחרונה זה יותר יעיל
-
@אינו-יודע-לשאול
השתמשתי וגם לא עזר,עכשיו קיבלתי תגובה:
הפניה הועברה לגורמים המתאימים,
המענה עלול לקחת זמן רב יותר.
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בפניה שלא נענית:
@אינו-יודע-לשאול
השתמשתי וגם לא עזר,עכשיו קיבלתי תגובה:
אז זה כן עזר
כנראה מדובר בבעיה קצת מורכבת
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בפניה שלא נענית:
אני יודע שזה לא המקום כאן, אך אין לי אפשרות אחרת
שלחתי פניה מאוד דחופה ביום רביעי שעבר, היה לי התכתבות קצרה, אך הפסיקו להגיב.
כתבתי כמה תגובות לפניה ועדיין לא ענו לי...
פניה מס' 2507850
סליחה על ההטרחה אך אין לי ברירה אחרת..
@magicodeגם אני סובל מאותה בעיה, הפסיקו להגיב. גם אחרי כמה פניות. כרוניקה של התשה וסבל:
חסמו לי פורום שהיה פתוח לי 5 שנים באישור הרב ונציג קהילתי, ללא הסבר ונימוק עניני.
כתגובה לפניה [לפני 5 יום] ענו [לפני 4 ימים] שעקב מורכבות הפניה היא הועברה למחלקה מיוחדת.
פניתי שוב בתמיהה על התמהמהות התגובה. וענו [לפני יומיים] בהפניה לעמוד הנימוק הישן של חסימת הפורום ההוא.
פניתי שוב בכעס על חוסר התגובה העניינית. ולמעשה עד רגע זה לא נעניתי.
זה מזיק לי בעבודתי השוטפת - ואין כל התייחסות מהמערכת. -
אכן נראה כי משהו לא טוב עובר כל מרכז הפניות.
היה לי עכשיו עוד פניות של הורדת ZIP שנהפכו לפניות מסובכות,
אגב פתרון חלקי לפניה שבעקבותיה פתחתי את הנושא היה שיחה טלפונית,
שזה קידם את זה.
(הפניה הייתה תמונות חסומות באזור אישי של קורס שרכשתי,
בפתיחת הפניה שאלתי אם הם רוצים שם משתמש וסיסמא להיכנס ולראות את הבעיה,
תכלס לא הגיבו וכו'
דיברתי עם נציגה טלפונית היא אמרה לי תשלח שם משתמש וסיסמא וזה יסודר,
שלחתי ואכן תוך חצי שעה זה סודר,
אני לא מבין למה לא עשו את זה מיד)לאחרונה אני שורף ה-מ-ו-ן זמן על לשלוח פניות, ועוד הקלטות, והקלטות עם כלים אחרים וכו'
-
@רוצה-לרצות אמר בפניה שלא נענית:
גם אני סובל מאותה בעיה, הפסיקו להגיב. גם אחרי כמה פניות. כרוניקה של התשה וסבל:
חסמו לי פורום שהיה פתוח לי 5 שנים באישור הרב ונציג קהילתי, ללא הסבר ונימוק עניני.
כתגובה לפניה [לפני 5 יום] ענו [לפני 4 ימים] שעקב מורכבות הפניה היא הועברה למחלקה מיוחדת.
פניתי שוב בתמיהה על התמהמהות התגובה. וענו [לפני יומיים] בהפניה לעמוד הנימוק הישן של חסימת הפורום ההוא.
פניתי שוב בכעס על חוסר התגובה העניינית. ולמעשה עד רגע זה לא נעניתי.אני בכללי מאוד בעד כל שיפור בשירות של נטפרי, וכשיש תלונות (אפילו אם אין בהם משום טענה של ממש על השירות, אבל אם הם יכולים להוביל לשיפור בשירות) אני לא קופץ להגן בכל מחיר, אבל אני לא חושב שהנ״ל תלונה הוגנת, וזה לא הוגן להשאיר את זה פה בלי תגובה כאילו כולם מסכימים שיש תקלה בשירות של נטפרי
תבין, לנהל סינון כמו של נטפרי היא עבודה מאוד מסובכת וקשה, יש קווים מאוד עדינים שצריך לשמור, יש לפעמים שאלות מאוד קשות בבחינת ״אוי לנו אם נפתח אוי לנו אם לא נפתח״
להגיע להחלטות במקרים כאלו לא קללפי הודאת בעל דין, אתה מקבל תועלת מהפורום הנ״ל, אם כן יש לך פסול נוגע ובעל דבר, אני לא חושב שנטפרי אמורים לנהל איתך משא ומתן בנוגע להחלטתם, המקסימום שהם אמורים לעשות (ועשו את זה) זה לדווח לך שהנושא מחכה להחלטה
כל בר דעת יסכים שלכפות על נטפרי להגיע להחלטה קשה תוך זמן קצר יכול להיות הרס של כל מה שהיה ידוע עד היום כ״נטפרי״.
-
לפעמים לקוח שמטיש אותנו בויכוחים מפסיקים להגיב לו.
-
@magicode תודה על ההגדרה היפה "מתיש אותנו בויכוחים"
שאלתי שאלה אחת ולא נעניתי כלל.
אם יש שינוי במדיניות נטפרי בנוגע למה שאני משתמש - תעדכנו אותי על השינוי.
זה ממש לא הוגן לחסום שרירותי, ללא הסבר. ולכתוב שכך היתה המדיניות מאז ועד היום. ולהוסיף:
פורום... אין אופציה לפתוח בנטפרי בשום צורה. זה נקודה וסוף פסוק. ואין אפשרות לשנות ולהתכווח על זה.
וגם אם תגיב לא נענה לך בפניה הזאת. ולא יעזור גם אם תתלונן בפרום.רק תגיד לי מי מתיש את מי
-
@yzahn תודה על המוסר.
אני חולק עליך בכמה נקודות.
וכלקוח 5 שנים של נטפרי חושבני שמגיעה לי תשובה על בקשתי האחת. -
בכוונה הגבתי לך תגובה ברורה מאוד שלא תרגיש שמורחים אותך.
אומרים לך בדוגרי בדיוק מה התגובה של נטפרי לעניין הזה.
ושאין מקום להתפלסף על זה. -
@magicode אמר בפניה שלא נענית:
לפעמים לקוח שמטיש אותנו בויכוחים מפסיקים להגיב לו.
ולגבי הפניות שלי?
תוכל לבדוק
אני לא יודע מי ירד רמה אני או השירות,
תכלס בתקופה האחרונה כל דבר שורף המון זמן, ומסתבך וכו'
אני יודע שאני צריך רק להודות להם וכו'אבל תכלס אני צריך דברים דחופים וזה נסחב...
-
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בפניה שלא נענית:
@magicode אמר בפניה שלא נענית:
לפעמים לקוח שמטיש אותנו בויכוחים מפסיקים להגיב לו.
ולגבי הפניות שלי?
תוכל לבדוק
אני לא יודע מי ירד רמה אני או השירות,
תכלס בתקופה האחרונה כל דבר שורף המון זמן, ומסתבך וכו'
אני יודע שאני צריך רק להודות להם וכו'אבל תכלס אני צריך דברים דחופים וזה נסחב...
הפניה שלך ארוכה מאוד עם הרבה פרטים ואין לי את הזמן להתעמק בזה.
-
@magicode אמר בפניה שלא נענית:
הפניה שלך ארוכה מאוד עם הרבה פרטים ואין לי את הזמן להתעמק בזה.
בסוף זה סודר.
יש עוד פניות לקבלת קובץ ZIP שהסתבכו,
אודה אם יהיה לך זמן לבדוק אותם.2519171,2519176,2519173,2512031
קבצי ZIP שאני צריך דחוף.
תודה רבה