• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שירות לקוחות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    17 פוסטים 11 כותבים 844 צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אהרן שובקסא מנותק
      אהרן שובקס @noshe
      נערך לאחרונה על ידי

      @noshe אמר בשירות לקוחות:

      אני צריך להסתפק עם חברת סינון פחותה בהרבה

      שהם פותחים אתרים דרך הטלפון במיידי?
      אפשר לדעת מה השם של החברה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • א מנותק
        א. א. 1
        נערך לאחרונה על ידי

        באגב, אני ומאמין שעוד רבים כמוני דוקא נהנים מזה, שהרי כידוע אינטרנט הוא דבר מסוכן, וכפי הסלוגן של נטפרי 'גם אינטרנט מסונן עלול להיות מסוכן', ולכן זה דוקא טוב לפעמים להשהות את השימוש, אני נורא רוצה/צריך להכנס לאתר מסויים, ואני יודע שאני צריך להמתין, וזה מגביר אצלי את המודעות, שהרי למה אני ממתין? שהאתר יבדק!, כלומר - שעד שאני לא בטוח שזה אתר נקי אני לא רוצה ולא יכול להכנס אליו, וממילא זוהי תזכורת מצויינת לסכנת האינטרנט

        F אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • F מנותק
          Full Stack @א. א. 1
          נערך לאחרונה על ידי

          @א-א-1 אמר בשירות לקוחות:

          באגב, אני ומאמין שעוד רבים כמוני דוקא נהנים מזה, שהרי כידוע אינטרנט הוא דבר מסוכן, וכפי הסלוגן של נטפרי 'גם אינטרנט מסונן עלול להיות מסוכן', ולכן זה דוקא טוב לפעמים להשהות את השימוש, אני נורא רוצה/צריך להכנס לאתר מסויים, ואני יודע שאני צריך להמתין, וזה מגביר אצלי את המודעות, שהרי למה אני ממתין? שהאתר יבדק!, כלומר - שעד שאני לא בטוח שזה אתר נקי אני לא רוצה ולא יכול להכנס אליו, וממילא זוהי תזכורת מצויינת לסכנת האינטרנט

          זה נכון לכל מי שאינטרנט בשבילו זה בילוי או נוחות,
          לא נכון בכלל למי שצריך את האתר לעבודתו.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
          • אחד תםא מנותק
            אחד תם @א. א. 1
            נערך לאחרונה על ידי אחד תם

            @א-א-1 אמר בשירות לקוחות:

            וזה מגביר אצלי את המודעות, שהרי למה אני ממתין? שהאתר יבדק!, כלומר - שעד שאני לא בטוח שזה אתר נקי אני לא רוצה ולא יכול להכנס אליו, וממילא זוהי תזכורת מצויינת לסכנת האינטרנט

            ואני מעדיף ואני מאמין שעוד רבים כמוני
            שבמקום שנזכור כל הזמן שיש אינטרנט פרוץ והוא נורא מסוכן
            שנטפרי יהיה כל כך מוצלח ומהיר
            וכל מה שצריך יהיה פתוח בלי שהייה כלל
            עד שנשכח שיש בכלל דבר כזה אינטרנט לא מסונן, ומסוכן

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • א מנותק
              א. א. 1 @אחד תם
              נערך לאחרונה על ידי

              @אחד-תם אמר בשירות לקוחות:

              עד שנשכח שיש בכלל דבר כזה אינטרנט לא מסונן, ומסוכן

              גם אינטרנט מסונן עלול להיות מסוכן

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א מנותק
                א. א. 1 @Full Stack
                נערך לאחרונה על ידי

                @full-stack אמר בשירות לקוחות:

                זה נכון לכל מי שאינטרנט בשבילו זה בילוי או נוחות,
                לא נכון בכלל למי שצריך את האתר לעבודתו.

                אני גם משתמש לצערי באינטרנט לצרכי פרנסה, ועדין אני חושב שזה טוב לפעמים לחכות ולדעת מה המחיר שאני משלם על כך שאני משתמש באינטרנט מסונן,
                כן, יש דברים שמחים לשלם עליהם מחיר יקר
                לדוגמא, ישנם סוגי אנשים שאם תציע להם את האתרוג הכי מהודר בחינם הם לא ירצו, למה? כי הם רוצים לשלם על המצוה!
                אני רוצה לשלם על כך שאני משתמש באינטרט מסונן

                צדיק תמיםצ F 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צדיק תמיםצ מנותק
                  צדיק תמים @א. א. 1
                  נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                  @א-א-1 מה עם "אל תביאנו לידי נסיון"? כשאתה צריך להסביר לבוס שלך שאתה לא יכול לעבוד בגלל שאתה מחכה לסינון שלך שיגיב לפניה פשוטה מלפני כמה שעות, זה נסיון.
                  אני חושב שיש מספיק מקומות שנתקלים בקשיים בגלל הסינון שאין צורך להוסיף בכח...
                  אם אתה נהנה מזה, אתה מוזמן להגדיר לך בהגדרות על כל האתרים "מונע התמכרות" ולחכות כמה שניות בכל אתר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • F מנותק
                    Full Stack @א. א. 1
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @א-א-1 אמר בשירות לקוחות:

                    @full-stack אמר בשירות לקוחות:

                    זה נכון לכל מי שאינטרנט בשבילו זה בילוי או נוחות,
                    לא נכון בכלל למי שצריך את האתר לעבודתו.

                    אני גם משתמש לצערי באינטרנט לצרכי פרנסה, ועדין אני חושב שזה טוב לפעמים לחכות ולדעת מה המחיר שאני משלם על כך שאני משתמש באינטרנט מסונן,
                    כן, יש דברים שמחים לשלם עליהם מחיר יקר
                    לדוגמא, ישנם סוגי אנשים שאם תציע להם את האתרוג הכי מהודר בחינם הם לא ירצו, למה? כי הם רוצים לשלם על המצוה!
                    אני רוצה לשלם על כך שאני משתמש באינטרט מסונן

                    שמחה בשבילך שיש לך את האפשרות לחכות. לי אין אותה, וגם ככה הסינון זה פיל גדול במרכז החדר.
                    אז מה שבעייתי - שישאר סגור. אין לי איך לגשת אליו - ואני לא רוצה שיהיה.
                    אבל אתרים שאפשר לפתוח - כדאי שאוכל לעשות את זה מהר.
                    עדיף לי לריב עם הבוס על דברים מהותיים, מאשר לפתוח מולו תיק כל פעם שלוקח חצי יום עבודה עד לקבלת המענה.
                    שלא לדבר על זה שבזמנים לחוצים הזמן הזה לגמרי על חשבוני ועל חשבון הילדים שלי.
                    לא, לא רואה אידיאל בזה שהם צריכים ביביסיטר בערבים.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                    • א מנותק
                      א. א. 1
                      נערך לאחרונה על ידי

                      שלום לכל חברי הפורום היקרים
                      א. אשריכם שאתם משתמשים בנטפרי למרות כל הקשיים והעיכובים.
                      ב. לפי תגובות הציבור כאן, אני מבין שלמרות שאני משתמש באינטרנט לצרכי עבודה, אבל ישנם אנשים שצריכים את האינטרנט יותר ממני, אני ב"ה עצמאי עם שעות עבודה גמישות ולכן חשבתי את מה שחשבתי, אני רואה שדיברו כאן על הבוס וכו', לכן אני מתנצל על דברי, וחוזר בי ממה שכתבתי
                      אשריכם ישראל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • DovidStrohD מנותק
                        DovidStroh @noshe
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @noshe תנסה לחשבו מה קורה כשאתה שולח אתר לבדיקה (עם 3 נקודות - עוקב את כל התור)

                        אני מניח שנציגים רואים את הפניה שלך תוך 5 דקות (והראיה לכך שרוב פניות לבדיקת אתרים עם 3 נקודות מטופלים תוך 5 דקות בערך - ככה זה אצלי לפחות וגם ככה נראה מהסטטיסטיקה בשליחת פניה).

                        אכן יש אתרים שלא מטופלים תוך 5 דקות. אז מה יכול להיות הסיבה?
                        זה כל הסיבות שאני יכול לחשוב עליהם:

                        1. שהם החליטו לא לטפל (לא מסתבר)
                        2. שאין תמיכה עכשיו (גם לא מסתבר - יש תמיכה 24 שעות)
                        3. שעכשיו יש 100 פניות שעקבו את התור (שמו 3 נקודות)
                        4. שזה אתר מאד מסובך שצריך פיתוח מסוים או בדיקה ע"י נציג מקצועי יותר

                        בכל הסיבות האלו אני ממש לא רואה איך טלפון יהיה פתרון.

                        D Stroh

                        אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • אחד תםא מנותק
                          אחד תם @DovidStroh
                          נערך לאחרונה על ידי

                          גם אם יש עוד שבע עשרה אפשרויות למה יש עיכוב
                          למה ששיחת טלפון תזרז את זה??

                          אולי הנציגים בנטפרי קיבלו חיזוק והפסיקו להשתמש באינטרנט לצורך עבודה?...

                          שיחת טלפון יכולה במקרה הטוב לפתור בעיות שקשורות לתקשורת בין הנציגים ללקוח

                          ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ChocolateC מנותק
                            Chocolate @אחד תם
                            נערך לאחרונה על ידי

                            יעזור לקצר זמן במקום הפינג פונג בין הלקוח לתומכים, או לאנשים שלא מסתדרים עם ההקלטות וכדו.

                            אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • אינו יודע לשאולא מנותק
                              אינו יודע לשאול @Chocolate
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @chocolate לעזרה בהקלטות יש תמיכה טלפונית כבר היום.
                              למקרה של פינג פונג אם לקוח כתב ברור מה הוא צריך ועדיין לא הצליחו לפתור את הבעיה אמורים ליצור איתו קשר יזום מצד התמיכה בשלב מסוים ככה זה מהנסיון שלי.

                              אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                              כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                              ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ChocolateC מנותק
                                Chocolate @אינו יודע לשאול
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אני לא מדבר על מקרים מסובכים (שאז זה בדרך כלל אחרי כמה ימים הלוך ושוב ואז מבקשים ממך שעות זמינות ומשיהו יתקשר אילך, שגם לוקח זמן), אני מדבר על הזמן שהולכת לאיבוד בין הקלטה לשניה, ולפעמים זה זמן קריטי, או אנשים שלא יודעים/יכולים/רוצים להתעסק עם הסברים/הקלטות הלוך ושוב.

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ש מנותק
                                  שלו' @Chocolate
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @chocolate יש גם צד שני למטבע.
                                  כשהכל מתנהל דרך מערכת פניות, יכולים להעביר את הפניה מתומך לתומך באופן שזה יטופל ע"י התומך הנכון, לדוגמא פניה סבוכה מועבר פנימית לגורם מקצועי יותר.
                                  בשירות לקוחות טלפונית, בכל החברות הפניות נענות ע"י נציגים שאינם בכירים ואז הטיפול הינה בהתאם (למעט חברה שמוכנה לשלם עבור בכירים מקצועיים שיענו בטלפון).
                                  אפשר לבדוק את זה מתוך נסיונו של כל או"א בפניות לחברות שונות כמו בנקים, משרדי ממשלה, ספקי אינטרנט וגם לרבות חברות סינון אחרות שיש להם מערכת טלפוני לטיפול בפניות, בפניה פשוטה מאוד זה אכן יעיל יותר אבל בפניה שאינה סטנדרתית מקבלים טיפול לקוי.

                                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                  • ב מנותק
                                    ברצינות @שלו'
                                    נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                    @שלו אמר בשירות לקוחות:

                                    @chocolate יש גם צד שני למטבע.
                                    כשהכל מתנהל דרך מערכת פניות, יכולים להעביר את הפניה מתומך לתומך באופן שזה יטופל ע"י התומך הנכון, לדוגמא פניה סבוכה מועבר פנימית לגורם מקצועי יותר.
                                    בשירות לקוחות טלפונית, בכל החברות הפניות נענות ע"י נציגים שאינם בכירים ואז הטיפול הינה בהתאם (למעט חברה שמוכנה לשלם עבור בכירים מקצועיים שיענו בטלפון).
                                    אפשר לבדוק את זה מתוך נסיונו של כל או"א בפניות לחברות שונות כמו בנקים, משרדי ממשלה, ספקי אינטרנט וגם לרבות חברות סינון אחרות שיש להם מערכת טלפוני לטיפול בפניות, בפניה פשוטה מאוד זה אכן יעיל יותר אבל בפניה שאינה סטנדרתית מקבלים טיפול לקוי.

                                    מהיכרות קטנה עם העולם הזה אני יכול לכתוב שאתה צודק באופן כללי -
                                    פניות מועברות תחילה לדרג הנמוך,
                                    אך עם זאת קיים נוהל מסודר באלו מקרים יש להעביר את השיחה לדרג בכיר יותר

                                    לסיכום - היררכיה קיימת אך עם זאת קיימת אפשרות להגיע לדרג בכיר יותר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון