• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נפילות קצרצרות מספר פעמים ביום

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    16 פוסטים 8 כותבים 572 צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6 מנותק
      650
      נערך לאחרונה על ידי

      אני חווה נפילות קצרות של X שניות ברשת, מספר פעמים ביום
      אבל זה לא משפיע על כל המכשירים באופן שווה
      לדוגמא: מכשיר טלפון שעובד על האינטרנט ממשיך לפעול כרגיל לגמרי (בזמן שיחה גם שמע וגם דיבור תקינים, ניתן גם לקבל שיחה חדשה)
      חיבור לשולחן עבודה מרחוק (RDP) - מתנתק
      מכשיר פינפד לסליקת אשראי - מתנתק

      האם ומה אני יכול לעשות

      --
      ניסיתי להחליף ראוטר וספק
      והתופעה נשארת אותו דבר

      05484366390 א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • 05484366390 מנותק
        0548436639 @650
        נערך לאחרונה על ידי

        @650 , אני חווה בדיוק את אותן התקלות שאתה מתאר!
        נסיונות לבדוק את העניין מול בזק לא צלחו.
        מה באמת זה יכול להיות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ מנותק
          צביקה3
          נערך לאחרונה על ידי

          אותה בעיה גם אצלי, ספק 019, ראוטר TP-Link :Archer VR300.
          התקנתי את התוסף הזה:
          https://chrome.google.com/webstore/detail/hgccfdagfbilbdbkgmfdmmdfmjjoakfo
          הוא מראה בערך 30 ניתוקים ביום של שניה או יותר.
          @650 @0548436639 תוכלו לציין איזה ספק? אולי זה קשור לספק מסויים או מכונה מסויימת.

          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 6 מנותק
            650 @צביקה3
            נערך לאחרונה על ידי

            @צביקה3
            מצב נוכחי
            ספק: בזק
            מכונה: bezeq106netfree32

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              איציק ס @650
              נערך לאחרונה על ידי

              @650 לי אין שום תקלות הכול חלק חוץ מפעם אחת שהיה שבוע שנפל ומאז שום בעיות

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • יעקב פ.י מנותק
                יעקב פ.
                נערך לאחרונה על ידי

                אצלי גם אותו בעיה
                ספק: בזק
                מכונה: bezeq106netfree33

                מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12
                  נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12

                  כנ"ל
                  019
                  קבלו מדגם של שני דקות בלבד!
                  17c321d8-de1b-4d69-adb6-f44505da79cf-image.png

                  זה ממש בלתי נסבל. נבקש את עצתכם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ מנותק
                    צביקה3
                    נערך לאחרונה על ידי צביקה3

                    ניסיתי להחליף תשתית, ספק וראוטר, כרגע אני על תשתית סיבים של סלקום (בזק) עם ספק R.L. אבל נראה שהבעיה ממשיכה.
                    אני חייב לציין שבנפילות האחרונות הייתי בפגישה והזום המשיך לפעול גם כשהאינטרנט לכאורה לא עובד, מה שגורם לי לחשוב אולי הבעייה בשרת DNS או בתוכנה של נטפרי שרצה במכונת הסינון.
                    מצ"ב לוג של הדקות האחרונות:
                    44a6ef9f-a5de-4973-87dc-3cef9781fd6e-image.png

                    יעקב פ.י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • יעקב פ.י מנותק
                      יעקב פ. @צביקה3
                      נערך לאחרונה על ידי יעקב פ.

                      @צביקה3
                      מה הפרטי משתמש?
                      בהתמקדות על מכונת סינון

                      (יש לציין שאני עם אותה בעיה מהבוקר 307 ניתוקים היום בלבד)

                      מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                      Y צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • Y מנותק
                        yonig20 @יעקב פ.
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אני על סיבים עם ספק RL וגם חווה את הניתוקים המדוברים.
                        @magicode יש בעיה ידועה במכונות הסינון?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • צ מנותק
                          צביקה3 @יעקב פ.
                          נערך לאחרונה על ידי צביקה3

                          @yonig20 תוכל לציין בבקשה איזה מכונת סינון? אפשר לבדוק פה:
                          https://netfree.link/app/#/user-details
                          @יעקב-פ אני על מכונת סינון: RL-PX-145
                          אני לא חושב שזה קשור למכונה ספציפית כי יש פה תלונות מאנשים שנמצאים בספקים שונים ומכונות שונות.
                          יש רק 2 דברים שאני מצליח למצוא במשותף לכולם, התשתית הפיזית (בזק) והעובדה שהם בנטפרי 🙂
                          אם הבעיה היא בתשתית הפיזית של בזק זה לא היה חוזר אחרי כמה שניות, אז האפשרות הסבירה יותר היא שזה משהו בתוכנה של נטפרי.
                          התוסף של ICM בודק פינג לשרת של גוגל, ניסיתי להריץ במקביל פינג לכתובת IP 8.8.8.8 וזה נראה תקין אפילו כשהתוסף מסמן שאין אינטרנט.
                          @magicode האם בקשות DNS עוברות דרך הסינון, או רק תעבורה? האם יכול להיות שהתוכנה נתקעת לפעמים לשניות בודדות?

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • Y מנותק
                            yonig20 @צביקה3
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @צביקה3 מכונת סינון: new-px-135

                            יעקב פ.י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • יעקב פ.י מנותק
                              יעקב פ. @yonig20
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @yonig20
                              שברתי שיא 173965c3-cd7f-40db-9f89-fdcbb3bbe787-image.png

                              מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • יעקב פ.י מנותק
                                יעקב פ.
                                נערך לאחרונה על ידי

                                דיברתי עם טכנאי בזק והוא אמר לי שבתשתית לא רואים שום ניתוק
                                הוא הפיל את האשמה על המפצל שקיים אצלי
                                אני אנסה לבדוק בחיבור ישירות לראוטר האם זה באמת קשור אליו או לא ואני אעדכן כאן
                                שלחתי גם פניה לנטפרי דרך המערכת ואני מחכה לתגובה

                                מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • frize37F מנותק
                                  frize37
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  זה מעניין, כי שני לקוחות, אחד עם בזק והשני עם רימון 019 גם חווים כאלה ניתוקים כמו שכותבים כאן, והמעניין הוא שבשניהם בחברה (ואני בעצמי ראיתי) אין נפילות בתשתית
                                  ניסיתי להחליף IP ולא שיפר את המצב
                                  אולי זה תלוי במכונת סינון של נטפרי
                                  אין לי אפשרות עכשיו לבדוק איזה מכונה.... עבר שבועיים

                                  כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                  חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                  קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                  טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                  לפרטים נוספים לחץ כאן

                                  יעקב פ.י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • יעקב פ.י מנותק
                                    יעקב פ. @frize37
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @frize37
                                    לכן לא מאמינים להם
                                    ובודקים

                                    מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון