עליית מחירים בנטפרי.
-
@GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...
@frize37 בנטפרי גם לא "חייב" לספק דוא"ל
http://netfree.link/start#/create-user :דואר אלקטרוני
מומלץ בשביל לקבל הודעה למייל כשיש לכם תגובה חדשה באזור האישי של נטפרי -
@DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....
ולאיפה בדיוק שולחים את התשבוניות???
-
אסור לי כבר לפגוע בגולשי הפורום, הוזהרתי בעבר, אני ימתן את מה שרציתי לכתוב:
בלי להיכנס לעצם העניין שמגיע לנטפרי הרבה מעבר לסכומים הפעוטים האלו.
בלי להיכנס לעצם העניין מה העלויות של נטפרי שיש כאלו שמתיימרים כאן לדעת ולהכיר:כמה משעשע ועצוב לראות איך שירות טוב בהתנדבות מכל הלב גורם למקבלים להיות כפויי טובה.
הייתי בטוח ולא היה לי ספק שאמצע את מה שחשבתי אך כן הלכתי לבדוק
כדי להביא את הציטוט המדוייק שלהלן.
לעומת נטפרי שהעלתה את הנושא של תנאי השימוש וזה הפך לדיון סוער על נאמנותה, תנאי השימוש של אראל שאף אחד מאיתנו לא חתם על זה כלל ותוקף סמכותו נגזרת מהופעתו באתר הספק ומחייבת אוטומטית את לקוחותיה והיא שבסופו של דבר מחייבת כספית את הלקוח (מה שקורה מאחורי הקלעים שהיא מעבירה כסף לנטפרי לא באמת מורידה ממנה את העובדה שהיא הגובה) ובכל זאת נטפרי תוצג כאשמה ומרמה!אז בהחלט, מה שהתחיל בתנאי השימוש בנטפרי, ממשיך כאן תבדקו ותשוו שזה אותם אנשים..
אני חושב שנטפרי יצאו גדולים וענקיים כשבאו ולא לקחו סיכון שעל אף שזה לכאורה לא קשור ישירות אליהם הגיע @GolanArt בשם נטפרי והודיעו לנו מראש.
וגם אם קרתה תקלה באראל שהבינו בטעות שכולם כבר מעודכנים בעקבות ההודעה כאן זה עדיין לא קשור לנטפרי.הדברים פשוטים ומובנים לכל בר דעת שלא מגיע עם דעות קדומות ודעה אישית על עתידה של נטפרי...
-
אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות
-
@ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות
זה קורה בעיקר כי אנשים מקשרים בין נטפרי לRL. למען האמת,
RL הוא ספק, ואין לו שום קשר לסינון של נטפרי. אמנם הכסף צריך
לעבור דרכו נכון לעכשיו, אבל מלבד זה אין שום היבט שבו נטפרי
קשורה בRL מלבד העובדה שהוא מספק את התעבורה של שרתי נטפרי. -
@GolanArt נכון יותר: שגם הוא בין היתר מספק את התעבורה של נטפרי..
-
@למדן-וידען אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt נכון יותר: שגם הוא בין היתר מספק את התעבורה של נטפרי..
נכון, תודה על התיקון החשוב!
-
צר לי שלא הובנתי כראוי,
אבל התגובה שלי לעיל היתה היות ועמותת נטפרי בעצם שולטת על כמות גדולה מלקוחות חברת RL ואשר על כן יש לה נקודת לחץ חזקה מאד מולם.
והיות וכפי שכתבתי וכתבו אחרים אין שום הצדקה למחיר הגבוה ממילא של הספק RL עוד לפני עליית המחירים האחרונה.אשר על כן למרות שלא למדנו "ליב"ה" אנו אמורים לדעת לחשב 1+1 שנטפרי היתה אמורה לקחת יותר כסף מRL בלי לערב את הלקוחות בזה, וחבל מאד שזה לא נעשה, ומהתגובות של המנהלים כאן נראה שהם אפילו לא חשבו לעשות כך. אלא כפי שכל חברה מסחרית עושה; העלו מחירים בלי להניד עפעף.
וזה חוץ מההודעה שאמורה להגיע חודש מראש בכתב מסודר ולא ע"ג הפורום, ואכן חוקית חברת RL אמורה לעשות כך ולא נטפרי.
-
-
חבל מאוד שבעוד שאני כתבתי שאלות עניניות שקשות להרבה המשתמשים , אתה בחרת להגיב בצורה אישית ולהתקיף בצורה לא עניינית במקום להגיב לגופו של עניין.
אני כתבתי במילים פשוטות ואתה בחרת להתפס על מילים בודדות ולנפנף בהם, שיטה זולה מאד וחבל ....
לפי סגנון הכתיבה נראה כי זה נקלט אצלך כמתקפה, ובחרת להתגונן במקום להגיב,
לא כך הם פני הדברים ,האם ל"השרות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי"? > כן תמצא לי בבקשה מישהי מספקיות הסינון האחרות שלדוגמא לא עונה בצורה מסודרת לטלפון.
או ל"לדפוק את הלקוחות"? כן ! סינון תמונות שלא עובד מספר ימים דופק עבודה שמשמעותה כסף, ושוב תמצא לי סינון אחר שיעז לעשות כך ללקוחות (תחשוב לדוגמא על חברת סלולר שתודיע עם הסברים יפים מאוד שבימים הקרובים הטכנאים בחופשה ולכן לא יהיה אפשר לחייג לחו"ל )
או ל"מה שבטוח שזה לא מוסרי"? את זה לא אני צריך לומר אלא רוב המשתמשים פה אומרים העלת מחירים פתאומית לקהל שבוי.
חברים! נטפרי היתה ונשארה ארגון שכל מטרתו היא הצלת נפשות נטו! > את זה גם אני כתבתי
נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח! > אתה יכול לחזור שוב על הטענה הזו ולבחור להתעלם ממה שכתבתי כי ישנו קושי והלקוחות לעבור זה לא כמו בסלולר פשוט להתנייד, מי כמוכם יודעים מהם חבלי הקליטה בתקופה הראשונה,ועוד נקודה: ישנם משתמשים שעוברים לנטפרי מתוך אילוצים פנים
קהילתיים. אין לנו דרך למנוע זאת, ואבקש לא להפנות אלינו תסכולים
מהסוג הזה, לא הכרחנו אף קהילה לעבור אלינו. > לא היה לכך איזכור בהודעה וב"ה איני נמנה על אלו ,ועוד נקודה .
הרבה ממשתמשי נטפרי זה כאלו שפשוט "נשבר" להם מסינונים אחרים , אחד בגלל המחיר , אחד בגלל השירות , ואחד בגלל הסינון , וכו וכו . והם פשוט הלכו לנטפרי מתוך תקווה שכאן זה שונה ואכן זה שונה :clap_tone1: :clap_tone1: ! צעדים שכאלו שוברים אמון עם הלקוחות האלו על כל המשתמע מכך ופגשתי כבר כאלו ...אין בכוונתי חלילה לתקוף /לפתוח חזית אלא בסה"כ להשמיע לשפר ולייעל
חבל מאד שכאנשים כותבים את דעתם וזה לגיטימי לגמרי , אתה בוחר לקרוא לזה שיורקים עליכם / זורקים לכם בוץ בפנים .בתקווה להבנה ולשיפור .
-
אני הגבתי בדיוק לגופו של עיניין ידידי היקר. רד מהעץ
ותפסיק עם הצידוקים. אשמח לשמוע ממך כל ביקורת הכי נוקבת שיש,
אני ממש לא מפחד, אני אפילו יגיד לך תודה, רק תלמד לדבר. -
@GolanArt
אני רואה ששוב לא ענית אלא בחרת ללמד אותי כיצד לדבר ולהוריד אותי מעציםאגב למה שעשית עכשיו קורים לא להגיב לגופו של עניין
טוב , נשבר לי אני פרשתי, הצלחת
-
@957
אתה מוזמן להמשיך לשוחח איתי בטלפון אם תרצה,
תקבל תשובה לכל שאלה.
בהצלחה רבה! -
@957
מתסיס מה שאתה כותב, אני לא יודע באיזה חברה היית לקוח בעבר, אני יגיב מהצד כאחד שהיה אצל כל חברות הסינון או איך שהם רוצים לקרוא לעצמם.אמנם לטלפון לא עונים אבל תמצא לי בבקשה מישהי מספקיות הסינון האחרות שמקבלים מענה ועזרה כמעט 24 שעות ביממה בפורום וכמעט תמיד זה יהיה מיידי.
לגבי חוסר סינון התמונות אתה מעוות נתונים בסה"כ היתה האטה בסינון כשבפועל עדיין זה היה מהיר בהרבה מרוב חברות הסינון כשמבקשים פתיחהספציפית @GolanArt ענה לאחר 2 תגובות בנושא, אם אתה חושב שהמילים החריפות במעט התכוונו אליך ולא לתגובת השני.. כנראה אתה לא מרגיש ככה סתם..
ושוב כצופה מהצד @GolanArt לא הגזים כלל.לעצם העניין, כמו שכבר הגיבו כאן שהגביה לא נעשית ע"י נטפרי ולא הם אמורים להודיע ללקוחות כלל וכל טענתך מופנית לספקך אראל.
-
@GolanArt
היתה לך אפשרות להגיב פה בשרשור ,
אין לי את מספר הטלפון שלך,
רק אציין שאני אישית צירפתי כשלושים לקוחות שונים לנטפרי (אוכל להסביר לך בפרטי מי אני ) נקבתי להם במחירים ואני כעת מרגיש אחריות אישית להתקשר לכל אחד מהם וליידע אותו על עליית המחירים , כי מישהו אחר העדיף שלא לעשות את זה (למה זה תפקיד שלי ?)
זה לא משנה איך שתקראו לזה RL או נטפרי בכל מקרה יש בינהם שיתוף פעולה עיסקי , וזו אחריות של שניכם , במיוחד שהתשלום הנוסף הולך לנטפרי ולא מגיע כדרישה מטעם RL , אגב אמרתי את זה גם ל RL שאותם אני מכיר אישית . -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt
היתה לך אפשרות להגיב פה בשרשור ,
אין לי את מספר הטלפון שלך,
רק אציין שאני אישית צירפתי כשלושים לקוחות שונים לנטפרי (אוכל להסביר לך בפרטי מי אני ) נקבתי להם במחירים ואני כעת מרגיש אחריות אישית להתקשר לכל אחד מהם וליידע אותו על עליית המחירים , כי מישהו אחר העדיף שלא לעשות את זה (למה זה תפקיד שלי ?)
זה לא משנה איך שתקראו לזה RL או נטפרי בכל מקרה יש בינהם שיתוף פעולה עיסקי , וזו אחריות של שניכם , במיוחד שהתשלום הנוסף הולך לנטפרי ולא מגיע כדרישה מטעם RL , אגב אמרתי את זה גם ל RL שאותם אני מכיר אישית .נו, אם אמרת להם... מה אתה רוצה מנטפרי.....
תדבר עם רונן ותגיד לו שישלח מיילים... הוא לא רוצה?? -
@957 אתה עושה יותר מדי רעש מעליה של שלושים ומשהו אגורות ליום.
אני עד עכשיו לא מבין על מה אתה מזדעק כ"כ, על זה שלא הודיעו חודש
מראש? יכול להיות בהחלט שאתה צודק, היו מודיעים חודש מראש ואז מה?
היית לוקח משכנתא? די תהיה רציני...תראה כמה שאתה מתעקש לייחס לנו מושגים עיסקיים: "לקוחות" "קשר עסקי",
נשמה, אתה מבין שאם לא נעלה טיפונית מחיר, אז נאלץ לסגור את הבסטה? לא חבל לך?!
אני מסביר לך שוב ושוב אר אל אחראים על ההודעות האלו, ואין לנו שום קשר עסקי,
נטפרי היא עמותה. -
@GolanArt פרשתי