עליית מחירים בנטפרי.
-
@957
מכיוון שרוב מה שרציתי לענות נמצא כבר בתשובה של golanart אקצר.
רציתי לציין שממבט של משתמש די ותיק בנטפרי ולפני כן זמן רב בסינון אחר,לומר שירות שמתנהל כמו חינמי זה רחוק מהמציאות. גם בלי מענה טלפוני יש לי תקשורת מצוינת עם התמיכה, עד לרמה של המנהלים ממש, והכל דרך מערכת הפניות, וסטטיסטית אפשר לומר שבעיות נפתרות מהר יותר ובמקצועיות רבה יותר. (הרבה פחות מקרים שהבעיה לא נפתרת ביחס לסינונים אחרים.)
לגבי שאלתך איפה החור, התשובה הפשוטה היא, שסינון תמונות 24 שעות ביממה, כך שרוב הזמן 2-3 שניות לבדיקה משנה את כל המשוואה.
וכדאי גם לזכור את החיסכון הכספי שאתר שנפתח לאחד פתוח לכולם, וגם אם סיימת את מכסת האתרים/הנקודות החודשית העלות של נקודה היא פחות מהמחיר של אתר מעבר למכסה במקום אחר. -
אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת..... -
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....הוא שהסברתי שוב ושוב, נטפרי לא רק חינמית, עליית המחירים
הזו רחוקה מלכסות לה את ההוצאות, ולכן זה יותר מחינם!
הרי ברור לכל בר-דעת, שאת היתרה ממנים תורמים, שהריצה אחריהם
מדי חודש בחודשו לא פשוטה!
יש ישיבות שמחלקות עופות לאברכים, האברים משלמים, אבל ברור להם
שהם משלמים מחירי עלות, לכן זה עדיין יקרא חלוקה ולא מכירה! -
@GolanArt
כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.@GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני יבהיר את עצמי:
ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
תדעו כולם על מה ולמה.
הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.... -
בקיצור @GolanArt
אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה..... -
@ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt
כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.@GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני יבהיר את עצמי:
ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
תדעו כולם על מה ולמה.
הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי....אנחנו נבדוק את זה מול RL, אכן זה מחייב בדיקה, תודה.
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
בקיצור @GolanArt
אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה.....האחריות לשליחת המיילים היא על RL, ואנחנו נבדוק מולו את
הכל. -
@GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...
@frize37 בנטפרי גם לא "חייב" לספק דוא"ל
http://netfree.link/start#/create-user :דואר אלקטרוני
מומלץ בשביל לקבל הודעה למייל כשיש לכם תגובה חדשה באזור האישי של נטפרי -
@DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....
ולאיפה בדיוק שולחים את התשבוניות???
-
אסור לי כבר לפגוע בגולשי הפורום, הוזהרתי בעבר, אני ימתן את מה שרציתי לכתוב:
בלי להיכנס לעצם העניין שמגיע לנטפרי הרבה מעבר לסכומים הפעוטים האלו.
בלי להיכנס לעצם העניין מה העלויות של נטפרי שיש כאלו שמתיימרים כאן לדעת ולהכיר:כמה משעשע ועצוב לראות איך שירות טוב בהתנדבות מכל הלב גורם למקבלים להיות כפויי טובה.
הייתי בטוח ולא היה לי ספק שאמצע את מה שחשבתי אך כן הלכתי לבדוק
כדי להביא את הציטוט המדוייק שלהלן.
לעומת נטפרי שהעלתה את הנושא של תנאי השימוש וזה הפך לדיון סוער על נאמנותה, תנאי השימוש של אראל שאף אחד מאיתנו לא חתם על זה כלל ותוקף סמכותו נגזרת מהופעתו באתר הספק ומחייבת אוטומטית את לקוחותיה והיא שבסופו של דבר מחייבת כספית את הלקוח (מה שקורה מאחורי הקלעים שהיא מעבירה כסף לנטפרי לא באמת מורידה ממנה את העובדה שהיא הגובה) ובכל זאת נטפרי תוצג כאשמה ומרמה!אז בהחלט, מה שהתחיל בתנאי השימוש בנטפרי, ממשיך כאן תבדקו ותשוו שזה אותם אנשים..
אני חושב שנטפרי יצאו גדולים וענקיים כשבאו ולא לקחו סיכון שעל אף שזה לכאורה לא קשור ישירות אליהם הגיע @GolanArt בשם נטפרי והודיעו לנו מראש.
וגם אם קרתה תקלה באראל שהבינו בטעות שכולם כבר מעודכנים בעקבות ההודעה כאן זה עדיין לא קשור לנטפרי.הדברים פשוטים ומובנים לכל בר דעת שלא מגיע עם דעות קדומות ודעה אישית על עתידה של נטפרי...
-
אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות
-
@ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות
זה קורה בעיקר כי אנשים מקשרים בין נטפרי לRL. למען האמת,
RL הוא ספק, ואין לו שום קשר לסינון של נטפרי. אמנם הכסף צריך
לעבור דרכו נכון לעכשיו, אבל מלבד זה אין שום היבט שבו נטפרי
קשורה בRL מלבד העובדה שהוא מספק את התעבורה של שרתי נטפרי. -
@GolanArt נכון יותר: שגם הוא בין היתר מספק את התעבורה של נטפרי..
-
@למדן-וידען אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt נכון יותר: שגם הוא בין היתר מספק את התעבורה של נטפרי..
נכון, תודה על התיקון החשוב!
-
צר לי שלא הובנתי כראוי,
אבל התגובה שלי לעיל היתה היות ועמותת נטפרי בעצם שולטת על כמות גדולה מלקוחות חברת RL ואשר על כן יש לה נקודת לחץ חזקה מאד מולם.
והיות וכפי שכתבתי וכתבו אחרים אין שום הצדקה למחיר הגבוה ממילא של הספק RL עוד לפני עליית המחירים האחרונה.אשר על כן למרות שלא למדנו "ליב"ה" אנו אמורים לדעת לחשב 1+1 שנטפרי היתה אמורה לקחת יותר כסף מRL בלי לערב את הלקוחות בזה, וחבל מאד שזה לא נעשה, ומהתגובות של המנהלים כאן נראה שהם אפילו לא חשבו לעשות כך. אלא כפי שכל חברה מסחרית עושה; העלו מחירים בלי להניד עפעף.
וזה חוץ מההודעה שאמורה להגיע חודש מראש בכתב מסודר ולא ע"ג הפורום, ואכן חוקית חברת RL אמורה לעשות כך ולא נטפרי.
-
-
חבל מאוד שבעוד שאני כתבתי שאלות עניניות שקשות להרבה המשתמשים , אתה בחרת להגיב בצורה אישית ולהתקיף בצורה לא עניינית במקום להגיב לגופו של עניין.
אני כתבתי במילים פשוטות ואתה בחרת להתפס על מילים בודדות ולנפנף בהם, שיטה זולה מאד וחבל ....
לפי סגנון הכתיבה נראה כי זה נקלט אצלך כמתקפה, ובחרת להתגונן במקום להגיב,
לא כך הם פני הדברים ,האם ל"השרות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי"? > כן תמצא לי בבקשה מישהי מספקיות הסינון האחרות שלדוגמא לא עונה בצורה מסודרת לטלפון.
או ל"לדפוק את הלקוחות"? כן ! סינון תמונות שלא עובד מספר ימים דופק עבודה שמשמעותה כסף, ושוב תמצא לי סינון אחר שיעז לעשות כך ללקוחות (תחשוב לדוגמא על חברת סלולר שתודיע עם הסברים יפים מאוד שבימים הקרובים הטכנאים בחופשה ולכן לא יהיה אפשר לחייג לחו"ל )
או ל"מה שבטוח שזה לא מוסרי"? את זה לא אני צריך לומר אלא רוב המשתמשים פה אומרים העלת מחירים פתאומית לקהל שבוי.
חברים! נטפרי היתה ונשארה ארגון שכל מטרתו היא הצלת נפשות נטו! > את זה גם אני כתבתי
נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח! > אתה יכול לחזור שוב על הטענה הזו ולבחור להתעלם ממה שכתבתי כי ישנו קושי והלקוחות לעבור זה לא כמו בסלולר פשוט להתנייד, מי כמוכם יודעים מהם חבלי הקליטה בתקופה הראשונה,ועוד נקודה: ישנם משתמשים שעוברים לנטפרי מתוך אילוצים פנים
קהילתיים. אין לנו דרך למנוע זאת, ואבקש לא להפנות אלינו תסכולים
מהסוג הזה, לא הכרחנו אף קהילה לעבור אלינו. > לא היה לכך איזכור בהודעה וב"ה איני נמנה על אלו ,ועוד נקודה .
הרבה ממשתמשי נטפרי זה כאלו שפשוט "נשבר" להם מסינונים אחרים , אחד בגלל המחיר , אחד בגלל השירות , ואחד בגלל הסינון , וכו וכו . והם פשוט הלכו לנטפרי מתוך תקווה שכאן זה שונה ואכן זה שונה :clap_tone1: :clap_tone1: ! צעדים שכאלו שוברים אמון עם הלקוחות האלו על כל המשתמע מכך ופגשתי כבר כאלו ...אין בכוונתי חלילה לתקוף /לפתוח חזית אלא בסה"כ להשמיע לשפר ולייעל
חבל מאד שכאנשים כותבים את דעתם וזה לגיטימי לגמרי , אתה בוחר לקרוא לזה שיורקים עליכם / זורקים לכם בוץ בפנים .בתקווה להבנה ולשיפור .
-
אני הגבתי בדיוק לגופו של עיניין ידידי היקר. רד מהעץ
ותפסיק עם הצידוקים. אשמח לשמוע ממך כל ביקורת הכי נוקבת שיש,
אני ממש לא מפחד, אני אפילו יגיד לך תודה, רק תלמד לדבר.