• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עליית מחירים בנטפרי.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות
    153 פוסטים 30 כותבים 55.7k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • GolanArtG מנותק
      GolanArt
      נערך לאחרונה על ידי GolanArt

      תיקון טעות! מRL נמסר שהסכום יהיה 52 ש"ח ולא 50!
      אני מתנצל, זו היתה טעות שלי, אל תכעסו עלי!

      מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

      שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ALA מנותק
        AL
        נערך לאחרונה על ידי AL

        אנחנו בעד לשלם כמה שצריך ואף יותר, ובעד לקבל תמורתו כפי שאנחנו מקבלים עד היום ואף יותר!!!

        עברתי לנטפרי ונושעתי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • A מנותק
          A052
          נערך לאחרונה על ידי A052

          אני עכשיו שוחחתי עם RL,
          והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
          כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
          וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
          כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.

          GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • 9579 מנותק
            957
            נערך לאחרונה על ידי 957

            אני חושב שזה מוגזם ,

            נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.

            עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
            המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,

            השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,

            בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,

            מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
            (אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)

            אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)

            פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,

            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

            לפרטים במייל 000@955.co.il

            GolanArtG Y ליכטל ezraE 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • GolanArtG מנותק
              GolanArt @A052
              נערך לאחרונה על ידי GolanArt

              @A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

              אני עכשיו שוחחתי עם RL,
              והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
              כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
              וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
              כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.

              אנחנו בהחלט מקבלים כל ביקורת, אנחנו גם מסוגלים לנגב מהפנים את היריקות, או את הבוץ,
              ולנסות לענות עיניינית. תראה, אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שנטפרי מנסה להפוך עסקית לאט לאט.
              אתה בעצם אומר תראו חבר'ה, עד עכשיו שילמנו על מה שקיבלנו, עכשיו, זה כבר מתחיל להכנס להם לכיס,
              והנה, אוטוטו הם על החוף במיאמי...
              ובכן ידידי, ראשית, תרגיש חופשי לעזוב כל זמן שתרצה, אין לך תשלום קנס, אין לך ציוד
              להחזיר, אז תרגיש חופשי לעבור לסנן אחר. אנחנו נהיה כאן לקבל אותך חזרה כל זמן שתרצה,
              וזאת על אף הגישה השלילית שלך.

              שנית, כפי שציינתי שחור ע"ג לבן, הבחירה היא בין לקרוס, לבין להמשיך לשרת אותך!
              לא השלתי את עצמי לרגע שלא יבואו מתנגדים ויצעקו, אבל אני כבר הפנמתי (עוד מימות פרוג),
              שלא משנה מה נעשה, תמיד נצטייר בעיני הקומץ התוקפני הזה כסחטנים/נצלנים וכ' וכ'.

              ובבואך להשוות אותנו לסננים הקיימים בשוק, צא והשווה: האם הסננים האלו באמת מסננים
              לך תמונה תמונה? האם הסננים האלו מסננים לך סרטים? האם הסננים האלו נותנים
              לך שירות אישי? ובאמת תגיד לי, אתה הרי לא ילד, אתה לא חושב שלהקים ולהחזיק כזו
              מערכת עולה ים של כסף? אתה לא חושב שאנשים ישבו ועמלו להקים לך את הפורום הזה?
              את מערכת הפניות? את מערכת ההקלטה? את מערכת הדיווח? את מערכת סינון התמונות?
              את ההתמודדות עם תיקון באגים 24 שעות? את הגרפיקה? את בניית הפורומים? את המדריכים?
              בקיצור, את כל הלוגיסטיקה הזו? אתה באמת חושב ש52 השקלים האלו (כלומר ה12.8 שנשארים מהם), מכסים את זה,
              ואפילו נותנים לנו רווחים??

              מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

              שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
              • GolanArtG מנותק
                GolanArt @957
                נערך לאחרונה על ידי

                @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                אני חושב שזה מוגזם ,

                נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.

                עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
                המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,

                השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,

                בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,

                מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
                (אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)

                אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)

                פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,

                אם כבר מדברים על מוסריות... אז תגיד לי לאיזה סעיף בלתי מוסרי בתגובה שלך אני אמור להגיב?
                האם ל"השרות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי"?
                או ל"לדפוק את הלקוחות"?
                או ל"מה שבטוח שזה לא מוסרי"?

                חברים! נטפרי היתה ונשארה ארגון שכל מטרתו היא הצלת נפשות נטו!
                נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח!
                ועוד נקודה: ישנם משתמשים שעוברים לנטפרי מתוך אילוצים פנים
                קהילתיים. אין לנו דרך למנוע זאת, ואבקש לא להפנות אלינו תסכולים
                מהסוג הזה, לא הכרחנו אף קהילה לעבור אלינו.

                מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                • Y מנותק
                  yonig20 @957
                  נערך לאחרונה על ידי yonig20

                  @957
                  מכיוון שרוב מה שרציתי לענות נמצא כבר בתשובה של golanart אקצר.
                  רציתי לציין שממבט של משתמש די ותיק בנטפרי ולפני כן זמן רב בסינון אחר,לומר שירות שמתנהל כמו חינמי זה רחוק מהמציאות. גם בלי מענה טלפוני יש לי תקשורת מצוינת עם התמיכה, עד לרמה של המנהלים ממש, והכל דרך מערכת הפניות, וסטטיסטית אפשר לומר שבעיות נפתרות מהר יותר ובמקצועיות רבה יותר. (הרבה פחות מקרים שהבעיה לא נפתרת ביחס לסינונים אחרים.)
                  לגבי שאלתך איפה החור, התשובה הפשוטה היא, שסינון תמונות 24 שעות ביממה, כך שרוב הזמן 2-3 שניות לבדיקה משנה את כל המשוואה.
                  וכדאי גם לזכור את החיסכון הכספי שאתר שנפתח לאחד פתוח לכולם, וגם אם סיימת את מכסת האתרים/הנקודות החודשית העלות של נקודה היא פחות מהמחיר של אתר מעבר למכסה במקום אחר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                  • frize37F מנותק
                    frize37
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
                    אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....

                    כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                    חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                    קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                    טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                    לפרטים נוספים לחץ כאן

                    GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                    • GolanArtG מנותק
                      GolanArt @frize37
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                      אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
                      אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....

                      הוא שהסברתי שוב ושוב, נטפרי לא רק חינמית, עליית המחירים
                      הזו רחוקה מלכסות לה את ההוצאות, ולכן זה יותר מחינם!
                      הרי ברור לכל בר-דעת, שאת היתרה ממנים תורמים, שהריצה אחריהם
                      מדי חודש בחודשו לא פשוטה!
                      יש ישיבות שמחלקות עופות לאברכים, האברים משלמים, אבל ברור להם
                      שהם משלמים מחירי עלות, לכן זה עדיין יקרא חלוקה ולא מכירה!

                      מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                      שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט @GolanArt
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @GolanArt
                        כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.

                        @GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                        אני יבהיר את עצמי:
                        ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
                        אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
                        תדעו כולם על מה ולמה.
                        הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.

                        @A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                        אני עכשיו שוחחתי עם RL,
                        והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי....

                        GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • frize37F מנותק
                          frize37
                          נערך לאחרונה על ידי

                          בקיצור @GolanArt
                          אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
                          הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה.....

                          כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                          חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                          קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                          טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                          לפרטים נוספים לחץ כאן

                          GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • GolanArtG מנותק
                            GolanArt @ליכט
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                            @GolanArt
                            כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.

                            @GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                            אני יבהיר את עצמי:
                            ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
                            אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
                            תדעו כולם על מה ולמה.
                            הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.

                            @A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                            אני עכשיו שוחחתי עם RL,
                            והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי....

                            אנחנו נבדוק את זה מול RL, אכן זה מחייב בדיקה, תודה.

                            מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                            שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • GolanArtG מנותק
                              GolanArt @frize37
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                              בקיצור @GolanArt
                              אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
                              הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה.....

                              האחריות לשליחת המיילים היא על RL, ואנחנו נבדוק מולו את
                              הכל.

                              מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                              שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                              frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • frize37F מנותק
                                frize37 @GolanArt
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...

                                כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                לפרטים נוספים לחץ כאן

                                DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • DovidStrohD מנותק
                                  DovidStroh @frize37
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                  @GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...

                                  @frize37 בנטפרי גם לא "חייב" לספק דוא"ל
                                  http://netfree.link/start#/create-user :

                                  דואר אלקטרוני
                                  מומלץ בשביל לקבל הודעה למייל כשיש לכם תגובה חדשה באזור האישי של נטפרי

                                  D Stroh

                                  frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • frize37F מנותק
                                    frize37 @DovidStroh
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....

                                    כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                    חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                    קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                    טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                    לפרטים נוספים לחץ כאן

                                    ezraE תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ezraE מנותק
                                      ezra @frize37
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                      @DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....

                                      ולאיפה בדיוק שולחים את התשבוניות???

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • למדן וידעןל מנותק
                                        למדן וידען
                                        נערך לאחרונה על ידי למדן וידען

                                        אסור לי כבר לפגוע בגולשי הפורום, הוזהרתי בעבר, אני ימתן את מה שרציתי לכתוב:

                                        בלי להיכנס לעצם העניין שמגיע לנטפרי הרבה מעבר לסכומים הפעוטים האלו.
                                        בלי להיכנס לעצם העניין מה העלויות של נטפרי שיש כאלו שמתיימרים כאן לדעת ולהכיר:

                                        כמה משעשע ועצוב לראות איך שירות טוב בהתנדבות מכל הלב גורם למקבלים להיות כפויי טובה.

                                        הייתי בטוח ולא היה לי ספק שאמצע את מה שחשבתי אך כן הלכתי לבדוק כדי להביא את הציטוט המדוייק שלהלן.
                                        לעומת נטפרי שהעלתה את הנושא של תנאי השימוש וזה הפך לדיון סוער על נאמנותה, תנאי השימוש של אראל שאף אחד מאיתנו לא חתם על זה כלל ותוקף סמכותו נגזרת מהופעתו באתר הספק ומחייבת אוטומטית את לקוחותיה והיא שבסופו של דבר מחייבת כספית את הלקוח (מה שקורה מאחורי הקלעים שהיא מעבירה כסף לנטפרי לא באמת מורידה ממנה את העובדה שהיא הגובה) ובכל זאת נטפרי תוצג כאשמה ומרמה!

                                        אז בהחלט, מה שהתחיל בתנאי השימוש בנטפרי, ממשיך כאן תבדקו ותשוו שזה אותם אנשים..

                                        אני חושב שנטפרי יצאו גדולים וענקיים כשבאו ולא לקחו סיכון שעל אף שזה לכאורה לא קשור ישירות אליהם הגיע @GolanArt בשם נטפרי והודיעו לנו מראש.
                                        וגם אם קרתה תקלה באראל שהבינו בטעות שכולם כבר מעודכנים בעקבות ההודעה כאן זה עדיין לא קשור לנטפרי.

                                        הדברים פשוטים ומובנים לכל בר דעת שלא מגיע עם דעות קדומות ודעה אישית על עתידה של נטפרי...

                                        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                        lamdan.yadan@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • ezraE מנותק
                                          ezra
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות

                                          GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • GolanArtG מנותק
                                            GolanArt @ezra
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                            אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות

                                            זה קורה בעיקר כי אנשים מקשרים בין נטפרי לRL. למען האמת,
                                            RL הוא ספק, ואין לו שום קשר לסינון של נטפרי. אמנם הכסף צריך
                                            לעבור דרכו נכון לעכשיו, אבל מלבד זה אין שום היבט שבו נטפרי
                                            קשורה בRL מלבד העובדה שהוא מספק את התעבורה של שרתי נטפרי.

                                            מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                            שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                            למדן וידעןל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון