עליית מחירים בנטפרי.
-
@חסידיש דוקא אלו שבאו בהכרח ההודעה היא סתם לידיעה כי זה לא באמת רלוונטי לגבי ההחלטה שלהם על עזיבה או הסכמה.. הם הרי בכפיה .
לעומת אלו שמרצון או לא נמנים על קהילה כלשהי ששם ההודעה חשובה לגבי ההחלטה הנ"ל..(בצחוק כמובן)
-
@למדן-וידען
הוא מתכוון שאצלנו בקהילה הכריחו את כולם לעבור לנטפרי אחרי כנס גדול שהיה (כמובן מלבד אלו שנטפרי לא מתאימה להם מבחינה מקצועית).
יש כאלו שעדיין לא התרגלו למערכת ולא מכירים את הפורום הזה בגרוש (הפסד שלהם), אמרת שנטפרי חינמית ופתאום אתה מעלה את המחיר בגלל שהם לוקחים כסף?
זה יוצר אצלם מרמור. אף אחד לא רוצה א"ז.
בתור אחראי על קהילה הוא רוצה לקבל את ההודעות מוקדם כדי שהוא יוכל להודיע לכל המשתמשים במייל (רובם הרי לא נכנסים לפורום). -
@dLive ברור!
כתבתי בצחוק.אני גם אחראי אצלנו.. בכל אופן אחד מ.. אני יודע במה מדובר.
-
@רמה-פלוס
יש לך טלפון מבוסס על תשתית אינטרנט? -
@רמה-פלוס אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
לא מדבר על יד2...
תקיעות גלישה מידי פעם, איטיות מזעזעת בחיפוש גוגל ופתיחת אתרים, זה לא מראה על בעיות גלישה??!נניח. יש אצלך בעיה, וייתכן שRL אשמים.
אתה שם לב שיש מאות משתמשים שלא מתלוננים?
אני למשל רב שנים באינטרנט, מרוצה לגמרי מהמהירות. -
אני רוצה להבהיר עוד עניין:
ראשית דיברנו פה על עליה של 10 שקלים, מנה פלאפל בשטחים במקרה הטוב (בפיתה לא בלאפה).
היו דיונים בלי סוף על עשרת השקלים האלו, ובסוף ההכרעה היתה להעלות
ולהשאיר את נטפרי על המפה, שלא תכחד חלילה. רק תחשבו איזה סיוט זה לחזור לספק אחר אחרי שהתרגלתם
שכל פניה נעינת, סרטים מסוננים, תמונות 100 אחוז נקיות, רוחב מדהים וכ'...שנית, נטפרי, לא רק חינמית, היא עדיין סופגת את רוב ההוצאות!
שכל אחד ואחד ידע כאן, שב-50 ש"ח שהוא משלם, הוא עוזר להחזיק
חלק ממה שהוא עצמו עולה למערכת!
יוצא מזה, שהמערכת עדיין חינמית לגמרי, וזו
עדיין השאיפה! -
מובן, אין בעיה שיעלו - רק לאט. זה כל מה שבקשנו. היינו שבמשך תקופה כלשהי שיודיעו לגולשים שבעוד כך וכך ימים נטפרי תעלה את המחיר בעוד עשרה שקלים בלבד לכיסוי הגרעון האדיר שנוצר, על מנת שנוכל להמשיך לתת לכם שירות טוב יעיל ומקצועי, ולא שחלילה נאלץ לסגור את השירות!
זהו! זה מה שצריך לכתוב וליידע בעדינות את המשתמשים.
-
@מלבב
וזה מה שעשו כאן! -
מעולה.
זה צעד שהיו צריכים לעשותו מהתחלה. לגבות כמה שקלים תוספת עבור נטפרי.
עסק רציני שמעוניין להתקיים לטווח ארוך לא יכול להתבסס על התנדבות נטו. -
תיקון טעות! מRL נמסר שהסכום יהיה 52 ש"ח ולא 50!
אני מתנצל, זו היתה טעות שלי, אל תכעסו עלי! -
אנחנו בעד לשלם כמה שצריך ואף יותר, ובעד לקבל תמורתו כפי שאנחנו מקבלים עד היום ואף יותר!!!
-
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ. -
אני חושב שזה מוגזם ,
נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.
עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,
בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,
מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
(אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)
פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,
-
@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.אנחנו בהחלט מקבלים כל ביקורת, אנחנו גם מסוגלים לנגב מהפנים את היריקות, או את הבוץ,
ולנסות לענות עיניינית. תראה, אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שנטפרי מנסה להפוך עסקית לאט לאט.
אתה בעצם אומר תראו חבר'ה, עד עכשיו שילמנו על מה שקיבלנו, עכשיו, זה כבר מתחיל להכנס להם לכיס,
והנה, אוטוטו הם על החוף במיאמי...
ובכן ידידי, ראשית, תרגיש חופשי לעזוב כל זמן שתרצה, אין לך תשלום קנס, אין לך ציוד
להחזיר, אז תרגיש חופשי לעבור לסנן אחר. אנחנו נהיה כאן לקבל אותך חזרה כל זמן שתרצה,
וזאת על אף הגישה השלילית שלך.שנית, כפי שציינתי שחור ע"ג לבן, הבחירה היא בין לקרוס, לבין להמשיך לשרת אותך!
לא השלתי את עצמי לרגע שלא יבואו מתנגדים ויצעקו, אבל אני כבר הפנמתי (עוד מימות פרוג),
שלא משנה מה נעשה, תמיד נצטייר בעיני הקומץ התוקפני הזה כסחטנים/נצלנים וכ' וכ'.ובבואך להשוות אותנו לסננים הקיימים בשוק, צא והשווה: האם הסננים האלו באמת מסננים
לך תמונה תמונה? האם הסננים האלו מסננים לך סרטים? האם הסננים האלו נותנים
לך שירות אישי? ובאמת תגיד לי, אתה הרי לא ילד, אתה לא חושב שלהקים ולהחזיק כזו
מערכת עולה ים של כסף? אתה לא חושב שאנשים ישבו ועמלו להקים לך את הפורום הזה?
את מערכת הפניות? את מערכת ההקלטה? את מערכת הדיווח? את מערכת סינון התמונות?
את ההתמודדות עם תיקון באגים 24 שעות? את הגרפיקה? את בניית הפורומים? את המדריכים?
בקיצור, את כל הלוגיסטיקה הזו? אתה באמת חושב ש52 השקלים האלו (כלומר ה12.8 שנשארים מהם), מכסים את זה,
ואפילו נותנים לנו רווחים?? -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני חושב שזה מוגזם ,
נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.
עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,
בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,
מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
(אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)
פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,
אם כבר מדברים על מוסריות... אז תגיד לי לאיזה סעיף בלתי מוסרי בתגובה שלך אני אמור להגיב?
האם ל"השרות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי"?
או ל"לדפוק את הלקוחות"?
או ל"מה שבטוח שזה לא מוסרי"?חברים! נטפרי היתה ונשארה ארגון שכל מטרתו היא הצלת נפשות נטו!
נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח!
ועוד נקודה: ישנם משתמשים שעוברים לנטפרי מתוך אילוצים פנים
קהילתיים. אין לנו דרך למנוע זאת, ואבקש לא להפנות אלינו תסכולים
מהסוג הזה, לא הכרחנו אף קהילה לעבור אלינו. -
@957
מכיוון שרוב מה שרציתי לענות נמצא כבר בתשובה של golanart אקצר.
רציתי לציין שממבט של משתמש די ותיק בנטפרי ולפני כן זמן רב בסינון אחר,לומר שירות שמתנהל כמו חינמי זה רחוק מהמציאות. גם בלי מענה טלפוני יש לי תקשורת מצוינת עם התמיכה, עד לרמה של המנהלים ממש, והכל דרך מערכת הפניות, וסטטיסטית אפשר לומר שבעיות נפתרות מהר יותר ובמקצועיות רבה יותר. (הרבה פחות מקרים שהבעיה לא נפתרת ביחס לסינונים אחרים.)
לגבי שאלתך איפה החור, התשובה הפשוטה היא, שסינון תמונות 24 שעות ביממה, כך שרוב הזמן 2-3 שניות לבדיקה משנה את כל המשוואה.
וכדאי גם לזכור את החיסכון הכספי שאתר שנפתח לאחד פתוח לכולם, וגם אם סיימת את מכסת האתרים/הנקודות החודשית העלות של נקודה היא פחות מהמחיר של אתר מעבר למכסה במקום אחר. -
אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת..... -
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....הוא שהסברתי שוב ושוב, נטפרי לא רק חינמית, עליית המחירים
הזו רחוקה מלכסות לה את ההוצאות, ולכן זה יותר מחינם!
הרי ברור לכל בר-דעת, שאת היתרה ממנים תורמים, שהריצה אחריהם
מדי חודש בחודשו לא פשוטה!
יש ישיבות שמחלקות עופות לאברכים, האברים משלמים, אבל ברור להם
שהם משלמים מחירי עלות, לכן זה עדיין יקרא חלוקה ולא מכירה! -
@GolanArt
כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.@GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני יבהיר את עצמי:
ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
תדעו כולם על מה ולמה.
הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.... -
בקיצור @GolanArt
אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה.....