• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עליית מחירים בנטפרי.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות
    153 פוסטים 30 כותבים 55.7k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      bar @חסידיש
      נערך לאחרונה על ידי

      @חסידיש, אילו קהילות עברו לנטפרי בהכרח ולא ברצון?

      ומי יכול לכפות על הקהילות עם איזה חברה הם עובדים????

      frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • frize37F מנותק
        frize37 @bar
        נערך לאחרונה על ידי

        @bar הכוונה היא על החסידים של אותה קהילה..... אחרי שהקהילה הצטרפה ברצון...... החסידים הצטרפו ברצון או בכפיה

        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
        לפרטים נוספים לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • למדן וידעןל מנותק
          למדן וידען @חסידיש
          נערך לאחרונה על ידי

          @חסידיש דוקא אלו שבאו בהכרח ההודעה היא סתם לידיעה כי זה לא באמת רלוונטי לגבי ההחלטה שלהם על עזיבה או הסכמה.. הם הרי בכפיה 😷 .
          לעומת אלו שמרצון או לא נמנים על קהילה כלשהי ששם ההודעה חשובה לגבי ההחלטה הנ"ל..

          (בצחוק כמובן)

          מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
          שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
          lamdan.yadan@gmail.com

          dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • dLiveD מנותק
            dLive @למדן וידען
            נערך לאחרונה על ידי

            @למדן-וידען
            הוא מתכוון שאצלנו בקהילה הכריחו את כולם לעבור לנטפרי אחרי כנס גדול שהיה (כמובן מלבד אלו שנטפרי לא מתאימה להם מבחינה מקצועית).
            יש כאלו שעדיין לא התרגלו למערכת ולא מכירים את הפורום הזה בגרוש (הפסד שלהם), אמרת שנטפרי חינמית ופתאום אתה מעלה את המחיר בגלל שהם לוקחים כסף?
            זה יוצר אצלם מרמור. אף אחד לא רוצה א"ז.
            בתור אחראי על קהילה הוא רוצה לקבל את ההודעות מוקדם כדי שהוא יוכל להודיע לכל המשתמשים במייל (רובם הרי לא נכנסים לפורום).

            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

            למדן וידעןל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • למדן וידעןל מנותק
              למדן וידען @dLive
              נערך לאחרונה על ידי

              @dLive ברור!
              כתבתי בצחוק.

              אני גם אחראי אצלנו.. בכל אופן אחד מ.. אני יודע במה מדובר.

              מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
              שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
              lamdan.yadan@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מן המודיעין @חסידיש פלוס
                נערך לאחרונה על ידי

                @רמה-פלוס
                יש לך טלפון מבוסס על תשתית אינטרנט?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • נטפריסנ מנותק
                  נטפריס @חסידיש פלוס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @רמה-פלוס אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                  לא מדבר על יד2...
                  תקיעות גלישה מידי פעם, איטיות מזעזעת בחיפוש גוגל ופתיחת אתרים, זה לא מראה על בעיות גלישה??!

                  נניח. יש אצלך בעיה, וייתכן שRL אשמים.
                  אתה שם לב שיש מאות משתמשים שלא מתלוננים?
                  אני למשל רב שנים באינטרנט, מרוצה לגמרי מהמהירות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • GolanArtG מנותק
                    GolanArt
                    נערך לאחרונה על ידי GolanArt

                    אני רוצה להבהיר עוד עניין:
                    ראשית דיברנו פה על עליה של 10 שקלים, מנה פלאפל בשטחים במקרה הטוב (בפיתה לא בלאפה).
                    היו דיונים בלי סוף על עשרת השקלים האלו, ובסוף ההכרעה היתה להעלות
                    ולהשאיר את נטפרי על המפה, שלא תכחד חלילה. רק תחשבו איזה סיוט זה לחזור לספק אחר אחרי שהתרגלתם
                    שכל פניה נעינת, סרטים מסוננים, תמונות 100 אחוז נקיות, רוחב מדהים וכ'...

                    שנית, נטפרי, לא רק חינמית, היא עדיין סופגת את רוב ההוצאות!
                    שכל אחד ואחד ידע כאן, שב-50 ש"ח שהוא משלם, הוא עוזר להחזיק
                    חלק ממה שהוא עצמו עולה למערכת!
                    יוצא מזה, שהמערכת עדיין חינמית לגמרי, וזו
                    עדיין השאיפה!

                    מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                    שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                    • מ מנותק
                      מלבב
                      נערך לאחרונה על ידי מלבב

                      מובן, אין בעיה שיעלו - רק לאט. זה כל מה שבקשנו. היינו שבמשך תקופה כלשהי שיודיעו לגולשים שבעוד כך וכך ימים נטפרי תעלה את המחיר בעוד עשרה שקלים בלבד לכיסוי הגרעון האדיר שנוצר, על מנת שנוכל להמשיך לתת לכם שירות טוב יעיל ומקצועי, ולא שחלילה נאלץ לסגור את השירות!

                      זהו! זה מה שצריך לכתוב וליידע בעדינות את המשתמשים.

                      ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט @מלבב
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מלבב
                        וזה מה שעשו כאן!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • CleanC מנותק
                          Clean
                          נערך לאחרונה על ידי Clean

                          מעולה.✔
                          זה צעד שהיו צריכים לעשותו מהתחלה. לגבות כמה שקלים תוספת עבור נטפרי.
                          עסק רציני שמעוניין להתקיים לטווח ארוך לא יכול להתבסס על התנדבות נטו.

                          אתחלתא - לאתחל את החיים מחדש
                          http://atchalta.org/

                          הצטרפו לניוזלטר המרענן של אתחלתא בצעד אחד!
                          שלחו דוא"ל עם המילה ניוזלטר לכתובת info@atchalta.org.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                          • GolanArtG מנותק
                            GolanArt
                            נערך לאחרונה על ידי GolanArt

                            תיקון טעות! מRL נמסר שהסכום יהיה 52 ש"ח ולא 50!
                            אני מתנצל, זו היתה טעות שלי, אל תכעסו עלי!

                            מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                            שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • ALA מנותק
                              AL
                              נערך לאחרונה על ידי AL

                              אנחנו בעד לשלם כמה שצריך ואף יותר, ובעד לקבל תמורתו כפי שאנחנו מקבלים עד היום ואף יותר!!!

                              עברתי לנטפרי ונושעתי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • A מנותק
                                A052
                                נערך לאחרונה על ידי A052

                                אני עכשיו שוחחתי עם RL,
                                והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
                                כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
                                וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
                                כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.

                                GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • 9579 מנותק
                                  957
                                  נערך לאחרונה על ידי 957

                                  אני חושב שזה מוגזם ,

                                  נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.

                                  עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
                                  המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,

                                  השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,

                                  בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,

                                  מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
                                  (אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)

                                  אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)

                                  פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,

                                  אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                  לפרטים במייל 000@955.co.il

                                  GolanArtG Y ליכטל ezraE 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • GolanArtG מנותק
                                    GolanArt @A052
                                    נערך לאחרונה על ידי GolanArt

                                    @A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                    אני עכשיו שוחחתי עם RL,
                                    והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
                                    כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
                                    וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
                                    כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.

                                    אנחנו בהחלט מקבלים כל ביקורת, אנחנו גם מסוגלים לנגב מהפנים את היריקות, או את הבוץ,
                                    ולנסות לענות עיניינית. תראה, אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שנטפרי מנסה להפוך עסקית לאט לאט.
                                    אתה בעצם אומר תראו חבר'ה, עד עכשיו שילמנו על מה שקיבלנו, עכשיו, זה כבר מתחיל להכנס להם לכיס,
                                    והנה, אוטוטו הם על החוף במיאמי...
                                    ובכן ידידי, ראשית, תרגיש חופשי לעזוב כל זמן שתרצה, אין לך תשלום קנס, אין לך ציוד
                                    להחזיר, אז תרגיש חופשי לעבור לסנן אחר. אנחנו נהיה כאן לקבל אותך חזרה כל זמן שתרצה,
                                    וזאת על אף הגישה השלילית שלך.

                                    שנית, כפי שציינתי שחור ע"ג לבן, הבחירה היא בין לקרוס, לבין להמשיך לשרת אותך!
                                    לא השלתי את עצמי לרגע שלא יבואו מתנגדים ויצעקו, אבל אני כבר הפנמתי (עוד מימות פרוג),
                                    שלא משנה מה נעשה, תמיד נצטייר בעיני הקומץ התוקפני הזה כסחטנים/נצלנים וכ' וכ'.

                                    ובבואך להשוות אותנו לסננים הקיימים בשוק, צא והשווה: האם הסננים האלו באמת מסננים
                                    לך תמונה תמונה? האם הסננים האלו מסננים לך סרטים? האם הסננים האלו נותנים
                                    לך שירות אישי? ובאמת תגיד לי, אתה הרי לא ילד, אתה לא חושב שלהקים ולהחזיק כזו
                                    מערכת עולה ים של כסף? אתה לא חושב שאנשים ישבו ועמלו להקים לך את הפורום הזה?
                                    את מערכת הפניות? את מערכת ההקלטה? את מערכת הדיווח? את מערכת סינון התמונות?
                                    את ההתמודדות עם תיקון באגים 24 שעות? את הגרפיקה? את בניית הפורומים? את המדריכים?
                                    בקיצור, את כל הלוגיסטיקה הזו? אתה באמת חושב ש52 השקלים האלו (כלומר ה12.8 שנשארים מהם), מכסים את זה,
                                    ואפילו נותנים לנו רווחים??

                                    מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                    שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
                                    • GolanArtG מנותק
                                      GolanArt @957
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                      אני חושב שזה מוגזם ,

                                      נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.

                                      עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
                                      המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,

                                      השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,

                                      בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,

                                      מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
                                      (אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)

                                      אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)

                                      פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,

                                      אם כבר מדברים על מוסריות... אז תגיד לי לאיזה סעיף בלתי מוסרי בתגובה שלך אני אמור להגיב?
                                      האם ל"השרות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי"?
                                      או ל"לדפוק את הלקוחות"?
                                      או ל"מה שבטוח שזה לא מוסרי"?

                                      חברים! נטפרי היתה ונשארה ארגון שכל מטרתו היא הצלת נפשות נטו!
                                      נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח!
                                      ועוד נקודה: ישנם משתמשים שעוברים לנטפרי מתוך אילוצים פנים
                                      קהילתיים. אין לנו דרך למנוע זאת, ואבקש לא להפנות אלינו תסכולים
                                      מהסוג הזה, לא הכרחנו אף קהילה לעבור אלינו.

                                      מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                      שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                      • Y מנותק
                                        yonig20 @957
                                        נערך לאחרונה על ידי yonig20

                                        @957
                                        מכיוון שרוב מה שרציתי לענות נמצא כבר בתשובה של golanart אקצר.
                                        רציתי לציין שממבט של משתמש די ותיק בנטפרי ולפני כן זמן רב בסינון אחר,לומר שירות שמתנהל כמו חינמי זה רחוק מהמציאות. גם בלי מענה טלפוני יש לי תקשורת מצוינת עם התמיכה, עד לרמה של המנהלים ממש, והכל דרך מערכת הפניות, וסטטיסטית אפשר לומר שבעיות נפתרות מהר יותר ובמקצועיות רבה יותר. (הרבה פחות מקרים שהבעיה לא נפתרת ביחס לסינונים אחרים.)
                                        לגבי שאלתך איפה החור, התשובה הפשוטה היא, שסינון תמונות 24 שעות ביממה, כך שרוב הזמן 2-3 שניות לבדיקה משנה את כל המשוואה.
                                        וכדאי גם לזכור את החיסכון הכספי שאתר שנפתח לאחד פתוח לכולם, וגם אם סיימת את מכסת האתרים/הנקודות החודשית העלות של נקודה היא פחות מהמחיר של אתר מעבר למכסה במקום אחר.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                        • frize37F מנותק
                                          frize37
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
                                          אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....

                                          כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                          חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                          קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                          טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                          לפרטים נוספים לחץ כאן

                                          GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                          • GolanArtG מנותק
                                            GolanArt @frize37
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                            אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
                                            אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....

                                            הוא שהסברתי שוב ושוב, נטפרי לא רק חינמית, עליית המחירים
                                            הזו רחוקה מלכסות לה את ההוצאות, ולכן זה יותר מחינם!
                                            הרי ברור לכל בר-דעת, שאת היתרה ממנים תורמים, שהריצה אחריהם
                                            מדי חודש בחודשו לא פשוטה!
                                            יש ישיבות שמחלקות עופות לאברכים, האברים משלמים, אבל ברור להם
                                            שהם משלמים מחירי עלות, לכן זה עדיין יקרא חלוקה ולא מכירה!

                                            מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                            שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון