שדרוג דף הפניות שלי
-
לאחרונה אני מחפש חומר ישן שאני זוכר שכבר לפני יותר משנה ביקשתי לפתוח.
החיפוש הוא ארוך ומייגע ולפעמים לא שווה לנסות לחטט 'בדפי הסטוריה ארוכה ועתירת ידע אבל הדפים צהובים .......'
חשבתי, אם זה אפשרי להוסיף ברשימת הפניות גם את כותרת הפניה
או / גם לאפשר למבקש הפתיחה להוסיף אחר כך הכותרת כראות עיניו.
אולי אפשר להוסיף על אותו גל גם דירוג התאמה למה שחיפשתי?
{כולנו מכירים את ההרגשה שהנה מצאת את האתר שאתה מחפש, ובסוף מדובר בכמה מילים קונדסיים של משועמם חסר ניסיון- לתועלת הכלל}
אני חושב שיש בזה פיתוח קל ופשוט שיש בו הרבה תועלת וחיסכון בזמן של חיפושים מתישים.
בכל מקרה תודה רבה על הדברים הנפלאים שנטפרי תורמים לציבור, אפילו שלא מדובר על סינון, איך מישהו היטיב להגדיר זאת, נטפרי נותן הרגשה משפחתית במלא מובן המילה
אשריכם! תודה רבה!!! -
אני הצעתי בעבר שיהיה אפשרות לחפש תוך הפניות
-
אני הייתי מבקש גם להוסיף אפשרות לצפות ביותר מ200 פניות אחרונות, לפעמים אני מחפש להוסיף לפניה מאוד ישנה שפתאום האתר התחיל לעשות שוב בעיות וה היה חוסך זמן גם לנטפרי כי הם היו רואים שזה כבר אתר שדברו עליו.
@administrators @magicode -
-
@שי אני אישית מוחק את ההודעות בדרך כלל אחרי שאני רואה את הכותרת שזה נפתח אפילו בלי לפתוח את ההודעה.
יש לי מספיק עומס באימייל גם ללא ההודעות האלה. -
@3-פינות אמר בשדרוג דף הפניות שלי:
@שי אני אישית מוחק את ההודעות בדרך כלל אחרי שאני רואה את הכותרת שזה נפתח אפילו בלי לפתוח את ההודעה.
יש לי מספיק עומס באימייל גם ללא ההודעות האלה.הודעות כאלו לא תופסות נפח, ואפשר להעביר לארכיון.
-
לחיפוש בדוא"ל יש כמה חסרונות,
א.זה לא יכול לבא לעולם לתועלת הכלל, ואם יש הזדמנות שכל אחד יכתוב חוות דעת מתאימות לדפים שימושיים בשבילו, זה בהחלט יכול לעזורלמישהו אחר יום אחד.
ב. אנחנו לא מוסיפים בזה מלל בדרך כלל, מה שהגיע הגיע, בשביל להוסיף הסברים, צריך לשלוח לעצמך שוב
מצד שני, באמת היום שמקבלים כבר את כל התשובה ישר בדוא"ל, אין סיבה לפתוח את האתר של נטפרי בשביל לראות את התשובה ולעדכן, אולי עדיף שרת שמקבל ההודעות חוזרות ומשייך אותם אותומטית להערות של מספר הפניה?
רק רעיון... תמיד אפשר להתקדם ולהפתיע עוד.....