• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    73 פוסטים 20 כותבים 9.2k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מעמד @מ. פינחסי
      נערך לאחרונה על ידי

      @מ.-פינחסי אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

      @Glantz רעיון חזק.
      אבל למה להגביל את זה רק למשתמשי הגימייל בלבד?
      אולי כל משתמש קהילתי יוכל לבקש שיחפשו בשבילו משהו שחסום לו.

      ולא רק קהילתי אלא גם מי שחוסום בהגדרות ע"י חבר/אשה/בעל/אבא

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • G מנותק
        Glantz @רוח
        נערך לאחרונה על ידי

        @רוח ממש לא. יהיו קריטריונים ברורים במה אנחנו עוזרים ובמה לא. הרי אנחנו ממילא מחוברים לרשת כי אנחנו חייבים, אז למה שלא נעזור לאחרים שלא חייבים אך זקוקים לזה מדי פעם?

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • מ מנותק
          מ. פינחסי @Glantz
          נערך לאחרונה על ידי

          @Glantz ברור שיהיה קריטריונים ברורים.
          אבל למה רק לקהילת גימייל?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            רגע. בעצם אתה אומר לפתוח מייל ופרום לבקשת בקשות.
            מה הממשק שונה מפרום?

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            ליכטל G 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • ליכטל מנותק
              ליכט @magicode
              נערך לאחרונה על ידי ליכט

              @magicode
              לא אענה במקום @Glantz
              אך אני רואה את הממשק שונה מפורום בכך שזה לא ציבורי אלא הודעה פרטית למעגל מצומצם של מתנדבים, שכל פניה שעוד לא טופלה, תקפוץ שוב ושוב כממתינה לטיפול עם אפשרות תיוג וכדו' (בדומה למערכת הפניות של נטפרי).
              כך זה אף פעם לא יגלוש לדיונים וכדו', וגם המתנדבים ירגישו יותר מחוייבים לענות ולעזור.
              בעצם, אם תרצה תקרא לזה פורום, אך פורום עם הרשאות מאוד מוגבלות וברורות, לכל אחד מהמשתמשים.

              G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • G מנותק
                Glantz @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode כי בפורום א"א לשלוח קבצים. הרעיון הוא לפתוח בעצם ממשק 'שירות לקוחות' כמו בכל חברה, דהיינו, שאפשר לפתוח פנייה, ונציג יכול לבחור את הפנייה ולטפל בו.
                זה משהו שונה מפורום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • G מנותק
                  Glantz @ליכט
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ליכט ממש כך!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • magicodeM מנותק
                    magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אפשר לבצע את זה עם הפרום הזה. יש נראה לי תוסף שמסמן שהתשובה נענתה.
                    ואפשר להעביר קבצים דרך מאגיקוד. לתייג אני לא יודע אבל לא מבין למה צריך תיוג.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • G מנותק
                      Glantz @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode מרבית האנשים שמשתמשים רק באימייל, לעולם לא יסכימו להשתמש בפורום. זה נשמע להם כמו איזשהו רשת חברתית.
                      הם יסכימו להשתמש עם זה, רק אם זה יהיה פרטי, ממש כמו ש @ליכט הסביר במתיקות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                      • magicodeM מנותק
                        magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אפשר לעשות פה פרטיות יש פה בפרום מחלקה שמיועדת לנציגי קהילות ואתה בכלל לא יודע עליה.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                        • magicodeM מנותק
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          הא הבנתי. אתה מתכוון שזה יהיה חד צדדי שהמבקש יוכל לכתוב בקשה אבל לא לראות בקשות של אחרים.

                          בכל מקרה אני תמיד אומר. שאני רוצה לדבר עם קהל היעד. ולשמוע ממנו את הרצונות שלו. כי אני לא נמצא במקום הזה ואין לי יכולת לדון. אולי באמת לא אכפת לו פרום פומבי. הרי הוא לא יכיר את המתנדבים.
                          יש מעלה בפרום פומבי שיש יותר ביקורת.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • G מנותק
                            Glantz @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי Glantz

                            @magicode אכפת זה לא המילה, זה הרבה יותר מזה... אני מכיר את האנשים האלו מקרוב. פורום לא יעבוד. זה חייב להיות בצורה של "ארבע עיניים". אך כמובן שזה יהיה שקוף לך ולכל ראשי נטפרי. אתם בעצם תהיו האדמינס של המערכת.

                            by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • magicodeM מנותק
                              magicode @Glantz
                              נערך לאחרונה על ידי magicode

                              @Glantz אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

                              בממשק הוא יוכל לפתוח פנייה, לדוגמא, "שלום, אני מורה בבית ספר ואני צריכה תמונה של נחליאלי"

                              בקשות כאלה יש גם בפרוג באופן פומבי. לא מבין איזה בקשות אנשים יסמכו על מתנדבים ויהיה אכפת להם לא לבקש בפרום.
                              הרי אתה לא מצפה שהם יתנו את השם משתמש וסיסמה שלהם לבנק כדי שתבצע איזה העברה.

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • by6199B מנותק
                                by6199 @Glantz
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @Glantz הרעיון גדול, מספר נקודות לדעתי.

                                1 בשביל מה לתת Gsuite או לבצע הפנייה מתוך הgmail או אאוטלוק למה לפרנס את גוגל ולהגדיל הוצאות? כל החברות המספקות מייל נפרד לא נותנות Gsuite על חשבונם אין לזה היגיון.

                                2 השירות לא יעבוד על בסיס מתנדבים בחינם כי הוא פשוט לא יעבוד, נבול תיבול אתה וכל מתנדביך.

                                הפתרון לזה חייב לעבוד על בסיס נחיצות פנייה מול תגמול כלשהו, כלומר השולח ישלח בקשה רק עם נקודה וכדומה כי אחרת המתנדבים יעבדו אצלו יומם ולילה.

                                פרוייקט כזה לא יכול להיות על מתנדבים נטו הוא חייב מנגנון תגמול אפילו קטן למתנדבים כדי שיעבוד קבוע, גם אם נקודה לא שווה את זמן הפנייה ויהיה תגמול קטן לכל מתנדב זה יתן לפרוייקט כח לעבוד

                                a0533057932A G 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                                • a0533057932A מנותק
                                  a0533057932 @by6199
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  במדה ואפשר להגדיר במייל עסקי של גוגל שגם כתובת פרטי וגם עסקית יגיעו לאותו מקום לא דרך pop וimap זה יהיה נהדר כך כל מי שיש לו כבר כתובת קיימת יוכל להשתמש במערכת של נטפרי ולא צריך להתחיל עם כתובות חדשות שלא מוכרות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • shragaS מנותק
                                    shraga
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    אפשר אולי שזה יהיה בפלטפורמה של מערכת הפניות, כל פניה תדרוש נקודה, המשתמשים יוכלו לרכוש נקודות, ומי שירוויח את הכסף יהיו אלו שיטפלו בפניה.

                                    קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                    • G מנותק
                                      Glantz @by6199
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @by6199 רעיון התגמול כבר עלה בדעתי, ואתה צודק בזה שמשהו התנדבותי הוא הרבה יותר חלש ממשהו שמתגמל.
                                      אבל אם נתחיל לתגמל זה יכול להגיע לסכומים מאוד גדולים.
                                      זה צריך להיות ברעיון של "מחוברים לחיים" של עזר מציון. דוגמה של קבוצה בהתנדבות שעובדת מצויין.
                                      ו -@shraga צודק. זה יכול אולי לעבוד ביחד עם ממשק הפניות הקיים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • מ מנותק
                                        מ. פינחסי @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי מ. פינחסי

                                        @magicode אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

                                        הרי אתה לא מצפה שהם יתנו את השם משתמש וסיסמה שלהם לבנק כדי שתבצע איזה העברה.

                                        ואולי יש כאלה שבממשק ייעודי יסכימו ובפורום לא?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ מנותק
                                          מ. פינחסי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          אני חולק על הנחיצות בתגמול. אני בטוח שיהיה המון מתנדבים.
                                          אולי כדי לעודד ולעשות את הענין צבעוני צריך לעשות מיספור מיוחד לפניות שנענות אולי להוסיף את זה בדף הבית של נטפרי.
                                          אבל כן חובה להגביל את הבקשות באמצעות ניקוד וכיוצ"ב.
                                          אדם שהסתדר סוגר את הפניה והנקודה חוזרת.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • מ מנותק
                                            מ. פינחסי
                                            נערך לאחרונה על ידי מ. פינחסי

                                            שאלה. במידה וזה ממשק בפני עצמו. האם זה חייב להיות במסגרת האתר והאזור האישי של נטפרי? ולמה לא להרחיב את הקהילה למשתמשי סינונים אחרים?
                                            גם קהילת העוזרים וגם קהילת הנעזרים.

                                            1. במידה וזה חייב להיות דרך נטפרי, מה דעתכם שהתגמול יהיה תוספת נקודות לפניות רגילות מהסוג שקיים עד עכשיו?
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון