פיתוח שבב חומרה
-
@clickone לא מתאימה לך הציניות....
-
@aiib בשבילך נועדה האות ר.
זה ברצינות מסויימת. -
@clickone אמר בפיתוח שבב חומרה:
אחרת האשכול הבא כאן יעסוק בלמה נטפרי אומרת למחזיק החשבון לשמור את הסיסמא אצלו. הרי הוא יכול להכנס לביוס ולה***ף *****ל.
התכוונתי לשורה הזאת
היה בה משהו מזלזל... -
@yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:
@מעמד אמר בפיתוח שבב חומרה:
צריך להבהיר שוויפרי לא גורם לתקלות
אני בתחילת דרכי בנטפרי נבהלתי שהוויפרי יהרוס לי את המחשב ולא התקנתי.מסכים לגמרי. האזהרה הזאת. זה מיותר. זה מטעה. זה עושה רושם לא מקצועי.
לטיפול @מתכנת, בתוכנת Anywhere, זה עוד יותר מיותר. זה עוד יותר מטעה. זה עוד יותר עושה רושם לא מקצועיאיזו אזהרה יש באניוואר?
-
@aiib ממש לא.
פשוט לא הבנת.
תחזור שוב לקרוא מההתחלה.
@נטפריס אמר שיעשה מדריך בויקי איך להגביל גישה לביוס.
ו @יעקב-ישראל אמר שידגיש שחובה לשמור סיסמא, אחרת יהיה בלגן כשיצטרך את הביוס.
ובדיוק על זה עניתי, שעדיף שהסיסמא תישמר אצל מישהו אחר.
אחרת האשכול הבא יעסוק בצעקה למה נטפרי מחנכת את המבוגרים לשים לעצמם מכשול, שהם יודעים את סיסמת הביוס, וברגע של חולשה ייכנסו אליו עם הסיסמא שהם יודעים. את מה שאפשר לעשות משם שמתי בכוונה עם כוכביות. לא צריך לצעוק מה אפשר לעשות משם.כל זה בלי קשר לבחורים והצעירים. להזכירך גם האשכול הנוכחי (ודומים לו שנפתחו כאן לאחרונה) לא עוסק בדווקא בבחורים, אלא גם במבוגרים שנחלשו לרגע ומצאו איך לעקוף את הוויפרי.
אגב את אותה צעקה על ה(ר)ציניות שלי אתה צריך לצעוק על היכלת לתת למישהו אחר להגדיר סיסמא על הגדרות הסינון.
מה שאתה מבין שם, תקף לכאורה גם לכאן.ושוב, סליחה אם אתה או מישהו אחר נפגע. לא זו הייתה המטרה
-
-
@yzahn האם בעצם יש צורך במסך הזה וניתן להסירו?
-
@מתכנת נטפרי כנראה רוצה שהוא יישאר כדי לא לקחת שום סיכון.
הסכמי המשתמש של התוכנות האחרות מאיימות לא פחות. רק אף אחד לא קורא אותם -
@clickone עלי קללתך בני. אני לוקח על עצמי כל נזק בלתי הפיך שיקרה למחשב כלשהו כתוצאה מתוכנת Anywhere ו-Wifree.
-
@yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:
@clickone עלי קללתך בני. אני לוקח על עצמי כל נזק בלתי הפיך שיקרה למחשב כלשהו כתוצאה מתוכנת Anywhere ו-Wifree.
זה נשמע ש @magicode לוקח את החשש הזה יותר ברצינות.
@magicode אמר בפיתוח שבב חומרה:
אני חושב על שני דברים מהותיים שצריך לעשות לטובת וויפרי.
- אפשרות לבחור סכום קנס הסרה מ 30 שקל ומעלה.
2. מחיקת האזהרות ולקיחת אחריות על נזקים ישירים במחשב. (צריך לבדוק כמה עתיד לעלות לנו).
התובנה השניה מזכירה לי את הדיון על התמונות שנבדקות סתם.
כלומר תמיד הציק לי שיבאו אנשים יטענו שהרסנו להם את המחשב. ולכן בעצם הגנו על עצמנו.
אבל אם חושבים על זה שוב. כמה אנשים זה יכול להיות בחודש. כמה זה כבר יעלה. לא שווה בשביל ה"מציק" הזה להשים את ההגבלות האלו. - אפשרות לבחור סכום קנס הסרה מ 30 שקל ומעלה.
-
-
@משרדי אמר בפיתוח שבב חומרה:
זה לא בעיה
נטפרי יכולה לקחת את המייל של @yzahn ולשלוח אליו משתמשים שטוענים שנטפרי הרסה להם את המחשב -
@מעמד זה לא עובד ככה...
שאומרים ללקוח שמע לא אנחנו...
אלא אם כן יהיה כתוב בהתקנת התוכנה
משתמשים יקרים תוכנה זו תחת אחריות משתמש יקר נפש בשם ... אם יש לכם תקלות תלכו אליו...
הכל בהומור כמובן... -
@yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:
@clickone עלי קללתך בני. אני לוקח על עצמי כל נזק בלתי הפיך שיקרה למחשב כלשהו כתוצאה מתוכנת Anywhere ו-Wifree.
הוא כבר לקח את האחריות
וחוץ מזה - נטפרי לא מתעלמת אלא שולחת לבדיקה.
אף אחד לא צריך לדעת שהוא לא חלק מנטפרי אלא מתנדב מבחוץ -
על מה אתם מדברים? אין מצב בעולם שווייפרי גורם נזק בלתי הפיך למחשב.
דרך אגב, מי שחושש מפני נזק בלתי הפיך שייתכן שתוכנת וורד יעשה למחשב שלו, יש לי מסלול בתשלום שכולל אחריות גם על וורד. זה כולל אקסל ופאוור-פוינט כבונוס ל5 משתמשים ראשונים. אם לא תזדרזו תפסידו... -
-
@yzahn באמת?
יש לי כמה לקוחות שמוכנים לשלם על אחריות שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק.רק תתכונן לתביעה בלא עוד הרבה זמן .
גם מניעת המשכיות עסקית או וורד שלא נפתח (שזה שווה ערך לאינטרנט לא עובד בגלל וויפרי שלא בצדק) יכול להוות בסיס לתביעה משפטית.עריכה: אא"כ אתה מתכנן לתת להם עוד הסכם ארוך כמו בכל תוכנה, ושם תדחף סעיף שאין כיסוי לכזה מקרה. (ואז שוב לא עשינו כלום)
-
@clickone אמר בפיתוח שבב חומרה:
הסכמי המשתמש של התוכנות האחרות מאיימות לא פחות. רק אף אחד לא קורא אותם
בדיוק זה הענין.
שנטפרי משום מה (גם בוויפרי וגם באניוואר) כתבו א"ז בצורה שמוודאת שכן יקראו אותם....
וע"ז באה תלונת @yzahn (לפי הבנתי...) -
@clickone אמר בפיתוח שבב חומרה:
תחשבו על מקרה קיצון של נזק אמיתי למחשב / נתונים / המשכיות עסקית.
יש לי כמה לקוחות שמוכנים לשלם על אחריות שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק.
דיברתי על נזקים למחשב. המחשב זה לא הנתונים שמאוכסנים בו. המחשב זה לא התוכנות האחרות. המחשב זה לא המשכיות העסק שלך. לא דיברתי על "שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק" (הוא כבר מספיק דפוק...)
אם אני רואה אזהרה בצבע
אדום
שייתכן והתקנת תוכנה יגרום נזק בלתי הפיך למחשב, אני לא מבין מזה שייתכן ויימחקו נקודות שיחזור חשובות, אם זה הכוונה שיכתבו [עריכה: בדקתי עכשיו שוב, וזה כבר כתוב בסעיף 1. יש עוד סעיף על נזקים לא הפיכים.]. אני מבין נזק פשוטו כמשמעו. ובמקרה של Anywhere זה לא מוחק אפילו נקודות שיחזור. -
@yzahn צודק לגמרי. (אולי הפחד הוא שמשתמש נורמלי מתיחס לזה כנזק בלתי הפיך. )
אני בכל מקרה, מסתכל מהצד של @magicode שכנראה רוצה שקט תעשייתי [וזה מגיע מהיר"ש שלו. מנסיון.] ולכן לקח את זה למקרה כזה. שאפילו אם ייגרם מקרה של נזק ממש לחומרה, אין לו אחריות. (וע"ז כתבת, עלי תיקון מחשבך בני ויישר כח )
במאמר מוסגר, זה גם מה שמשתמשים נורמלים מבינים ממה שאתה כתבת.
@yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:
דרך אגב, מי שחושש מפני נזק בלתי הפיך שייתכן שתוכנת וורד יעשה למחשב שלו, יש לי מסלול בתשלום שכולל אחריות גם על וורד
משתמשים מבינים מזה שלקחת אחריות על וורד שיעבוד בכל מצב. כולל שלא יהיה מצב שלא עולה פתאם ולא משנה למה (כולל אם עלו על זה שהרישיון פרוץ )
מעניין באמת לעשות על זה סקר בין לקוחות רגילים ולשמוע מה הם מבינים מהמשפטים הנ"ל.
הרסת אותי לגמרי עם
@yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:
"שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק" (הוא כבר מספיק דפוק...)