אז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?
-
@שח-מט אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
בנטפרי ספציפית יש המון בעיות במהירות גלישה,
וכן בכל חברה ספציפית יש בעיות...
-
@שח-מט אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
בנטפרי ספציפית יש המון בעיות במהירות גלישה,
לא נכון. אני בנטפרי VPN-US כבר שנה וחצי (מאז שהתחילו VPN-US של נטפרי). אף פעם לא היה לי איטות או ניתוקים. זה בעיה של הספק בלבד.
-
@DovidStroh הלוואי שVPN ישראל יהיה כמו שאתה מתאר
-
@aiib אכן כשהיה לי VPN ישראל לא היה אותו סיפור (לא רע אבל לא כמו עכשיו שממש לא מרגישים את זה) אבל למעשה יתכן שזה בגלל ספק שרת הVPN או ספק שלך בארץ.
-
@shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
בסוף הגיע שם איש רשת מקצוען שבדק את העניין לעומק, והתברר שהבעיה הייתה בתשתית. למרות שבזק כמובן הכחישו בתחילה.
אני לא איש רשת מקצוען אבל טיפלתי לא פעם בחיבורים חדשים.
ברוב המקרים הבעיה קשורה לתשתית של בזק.
בדר"כ הבעיה הידועה שמחוברים ל100 מגה והתשתית לא עומדת בזה, מורידים ל40 ורואים ישועות.
ולפעמים הם פשוט מחליפים פורט בארון תקשורת שלהם או מחליפים פשוט כבל. -
סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.
-
@by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.
זה כבר אומר דרשני!
-
@shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
@by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.
זה כבר אומר דרשני!
העומסים של 019 גדולים מאוד, לא דיברתי על איטיות של נטסטיק בלי קליטה אבל ממש לא זרם כמו שצריך להיות וכרגע יש לי שינוי מהותי מאוד.
מקווה שהשינוי יישאר לטובה תמיד
-
@by6199 בדיוק אתמול הם שידרגו שרתים, יש מצב שעברת בזמן הלא נכון (בזמן שהעסק הסתדר)
-
אנחנו ב-RL וניתוקים זה מאורע נדיר ביותר. (וגם הניתוקים הבודדים שהתרחשו בעבר, לא הוכח שהם קשורים לספק.)
מומלץ. -
@shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
@by6199 בדיוק אתמול הם שידרגו שרתים, יש מצב שעברת בזמן הלא נכון (בזמן שהעסק הסתדר)
עברתי הבוקר
-
@by6199
לאן עברת? -
@zeevgros אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
@by6199
לאן עברת?@by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.
-
@by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.
-
@משרדי אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
אני לא איש רשת מקצוען אבל טיפלתי לא פעם בחיבורים חדשים.
ברוב המקרים הבעיה קשורה לתשתית של בזק.
בדר"כ הבעיה הידועה שמחוברים ל100 מגה והתשתית לא עומדת בזה, מורידים ל40 ורואים ישועות.
ולפעמים הם פשוט מחליפים פורט בארון תקשורת שלהם או מחליפים פשוט כבל.השאלה איך עושים את זה, כי כרגע אני לא לקוח של בזק אלא של 019 גם בתשתית, כך שבזק לא יתנו לי תמיכה.
-
@חיים-כהן אתה יכול לעבור לבזק חזרה בתשתית ולשלם ל011 רק על ספק או לנייד גם את התשתית ל011.
לי הם העבירו בקת ניוד אני לא יודע היכן התשתית ברגע זה, הספק ב011
-
תשתיות אינטרנט וסלולר זה דבר מאד בעייתי במדינתנו.
משום מה 'סטארט-אפ ניישן' של ישראל מגיע עד לתשתיות התקשורת.
אני פוגש הרבה רשתות במסגרת עבודתי ולא כולם עם סינון ויש אין ספור תקלות בדיוק מהסוג שמוזכרים לעיל ועוד הרבה שלא הוזכרו.
חלקם קשורים לספק, חלקם לתשתית האינטרנט DSL , ורובם לרשת המקומית לרבות כבילה, ציוד תקשורת, ונקודות קצה (מחשבים, טלפוניה, וכו') -
כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ובהמשך הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.) -
@משפחת-כהן אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ואחר כך כשסוף סוף המענה מגיע הוא הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.)מילה בסלע!!!
כדאי באמת לדאוג שספקי נטפרי יקראו את הנכתב כאן. -
@by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:
@חיים-כהן אתה יכול לעבור לבזק חזרה בתשתית ולשלם ל011 רק על ספק או לנייד גם את התשתית ל011.
לי הם העבירו בקת ניוד אני לא יודע היכן התשתית ברגע זה, הספק ב011
חשבתי על כיוון של 011, אבל בעידן הרשת אין לאנשים סבלנות להתקשר-ולהמתין על הקו עד למענה-ולשמוע שיכנועים מנציג אנושי ובלה בלה בלה, רק בשביל לשמוע מחירים ותנאי שירות.
אין להם אתר ואפילו לא כתובת מייל...