נטפרי vip
-
ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.
לא הבנתי למה.
אם יהיו מספיק אנשים שישלמו מספיק כסף, אפשר יהיה לשלם לתומכים חדשים למסלול הVIP בלי לגעת בתמיכה הרגילה.
עריכה:
הצצה בקישורים מעלה שהפוסט שלי מיותר. אז רק לחסוך לכם זמן, אני מעלה ציטוט של MAGICODE:magicode 13 בנוב׳ 2017, 16:03
רציתי לעשות מסלול ב 150 שקל לחודש. כפי שהציעו בפרוג.
אבל כולם אמרו לי שזה הרבה בשבילם.
אז אם יהיה רשימה של 200 מנויים שיתחייבו מחיר כזה לשנה לפחות נעשה כזה מסלול.כמובן שאני כותב את זה רק כדי שתבינו שבפרום יודעים לכתוב ולהתלונן למה אין מסלול אבל באופן מעשי אין לזה שום ביטוי. וגם לא יהיה לזה.
אני בספק עצום האם ב 30 שקל לחודש יהיה רשימה של 100 מנויים. -
@אייזיק-3 ברגע שיש שירות מיוחד המחשבה בתת מודע שאין צורך לשפר את הקיים מכיוון שמי שבאמת צריך נמצא בשירות המיוחד.
ואז התוצאה ירידה או עמידה על המקום בשירות הרגיל.
כעת כשהמטרה היא להרחיב את השורות לכמה שיותר אנשים וצרכים נעשים מאמצים גדולים לשפר את השירות הקיים שיתאים לכולם. מה שגורם ריווח לשירות הקיים ולא מנווט את הכוחות החוצה -
-
@מטעמים @loters חבר'א השירות שנטפרי נותנת הוא שירות מצויין, לא כדי להתלונן על מה שהקב"ה נותן לנו. וגם הסינון הוא ע"פ גדולי ישראל.
ישר כח גדול התם הצלתם אותי מהאנטרט הפרוץ!!!
חבל שאתה רואה את הדברים בצורה כזאת.
תקרא שוב טוב טוב מה שכתבנו ותראה שאף אחד לא התלונן על נטפרי!!אני בעצמי העברתי כמעט מניין של אנשים לנטפרי.
אחים, גיסים ידידים, וכו'
(אחד מהם היה ללא סינון כלל...)
ואני אומר לך, שמי שהיה בדרגה הכי פתוחה בסינון פלוני, ועכשיו מתחיל עם נטפרי, צריך הרבה רחמי שמים שיהיה לו הסבלנות לא לקום ולברוח. לא בגלל שיש חלילה חיסרון בנטפרי, אלא כי הוא היה חי בעולם שבו הכל היה פתוח רח"ל ועכשיו הוא צריך להשתמש הרבה עם בקשות ממערכת הפניות ובהמתנה לפתיחת תמונות.@magicode אני ממש מתפלא שאתה רואה את הדברים כביקורת, אני פתחתי את האשכול אך ורק במטרה לעורר את הנושא. מה שעשיתם הוא דבר גדול, ניתן לשפר אותו ע"י הרחבה של שירות פרימיום. זה הכל.
ומה לעשות, יש אנשים שרגילים לפינוקים, לכן נתייאש מהם? נרפה מהנדנוד כלפיהם?
לא נוותר על אף בן של הקב"ה. גם אם זה באשמתו המלאה. -
@מטעמים
ההיפך ראיתי את הדברים כפירגון שעד עכשיו הכל דפק. -
-
על הנטישות של המשתמשים החדשים, לא צריך לעשות הרבה.
צריך לתת למשתמשים חדשים עדיפות בפניות לחודש/חודשיים הראשונים. -
פוסט זה נמחק! -
אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...
לא בטוח שכולם רוצים להוסיף עוד כסף
יש כאלה שיש להם רק מייל או אתר אחד או שניים והם לא צריכים את ככככל האינטרנט ובשבילם אין צורך להעלות את המחיר כיון שהם לא צורכים הרבה ולא דורשים הרבה שרות, אז למה להעלות ?! טוב להם במצב הנוכחי ! -
אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...
לא בטוח שכולם רוצים להוסיף עוד כסף
יש כאלה שיש להם רק מייל או אתר אחד או שניים והם לא צריכים את ככככל האינטרנט ובשבילם אין צורך להעלות את המחיר כיון שהם לא צורכים הרבה ולא דורשים הרבה שרות, אז למה להעלות ?! טוב להם במצב הנוכחי !ברור!
זה היה רק בשביל לחדד, שכמו ש@magicode כתב שצריך לחשוב איך משפרים לכולם -
בעצם אם לדבר במונחים פרקטיים
אז יש כאלה כמו גרפיקאים וכדו' שבעצם צריכים שיהיה צמוד אליהם (גם אם במרחק אלפי ק"מ) עובד זר שיבדוק את התמונות באון ליין ממש. וכן להבדיל אא"ה תומך שיהיה קשוב אל הצרכים שלהם במוקד כאן בארץ של נטפרי.
וזה צריך להיות החשבון של העלות או של התהליך. -
כשעולה שוב כזה פוסט.
זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.
תראו כמה ישרות של אדם מציעים לו כסף להוספת שירות והוא כותב שלא רוצה שהשירות הרגיל יהיה זוועה לא פלא שאדם כזה נותן באמת שירות מיוחד ונטפרי מצליחה מעל המשוער תודה רבה
-
כשעולה שוב כזה פוסט.
זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.
תראו כמה ישרות של אדם מציעים לו כסף להוספת שירות והוא כותב שלא רוצה שהשירות הרגיל יהיה זוועה לא פלא שאדם כזה נותן באמת שירות מיוחד ונטפרי מצליחה מעל המשוער תודה רבה
בסדר.
אבל בשביל זה בדיוק הקימו את פורום נטפרי. לא?
בשביל לבדוק מה הציבור מרגיש וחושב.ויש לי תחושה שיש אנשים שבזה תלויה פרנסתם. ואם יש להם חריגה אנא המתן והמתן והמתן אז הם מתוסכלים. כי הם כן היו רוצים לשלם עוד. והרבה. כדי שלא ייתקע להם.
וחוץ מזה,
השירות הרגיל לא יהיה זוועה. אל תדאג. -
כדי שזה לא יפגע בשירות הרגיל של נטפרי, לדעתי אם יעלו את המחיר בקצת (5-10 ש"ח) לכולם זה כבר יוסף עוד כמה בודקות זה יהיה שווה לכולנו.
-
איך יתכן שקצב בדיקת התמונות הואט בגלל הצטרפות המוני משתמשים, אני מניח ש'נטפרי' מוסיפה בודקות באופן יחסי לכמות המשתמשים, ואם פעם זה הספיק אז למה היום לא?
-
@שעי-ה
זה אכן לא קשור להצטרפות משתמשים חדשים.הנה הסיבה
@magicode אמר בחריגה אנא המתן והמתן והמתן והמתן:אחרי מחקר. זה כנראה הסיבה לאיטיות בבדיקות.
אחרי שהיו דיווחים על על מיני פשלות בסינון. והערנו לעובדים יותר מידי. הם התחילו לבדוק מאוד לאט. בעונת החגים זה לא השפיע כי היה פחות תמונות.
אבל עכשיו זה מתחיל להשפיע.
אנחנו שוקלים מה לעשות בנידון. -
צר לי הרעיון יתכן והוא יפה,
אבל בתוך עמי אנכי יושב,
הייתי בחברה עם סינון של אחת המובילות בתחום,
ואני עברתי לנטפרי מכמה סיבות
א. כי יש שירות פצצה, אצל האחרים הייתי יכול להיות על הקו כמה שעות, אין מושג פניה ממוחשבת וכדו'
ב. אין שירו מינמלי אצל האחרים ובנטטפרי ממש תענוג.
ג. ואני לא מתבייש בסיבה ג' שפשוט זה זול להמון העם ולכן לא הולכים לרעות בשדות זרים וזה נחשב איכא דרכא אחריני.
לכן צריך לעשות שיקול טוב טוב ולשמוע דעת תורה מה עדיף על מה -
@אייזיק-3
כל הנושא של משתמשים חדשים שכביכול אין להם שירות הוא קצת מצחיק,
כי אני זוכר את עצמי חדש על הכביש בנטפרי, לא קלטתי את העניין ושיגעתי על כל שטות את המדינה במקום לבדוק בפורום.
יתכן שנטפרי צריכה בכדי לעזור לחדשים לבנות מנוע חיפוש לפורום, וכל שאלה של משתמש חדש או ישן יוכל לחפש ולהעזר בכמויות חומר שיש -
עד שיחליטו על מסלולי פרימיום (שאני בעד, ולא כי פתאום נהיה בעיות)
אני הייתי מציע מסלול חינמי לואו קוסט, דהיינו, קבלת הסינון של נטפרי חינם, רק למה שכבר פתוח וקיים. ללא קבלת נקודות. וללא שליחת תמונות לסינון, אא"כ אין עומס או משהו כזה.
יוכלו לרכוש נקודות כמו עד היום, וכן בתשלום מסויים ג"כ יישלחו תמונות לסינון.@magicode לתשומת לבך
-
המנגנון של התמנות שרושם חריגה אנא המתן זה לדעתי דבר שאי אפשר לבטל בשום מקרה לגמרי, יש אתרים שללא מודע אנשים שולחים אלפי תמונות בחצי דקה.