ממשק חיפוש במערכת הפניות
-
אני מציע הצעה שאפשר וכבר הציעו אותה, ואפשר שכבר נענו. אני לא זוכר כעת. @ליכט.
קורה רבות שאני שולח פניה על נושא שכבר טיפלו בו בעבר, ומתחדשת בו בעיה.
ובמקרים רבים אילו היתה אפשרות לחפש בפניות, ולהמשיך באותה פניה. או לחילופין לפעול על פי הנחיות שהתקבלו באותה פניה, היו נחסכות שעות רבות ויקרות.
הדבר יכול להקל גם על התומכים כשלקוח יכול למצוא תשובה ישנה ולעשות זאת בעצמו, או לחילופין להפנות תומך להתדיינות ישנה בנושא.המצב הנוכחי ממש לא מאפשר לתור אחרי שאלות ישנות.
ובאין ברירה אני שולח פניות על נושאים שבבירור קיבלתי עליהם פתרון/תשובה/הדרכה בעבר.@magicode ו/או @Administrators
-
@מעלה-ומוריד
בינתיים עד שיעשו את זה, אפשר לחפש במייל -
@מעלה-ומוריד איזה פניות?
בדרך כלל %90 של הפניות הם פתיחה. למה אתה רוצה לחזור על אותה פניה?
הפוך זה מכביד את מערכת הפניות, הם צריכים לקרוא כל מה שכתבו לפני שנה או יותר!
וגם שכל פעם נוצר בעיה חדשה, עכשיו יש את הניוואר החדש למה אתה רוצה הפניות על הניוואר הישן!?. -
@yzahn אמר בממשק חיפוש במערכת הפניות:
@מעלה-ומוריד
בינתיים עד שיעשו את זה, אפשר לחפש במיילרעיון יפה.
אצלי ספציפית זה לא פיתרון. יש לי מחלה, אני מוחק כל הודעה שאינה חשובה מיד אחרי הקריאה.
טוב, מהיום אתחיל לסווג גם את אלו כחשובות :)) -
@מעלה-ומוריד אמר בממשק חיפוש במערכת הפניות:
@yzahn אמר בממשק חיפוש במערכת הפניות:
@מעלה-ומוריד
בינתיים עד שיעשו את זה, אפשר לחפש במיילרעיון יפה.
אצלי ספציפית זה לא פיתרון. יש לי מחלה, אני מוחק כל הודעה שאינה חשובה מיד אחרי הקריאה.
טוב, מהיום אתחיל לסווג גם את אלו כחשובות :))תפתח מייל חדש.
-
-
@מעלה-ומוריד כרגע אתה גורם במחיקה שלך לאבד בכלל את הגישה לפניות ישנות יותר, מכיון שבממשק הפניות אתה יכול לראות לכל היותר 200 פניות אחרונות.
-
@WEB-developer אמר בממשק חיפוש במערכת הפניות:
@מעלה-ומוריד כרגע אתה גורם במחיקה שלך לאבד בכלל את הגישה לפניות ישנות יותר, מכיון שבממשק הפניות אתה יכול לראות לכל היותר 200 פניות אחרונות.
אה, וואלה. לא ידעתי. אני לא אוחז שם. מאי דהוה הוה. מעתה אזהר. תודה רבה.
במחשבה שניה, זה רעיון נוסף לשיפור וייעול.