תקלה בטריפל סי
-
לחלק מלקוחתינו בטריפל סי יש כרגע איטיות או נפילות בקו
גם במוקד סים כשר יש כרגע נפילה
לקוחות שיש להם בעיה מתבקשים להשאיר לנו הודעה בתא קולי או לשלוח מייל
תודה מראש -
שלום וברכה
בעז"ה נראה שהתגברנו על התקלה שחזרה לאחרונה כמה פעמים
ואנחנו מקוים שבסיעתא דשמיא שתוכלו לחזור לפעילות שוטפת
הרבה הצלחה -
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
-
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
-
@אבצן התקלה לא היתה רק אתמול?
-
@סיבוב אמר בתקלה בטריפל סי:
@אבצן התקלה לא היתה רק אתמול?
תראה את התגובה של סים-כשר: "התקלה שחזרה לאחרונה כמה פעמים"
אתמול היה 'הקש ששבר את גב הגמל', אבל בעיות יש כבר לפחות שבועיים.
-
@סופר אמר בתקלה בטריפל סי:
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
אפשר הסבר?
-
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
@סופר אמר בתקלה בטריפל סי:
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
אפשר הסבר?
כתובת מייל של סים כשר.
-
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
לנו לא היה בעיה בגלישה
-
לא ברורה לי תגובתך.
ולכן מה -
זה אומר שלא הייתה בעיה כלל?
זה אומר שאינך דורש פיצוי והנך מודיע מראש על כך? -
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
התלבטתי אם לכתוב משהו, בסוף כתבתי... נראה אם טעיתי...
מקווה שלא תיפגעסתם עצה טובה לחיים (למרות שלא ביקשת...)
לא צריך תמיד לסגור חשבון עם כל אחד על כל דבר.
אני לא בסים כשר, אבל ממה שראיתי בפורום מדובר בחברה עם הפנים ללקוח, שירות מעולה, וכוונות טובות. שים לב, אין חברה אחרת מספקי נטפרי שבכלל זמינה בפורום.
אני משער שתקלה זו גרמה ליותר אי נוחות ל@סים-כשר מאשר לך.
לפעמים מגיעה לך אי נוחות מן השמים. לחפש כל פעם קרבן להאשים לא נכון. תגיד תודה לה' שהתקלה עברה ותמשיך בחיים.נ.ב. אין בכל האמור למעלה משום פסק בהלכות חושן משפט. ייתכן שיש תביעה צודקת בהלכות חו"מ (או לפחות, תביעה להוריד מהתשלום החודשי עבור הימים בהם לא היה תקשורת). אבל לא הייתי קורא לזה "פיצוי" ולא הייתי דורש אותו בפומבי, תוך כדי דיבור בציניות על החוויה ה"מרנינה". אפשר להתכתב בפרטי ולפרוס את טענותיך בצורה מכובדת.
-
@yzahn
כל מילה פנינה. יישר כח. -
@yzahn אמר בתקלה בטריפל סי:
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
התלבטתי אם לכתוב משהו, בסוף כתבתי... נראה אם טעיתי...
מקווה שלא תיפגעסתם עצה טובה לחיים (למרות שלא ביקשת...)
לא צריך תמיד לסגור חשבון עם כל אחד על כל דבר.
אני לא בסים כשר, אבל ממה שראיתי בפורום מדובר בחברה עם הפנים ללקוח, שירות מעולה, וכוונות טובות. שים לב, אין חברה אחרת מספקי נטפרי שבכלל זמינה בפורום.
אני משער שתקלה זו גרמה ליותר אי נוחות ל@סים-כשר מאשר לך.
לפעמים מגיעה לך אי נוחות מן השמים. לחפש כל פעם קרבן להאשים לא נכון. תגיד תודה לה' שהתקלה עברה ותמשיך בחיים.נ.ב. אין בכל האמור למעלה משום פסק בהלכות חושן משפט. ייתכן שיש תביעה צודקת בהלכות חו"מ (או לפחות, תביעה להוריד מהתשלום החודשי עבור הימים בהם לא היה תקשורת). אבל לא הייתי קורא לזה "פיצוי" ולא הייתי דורש אותו בפומבי, תוך כדי דיבור בציניות על החוויה ה"מרנינה". אפשר להתכתב בפרטי ולפרוס את טענותיך בצורה מכובדת.
ישנה בעיה שחוזרת על עצמה אצל כל ספקי השירות.
כביש שש גובה תשלום. כשאינו מספק את הסחורה ובמקום להגיע מוקדם נתקעת בפקק - אין החזר. אלא אם כן תבקש ותתבע.
חברת חשמל גובה תשלום. כשהיו להם פאשלות ונפילות - אין החזר. גם כאן צריך לתבוע.
כך גם בחברת טריפל סי, או כל חברה אחרת.
ההליך הזה פגום. וכמדומני שבחו"ל ההתנהלות היא אחרת.כשם שאתה יודע לגבות תשלום על שירות, כך יש להפחית תשלום על אי נתינת שירות.
הטענה כאן היא מדוע זה לא בא מצידם? ואם זה בא - אז זה רק מחשש של נטישת המונים כמו שהיה בנפילות שהיו לאחרונה באחת מחברות הסלולר.זו הנקודה, ולא כמה השקלים שהחברה תחזיר או לא תחזיר...
-
@אבצן
העיקרון נכון, אבל זה שייך יותר בפלאפון או בכביש שש שבבעלותם, כאן הוא סך הכל משווק קוים של סלקום וכדו' אין לו הרבה משאבים בשביל להתחיל לפצות, רק אם הוא יקבל את זה מסלקום ומעלה... -
@כותב-מוסמך אמר בתקלה בטריפל סי:
@אבצן
העיקרון נכון, אבל זה שייך יותר בפלאפון או בכביש שש שבבעלותם, כאן הוא סך הכל משווק קוים של סלקום וכדו' אין לו הרבה משאבים בשביל להתחיל לפצות, רק אם הוא יקבל את זה מסלקום ומעלה...התלונה כלל לא לסים כשר, הם רק צינור, התלונה לבעלים של המערכת - טריפל סי.
אגב, אכזב אותי הענין שפניתי לטריפל סי והם אמרו לי שאני לקוח של סים כשר ואפנה אליהם, והתייחסו כאילו אין שום בעיה... שוב חזרנו לענין השקיפות... -
@yzahn אמר בתקלה בטריפל סי:
@אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:
ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?
התלבטתי אם לכתוב משהו, בסוף כתבתי... נראה אם טעיתי...
מקווה שלא תיפגעסתם עצה טובה לחיים (למרות שלא ביקשת...)
לא צריך תמיד לסגור חשבון עם כל אחד על כל דבר.
אני לא בסים כשר, אבל ממה שראיתי בפורום מדובר בחברה עם הפנים ללקוח, שירות מעולה, וכוונות טובות. שים לב, אין חברה אחרת מספקי נטפרי שבכלל זמינה בפורום.
אני משער שתקלה זו גרמה ליותר אי נוחות ל@סים-כשר מאשר לך.
לפעמים מגיעה לך אי נוחות מן השמים. לחפש כל פעם קרבן להאשים לא נכון. תגיד תודה לה' שהתקלה עברה ותמשיך בחיים.נ.ב. אין בכל האמור למעלה משום פסק בהלכות חושן משפט. ייתכן שיש תביעה צודקת בהלכות חו"מ (או לפחות, תביעה להוריד מהתשלום החודשי עבור הימים בהם לא היה תקשורת). אבל לא הייתי קורא לזה "פיצוי" ולא הייתי דורש אותו בפומבי, תוך כדי דיבור בציניות על החוויה ה"מרנינה". אפשר להתכתב בפרטי ולפרוס את טענותיך בצורה מכובדת.
רציתי להוסיף שיש רווח מובהק להעביר על המידות. ולא לסגור חשבון. במיוחד בימים אלו לקראת יום הדין.
שידוע שבמידה שאדם מודד מודדים לו ולכן כנראה אם הוא קפדן ודורש פיצוי על כל דבר. אז גם מהשמיים דורשים ממנו פיצוי.
לכן אדם שחס על עצמו. פשוט מעביר על מידותיו. וככה זוכה גם שיעבירו לו על כל פשעיו.(אני מתנצל מראש מאלו שיעצבן אותם שלבשתי את הפראק של המשגיח).
-
@magicode אמר בתקלה בטריפל סי:
(אני מתנצל מראש מאלו שיעצבן אותם שלבשתי את הפראק של המשגיח).
רק עכשיו אתה לובש אותו ?!?!
חשבתי שאתה לובש אותו קבוע ! -
@מעמד אמר בתקלה בטריפל סי:
@magicode אמר בתקלה בטריפל סי:
(אני מתנצל מראש מאלו שיעצבן אותם שלבשתי את הפראק של המשגיח).
רק עכשיו אתה לובש אותו ?!?!
חשבתי שאתה לובש אותו קבוע !עד עכשיו היה לו רק את הכובע של המשגיח... והמקל של האדמו"ר...
-
@אבצן
אגב, אכזב אותי הענין שפניתי לטריפל סי והם אמרו לי שאני לקוח של סים כשר ואפנה אליהם, והתייחסו כאילו אין שום בעיה... שוב חזרנו לענין השקיפות...אני דיברתי על זה עם @סים-כשר והסבירו לי שבעיקרון טריפל c תמיד מכירים אותנו כלקוחות וכולי, וכך גם כעת, אך מכיון והתגלה היתה במקום שאין נציג תמיכה ושירות רגיל שלהם יכול לראות, הם מיהרו לומר שאצלם הכל בסדר ויש לפנות לסים כשר.