• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    10 פוסטים 9 כותבים 971 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מושטמ מנותק
      מושט
      נערך לאחרונה על ידי מושט

      הרבה פעמים מחכים לתגובה מנציג על משהו ממערכת הפניות, אני ממליץ לפתח שיהיה אפשרות לסמן שמעונינים בתיזכור קולי שמגיע תשובה ממערכת הפניות. ובשניה שהנציג יענה נקבל תיזכורון קולי

      מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ מנותק
        מ. פינחסי @מושט
        נערך לאחרונה על ידי

        @מושט אם הכרטיסיה של הפנייה פתוחה, אז הסמל של נטפרי מהבהב

        yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • yzahnY מנותק
          yzahn @מ. פינחסי
          נערך לאחרונה על ידי

          @מ-פינחסי אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:

          @מושט אם הכרטיסיה של הפנייה פתוחה, אז הסמל של נטפרי מהבהב

          דרך אגב, יש שם באג, שלפעמים הסמל מהבהב בלי שיש תגובה. נראה לי בגלל שהנציג מעדכן את מצב בפנייה בצורה שלא מוצגת ללקוח.

          WEB developerW Men770M ארגנטיניא 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • WEB developerW מנותק
            WEB developer @yzahn
            נערך לאחרונה על ידי

            @yzahn דווקא זה טוב, כי אתה רואה שמישהו כבר התחיל לטפל בפניה שלך.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
            • Men770M מנותק
              Men770 @yzahn
              נערך לאחרונה על ידי

              @yzahn אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:

              נראה לי בגלל שהנציג מעדכן את מצב בפנייה בצורה שלא מוצגת ללקוח.

              כנראה. שמתי לב שזה מהבהב גם כשזה מתוייג.

              יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • מ מנותק
                מענטש אמיתי @מושט
                נערך לאחרונה על ידי

                @מושט לכאורה אפשר לבנות לבד,
                כי הרי התראה לדפדפן כבר יש.
                אולי @yzahn יבנה ע"י התוסף שמריץ סקריפטים באתרים.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ארגנטיניא מנותק
                  ארגנטיני @yzahn
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yzahn אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:

                  @מ-פינחסי אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:

                  @מושט אם הכרטיסיה של הפנייה פתוחה, אז הסמל של נטפרי מהבהב

                  דרך אגב, יש שם באג, שלפעמים הסמל מהבהב בלי שיש תגובה. נראה לי בגלל שהנציג מעדכן את מצב בפנייה בצורה שלא מוצגת ללקוח.

                  לא, זה בגלל שאתה שלחת פניה.

                  Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Men770M מנותק
                    Men770 @ארגנטיני
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ארגנטיני לא. קרה לי כמה פעמים שהסמל התחיל להבהב 5 דקות אחרי שליחת הפניה ולא שלחתי פניה נוספת בזמן הזה.

                    יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א מנותק
                      אנוממי
                      נערך לאחרונה על ידי אנוממי

                      נשלח התראה למייל כאשר יש תגובה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • A מנותק
                        aaron
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אולי התראת push ע"י OneSignal לדוגמא זה פתרון נח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון