הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי
-
@adina_gel אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
@shraga בדקתי עכשיו שוב את הפניות שלי.
לחלקן באמת לא הענקתי 3 נקודות. אבל היו חלק שכן, וממרחק זמן אני כבר לא יכולה לראות כמה זמן בדיוק זה לקח.
כרגע ראיתי משהו שהיה עם 3 נקודות ולקח לו כמה שעות,
ומשהו עם 2 שלקח לו כמעט יום.
כשאני מסתכלת אחורה אולי זה לא נראה הרבה, אבל בשעת מעשה כשאני צריכה לתקשר מול אנשים,
וקרה לי כמה פעמים שזה היה תוך כדי שיחה רצופה, זה פחות נחמד, במיוחד כשמדובר על משהו שהוא ענין טכני פשוט יחסית, ולא אתר בעייתי.@magicode אולי כדאי לפתח מנגנון של "הזמן המשוער לקבלת תגובה" שיפעל לפי סטטיסטיקות מסיוימות.
(או "מיקומך בתור הוא" - אני לא יודע אם זה רלוונטי, איך בדיוק זה עובד עם הנקודות) -
@פלא-כ אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
@magicode אולי כדאי לפתח מנגנון של "הזמן המשוער לקבלת תגובה" שיפעל לפי סטטיסטיקות מסיוימות.
(או "מיקומך בתור הוא" - אני לא יודע אם זה רלוונטי, איך בדיוק זה עובד עם הנקודות)כבר קיים:
-
כולם כאן מדברים על מחיר אפסי וכו' שנטפרי גובים.
אין לי שום טענה על נטפרי כי יש להם תודעת שירות מצוינת. (דבר יחסית נדיר בציבור שלנו).
אבל המחיר לא נשמע כזה זול.
לשם השוואה, אתרוג עולה 55 שקל לחודש וזה כולל ספק, ונטפרי עולה 15 וצריך ספק בנפרד שעולה באזור 40 שקל וזה כמעט אותו דבר.
גם אם נטפרי יותר יקר אני יהיה מחובר אליהם כי החברות האחרות שאני מכיר מהוות פתרון לילדים ולא להורים שמכירים את הסיסמא. -
@shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
כבר קיים:
ממתי זה?
זה משתנה לפי זמן נתון ועומס נוכחי? או שהדקות האלו קבועות בכל שעות היממה והעומס?
-
אני טעיתי במחירים וספק זה יותר זול אבל זה לא מאד משמעותי
-
@shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
@פלא-כ אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
@magicode אולי כדאי לפתח מנגנון של "הזמן המשוער לקבלת תגובה" שיפעל לפי סטטיסטיקות מסיוימות.
(או "מיקומך בתור הוא" - אני לא יודע אם זה רלוונטי, איך בדיוק זה עובד עם הנקודות)כבר קיים:
וואו איזה יופי !
איך יודעים מתי הפניה שלי נענית ?
מתווסף לפניה צבע ?
איך זה עובד ? -
נא להמשיך את השיח בנושא "זמן משוער לטיפול פניה" באשכול חדש שפתחתי.
http://forum.netfree.link/topic/7525 -
לא מבין את המתלוננים, בשום חברה כדולה בנקים אשראי וכו', לא מצאתי שירות מהיא ויעיל עמו מערכת הפניות של נטפרי!
-
@mashav אתה טועה, אין כאן תלונות יש כאן "שאפתנות בלתי נלאית" לשיפור. זה שנטפרי הם הרבה מעל ומעבר לכל המתחרים עוד לא אומר שהגענו לסוף הדרך ואין לאן להמשיך.
עריכה: האמת הוא שאין לי מושג אם השירות בנטפרי יותר טוב מבנתיב, ואני לא רוצה ליכנס לדיון על זה... -
@magicode אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
אני חושב שאנחנו היחידים שמפנים להסברים במקרה של חסימות.
ברור שנטפרי עושים הרבה מאוד בתחום, ועדיין מוסיפים והולכים. חווית השימוש הנעימה בנטפרי בנוייה ממחוות כאלו שמפוזרות לכל אורך הדרך של השימוש בנטפרי.
אבל עדיין העובדות קיימות שיש רחשים על "אטימות", עדיין חוששני שרחשים אלו רק יתחזקו במשך הזמן מהסיבות שהוסברו לעיל באריכות.
אני סבור שיש כיווני פעולה שעדיין לא מוצו בכיוון של הסברה וקביעת נהלים ברורים. אם זה היה תלוי בי, הייתי מקים ענף ייחודי מאנשי מקצוע לטיפול בחוויית השימוש והתמיכה.(רגע, רגע, בא נתקן את זה, אם זה היה תלוי בי, נטפרי לא היתה קמה מלכתחילה... כי אני לא איש מעשים, אבל קל לדבר... בכל מקרה אני מקוה שדבריי הובנו בצורה נכונה.)
-
@yzahn אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
מה שיוצא מזה הוא שלמרות שאני ואתה מאמינים שנטפרי פועלים לגמרי לטובת הציבור, יש אנשים שמתייחסים עליהם כסוג של אוייב, יש לפעמים הרגשה שעוד מעט (או בעוד חמש שנים) הולך להיות מלחמה ציבורית מול ה"אטימות" של נטפרי והדיקטטורה שלהם על התקשורת החרדית. בינתיים זה רק בקטן, והתיאורים שלי נראים כמוגזמים קצת, אבל לא נראה לי שזה הולך להשתפר, להיפך, ככל שנטפרי יצברו יותר תאוצה, התקפות אלו צפויים רק להתחזק יותר.
לדעתי יש סוג מסוים של אנשים בציבור החרדי שרוצים אמנם סינון על האינטרנט - אבל לא רוצים שהאינטרנט יהיה מסונן...
הסינון מבחינתם נועד לספק במקרה הטוב - את המצפון, ובמקרה הפחות טוב - את הקהילה.
בעבר כל אותם אנשים לא היו בנטפרי, ולכן גם לא שמעו אותם, מה שקרה במהלך השנים הוא שנטפרי הפכה ל'סטנדרט' החרדי בסינון אינטרנט, מה שדחף לנטפרי גם חלק מאותם אנשים שלא מעוניים שיסננו להם את האינטרנט,וכשנטפרי עושה את עבודתה, ומסננת את האינטרנט - ברור שזה מקומם את אותם אנשים, שגם שופכים את מררתם על נטפרי, שמבחינתם היא באמת 'סוג של אויב'.
הפתרון לבעיה לא נמצא בידי נטפרי ולא בידיו של אף אחד אחר, בסופו של יום האדם הוא בעל בחירה חופשית...
מי שמלכתחילה לא רוצה שיסננו לו, אין זה תפקידה של נטפרי לחנך אותו ולהראות לו את הטוב שביהדות... -
פוסט זה נמחק! -
@a0533057932
יש כאלו שאצלהם המושג כשר זה משהו אחר. קורה. -
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
@חינמי ואני יודע על אחד מבעלי החנויות שמוכרים בגדים בציבור החרדי אשר יש לו גם אתר
באתר יש כמובן תמונות של בנות לובשות את הבגדים
ולמען לקוחות נטפרי ישש בכל בגד תמונה של הבגד ללא אישה
אבל זה לא עזר ועדין חסמו שוב ושוב את התמונות כולם
על פי מה שהוא אמר לי לא היה לו אם מי לדבר ע"מ לסדר מנגנון מסודר לאתר שלו
מה הוא עשה
אם היה כתובת מסודרת לשרות לבעלי אתרים עם קריטריונים ברורים לא היה קורה דבר זהאתה באמת חושב שבגלל כמה סיפורים חריגים דוגמת הסיפור שלך, אדם קם ועובר לסינון מתחרה?
או לפחות זועק חמס?
יש לזה סיבה הרבה יותר עמוקה...
איזה אדם מבולבל אחד רטן לפני שחסמו לו ערכים בויקיפדיה שנוגעים לפילוסופיה... (זה היה פתוח לו ב +)
זה שהערכים הללו מכילים כפירה גמורה לא ממש מנע את ההתבכינות שלו... מסכן...
אין מה לעשות, נטפרי לא מספקת להם את הסחורה, כי הם מחפשים סחורה שונה לגמרי מהסחורה שאתה ואני מחפשים... -
@חינמי איך הגעת שזה נושא האשכול?
או שהבעיה היא בי
אני הבנתי שהיתה קריאה לתת קריטריונים ברורים וכתובת ברורה לערעורים
ואני מוסיף לפתוח במוקד הפניות שרות מיוחד המיועד לבעלי אתרים (יכול אפילו לעלות כסף בנפרד) שבו ינתן שרות ועזרה להתאים אתר לנטפרי (לדוגמא הקוד שפיתחו לנקסט יכול לסייע לכל אתר מכירות בגדים וכד')
אבל אני מדגיש אין קשר בין מה שאני הבנתי את האשכול לבין הנדון על כל רגע (שאני אוחז שצריך להיות סגור) לבין וויקפדיה (שמאד הצטערתי שנסגרה) למרות שהיום המכלול ב90 אחוז כבר נותן מענה
כלומר אין הנושא שנטפרי צריכה לפתוח אתרים מסוימים כי היא סוגרת מידי (וטוב שכך כי אני מכיר את עצמי) אלא ליצירת קריטריונים ומנגנון לדיווח מסודר \ דיווח מצד בעלי האתרים על מקום לדווח על בעיה באתר לפני חסימה כוללת (כמובן שבאופן זמני לחסום את האתר) וכד'
@magicode אני במשך 4 חודשים לפחות ניסיתי לשכנע אותו שיפנה למערכת הפניות אולם הוא טען לי שהוא ניסה ולא הצליח או משהו דומה ומדובר באדם משלנו לגמרי רק מבחינתו לא היה לו ברירה והוא אוחז שבנים בכל מקרה לא מגיעים לאתר המיועד לבגדי נשים בלבד
וגם הקטלוג אינו מכיל תמונות פרוצות ח"ו אלא זה לא הנקיות של נטפריעריכה טעיתי בכוונת פותח האשכול אני אפתח על זה נושא אחר בהמשך היום שיהיה לי זמן פנוי
-
נקודה למחשבה:
חשבתם פעם על ההבדל בין 'נטפרי' ל'וועדת הרבנים לענייני תקשורת'?
משום מה
את נטפרי כולם אוהבים (בכל אופן, כך היה עד לא מזמן)
צריך לחשוב על ההבדל ולחזק אותו!
כי מסתבר שלא חייבים לא לאהוב את מי שחוסם אלא להפך
ואולי אפילו להרחיב את נטפרי לתחום לטלפונים הכשרים... -
@33men אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
ואולי אפילו להרחיב את נטפרי לתחום לטלפונים הכשרים...
ואז יתחילו לשנוא אותם כי הציבור שבוי.
(נידון כאן בעבר) -
@nigun אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
@33men אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
ואולי אפילו להרחיב את נטפרי לתחום לטלפונים הכשרים...
ואז יתחילו לשנוא אותם כי הציבור שבוי.
(נידון כאן בעבר)אני לא חושב שהסיבה שבגללה שאנשים אוהבים את נטפרי היא בגלל שהם לא לקוחות שבויים,
לא ראיתי עוד חברות סינון אינטרנט שזכו לכזו אהדה.
אולי מדובר בסיבה אחרת כגון תחושה של אכפתיות אמיתית לעזור
אולי עוד סיבות, אבל בהחלט יש כאן גישה אחרת -
הייחודיות של נטפרי זה שהמנהלים מתיחסים לביקורת אפילו בתוך פורומים ציבוריים, דבר שאין אח ורע לו, כל הכבוד לכם מנהלים, הצלתם את כלל ישראל (לא יודע אם את כל כלל ישראל לפחות אותי ומשפחתי).
-
@yzahn כל מילה.
המצב היום הוא בהחלט כזה.
יש יותר מדי דברים שיותר מדי אנשים לא אוהבים בהחלטות של נטפרי.
אני לא אומר שהשירות לקוחות לקוי, אני מדבר על החלטות אחרות.
דוגמאות שלא בהכרח מעניינים אותי
חסימת פורום אוצר החכמה
הפנייה למכלול לערכים שלא רואים שם כלום, כבר עדיף תוכן מצונזר בויקיפדיה על ידי הרובוט מלהמתין לבודקי אספקלריא..
סינון הרובוט שממש לא יעיל חוסם דברים ללא צורך וסיבה, (אולי קשה להשקיע בפיתוח אבל כעת הוא הזוי).
ועוד רבות.