• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    המום ממערכת הפניות👋👋👋👋

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשמים
    44 פוסטים 18 כותבים 5.6k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אינו יודע לשאולא מנותק
      אינו יודע לשאול @ברצינות
      נערך לאחרונה על ידי

      @ברצינות ייתכן וב4 לפעמים זה כבר אחרי העומס
      אין הרבה אנשים כמוך כנראה 😀

      אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
      כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ב מנותק
        ברצינות @אינו יודע לשאול
        נערך לאחרונה על ידי

        @אינו-יודע-לשאול אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

        @ברצינות ייתכן וב4 לפעמים זה כבר אחרי העומס
        אין הרבה אנשים כמוך כנראה 😀

        החידוש הוא שיש מענה גם בשעות האלו!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
        • B מנותק
          BEKKIKOL
          נערך לאחרונה על ידי

          גם אני המום!
          לצערי אני מבקש לפתוח אתר. ולאחר שיח מתמשך מודיע לי אריה שאין מצב להמשיך בפניה הזו ועלי לפתוח פניה חדשה.
          אני לא מבין למה. מדובר באותו האתר.
          לא מקובל עלי שאני צריך להפרד מנקודות הקשורות לאותה הפנייה.
          ולצערי גם היחס מזלזל עד שאני שוקל לסיים את השידוך שלי עם נטפרי

          ב ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב מנותק
            ברצינות @BEKKIKOL
            נערך לאחרונה על ידי

            @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

            גם אני המום!
            לצערי אני מבקש לפתוח אתר. ולאחר שיח מתמשך מודיע לי אריה שאין מצב להמשיך בפניה הזו ועלי לפתוח פניה חדשה.
            אני לא מבין למה. מדובר באותו האתר.
            לא מקובל עלי שאני צריך להפרד מנקודות הקשורות לאותה הפנייה.
            ולצערי גם היחס מזלזל עד שאני שוקל לסיים את השידוך שלי עם נטפרי

            האם מדובר על אותה קידומת URL?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ליכטל מנותק
              ליכט @BEKKIKOL
              נערך לאחרונה על ידי

              @bekkikol
              יכול להיות אולי שגם שם כתבתם שאתם חושבים להתנתק אם לא יטפלו בכם כמו שאתם רוצים ?
              יכול להיות שבגלל זה ביקשו ממכם לפתוח פניה חדשה ?

              אגב, נטפרי זה לא שידוך, לא מסובך לעזוב, אם זה חשוב לכם....

              נ.ב. איני מייצג את נטפרי, וכל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי בלבד.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
              • B מנותק
                BEKKIKOL
                נערך לאחרונה על ידי

                חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
                וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
                ביקשו שאפתח פנייה.
                ומה זה משנה אם אמרתי שאני עומד לערוק[לא שנראה לי שכתבתי את זה שם]

                הטריד אותי הזלזול.
                כאילו אין לך מה לעשות ,אתה בידינו.

                מה האופציות היום בשוק חוץ מנתיב?
                ומה פרוצדורת המעבר?

                תודה

                פ ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • B מנותק
                  BEKKIKOL
                  נערך לאחרונה על ידי

                  לא מתאים לי לתקשר עם אריה.
                  אשמח שתשתפו מה פרוצדורת המעבר.
                  אגב, מי מנהל היום את נטפרי?

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ מנותק
                    פלורידה @BEKKIKOL
                    נערך לאחרונה על ידי פלורידה

                    @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                    מה האופציות היום בשוק חוץ מנתיב

                    השאלה מה נחשב אצלך אופציה...
                    לטעמי אין אופציות בשוק

                    אגב הסיפור הוא על נקודה??? 🙄

                    במקום אחר תשלם הרבה יותר על כך שהפניות בחינם
                    לא בטוח שהמענה יהיה יותר מהיר ויותר יעיל, או אפילו אחד משניהם.

                    לא מתאים לי לתקשר עם אריה.

                    שיימינג לא אמור להועיל לכאורה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                    • A מנותק
                      Arie
                      נערך לאחרונה על ידי Arie

                      פוסט זה נמחק!
                      B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                      • ב מנותק
                        ברצינות @BEKKIKOL
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                        חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
                        וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
                        ביקשו שאפתח פנייה.

                        אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
                        האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • B מנותק
                          BEKKIKOL @ברצינות
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @ברצינות אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                          @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                          חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
                          וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
                          ביקשו שאפתח פנייה.

                          אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
                          האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?

                          פניתי לקהילה והם טוענים שמבחינתם זה פתוח.
                          וכשאני חוזר לנציג הוא אומר לי תפתח פניה חדשה.

                          ב אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • B מנותק
                            BEKKIKOL @Arie
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @arie אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                            אי אפשר לדון בפורום ציבורי על פניה בודדת.
                            כל מקרה נידון לגופו...
                            כדי לדון על פניה צריך להבין מה בדיוק היה שם? מה היתה בקשה? מה היה הסירוב? ומדוע? איך הגיב הלקוח/התומך? באיזה שפה? מכבדת או מזלזלת ועוד ועוד...

                            נ.ב. איני מייצג את התומך בכהוא זה למרות השם הדומה וכל מה שנכתב כאן אינו אלא על דעתי האישי מהניסיון שלי עם פניות שלי.

                            זה לא הסירוב
                            זו תחושת הפטרונות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • B מנותק
                              BEKKIKOL @BEKKIKOL
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                              לא מתאים לי לתקשר עם אריה.
                              אשמח שתשתפו מה פרוצדורת המעבר.
                              אגב, מי מנהל היום את נטפרי?

                              אין לי עניין בשיימינג.
                              רק התחושה היא שכל אחד שם אדון ועושה ככל העולה על רוחו.
                              כמו בכל שירות לקוחות יש מעולים ויש פחות בפנייה ללקוח.
                              ואין עם מי לדבר.

                              או שיש מנהל ואשמח שתכתבו.
                              אני משלם על שירות ומעוניין לקבל שרות אדיב

                              מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • B מנותק
                                BEKKIKOL
                                נערך לאחרונה על ידי

                                למה אין?
                                רק נתיב או מישהו נוסף?
                                אתרוג? משו?

                                B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • B מנותק
                                  BEKKIKOL @BEKKIKOL
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                  למה אין?
                                  רק נתיב או מישהו נוסף?
                                  אתרוג? משו?

                                  ואשמח אם מישהו יפנה אותי למנהל כאן אם יש אחד כזה

                                  תודה

                                  נ חייםנ dLiveD 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ב מנותק
                                    ברצינות @BEKKIKOL
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                    @ברצינות אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                    @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                    חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
                                    וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
                                    ביקשו שאפתח פנייה.

                                    אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
                                    האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?

                                    פניתי לקהילה והם טוענים שמבחינתם זה פתוח.
                                    וכשאני חוזר לנציג הוא אומר לי תפתח פניה חדשה.

                                    מבחינתם זה פתוח מכאן ואילך או שהיה פתוח קודם?
                                    ואם זה פתוח בקהילה אז מה חסום לך?

                                    B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • נ חייםנ מנותק
                                      נ חיים @BEKKIKOL
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @bekkikol המנהל הוא @magicode
                                      ואם אתה רוצה הכתובת מייל שלו כתובה בפרופיל
                                      ולגופו של עניין
                                      השרות לקוחות בנטפרי בנוי בצורה מאוד מסוימת עם כללים מסוימים וזה בשביל שהשרות יתנהל בצורה הכי טובה
                                      ולכן אם מבקשים שתפתח פניה חדשה זה לא סתם
                                      אלא יש סיבה כנראה
                                      ולא בגלל שהתומך קם בלי מצב רוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                      • מאןדהומ מנותק
                                        מאןדהו @BEKKIKOL
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @bekkikol יש בזה משהו נכון ששירות הלקוחות בנטפרי מתנהל בצורה שונה מרוב שירותי הלקוחות המוכרים, אך הם מתנהלים הרבה יותר טוב מכולם.
                                        מה שכן, בהתחלה די מסובך להתעסק עם מערכת הפניות, כי היא די שונה מכל שירות לקוחות אחר.
                                        אני יכול להרגיע אותך שלאט לאט תתרגל, (כמובן, אם תתן להם הזדמנות)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                        • אחד תםא מנותק
                                          אחד תם @BEKKIKOL
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                          @ברצינות אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                          @bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות👋👋👋👋:

                                          חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
                                          וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
                                          ביקשו שאפתח פנייה.

                                          אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
                                          האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?

                                          פניתי לקהילה והם טוענים שמבחינתם זה פתוח.
                                          וכשאני חוזר לנציג הוא אומר לי תפתח פניה חדשה.

                                          ופתחת פניה חדשה?
                                          מה הבעיה לעשות מה שהנציג מבקש? חסר לך נקודות, אני מוכן לתרום לך.

                                          מנסיון שלי, שירות יוצא מן הכלל, מהיר,עניני, ומקצועי.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • dLiveD מנותק
                                            dLive @BEKKIKOL
                                            נערך לאחרונה על ידי dLive

                                            @bekkikol יש בפורום את @magicode שהוא המנהל/מקים של נטפרי, והוא כותב בפרופיל האישי שלו:
                                            "זכיתי ברחמים לתכנת ולהקים את נטפרי. אפשר ליצור איתי קשר ישיר במייל m@netfree.link"
                                            לא יודע אם הכוונה לכל נושא שהוא, אבל הוא פרסם את הפרטים האלו בפומבי.

                                            ובלי קשר, אם אתם רוצים להתלונן, אתם יכולים לפתוח פניה נפרדת על העניין ולדרוש שהיא תועבר להנהלה.
                                            כלומר, פניה שנפתחת לא בגלל תקלה באתר כזה או אחר, אלא בגלל רצון שלכם לפנות למנהלים.

                                            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון