כל הכבוד על המחשבה והרצון להשתפר גם בקבלת ביקורת (שאנשים ירגישו יותר בנוח לבקר...)
-
כדאי לאמץ לפחות חלק מנוסחאות התגובה של חברות מסחריות. יש בתגובות שלהם שני חלקים. חלק אחד הוא לא לחשוף יותר מדי מידע ולא להתחייב על כמעט שום דבר, כדי לא להיחשף לתביעות מצד הלקוח אח"כ. חלק נוסף הוא צורת התגובה או ניסוח התגובה. סוג של "אנחנו מבינים את הצורך שלך ומאוד מצטערים ש...". חלק זה כדאי לאמץ. זה משדר אמפתיה למבקש/מבקר.
-
אני חושב שכדאי להציג תגית למשתמשים (ניקים) שמבהיר האם המשתמש מנהל, מייצג או בר-סמכא כלשהו בנטפרי. יש כבר קבוצות כמו administrators אבל זה לא מוצג ליד שם המשתמש (שם הניק).
ישנן תגובות שאם היה ברור שהם לא תגובה של נטפרי אלא דעה עצמאית של אחד המשתמשים, ייתכן וזה היה מתקבל ביתר סלחנות אצל האחרים/המבקרים. לא כולם מכירים את בעלי התפקידים עם שמותיהם בפורום.
ככלל אני לא מבין למה הרבה אנשים מגיבים ("מגיבים" לא "מבקשים") בכמעט כל נושא בלי לחשוב האם זה תורם משהו לדיון... כל אחד יכול לתרום בפורום אבל מעט מאוד יכולים לתרום בכל נושא.