• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יוד
    3. הגבוה ביותר
    י
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 4
    • פוסטים 223
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @magicode אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      אפשר בקלות לעשות שליחת הודעות מהמייל או מדף מיוחד לוואצאפ.
      שזה יגיע מטלפון אחד ובסוף ההודעה. יהיה כתוב
      נשלח ע"י המערכת הודעות של נטפרי לוואצאפ.
      לתשובה החזר מייל לכתובת dd@gmail.com או התקשר ל 972378739872

      זה טוב בשביל כל האנשים שאומרים לך בטלפון תשלח לי בוואצאפ.

      אבל לעשות הפוך. זה נורא מסובך.

      לדעתי שימושי מאד!
      זה יכול להציל הרבה אנשים מהצורך להתחבר לווטסאפ קבוע, היות שיוכלו לסמוך ע"ז שהודעות חשבות לכה"פ יגיעו ליעדם (לצערי יש לי לקוח שלא משתמש בשום אמצעי תקשורת אחר מלבד ווטסאפ, ואני לא מצליח לתקשר איתו, ד"א הוא חייב לי הרבה כסף... ואני כבר אוחז בלשלוח מכתב בדואר רשום וכו'...)

      בנוסף חשבתי שאם ניתן להוסיף פונקציה, שכל מי שכן ינסה להגיב בווטסאפ להודעה שנשלחה דרך "וואטסאפ נטפרי" יקבל תגובה אוטומטית ש"לא ניתן להגיב בדרך כזו, נא להגיב באופן שצויין וכו'."

      במחשבה שנייה, יש לזה גם מעלה גדולה שלא ניתן לקבל תגובה דרך הווטסאפ, וזה מתחלק לשניים:
      א. שבסופן של דבר זה גורם לשיחה להמשך החוצה ולהתנהל מחוץ לוואטסאפ, מבלי להיחשף לכל חסרונותיו.
      ב. שזה יגרום לכל בעלי הווטסאפ להבין, שכמו שאותם לא ניתן לתפוס מבלי להזדקק לווסטסאפ, יש עוד אנשים בעולם שאותם לא ניתן לתפוס דרך ווטסאפ, וחייבים עוד אמצעי תקשורת. (כלומר מי אמר שהם קובעים את הכללים וכולם צריכים להתקפל ולרדת לדרגה שלהם, אולי אנחנו קובעים והם צריכים להתאים את עצמם לדרגה שלנו)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @נטפריס אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      בעצם אין כאן תגובה לטענה של @magicode שאישר את תחושתך, שהמינימום שנדרש בשביל להוכיח את הצורך בתמונות הוא הטורח שבפתיחת פניה.
      עסוקים או דחוף, גם לנטפרי יש שיקולים נחמדים לא פחות - אלא הרבה יותר - שלא לפתוח מהשרוול ככה.

      משום מה, די נראה לי שהגבתי לטענה של @magicode והסברתי שגם אם ברגע זה יש לי דברים יותר דחופים מלעבור את התהליך של פתיחת פנייה וכו', זה לא אומר שזה לא מספיק חשוב, וכן, כל פתיחת פנייה היא הפסקת רצף העבודה והסחת הדעת ממה שהיית באמצע לעשות, ואח"כ חזרה לעניינים וכו', אני לא יודע איך זה בתחומי עבודה אחרים אבל בתחום שאני עוסק בו, זה מאוד מפריע, וזה בהחלט גורם לי לדחות פניות די דחופות לזמן אחר, כי הרי עכשיו ממילא אני לא יכול להתעסק עם זה ולחכות שיטפלו וכו' ואצטרך להסתדר בצורה אחרת, אז אטפל בזה אח"כ... והאח"כ הזה בדרך כלל מגיע כשאני תקוע באמצע משהוא עוד יותר דחוף או שאין לי דרך להתקדם. ואז אני עוצר ובאמת פותח פנייה על כל המשתמע מכך...

      אני מוצא את זה די מוזר שאני צריך להסביר כמה זה חשוב שנטפרי תשתדל לספק גלישה חלקה וחוויית משתמש נוחה באופן מקסימלי, הרי בסופו של דבר, זה בדיוק מה שנטפרי עושה עד היום ואם הבנתי את המהלך מתחילת הדרך, זו היתה השאיפה. א"כ קטונתי מלהבין את הסיבה שעדיף להשאיר את זה ככה, אם היו אומרים שזה לא ניתן כרגע כי גם ככה יש עומס על בודקי התמונות ולא רואים לזה סוף, אני יכול לקבל. אם הייתם אומרים שהפיתוח לוקח מדי הרבה זמן ומשאבים, ובשלב זה זה לא מצדיק את ההשקעה, אני עוד יותר מקבל, אבל התנגדות עקרונית? לזה לא ציפיתי, הרי בסה"כ מדובר כאן בתמונות שהיו אמורים להישלח לבדיקה היות והם מוצגים באתר פתוח, אלא מסיבה טכנית (היום והם יושבים על כתובת אחרת) הם לא נשלחו, למה לא לנסות לקדם פתרון לבעיה הטכנית הזאת, ולתת למשתמשי נטפרי הבאים, אתרים מושלמים יותר? אתמהה..

      נ.ב. @magicode @נטפריס @administrators
      אני מקווה שאתם לוקחים את דבריי בצורה עניינית בלבד, ולא ח"ו כטענה או תביעה ח"ו, לולי נטפרי לכאורה לא הייתי נשאר לעבוד בתחום בו אני עובד, ואולי עוד יותר גרוע מכך, שכן הייתי נשאר... כולי הערכה כלפי המערכת והעובדים המסורים, אני רק מנסה לבטא את הדעה שלי בעניין ותו לא, וכבוד נטפרי והמנהלים במקומם עומדת.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: רעיון מהפכני

      @clickone אמר ברעיון מהפכני:

      ולדעתי אם זה נועד רק למקרי חירום ולא לשוטף, (בעיקר סעיף 3 - לדוגמא לוודא שהוויפרי חוסם א המחשב הנוכחי כעת ורק אז ייתן לגלוש דרך הדף הזה)
      אז המימון השוטף של זה לא אמור להיות גדול. (אל תשכח שבאותם רגעים הוא היה צריך לגלוש דרך השם משתמש הפעיל שלו, ככה שהוא משלם ע"ז באיזה מקום)
      מבחינת עלות שרתים, זה יכול שלבת על שרת קטן לדעתי, ואם זו הבעייה לא אכפת לי לממן.

      טוב, אחרי שמר' click one נכנס ואומר שזה מציאותי ובהישג יד, אני מוצא את עצמי חייב להצביע בעד!
      בעיקר חשבתי שזה יכול להיות פתרון לבעית הרשמה ל Wifi ציבורי וכדומה כמו "בזקפרי" או בתי קפה, מלונות, בתי חולים, שדות תעופה, טיסות ועוד... עם תיבה כזו נוכל להכנס לדף ההרשמה דרך אותה תיבה ולהרשם ואז לגלוש רגיל (לאחר התחברות ל VPN כמובן) לאחר ההרשמה (אולי יהיה צורך לוודא שאכן האתר תקלוט את פרטי מחשב הגולש ולא את פרטי השרת שמאחורי התיבה) וייתכן שבשלב ראשון ניתן להגביל את הגלישה שם (לדוגמה מקסימום 5 דקות ברצף ו 15 דקות בתוך שעה).

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: חדש בנטפרי? הפניה מויקיפדיה למכלול

      @magicode
      אני חושב שגם במכלול אמור להופיע ה"באנר" שמתריע על תוכן מסולף, או תוכן שמבוסס על מקורות בלתי אמינים, אני מניח שניתן למצוא את הניסוח הנכון שייתן הסבר בת שני מילים, שהיות והתוכן מבוסס על וויקיפדיה, לא ניתן להגיע לבדיקת כל המקורות וכו' ולכן...
      אני כותב את זה לאחר שיצא לי לקרוא ערך מסויים שהייתי צריך ומצאתי נתונים שהיו נראים לי תמוהים מאד, ולאחר עיון במקורות, ראיתי ציטוטים מעיתונות ציונית אנתי דתית וכו', זה כמו שתכתוב ש"יהודים נוהגים לצרוך דם של נוצרים עבור מצות בפסח", וכמקור לכך תביא גזיר עיתון נוצרי מתקופת משפט ביילוס.... פחות או יותר ברמה הזו, אני מבין שאין מצב שיישבו אנשים ויעברו על כל המקורות של כל מה שכתוב במכלול, אבל א"כ לכה"פ עדיין צריך להשאיר את ההתראה, בפרט לאחר שבוויקי היה באנר וכאן זה הוסר, זה מהווה כעין הכשר...

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate
      כן!!!!
      היום קיבלתי תגובה במערכת הפניות מ @רותי, ביקשו שאנסה שוב (להוציא שיחה מדף הבית של גוגל ואויס) וזה עבד, מיד ניתקתי את ה מתאם OBIHAI שלי, חיברתי אותו שוב, וניסיתי להוציא שיחה וזה עבד, אח"כ ניסיתי לקבל שיחה וזה עבד!, כעת נותר לנו לבדוק שיחות ממושכות לראות שאין ניתוקים וכדו'.
      נא לבדוק במקביל ולעדכן.
      אל ייאוש!!!!!!
      וכאן המקום להודות על כל המאמצים שהושקעו ע"י הצוות של נטפרי @shraga @רותי @magicode @MacroShadow וכל מי שנטל חלק בזה ובכל שאר הדברים שנטפרי מספק.
      תזכו למצוות

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: הוספת נקודות למדווחים

      אולי עדיף יותר פשוט להנגיש את אפשרויות הדיווח יותר, ואסביר את עצמי:
      גם אני משתדל לדווח ומקדיש לכך זמן (מהתחלת הדרך צברתי שעות רבות) אך אט אט התחלתי לדלג פה ושם והסיבה לכך מתחלקת לשניים:

      1. לא תמיד ניתן להשתמש בתגית הדיווח כגון תמונות מוטמעות וכדו' כמו"כ ישנם עמודים כמו ג'ימייל לדוגמא שאין את התגית, במקרים כאלו דיווח דורש: פתיחת דף חדש+ כניסה לאתר נטפרי+ אזור אישי+שונות+העתקת כתובת תמונה+דיווח (במקרים רבים גם הורדה+ חיפוש איפה זה נשמר לי😕 +העלאה ) בקיצור לוקח את הדקה -דקה וחצי ולפעמים פשוט מוותרים ע"ז.

      2. "סיפוק" אם המדווח יוכל לקבל עדכון (אוטומטי כמובן) שהעניין טופל (כמובן שלא יזיק אם תהיה שם גם ברכה מצורפת -אני מוכן להתנדב לנסח-...) ועוד יותר טוב אם זה יכול לכלול גם לינק לעמוד/תמונה המתוקן/חסום לדעתי זה יתרום הרבה לעידוד הענין, לחילופין (אופציה פחות טובה) ניתן אולי לתכנת שפתיחת דיווח יפתח אוטומטית פניה במערכת הפניות בחשבון המדווח, כך יוכל לעקוב ולהתעדכן.

      הפתרון לדעתי היא כפי שכתבתי בעבר בכמה הזדמנויות ליצור תוכנה או תוסף למחשב שיוסיף שורה בתפריט הלחיצה הימנית של העכבר כך שבלחיצה ימינית עם העכבר על התמונה ובחירת ''דווח לנטפרי'' סיימת עם הענין כל השאר אוטומטי עד לקבלת העדכון על הטיפול בדיווח.
      ומצב של תמונות מוטמעות אם אין פתרון שתהיה אפשרות לבחור אותם, אולי כדאי להגדיר לשלוח את כל התמונות שבעמוד לבדיקה חוזרת.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      י
      יוד
    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @דני אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      מעניין כמה שנים יעברו עד שיבינו שצריך לספק תחליף למה שקורה בעולם ולא למה שרוצים.

      לפני 15 שנה אף אחד לא חשב לעשות סינון נורמלי לאינטרנט... כי חששו שאם יעשו סינון, זה יכשיר את האינטרנט --- וכולם ייחשפו...
      ומה בסוף? לרוב הציבור היה אינטרנט פרוץ במשך כמה שנים עד שקמו הסינונים. כלומר:כולם נחשפו... גם בלי הסינון.

      אם לא מקדימים תרופה למכה, בסוף התרופה מגיעה קצת מאוחר מידי.
      ואין חולק על כך שנטפרי קמה מאוחר מידי.

      לדעתי כל מה שנכתב כאן הוא טעות מיסודה, כי ברגע שהוחלט לקדם סינון לאינטרנט, ברור שחיפשו את המושלם והכשר ביותר, לאף אחד לא היה עניין לספק פתרון עם חורים ומכשולות בכדי לא להכשיר את האינטרנט, אין כאן טיפת היגיון! ולא עלתה כזה סברה, החסר בפתרון מושלם נבע מחוסר אמצעים, פשוט לא היה פתרון בשוק ולולא שנטפרי קמה ביוזמת מייסדיו, גם היום היינו באותו מצב שהיינו לפני שנטפרי ירד לעולם, ברור שזה לא היה באופן יזום כלל.

      אין לי מושג מאיפה הגיע הסברה הזאת, ועוד יותר מכך מאיפה הגיעה ההנחה ש"לרוב הציבור היה אינטרנט פרוץ במשך כמה שנים עד שקמו הסינונים. כלומר:כולם נחשפו... גם בלי הסינון" לצערי ממש נשמע השמצה חסרת בסיס, פשוט כך, מאיפה אתם לוקחים את זה? אולי בסביבה/קהילה שאתם מכירים היה מצב כזה (אני מקווה שגם שם לא), אך ברור שלא כך בציבור החרדי כולו.

      @aiib אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      @דני בשביל זה יש רבנים והם מחליטים מתי להקדים רפואה למכה ומתי לא

      100%

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: VPN בחו''ל

      @clickone אמר בVPN בחו''ל:

      @ליכט פולין וכו' אני יודע מישהו שהצליח בבמלון, אבל לא בויפי שהיה לו באוטו. (כנראה ששם זה היה NAT)
      אני מניח שאת זה הVPN החדש פותר.
      לכאורה, (רק לכאורה) גם במדינות שחסום VPN, אפשר התחבר לאניוואר, ובסין כמו שכתבתי, שזו מדינה שאפילו גוגל חסום שם, לא היה אפשר להתחבר לאניוואר, אבל לרגיל היה אפשר.
      עידכון מהערב, ביוון אין בעייה עם הרגיל.

      לי זה עבד בפולין חלק בגלישה דרך נטסטיק עם סים פולני.
      יש לי קרוב משפחה בארה״ב שמשתמש באופן קבוע ללא בעיות חריגות כלל ב״ה.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      @יוד
      משום מה זה מצתייר לי שאתה מדבר כמו איזה אציל צרפתי שמדבר לעבד שלו. לא מעניין אותך שום דבר יעודה של נטפרי לדאוג שיהיה לך נוח נוח נוח נוח נוח נוח לדווח. על כל מיני דברים שלא כל כך מעניינים אותך.

      צר לי שכך הצטייר לך. אין לי מושג מה ההתנגדות שיהיה נוח נוח נוח, אני בהחלט חושב שחשוב שיהיה נוח נוח נוח, חשבתי שגם אתם איתי בדעה זו, חשבתי שזה חלק מרכזי של מטרת נטפרי בכדי לגרום לכמה שפחות זליגות רח"ל וכמה שיותר נשמרים... ואכן נטפרי מצליחה בדרך זו כ"י, ולכן התכוונתי להוסיף שיפור ע"ז הדרך, חשבתי שהשאיפה של נטפרי היא מושלמות בכל מה שניתן לפתוח , חשבתי א"כ שהיה כדאי להגדיר שכל התמונות יישלחו לבדיקה כולל תמונות מכתובות אחרות, ואם יש סיבה שלא רוצים להגדיר כך, אז לפחות צורת דיווח יעל מהיר ונוח... כעת אני מבין שכנראה לא את הכל אני מבין בדיוק.

      למה נראה לך שמדובר בדברים ש"לא כ"כ מעניינים אותי" אין לי מושג, שרפתי די הרבה זמן לשלוח עשרות פניות כאלו במשך השנים, (חיפוש כתובות תמונות מוטמעות, זה לא דבר קל כ"כ למי שלא מתמצה כ"כ). אדגיש שבהרבה מקרים מדובר בסמלים ואייקונים שמהווים חלק בלתי נפרד מהשימוש באתר.

      בכל מקרה אני מבין שהנושא הגיע לכדי מיצוי, אין לי לכאורה יותר מה לחדש, כאן המקום להתנצלות אם הרגשתם מצידי נסיון של ניצול ח"ו, לא לזה הייתה כוונתי, ממש לא חשבתי שההצעה שלי היא יותר בגדר "ניצול" מאשר כמה הצעות שהועלו בהצבעה. קבלו את התנצלותיי, והמשיכו בעבודת הקודש, ההערכה שלי אליכם לא פוחתת במאום בגלל חילוקי דעות כאלו ואחרים. עלו והצליחו!

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: Bluestacks או תחליף

      @MacroShadow אמר בBluestacks או תחליף:

      הכנת תעודה לאנדרואיד מורכבת ממספר שלבים, ולצורך כך נזדקק למספר כלים....

      פעלתי לפי ההוראות, יצרתי את הקובץ ושיניתי את השם, עכשיו אנסה להתקין אותו ואעדכן אי"ה.
      תודה רבה ל @MacroShadow על העזרה הרבה!

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • פנייה מהירה מתוך הכרטסת

      @magicode להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה, בדיוק כמו שיש את האופציה לדווח על תמונות שנפתחו או נחסמו ללא הצדקה, זה סוג פנייה די נפוצה וזה די מטרד לפתוח כל פעם פנייה ולהעתיק את כתובת האתר הראשי ואח"כ לחפש את הכתובת התמונה, פיתוח כזה יחסוך הרבה זמן מהמשתמש וגם מהנציג שיקבל תמונה הרבה יותר טובה במה מדובר וימנע את הצורך בשאלות ותשובות בין הנציג למשתמש.
      ניתן להוסיף הסבר באופציה הזה, לדוגמה "אופציה זו נועדה לדיווח על תמונות שלא נשלחו לסינון כלל ומסומנים ב 3X3 כזה... ולא וכו' כזה..."

      נ.ב. אולי ניתן גם לשלב אופציה של שליחת תמונות שנשלחו ולא חזרו גם אחרי X זמן ולאחר ריענון ומחיקת קאש וכו'.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: VOIP / ADSL

      אכן, לי זה עובד כעת!
      יש לי OBIHI עם GoogleVoice ונכון לעכשיו זה עובד. (אתמול זה עבד ואחר זמן התנתק אך כעת לאחר טיפול חוזר ע"י magicode בפניה ששלחתי, זה עובד רצוף מהבוקר, אני מקווה שזה ככה יישאר)
      תודה רבה ל@magicode ו@בן-של-מלך שטיפלו במסירות.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: פנייה מהירה מתוך הכרטסת

      @ליכט אמר בפנייה מהירה מתוך הכרטסת:

      @Chocolate אמר בפנייה מהירה מתוך הכרטסת:

      דברו על זה בעבר

      http://forum.netfree.link/post/8958

      אכן, הפוסט ההוא נפתח על בסיס פוסט זה http://code.613m.org/viewtopic.php?f=12&t=845&start=10#p5382 בפורום הישן, ושם אכן כתבתי את זה לראשונה, מאז היו המון שיפורים אך הנקודה הזאת עדיין לא קיבלה התייחסות, אני מניח שכל הזמן מגיעים פניות דחופות יותר ולכן זה נדחק לסוף הרשימה, לכן חשבתי שאולי כדאי להעלות את זה שוב.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @נטפריס אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      @יוד אני איתך לחלוטין! מעריך את דעתך ואף מסכים עם הרעיונות. אבל לדעתי עדיין לא ענית, והתשובה במקומה עומדת.

      אני מנסה להבין למה אתה לא רואה תשובה בדבריי, בזמן שאני רואה תשובה ברורה ומפורטת למדי... ממעבר על התגובה הקודמת שלך "שהמינימום שנדרש בשביל להוכיח את הצורך בתמונות הוא הטורח שבפתיחת פניה" אני מגיע למסקנה שכנראה יש בינינו חילוקי דעות מהותיים בנוגע למה שנטפרי מתכוון לספק, בעיניי היא מתכוונת לספק שימוש חלק בגלישה נקיה ללא טורח מיותר כלל ככל שניתן, בזמן שמדבריך אני מבין שכן כדאי להשאיר דבר שגורם לטורח מיותר קבוע, וזאת בכדי להוכיח צורך. שים לב, שאחרי הכל, מי שאכן יש לו את הצורך חייב לעבור את הטורח... ורק מי שלא מדלג הלאה, האם לא עדיף שלא יהיה טורח??? הרי כפי שציינתי מדובר בתמונות שאמורים להיות מוצגים ורק חסומים עקב הגדרה טכנית..,
      מתגובתו האחרונה הבנתי גם מדברי @magicode שעיקר הבעיה היא המיקום בפנאל וכו', ולא העיקרון שבענין, תקנו אותי אם אני טועה (אם עדיין יש לכם סבלנות אליי...)

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • סינון PDF - השלמת/שיפור הפיתוח הקיים

      השלמת/ שיפור הסינון בקבצי PDF.
      עיקרי התקלות שיש כהיום:

      1. במקרים רבים הקבצים לא יורדים, או לא נפתחים כלל, ומגיעים לדף חסימה לאחר הדף ששואל על הסינון.(שאגב, עוד לא הבנתי בדיוק מה ההבדל בין שני האופציות)
      2. תמונות מוסרות ללא שליחה לסינון כלל.
      3. אולי ניתן לפתח זיהוי אוטומטי לברקודים (שחור לבן) שלא יעברו חסימה/סינון, כמו בקבצים של מרשמים, קבלות, כרטיסי עלייה למטוס וכו'. (שהולך ומתרבה)

      בתודה מראש על כל ההשקעה הרבה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: תחליף לבלוסטאקס

      אני ניסיתי באמצעות כמה אמולטורים, והצלחתי להפקיד רק בבנק בחו"ל דרך האפליקציה שלהם שמצלמת את הצ'ק ולא סורקת אותו, משא"כ באפליקציית בנק לאומי שסורקת את הצ'ק, לא הצלחתי בשום אמולטור.
      נ.ב. מבין כמה אמולטרים שניסיתי מצאתי ש "MEMUPLAY" היה הכי יעיל ונוח לצורך הפקדת צ'קים באפליקציות שזה עובד כמובן.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: תרגום אניוואר - מי יכול לבדוק?

      @מתכנת אמר בתרגום אניוואר - מי יכול לבדוק?:

      אני צריך שמישהו יבדוק מה המצב כעת. האם התרגום מושלם או שיש עוד מה לשפר.
      @ליכט @שואף @frize37 @MacroShadow

      אם צריך יודיש או לא איני יודע, אך אם הולכים ע"ז אני חושב שכדאי להצמד עד כמה שניתן לשפה המקורית בתנאי שהיא עדיין מובנת כמובן, (אלה שמדברים יותר אנגלית מיודיש יכולים אולי להעזר בגירסה באנגלית...) ד"א על אף שההגייה של המילה יודיש היא עם חיריק גם אצל הציבור הירושלמי והליטאי, בכל זאת האיות המדוייק של המילה היא לכאורה יודיש מלשון "יוד", ככלל הצירוף של שני יו"דים (פעמיים האות יוד) מהווה תחליף לניקוד ציירה ולכן הוא לכאורה לא מתאים כאן.
      להלן התיקונים שנראים לפי עניות דעתי, כמובן שניתן לחלוק עלי על כל פרט ופרט, איני מתיימר להיות דוקטור לשפת היודיש, בפרט שיש כל כך הרבה הגיות גירסאות וכו' לשפה הזאת, אך חשבתי שאם לא יועיל לא יזיק לפחות.

      כללי
      נטפרי אניוואר עניווער
      התחבר - פארבינד-זיך פארבינט
      התנתק - האק-אפ האקט-אפ
      מזהה חיבור
      שנה מזהה חיבור - טויש די קאַנעקשאַן דעטאלן בייט די פארבינדונג איינצלהייטען
      מזהה חיבור - קאַנעקשאַן דעטאלן פארבינדונג איינצלהייטען
      התחברות אוטומטית - זיך צו פארבינדן אָטאַמאַטיש אטאמאטישע פארבינדונג
      הצג - בּאַווייז וייז (לדעתי התרגום האמיתי של "באווייז" זה "הוכחה" על אף שאני יודע שיש שמשתמשים במילה הזאת בהקשר ל"להראות", אבל די ברור לי שבחו"ל זה לא נשרש ככה)*
      הסתר - בּאַהאַלט
      התחברות באמצעות udp - פארבינדן פארבינדונג דארך udp
      שמור - געדענק די אינפאָרמאַציע האלט אן די איינצלהייטען (לא כ"כ בטוח בזה)
      בחר שרת
      בחר שרת - וועל וועהלט אויס א סערווער
      בחר שרת אוטומטית - וועל וועהלט א סערווער אָטאָמאַטיש
      ישראל - ארץ ישראל
      ארגנטינה - ארגענטינע
      ארצות הברית - אמעריקע פאראייניגטע שטאטען ( פון אמעריקע)
      לונדון - לאָנדאָן
      סיומת למילי שניות - ms
      שנה שפה
      שנה שפה - טויש בייט די שפּראַך
      שמור שפה - געדענק האלט אן די שפּראַך

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: Bluestacks או תחליף

      @אלי-TZA אמר בBluestacks או תחליף:

      @MacroShadow כתבו כאן בעבר שיטה לטעון את התעודה הרגילה לאנדרואיד ואז להעביר את התעודה הפנימית שנוצרה(.0) ב-data/misc/user/0/cacerts-added לתיקיית מערכת -system/etc/security/cacerts/, מכיר אותה? לכאורה זה יותר פשוט.

      עבד!
      יש תעודה.
      הטענתי את התעודה באמולטור אחר (בבלוסטאקס זה לא עובד כי זה נתקע בדרישה להגדרת סיסמה וכו') ומשם הורדתי אותו מהתיקייתה ש @אלי-TZA ציין, והעתקתי אותו לתיקיית המערכת בבלוסטאקס, והכל בא על מקומו בשלום!

      תודה רבה לכלום!
      לתועלת כל המשתמשים ניתן להוריד את התעודה מכאן: תעודת אבטחה נטפרי מותאם לאנדרואיד עבור ספק סים כשר הוט-ITC

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: נט פרי ב APPLE

      @א.א.א אמר בנט פרי ב APPLE:

      האם מישהו יודע - איך והאם במחשבי MEC של APPLE פועל הסינון על עידכוני אתרים באון ליין - וכמובן איך מפעילים SIRI ?

      לי יש מחשב מק עם נטפרי כבר כמעט מתחילת הדרך של נטפרי, הכל תקין ב"ה, לא הבנתי את השאלה שלך לגבי SIRI, מה זה?

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      י
      יוד
    • RE: עיצוב חדש ל"נטפרי - התחלה"

      לענ"ד יש לערוך את הטקסט של עמוד הפתיחה באנגלית כדלהלן:
      Welcome to NetFree!
      In order to register with NetFree, please proceed with the following steps:

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      י
      יוד