• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יוליוס
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 5
    • נושאים 62
    • פוסטים 485
    • קבוצות 1

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון לטובת המתעניינים (והתורמים 🙂 )
      סוף כל סוף עלה לאתר (החדש) בקשת ביטול הפטנט של נטפרי.
      עיקר הטענות בקצרה, שהפטנט שלהם אינו מחדש כלום, ושבתהליך הגשת הפטנט נפלו פגמים מהותיים כגון העלמת מידע מרשות הפטנטים, שבמידה ומידע זה היה ידוע בכלל לא היה מאושר הפטנט.
      לפי החלטת מזכירת בית הדין על נטספארק להשיב עד 04/04/21 לבקשה.
      כתב התגובה של נטפרי נראה מצויין, צריך להתפלל שנצליח!

      מצ"ב צילום מסוף הבקשה והחלטת בית הדין:
      8369670d-3291-4365-8720-cb37966c370a-image.png
      cfa8a2cf-7893-49cc-9130-0c24eed22391-image.png

      מקור לכל הנ"ל

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      אני לא חושב כמוכם, דווקא הישרות וכביכול התמימות הזו, זה מה שכובש את האנשים ומשכנע אותם שבאמת המטרה פה היא אמיתית.
      ברגע שיצטרכו ח"ו סכומים גדולים יותר, לא חושב שיש בעיה לגייס את זה מתורמים גדולים יותר שישתכנעו בנחיצות המפעל הגדול הזה.
      כמו"כ בינתיים מי שמדמם מזומנים זה נטספארק ולא נטפרי והם לוקחים סיכון והימור גדול על כל הקופה, ולא בטוח שעכשיו כשיבינו שכל ה'חמולה' מתגייסת להגן על הבית יהיה שווה להם לקחת את הסיכון.
      אם יתחילו לעשות 'פוילעשטיקעס' נגיע למצב שהמטרה תקדש את האמצעים ולאחר מכן להשחתת המידות והמצפון-המצפן הפנימי.
      @administrators תמשיכו דווקא כך, בכל האמת הפנימית שלכם וזה יהיה מקור ההצלחה ובעז"ה תזכו לסייעתא דשמיא בכל מעשי ידיכם ולשנה טובה ומתוקה!

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו

      בתור ותיק כאן בפורום ובנטפרי בכלל (מעת הקמתה) אני יכול לומר שסגנון השירות לקוחות של נטפרי ובמיוחד של @magicode לא כל כך שגרתי.
      זה מזכיר לי לפעמים חנויות מסויימות שהמוכר יכול להיות קצת קצר רוח אבל החנות 'מפוצצת' בלקוחות. כי אנשים יודעים שבחנות הזו לא יעבדו עליהם ולא ינסו לדחוף להם דברים שהם לא צריכים.
      כך גם בנטפרי אין איזו חנפנות מזויפת או אפילו שירותיות מחויכת אלא ענייניות וגישה קונקרטית לכל בעיה.
      התרגלנו אולי במקומות אחרים להתבכיין או לצעוק כדי לקבל שירות טוב, בנטפרי צריך פשוט לדבר בענייניות כדבר איש אל רעהו.
      ואין מה להיבהל מהסגנון של @מגיקוד, מישהו מכיר חברה עם למעלה מ30,000! לקוחות קבועים שהמנכ"ל שלה יתכתב איתך בפורום ויענה לך על שאלות?
      אז כנראה אם המנכ"ל עושה את זה, הוא עושה את זה כמו שבכיר כמוהו מתנהל. ישיר מהיר וענייני. שווה את זה.

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון תקופתי,

      • כזכור היה אמור להיות דיון ב15/11/21 (לפני שבועיים) ובו היו אמורים להיחקר מומחים מטעם הצדדים.
        בעקבות תאונה של המומחה של נטספארק - עו"ד רועי מלצר. לא היה ניתן לקיים את הדיון ונספארק ביקשה בהסכמת נטפרי מהשופטת (וליתר דיוק סגנית רשם הפטנטים) לדחות את הדיון.

      • השופטת הסכימה לדחות את הדיון וביקשה מהצדדים לקבוע מועד מוסכם לדיון.
        אגב כך הציעה שאולי כבר לא צריך לחקור את העדים מכיוון שכבר נחקרו בעבר (למיטיבי לכת ולמחזיקי ראש, לפני התיקון שנטספארק עשו בפטנט) ואולי מספיק שיסכמו הצדדים את טענותיהם בכתב, ולאחר מכן תינתן החלטה ע"י השופטת.

      • נטספארק הסכימו אבל נטפרי לא הסכימו ולא ויתרו על האפשרות לחקור את העו"ד הפצוע הנזכר לעיל. בעקבות כך גם נטספארק הודיעו שהם שומרים על זכותם לחקור את המומחה מטעם נטפרי.

      • בעקבות כך הודיעה השופטת שיתקיים דיון בעוד חודשיים בכט' שבט תשפ"ב, (31/1/22 למנין עכו"םים) החל מהשעה 9:30 בבוקר.

      הרחמן הוא יעשה לנו ניסים כמו שעשה לאבותינו בימים ההם בזמן הזה!

      97503cdd-fcf5-4f17-8b7b-f6f0e659cc4a-image.png
      74bb4bb5-f788-4911-985c-9c10f2bbf69d-image.png
      d6003462-61ea-4d49-b28f-d18d615733fe-image.png
      a5304833-1aea-4193-84b6-1190f9d0db73-image.png
      d001cfd7-17ec-47b0-841d-641067e535d1-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: הוספת ספקים לנטפרי

      @יוליוס אמר בהוספת ספקים לנטפרי:

      מייל ששלחתי היום למספר ספקים בארץ, בעקבות משבר x2one.

      שלום רב!
      שמי XXX ואני חרדי תושב XXXXXXXX
      מזה כשנתיים לקוח מרוצה של חברת (ולמען הדיוק - עמותה) סינון בשם 'נטפרי'. חברה זו נותנת שירותי סינון בחינם לכל ספק שמעוניין לקבל את התנאים שלה כפי שמצויין פה.
      הסינון הוא מהפכני בגישה המחמירה שלו המאפשרת שימוש מותאם אישית לשומרי תורה ומצוות המעוניניים לגלוש ברשת. תוך הקפדה על מקצועיות ורמה טכנית גבוהה.
      למיטב ידיעתי לחברה יש כ-10,000 לקוחות שמשתמשים בשירותיה.
      בעקבות כך שהחברה נותנת מענה ייחודי למגזר החרדי יש צמיחה מהירה במספר המשתמשים בשירותי החברה.
      אך, אליה וקוץ בה. את שירותי הסינון ניתן כיום לקבל באמצעות ספקים קטנים שלא נותנים שירות מספק במקצועיות ובזמינות.
      אני חושב שכחברה מס' 1 בארץ זו הזדמנות מצויינת עבורכם להגדיל משמעותית את מספר לקוחותיכם ולהצטרף להצלחה.
      אשמח באופן אישי אם תדונו בחיוב בנושא.

      תודה
      XXX XXXXXX
      052-7XXXXXX

      לקריאה נוספת על הסינון חפשו בגוגל 'נטפרי ויקי' או 'פורום המשתמשים של נטפרי'

      עדכון: חזרו אלי כעת מאחת הספקיות הגדולות במשק, ובררו מספר פרטים. הנושא הועבר לטיפול, ויחזרו אלי שוב בהמשך ממחלקת השיווק.

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון קצר,
      בעקבות מבצע 'שומר החומות' נוצר עיכוב במתן התגובה לטענות של נטספארק.
      עוה"ד של נטפרי ביקש הארכה לחודשיים נוספים עד ל6/8/21.
      ההארכה אושרה.
      4d6fc1d0-8cac-48d4-99f5-5b0f8cf7889b-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • הכרת הטוב

      ברצוני להודות לצוות הנפלא של נטפרי ובראשם ר' @magicode וכן תודה מיוחדת לר' @clickone על שרות יוצא דופן ורצון אמיתי להגיע לפתרון.
      אני משתמש ותיק בVPN (מחוסר ברירה אחרת) ולאחרונה אני חווה תקלות חוזרות ונשנות. הצוות המסור ניסה כביכול יכולתו לעזור לי ולמרות שלא הצליחו לפתור לגמרי את הבעיה, כי כנראה מקור התקלה ברשת שעליו רוכב החיבור. בכל אופן מגיע להם תודה רבה ויישר כח גדול על כל המאמץ.
      אולי זה לא ידוע, אבל ר' @clickone הצדיק מתפעל את כל הנושא של הVPN שלא על מנת לקבל פרס ותומך במסירות ואכפתיות אמיתית בכל בעיה. יהי רצון שתשרה הברכה במעשה ידיו ויבורך מפי עליון. ויזכה לכל הברכות הכתובות בתורה.

      פורסם ברשמים
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      כבר אמר קרל פון קלאוזביץ "המלחמה אינה אלא המשך המדיניות בצורה אחרת", המלחמה המשפטית של החברות האלו זה עוד נסיון כושל לכפות על ציבור שלם רמה נמוכה של מוצר, עם שירות לקוי והבנה שגויה של ערכי ציבור שומר התורה והמצוות.
      המאמצים האלו מזכירים את מלחמת הלודיטים (עדין לא הועבר למכלול...) בקידמה הטכנולוגית. סופם של אלו כאלו. מי שלא מבין שכללי המשחק השתנו. ימצא את עצמו לא רלוונטי.
      חבל שבמקום להתמקד בעשיה חיובית עוסקים במלחמה שלילית. להם זה כבר לא יעזור. וכפי שאמר רבנו "מי שטעם יין הונגרי אותו לא יטעו כבר לעולם".

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון קצר למתפללים ,
      נטספארק הגישה אתמול את תגובתה לטענות של נטפרי
      תקציר של עיקרי התגובה,

      1. שנכון שכל חלק בפטנט של נטספארק אין חידוש אבל בכל החלקים יחדיו יש חידוש.
      2. שמגיש הפטנט לא היה מספיק מומחה ולכן היו טעויות בהגשת הפטנט.

      יש לנטפרי חודשיים להגיב לדבריהם.
      ולד' הישועה.

      6364c2fa-4f67-4171-a607-138347f675da-image.png
      cafe6a0e-28b1-40c9-9f22-ee20b0722db4-image.png
      242d0111-d459-4379-967a-81ae4a48dc17-image.png

      aba96fbf-32ac-498f-b4b1-a70de0f62287-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • דרגא תביר

      יש לי הצעה מעניינת, אינני יודע האם היא אפשרית מבחינה טכנית.
      כל אתר שנטפרי החליטה שהוא ראוי, יהיה לו דירוג ברמת הנקיות שלו כשאתרים תורניים יהיו ברמת נקיות 10 ואילו אתרים שבטוח יש שם בעיות - לדוגמא ויקיפדיה - וסומכים על הרובוט ודיווחי המשתמשים שיעשו את העבודה יהיו ברמה 0.
      וחוץ מזה יהיו דרגות ביניים למשל אתר שהוא בסבירות גבוהה נקי כמו מפות וזמני נסיעות יהיה בדרגה 8
      אתר שיש סבירות מסוימת שיהיה בו בעיות יהיה בדרגה 6 כמו למשל אתרים של מכירות או אתרים מקצועיים.
      אתר שיש בו סבירות גבוהה שיהיה בו בעיות יהיה בדרגה 4 כמו למשל פורומים מקצועיים או אתרים עם תגובות של אנשים שאינם חרדים.
      כתוספת ניתן להציע לכל משתמש נטפרי שבכרטסת הניהול יהיה אפשרות לדרג את האתר וכך על ידי חכמת המונים בשקלול הדרוג של כולם ניתן יהיה לקבוע איזה אתרים נקיים יותר ואיזה פחות.
      אפשר לתגמל את המדרגים בנקודות, נניח שעל כל 25 אתרים מדורגים מקבלים נקודה, ובתנאי שהדרוג הינו אמיתי ולא פיקטיבי ואת זה אפשר לבדוק לפי ממוצע הדרוג האישי ביחס לדרוג הכללי. – מקווה שהצלחתי להסביר טוב.
      אפשר גם לעשות שכל מי שירצה להצטרף ל'נבחרת המדרגים' יקבל רשימה של 20 אתרים מסויימים שדירוגם אינו מוטל בספק, ואז אפשר לראות האם הוא יודע את המלאכה.
      התועלת בכל הנ"ל שמי שרוצה לשמור על רמה גבוהה יותר של נקיון יוכל לסנן את הדרגות הנמוכות וכך יקבל אינטרנט נקי הרבה יותר.

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • חדש - מדיניות נטפרי

      שימו לב,
      פורסמה המדיניות של נטפרי,
      7834964e-1fd8-4b6a-896d-1030ed11f331-image.png
      קישור לאלו שלא נכנסים לחשבון שלהם
      https://netfree.link/wiki/מדיניות_נטפרי

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון קצר,
      ב1.1.21 נטפרי היתה צריכה להגיש כתבי טענות חדשים אחרי התיקון שעשו נטספארק לפטנט שלהם.
      4db1ab04-8421-4cf1-b513-590535addf42-image.png
      באתר רשם הפטנטים עדיין לא העלו את כתבי הטענות. http://www.ilpatsearch.justice.gov.il/UI/RequestDetails.aspx?ReqId=225819

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: הגבלת כתיבה בפורום

      לנטפרי אין דובר.
      מי שמגיב פה זה המייסד והמנהל של נטפרי שהוא במקצועו מתכנת ולא איש יח"צ, ובנוסף לכך התגובות שלו לא תמיד מייצגות את נטפרי אלא פעמים רבות את דעתו האישית.

      פורסם בעל הפורום
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: מסלול מותאם לציבור הדתי לאומי

      @יוליוס אמר במסלול מותאם לציבור הדתי לאומי:

      לדעתי, הכל עניין של היצע וביקוש
      אם היתה דרישה כזו מצד הציבור הזה שיהיה סינון מותאם באמת לארחות חייהם אז זה היה קורה.
      כל עוד שאין דרישה כזו ורוב הציבור שם מוכן להתפשר ולהסתפק בסינונים אחרים. זה לא יקרה.

      אני ירחיב במעט את מה שכתבתי,
      היצע וביקוש לא חייב להיות דווקא בנושא מסחרי אלא גם בנושאים אחרים.
      תארו לכם שלא היה את הציבור החרדי, האם היה יוצא לאור רשב"א קוק עם הערות למטה?
      האם היה יוצא קצות החושן עם פיתוחי חושן/מילואי חותם של הרב דזימיטרובסקי?
      האם היה יוצא ש"ס עם ביאור שוטנשטיין או מתיבתא?
      האם היה יוצא משנ"ב מהדורת דרשו?
      האם היה יוצא "שמירת שבת כהלכתה" של הרב נויבירט והגרש"ז?

      כלומר, וזו בעצם לב הטענה שלי. שמציאויות מסויימות, נקבעות ומתפתחות על פי דרישה גלויה או סמויה מצד הציבור. אם היזם לא ירגיש שיש צורך בהמצאה שלו, אין לו שום סיבה להשקיע וליצור משהו חדש. ולא משנה אם הוא ירוויח כסף מהיוזמה הזו, או שלא. כל עוד שאין ביקוש, אין ייצור.
      בציבור החרדי היה אי שביעות רצון גדולה, מהפתרונות הקיימים לאינטרנט. שהיו, או לא מקצועיים מספיק, או לא היו ירא"ש מספיק.
      נטפרי באה לענות על שני הדרישות הללו. מחד סינון ברמה המקצועית הגדולה ביותר, ומאידך ללא פשרות והעלמות עין בנושאים שאין רוח חכמים נוחה מהם. ובכך ענתה על הצורך וייצרה מוצר חדש ומהפכני שמותאם לציבור החרדי.
      ליזם, במקרה של נטפרי זה @magicode (וגם @GolanArt אאל"ט), היתה תחושה חזקה שהמוצר שהוא ייצר יהיה כזה שיענה על הביקושים האלו. ולכן הוא השקיע (ומשקיע) מחלבו ודמו כדי שזה יצליח.

      בציבור הדתי לאומי, למרבה הצער אין מספיק ביקוש למוצר הזה. ולכן לא נוצר שם מוצר מקביל, המותאם להשקפת עולמם.
      וכמו בהרבה דברים שהם משתמשים במוצרים שיוצרו עבור בני התורה והם לא מרוצים מכך, אך אין להם ברירה כי אצלם אין מי שיעשה את זה. כך גם פה, אין להם ברירה אלא להשתמש במוצר שלא מותאם להם. אך בשבילם לא יהיה מי שייצר, כי פשוט אין מספיק ביקוש. וחבל.

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: סמל חדש - "נחסם"

      ואם כבר שאלתם לחוות דעתינו 🙂
      אז או "כעת התמונה נשלחת לנטפרי לבדיקה"
      או "התמונה נשלחה לנטפרי לבדיקה"
      השילוב של השנים - גם 'כעת' בלשון הווה, וגם 'נשלחה' בלשון עבר, הוא תרתי דסתרי.
      והאמת שיתכן וצריך בכלל לכתוב "התמונה נשלחת כעת לנטפרי לבדיקה"
      ..5cc7e566-2d9a-40a3-9853-88b2a1573af8-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכונון, נטפרי אישרה את הפרוטוקול.
      ממתינים כעת לתגובת השופטת.
      (בעיקרון השופטת כנראה תתן את פסק הדין בימים הקרובים - בתום שישה חודשים מהדיון שהיה ב31/05/22.
      אולי נטספארק במהלך האחרון חשבו שנטפרי לא יזרמו עם התיקונים ושוב זה יימרח לעוד תקופה. וזה מסביר את העובדה שהם חיכו לרגע האחרון להגיש את התיקונים לפרוטוקול. וד"ל)
      bf1d015a-4b75-4a25-adc8-4879114a6971-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: מה בין הגנה להגנה

      אולי נטפרי היום מנסה לפנות (מכורח המציאות)למכנה משותף הרחב ביותר שיש בציבור החרדי - הדור שאינטרנט זמין לו לצורך תרבות תקשורת נוחות ופנאי, וזה גורם לחששנות יתר בפתיחת אתרים חדשים וכן לסגירת אתרים שהיו פתוחים.
      יתכן שפעמים רבות מציאות זו יוצרת בעיות לדור הותיק שהיה צריך את האינטרנט בעיקר לצרכי פרנסה ומקצוע.
      מציאות זו כנראה גורמת גם להתמסדות המדיניות וההתנהלות של נטפרי.ולפעמים גם בירוקרטיה. וזה יכול לגרום לסרבול וחוסר הבנה או חשש מוגבר ממכשולות של פתיחת אתרים לצורך הצרכים המקצועיים של חלק מהמשתמשים.

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: הקרב לסגירת ויקיפדיה. עידכון 2.

      לדעתי (כפי שכבר כתבתי פעם) יש ליצור מאגר חדש ולייבא ערך אחר ערך, לפי בקשה מהמנוטפרים.
      ערך שצריך צנזורה, יצונזר באופן מסיבי ולא רק עניני השקפה וסולם ערכים מעוות אלא גם כל תרבות חילונית מכל סוג שהיא (ספורט, סרטים, ספרות וכדו').
      ללא שום גירסאות ביניים, נוער, וכל שום וחניכא דאית ליה. כמו במדיניות הכללית של נטפרי, מה שפתוח - פתוח לכולם. אם יש מישהו שחסר לו מידע בגלל זה, אני מעריך שגם אתרים אחרים שחסומים בנטפרי נצרכים לו. וכנראה רמת הסינון הזו לא מתאימה לו.

      העיקרון המנחה יהיה - ידע, כן. תרבות ומינות, לא. (דוגמא למשהו שהפריע לי ולא אמור לקרות ב'נקיפדיה' - הערך הזה. כל עוד שאין כח אדם לשכתב את החלק הבעייתי, שימחקו את כל הפיסקה הזו למרות הנזק האנציקלופדי!)

      יהיה צריך להקצות לכך צוות בתשלום שייתן מענה מיידי לבקשות חדשות. וסיירת מתנדבים חכמי לב שתייבא בשלב הראשון אך ורק ערכי חול שנקיים ללא רבב. אותם חכמים יעבדו על פי תוכנת פעולה מסודרת שלא תייבא ערכים באופן ספוראדי אלא ייבוא שיטתי לפי קטגוריות שהצורך בהם נפוץ יותר.
      לאחר שיווצר בסיס נתונים רחב ניתן יהיה לעבור לשלב מתקדם יותר ולשכתב ערכים בעיתיים יותר כמו ערכי גיאולוגיה, היסטוריה יהודית, ומדעי הרוח.
      ככלל, ערכי קודש לא יהיה מיובאים בשום מקרה מויקיפדיה, מכיוון שנכתבו מנקודת המבט הכפרנית של כותבי ויקיפדיה לא ניתן לשכתבם ללא שיהיה השפעה למקור על התוצאה.

      עוד משהו, עריכת דפים לאחר ייבואם לא תינתן אלא למשתמשי נטפרי לאחר אימות.

      זהו, בינתיים....

      וד' ינחכם בעצה נכונה.

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון: (כמובן לענ"ד המשפטית ועל דעתי בלבד)
      לפני כשלוש שבועות בית המשפט קיבל את עמדת נטספרק בנוגע לתיקון של בקשת הפטנט, אמנם חייב אותם בהוצאות משפט לנטפרי ע"ס 15,000 ש"ח.
      בית המשפט הציע לצדדים להגיע להסכמות ביניהם ביחס להליכים המשפטיים, במידה ולא יגיעו להסכמות, נטפרי צריכה להודיע תוך חודשיים האם בכוונתה להמשיך את התהליך.

      פרשנות: ההחלטה הזו לא טובה לנטפרי, כי ברור שבקשת התיקון מטרתה בעיקר להוכיח כי נטפרי מפירה את הפטנט. אך לכאורה נטפרי יכולה להתנגד במסגרת ההתנגדויות הרגילות לתיקון הפטנט ולטעון שאין זה פטנט כלל.

      מצ"ב העמוד האחרון מההחלטה,
      22493e1e-5af9-4ad1-a7e4-c9a9f13f64aa-image.png

      מקור, כאן

      פורסם בכללי
      יוליוסי
      יוליוס
    • RE: הקלה בסינון על נטפרי

      זה כמו שתציע לבד"ץ העדה החרדית לעבוד עם צוהר בשיתוף פעולה בנושא הגיורים,
      או לחילופין לחברת טסלה לשתף פעולה עם שטיבלך בית ישראל בפתרון בעיית ההתחממות הגלובלית...

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יוליוסי
      יוליוס