נתחיל מהסוף:
לא יאומן, אבל כן: 914.43mb הורדה ו-99.52mb העלאה עם סיב אופטי יוסי תקשורת נטפרי!
עכשיו נחזור אל ההתחלה.
כשהקמנו את יוסי תקשורת, ראינו מטרה מאוד ברורה מול עינינו: ללקוחות היראים לדבר ה' לא מגיע לקבל פחות!
התרגלנו כבר שאנו כצרכנים כשרים, צריכים להתפשר כל העת על שירות שלא מבין אותנו; על מוצרים שעובדים למחצה לשליש ולרביע ועשויים מטלאים על גבי טלאים ומהתאמות מגושמות לצרכים הייחודיים שלנו.
הכרנו בזה שאנחנו שוק זניח שלא קורץ כלכלית לחברות הענק לפתח עבורנו מוצרים מותאמים או להקים שירות ייעודי וייחודי -
כשהתקשרנו למוקד, ענתה לנו נציגה שרחוקה ת"ק פרסה מעולמנו ודיברנו במונחים שונים לחלוטין; כשקיבלנו פרסום, חששנו כל העת מתוכן זר לדרכנו; כשניסינו ליצור קשר, הבנו שלא סופרים אותנו ושוב נצטרך לבקש טובה משכן מזדמן שישמש כ'שבת גוי'.
הבנו, והשלמנו. לצערנו. כי לא היו חלופות אחרות.
ואז הגיעה נטפרי, ושינתה את צורת החשיבה מן הקצה אל הקצה!
לא עוד התאמות מאולתרות, לא עוד פלסטרים ארעיים, לא עוד 'חלטורות' בינוניות שנעשות מתוך עצלות.
נטפרי הביאה איתה רוח חדשה שבישרה על עידן חדש בתפיסה הציבורית שלנו: טכנולוגיה לכתחילה.
מצד אחד - לכתחילה בכשרות, שיהיה הכי שמור והכי חזק ללא שום 'קולות'. ומהצד השני - לכתחילה במוצר, שיהיה בנוי לעילא כמוצר ייעודי הנבנה מאל"ף ועד תי"ו לייעוד מוגדר - טכנולוגיה כשרה.
כשנוצר החיבור הזה בינינו, הרגשנו שמצאנו סוף-סוף פרטנרים לחזון שלנו, ושיחד נוכל ליצור תודעה חדשה לציבור שלנו, תודעה של לכתחילה.
עד היום החברות "עשו לנו טובה" שנתנו לנו שירות. אנחנו לא צריכים יותר "טובות". אנחנו שוק ענק, כוח כלכלי אדיר, ציבור ההולך בדרך ה', לאור הנהגת גדולי הדור שמגיע לו לקבל שירות לכתחילה.
התחלנו לפתח מוצרים ושירותים מותאמים. לא עוד נציגים שלא מבינים כשאנו מזדעזעים מהמחשבה על פתיחה של הגלישה לפרוצה "רק לכמה רגעים לראות שבלי סינון זה עובד", אלא תומכים חרדיים, המשתמשים בנטפרי ויודעים מה ההבדל בין ווייפרי לווייפיי; שלא דורשים קוד בסמס לצורך הזדהות או שמבינים מורכבויות עדינות שבשבילנו אינם סתם "ניואנסים" אלא עיקרים קריטיים.
עמלנו על סגירת שיתופי פעולה עם עוד ועוד חברות, כדי לספק לכל לקוח את המוצר לו הוא נצרך -
אם זה בתקשורת, שתהיה ללקוחות שלנו אפשרות הבחירה בכל סוג הרשתות, כדי שלכל אחד יהיה קליטה מיטבית באזורו.
ואם זה במוצרים, שידברו איתנו בשפה שאנחנו מבינים, ולא בג'יבריש טכני. פיתחנו את הנטסטיק הכשר הראשון – נטסטיק K – והוכחנו שאפשר לייצר מוצר כשר שמותאם בדיוק לקהל היעד החרדי, ובד בבד לא לפגוע במאום באיכות וברמה הגבוהה.
ייעלנו תהליכי קבלת פניות ויצירת קשר עם לקוחות; דאגנו לפריסת משווקים בכל שכונה חרדית כמעט.
הבאנו תודעה של שירות אמיתי ללקוחות. שנקבל תחושה של לקוחות מועדפים, שנקבל שירות, לא כטובה, כרצון לסמן 'וי' נוסף ברשימת המטלות, אלא כרצון כן לעזור.
מצאנו לאורך כל הדרך סייעתא דשמיא פרטנית ואינסופית, דברים זזו בדרך על טבעית עם השגחה פרטית גלויה ממש.
עכשיו הגיע הזמן לעלות כמה רמות.
אנחנו שמחים לבשר לכם, על הדור הבא של התשתיות בנטפרי:
מהיום אנו ספקית תקשורת רשמית במדינת ישראל, עם רישיון Ispו- Mvno לתקשורת קווית וסלולרית, מה שנותן לנו אפשרויות פנטסטיות –
לעבור לשרתים מתקדמים ומהירים במיוחד, כולל פרוטוקולים להפניות תעבורה במקרי עומס ומערכי גיבוי מתקדמים שמאפשרים גלישה חלקה ומהירה גם בשעות הערב העמוסות; להגדיל את רוחבי הפס בכמה סדרי גודל זמינות טכנאים גבוהה, וכן לשתף פעולה עם החברות והגורמים הגדולים בשוק כדי לאפשר לכל לקוח את המקסימום שאפשר.
כך גם יצרנו שיתוף פעולה עם ענקית התקשורת 'גילת' - המתמחה באספקת אינטרנט לחברות, מוסדות, ארגונים גדולים, ממשלות וגופים צבאיים בכל רחבי העולם – ולספק נטפרי ע"ג קווי מטרו ותמסורת עם רוחבי פס מוגדלים למשרדים וללקוחות עסקיים.
לפני שנתיים היינו הראשונים שהשקנו ספק נטפרי על גבי תשתית סיב אופטי. כעת אנו גאים, בסייעתא דשמיא, להביא לציבור תשתיות וספקי סיב אופטי עם מהירויות שבעבר היו דמיוניות.
עמלנו רבות כדי לספק פתרון אמיתי שיורגש בפועל למשתמשים, ולא רק בתנאי מעבדה, וכמו שניתן לראות בצילום המסך שצירפנו בהתחלה, זו המהירות שאנו מקבלים בגלישה אמיתית בתנאי אמת!
כעת, לפני ההשקה הרשמית - כמו בכל מוצר שהשקנו - רצינו לעדכן כאן בפורום ראשונה.
בנוסף, אנו מחפשים 10 בודקים, צרכנים 'כבדים', שיניידו אלינו את התשתית ויקבלו מאיתנו לחודש ראוטר וספק; 5 תשתיות ADSL (נחושת) ו-5 תשתיות סיב אופטי, כדי שינסו בשטח את המוצר 'על אמת'. אם תהנו מהתשתית ותרצו, תקבלו מאיתנו חודש נוסף במתנה.
אם אתם מעוניינים, שלחו לי מייל לכתובת: testing@yossi-tikshoret.co.il
כמו תמיד, כאן לשירותכם
יוסי