• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יוסי תקשורת
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 12
    • נושאים 67
    • פוסטים 560
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • הצצה ראשונה למהירויות דמיוניות!

      נתחיל מהסוף:
      speedtest yossi tikshoret-01.jpg
      לא יאומן, אבל כן: 914.43mb הורדה ו-99.52mb העלאה עם סיב אופטי יוסי תקשורת נטפרי!

      עכשיו נחזור אל ההתחלה.
      כשהקמנו את יוסי תקשורת, ראינו מטרה מאוד ברורה מול עינינו: ללקוחות היראים לדבר ה' לא מגיע לקבל פחות!
      התרגלנו כבר שאנו כצרכנים כשרים, צריכים להתפשר כל העת על שירות שלא מבין אותנו; על מוצרים שעובדים למחצה לשליש ולרביע ועשויים מטלאים על גבי טלאים ומהתאמות מגושמות לצרכים הייחודיים שלנו.
      הכרנו בזה שאנחנו שוק זניח שלא קורץ כלכלית לחברות הענק לפתח עבורנו מוצרים מותאמים או להקים שירות ייעודי וייחודי -
      כשהתקשרנו למוקד, ענתה לנו נציגה שרחוקה ת"ק פרסה מעולמנו ודיברנו במונחים שונים לחלוטין; כשקיבלנו פרסום, חששנו כל העת מתוכן זר לדרכנו; כשניסינו ליצור קשר, הבנו שלא סופרים אותנו ושוב נצטרך לבקש טובה משכן מזדמן שישמש כ'שבת גוי'.
      הבנו, והשלמנו. לצערנו. כי לא היו חלופות אחרות.

      ואז הגיעה נטפרי, ושינתה את צורת החשיבה מן הקצה אל הקצה!
      לא עוד התאמות מאולתרות, לא עוד פלסטרים ארעיים, לא עוד 'חלטורות' בינוניות שנעשות מתוך עצלות.
      נטפרי הביאה איתה רוח חדשה שבישרה על עידן חדש בתפיסה הציבורית שלנו: טכנולוגיה לכתחילה.
      מצד אחד - לכתחילה בכשרות, שיהיה הכי שמור והכי חזק ללא שום 'קולות'. ומהצד השני - לכתחילה במוצר, שיהיה בנוי לעילא כמוצר ייעודי הנבנה מאל"ף ועד תי"ו לייעוד מוגדר - טכנולוגיה כשרה.
      כשנוצר החיבור הזה בינינו, הרגשנו שמצאנו סוף-סוף פרטנרים לחזון שלנו, ושיחד נוכל ליצור תודעה חדשה לציבור שלנו, תודעה של לכתחילה.

      עד היום החברות "עשו לנו טובה" שנתנו לנו שירות. אנחנו לא צריכים יותר "טובות". אנחנו שוק ענק, כוח כלכלי אדיר, ציבור ההולך בדרך ה', לאור הנהגת גדולי הדור שמגיע לו לקבל שירות לכתחילה.
      התחלנו לפתח מוצרים ושירותים מותאמים. לא עוד נציגים שלא מבינים כשאנו מזדעזעים מהמחשבה על פתיחה של הגלישה לפרוצה "רק לכמה רגעים לראות שבלי סינון זה עובד", אלא תומכים חרדיים, המשתמשים בנטפרי ויודעים מה ההבדל בין ווייפרי לווייפיי; שלא דורשים קוד בסמס לצורך הזדהות או שמבינים מורכבויות עדינות שבשבילנו אינם סתם "ניואנסים" אלא עיקרים קריטיים.
      עמלנו על סגירת שיתופי פעולה עם עוד ועוד חברות, כדי לספק לכל לקוח את המוצר לו הוא נצרך -
      אם זה בתקשורת, שתהיה ללקוחות שלנו אפשרות הבחירה בכל סוג הרשתות, כדי שלכל אחד יהיה קליטה מיטבית באזורו.
      ואם זה במוצרים, שידברו איתנו בשפה שאנחנו מבינים, ולא בג'יבריש טכני. פיתחנו את הנטסטיק הכשר הראשון – נטסטיק K – והוכחנו שאפשר לייצר מוצר כשר שמותאם בדיוק לקהל היעד החרדי, ובד בבד לא לפגוע במאום באיכות וברמה הגבוהה.
      ייעלנו תהליכי קבלת פניות ויצירת קשר עם לקוחות; דאגנו לפריסת משווקים בכל שכונה חרדית כמעט.
      הבאנו תודעה של שירות אמיתי ללקוחות. שנקבל תחושה של לקוחות מועדפים, שנקבל שירות, לא כטובה, כרצון לסמן 'וי' נוסף ברשימת המטלות, אלא כרצון כן לעזור.
      מצאנו לאורך כל הדרך סייעתא דשמיא פרטנית ואינסופית, דברים זזו בדרך על טבעית עם השגחה פרטית גלויה ממש.

      עכשיו הגיע הזמן לעלות כמה רמות.
      אנחנו שמחים לבשר לכם, על הדור הבא של התשתיות בנטפרי:
      מהיום אנו ספקית תקשורת רשמית במדינת ישראל, עם רישיון Ispו- Mvno לתקשורת קווית וסלולרית, מה שנותן לנו אפשרויות פנטסטיות –
      לעבור לשרתים מתקדמים ומהירים במיוחד, כולל פרוטוקולים להפניות תעבורה במקרי עומס ומערכי גיבוי מתקדמים שמאפשרים גלישה חלקה ומהירה גם בשעות הערב העמוסות; להגדיל את רוחבי הפס בכמה סדרי גודל זמינות טכנאים גבוהה, וכן לשתף פעולה עם החברות והגורמים הגדולים בשוק כדי לאפשר לכל לקוח את המקסימום שאפשר.
      כך גם יצרנו שיתוף פעולה עם ענקית התקשורת 'גילת' - המתמחה באספקת אינטרנט לחברות, מוסדות, ארגונים גדולים, ממשלות וגופים צבאיים בכל רחבי העולם – ולספק נטפרי ע"ג קווי מטרו ותמסורת עם רוחבי פס מוגדלים למשרדים וללקוחות עסקיים.

      לפני שנתיים היינו הראשונים שהשקנו ספק נטפרי על גבי תשתית סיב אופטי. כעת אנו גאים, בסייעתא דשמיא, להביא לציבור תשתיות וספקי סיב אופטי עם מהירויות שבעבר היו דמיוניות.
      עמלנו רבות כדי לספק פתרון אמיתי שיורגש בפועל למשתמשים, ולא רק בתנאי מעבדה, וכמו שניתן לראות בצילום המסך שצירפנו בהתחלה, זו המהירות שאנו מקבלים בגלישה אמיתית בתנאי אמת!
      כעת, לפני ההשקה הרשמית - כמו בכל מוצר שהשקנו - רצינו לעדכן כאן בפורום ראשונה.
      בנוסף, אנו מחפשים 10 בודקים, צרכנים 'כבדים', שיניידו אלינו את התשתית ויקבלו מאיתנו לחודש ראוטר וספק; 5 תשתיות ADSL (נחושת) ו-5 תשתיות סיב אופטי, כדי שינסו בשטח את המוצר 'על אמת'. אם תהנו מהתשתית ותרצו, תקבלו מאיתנו חודש נוסף במתנה.
      אם אתם מעוניינים, שלחו לי מייל לכתובת: testing@yossi-tikshoret.co.il

      כמו תמיד, כאן לשירותכם
      יוסי
      K fiber yossi tikshoret.jpg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      חברי הפורום הנכבדים והיקרים
      בשעה טוב ומוצלחת, עקב הביקוש העצום ואחרי שנתים וחצי של פיתוח והשקעה
      אנו נרגשים להציג בפניכם את הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי בלבד.
      מדובר על מוצר איכותי מאוד
      הכולל ממשק הפעלה קל ונוח - ובעברית מלאה
      איכות קליטה וייציבות בגלישה
      והכי חשוב מעניק הגנה מלאה מפני גלישה לא כשרה

      WhatsApp Image 2022-05-30 at 21.10.55.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים

      וככה מקבל הלקוח הראשון שהתחבר היום לפיילוט.
      [ אומנם התחבר ל 600 מגה אבל......]
      פרטים הנוספים בימים הקרובים...

      סיב 600.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????

      @magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

      בקוי זה לא בהכרח עובר עוד חברה ספק אינטרנט יכול להיות באותו רמה כמו בזק בינלאומי גם בזק בינלאומי קונה שירות של תקשורת של הסיב האופטי לחול.
      לגבי השירות. נא להיות ספציפי. ולהביא שם של חברה ודוגמא של חוסר שירות.
      אני חושב שבפועל השירות של הספקים הקטנים יותר אנושי מאשר הגדולים.
      וזה מכוער לקרוא להם מאכרים. כאילו יש פה איזה תרמית.
      בסה"כ לתת שירות לציבור שלא מבין בטכנולוגיה זה מאוד קשה. ליושבי הפרום הזה קשה להם להבין כי הם מבינים בטכני.
      אני יכול להגיד שחברות תקשורת גדולות אמרו לי שהם מעדיפים שזה יעבוד דרך המשווקים החרדים כי הם לא יודעים איך לתקשר עם הציבור החרדי.

      שלום חברים
      אני ישמח להציג את הדברים מנקודת המבט של ספק בנטפרי.
      ראשית כמו ש @magicode
      נושא השירות למשתמש נטפרי זה נושא מורכב ודורש ידע והיכרות מעמיקה עם הדבר הזה שנקרא נטפרי.
      ולכן ביוסי תקשורת עיקר פעילות החברה היא במתן שירות למשתמשי נטפרי ולכן כל נציגי השירות הם מאנ"ש שחיים ונושמים נטפרי וזה בא לידי ביטוי ברמת ואיכות השירות .

      בעניין שעות מענה: אנחנו מספקים שירות בשעות המרכזיות שבהם הלקוחות צורכים את השירות מעבר לשעות האלה הלקוחות יכולים לקבל שירות מהחברות עצמם [למעשה לרוב הנציגים שם לא יודעים כלום ומפנים אלינו ] אבל מבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות. וסביר להניח שאם יש ללקוח תקלה בשעות הלילה והיא תקלה פרטנית ולא כללית היא תקבל מענה בבוקר ולא עי השירות של הלילה.

      לנושא דרך ההתחברות :
      אכן קיימת חלוקה בין ספקי אינטרנט קווי לספק אינטרנט סלולרי.

      באינטרנט קווי אכן ניתן להתחבר דרך חלק מהחברות עצמם. אבל גם הם כמו חברות הסלולר מאוד מאוד מתקשים במתן שירות ומענה למשתמשי נטפרי .
      לא לחינם חברות כמו itc או חברת אקפסון 018 וכן חברת עמית נט, התחילו בתקשורת ישירה עם הלקוח אבל מהר מאוד הבינו שהם לא ערוכים להתמודדות עם השירות והיום הלקוחות שלהם מקבלים שירות דרך יוסי תקשורת.
      וזה הוכיח למעשה שהשירות שניתן על ידי ספקי נטפרי "החרדים" הוא הרבה יותר איכותי ויותר מקצועי מהשירות שמקבלים בחברות עצמם. והדברים מדברים בעד עצמם !

      בנוגע לאינטנרט סלולרי (עג סים) זה לא חדש שחברות הסלולר לא רוצות את המוצר הזה ומעדיפות שזה ייעבור דרך הספקים עצמם.
      ההסבר מאוד פשוט (כפי ששמעתי מבכיר בפלאפון וגם בפרטנר) שאם החברות ירצו לשווק מוצר כזה הם יצטרכו מוקד שירות ייעודי לנטפרי, (מהטעם שהזכרתי למעלה) וכיום החברות נמצאות בתהליכי התייעלות וחיסכון ומחפשות כמה שיותר קבלני משנה ולא מחפשים עוד כאבי ראש שדורשים כוח אדם.

      בנוגע לנשוא התמחור של חבילות נטפרי בסלולר,
      אומנם הנושא מוצא בעשרות הזדמנויות בפורום אבל אני רואה לנכון להרחיב על זה בצורה פתוחה יותר.
      ראשית חשוב להדגיש שקיים פער גם בחברות הסלולר בין סים המיועד לשיחות הודעות וגלישה לבין סים "דאטה" המיועד לגלישה בלבד.

      משני טעמים עיקריים

      1. משתמש כללי שרכש חבילת הכל כלול משתמש בממוצע של 6 ג'יגה בחודש .
        כן כן זה קצת קשה להבנה אבל אם משכללים את הממוצע של כלל המשתמשים אז הממוצע עומד על 6 אחוז מהחבילה בחודש (לתוכנית ממוצעת של 100 גיגה זה 6 גיגה ) והסיבה היא שרוב הצרכנים ברוב היום מחוברים ל wifi והגלישה לא על חבילת הגלישה
        נכון שקיימים צרכנים שרוכשים חבילת הכל כלול ומשתמשים בזה בנטסטיק אבל 98 אחוז משתמשים בסמארטפון.
        [בנוסף זה גם גזל: כי בחוזה ההתקשרות החברות רושמות במפורש "הגלישה הינה לשימוש בטלפון הסלולרי (סמארטפון) בלבד של המנוי, ולא בכל מכשיר אחר, או בחיבור למכשיר אחר כגון נתב.
        בכל מקרה בו המנוי ינצל את חבילת הגלישה במכשירים אחרים ו/או יפעל בכל דרך אחרת הנוגדת את הוראות התכנית, תהיה רשאית החברה לנקוט בצעדים לרבות חסימת הגלישה או ניתוק המנוי."]

      לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן

      1. הסיבה השניה לתמחור גבוהה יותר היא:
        חברות הסלולר מוכרות את החבילה עצמה לספקים במחיר גבוהה יותר ממחיר של חבילה פרטית כי יחד עם החבילה יש מעטפת טכנולוגית רחבה שהחברה מספקת.
        *תוסיפו לזה את עלות אחסון השרתים שהספק משלם אותה
        *תוסיפו לזה את העלות היקרה של קווי תמסורת בכדי שהגלישה תהיה מהירה וחלקה (ולא לחסוך על הגב של הלקוחות) שהספקים משלמים אותה בכדי שהסים יוכל לגלוש ברשת נטפרי
        וזה לפני שתמחרנו את עלות עובדים / מוקד שירות / הכשרת צוותים
        וזה רק טיפה בים....

      אני מאוד מכבד את דעתם של הנשמות היקרות שעושות לנו את החשבון בסוף חודש אבל אני חייב להגיד ששירות כמו שאנחנו מספקים לא תקבלו בשום חברת סלולר ענקית ובעלת שם מפוצץ כזה ואחר, התקלות מטופלות אצלנו ביסודיות ובמהירות שיא.
      ולמעשה הרוב של משתמשי נטפרי דורש עזרה ושירות גם בדברים שללקוח חילוני זה מובן מאליו ואנחנו משתדלים לספק את השירות בצורה הכי מקצועית ואדיבות אין סופית.
      זה היה התמצית על עניין התמחור.

      ובנימה מאוד אישית אני חייב להגיד :
      שאנו עושים מעל ומעבר לספק למשתמשים את המוצר האיכות ביותר ולא חוסכים בשום פרמטר וכל זה עם רמת שירות הכי גבוהה ובנוסף לזה את המחיר הטוב ביותר.

      ביקרות תמיד תהיה וזה דבר לגיטימי ומצוין, ככה אנחנו מקבלים פידבק לשיפור ולהצטיין למען הלקוחות.

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      בס"ד
      WhatsApp Image 2022-06-02 at 11.42.37.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      @חיים-חי אמר בהנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית:

      @יוסי-תקשורת האמת היא שזה תיקון חשוב ביותר, לא פחות כמו כל פלאפון כשר שחוסם סים לא ראוי! ופלא שאף אחד עדיין לא דאג לכך עד עתה.

      אמנם צריך גם לראות לדאוג לאלו שנמצאים בחברות אחרות שגם להם יהיה את האופציה זאת, ואני מבין שזה גם בתוכנית. "אשריכם" שאתם הנחשונים בדבר!.

      שלום רב
      בשל הביקוש הרב מצד וועדות הכשרות השונות, שקדנו יחד עם הרב @magicode על שדרוג החסימה.
      והעלנו אתמול בבוקר עדכון נוסף לנטסטיק [ זה מתעדכן אוטמטי אין צרוך לבצע שום פעולה]
      והחל מאתמול הנטסיק מותאם לשימוש בכל הסימים של נטפרי ללא תלות בספק

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: סיבים אופטיים מתעייפים ?

      @ayys613 אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      @רמיזא אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      @ayys613 אתה בעמית נט או ביוסי תקשורת ?

      @יוסי-תקשורת אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      @ayys613 אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      לאחרונה אני חווה משהו מאד מוזר
      החיבור שלי שהוא סיבים אופטיים שהיה במהירות של 300-400MB במשך תקופה יפה
      סובל מתשישות לקראת הערב וכל פעם מאיזור 6 בערב מתחיל להאט קצב
      עד רמה של 2-5MB לקראת השעה 9 ומעלה

      בפניות לבזק ועמית נט, כל אחד הפנה אצבע לכיוון השכנים
      יש למישהו רעיון מה עומד מאחורי כזה דבר ?

      בוצע שידרוג למערכת נשמח שתעדכן אם אתה חווה שיפור

      גילוי נאות אני לא דרככם
      (אמנם התעניינתי אצלכם אבל עוד לא עבר למעשי)
      לגופו של ענין אכן היום הסיבים פעילים גם בשעה כזאת
      f915ec26-2d37-46e1-a4d5-5e7409431f4c-image.png

      התודה ל @magicode שעזר לספק להבין איפה הבעיה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • ⬅️ אִיכָּא דַּרְכָּא! סופסוף יש פתרון אמיתי לדרכים

      כחלק מהשינויים הרבים והטכנולוגיות השונות שחודרות לחיינו, כבר כמעט שלא ניתן כיום לנהוג ברכב ללא הזדקקות לאפליקציות שונות, אם זה בניווט, בחניה או בטעינה חשמלית.

      השטח שיווע לפתרון אמיתי שהוא לכתחילה, כזה שלא יעשה הנחות ועיגולי פינות, אך עד כה לא היה בנמצא מענה מתאים.

      כחלק מהחזון המנחה של יוסי תקשורת, לייצר תשובות טכנולוגיות מעולות לצרכים הטכנולוגיים של הציבור הירא לדבר ה', הרמנו את הכפפה

      אנחנו גאים להציג בפניכם את את הפתרון המושלם לנהגים:
      דַּרְכָּא!

      דרכא מהווה מענה מלא לכל צורכי הנהג החרדי: מאפשר שימוש באפליקציות ניווט, חניה ועוד, באופן הנקי והבטוח ביותר. הסינון של נטפרי הינו הרמטי וכפול, הן על הסים - שהינו סים נטפרי הנותן גישה אך ורק לאפליקציות הייעודיות המאושרות, והן על ההתקן - שלא ניתן להשתמש כי אם על ידי סים מאחת מספקיות נטפרי.

      המערכת פותחה במאמצים רבים על ידי נטפרי בשיתוף פעולה של יוסי תקשורת ונבדקה על ידי בודקים רבים מגופים שונים כדי להבטיח מערכת הרמטית ומושלמת.

      מדובר בבשורה גדולה ובפתרון מהפכני ופורץ דרך!

      המוצר הראשון בסדרת דרכא, הינו דרכא I, ומיועד לרכבים מהדור החדש התומכים בחיבור קאר פליי (שאינם מריצים מערכת הפעלה עצמאית ומשקפים מערכת הפעלה חיצונית). דרכא I מתחבר למערכת באמצעות כבל והופך את המסך שברכב למערכת מולטימדיה מתקדמת וכשרה למהדרין!

      מחיר דרכא I סטנדרט 699 ₪
      מחיר דרכא I אולטרה 999 ₪
      וניתן להזמינו דרך האתר

      הצגת דרכא I באירוע 'חבר' תשפ''ד.jpg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח

      @אוקיי-נט

      שלום וברכה

      ראשית קצת עלינו .
      באדר תשע"ד (2014) התחלנו פעילות בתוך שוק התקשורת החרדי, עם מגוון מוצרים בתחום הקו הנייח

      באלול תשע"ט (2019) התחלנו שיתוף פעולה עם נטפרי
      אחרי שמצאנו לנכון שזה המקום היחיד שמספק אינטרנט בצורה הכי כשרה ללא שום פשרות.
      ולשם רצינו להביא את השירות המוכר והיחודי שלנו המגיע ע"י נצגי ציבור מאנ"ש, גם לספק גלישה איכותית מבלי להתפשר . וגם להוזיל ללקוח את העלויות באמצעות הסכמים רחבים עם חברות התקשרות המובילות בשוק.

      בתחום התקשורת הסלולרית אנחנו מספקים גלישה איכותית ברשת סלולרית נטפרי ע"ג סימים של חברות פרטנר וחברת וסלקום, לאלפי מנוים.

      ועכשיו ב"ה הגענו להסכם עם חברת פרטנר שהאיכות הגלישה שלה ידועה לטובה, לספק באנדל על תשתית קווית במחיר זול, וב"ה אנחנו שמחים שהלקוחות מרוצים.

      לעניין מחיר החבילה של הבנאדל, ספק נטפרי ותשתית, המחיר הינו 95 שח בלבד . מחיר קבוע ללא שינוי גם לא אחרי 3 שנים !

      אגב גם במחרים של הגלישה בכרטיס סים המחיר קבוע ולא משתנה!

      החל מהשעה 9 בבוקר ועד 8 בערב אנו זמינים במייל ובטלפון, גם צוות המכירות וגם צוות התמיכה הטכנית.

      צוות השירות מחולק למחלה עיסקית המטפלת במסודות וארגונים גדולים המשתמשים בגלישה דרך נטפרי,
      וצוות שירות ייחודי המותאם ללקוחות פרטיים עם מענה ב 3 שפות: עברית אנגלית ויידיש

      צוות התמיכה הינו צוות תמיכה ייחודי לנושא נטפרי,
      לצוות יש יידע ונסיון רב באיתור ופתרון תקלות.
      ואכן בעת הצורך מבצעים שליטה מרחוק.
      כמו"כ באתר שלנו קימים מדריכים בעברית עם הסבר מפורט (כולל תמונות) להפעלה של ראוטרים ונטסטיקים נפוצים עם הדרכה להגדרת נטפרי במידת הצורך.

      ניתן להצטרף אלינו
      בטלפון 038010333
      באתר: www.yossi-tikshoret.co.il
      במייל: shop@yossi-tikshoret.co.il
      וגם אצל כל אחד מעשרות המשווקים שלנו, בפריסה ארצית ברוב ריכוזי המגזר החרדי בארץ . לרשימה המלאהכנס לכאן

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • תקלה בחוות סלקום ראש העין

      נכון לשעה 11:50 ישנה תקלת תקשורת בשרתי חברת סלקום בראש העין
      התקלה בטיפול ותצא הודעה בסיום

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • שיבושי גלישה 'פרטנר'

      לקוחות יקרים, שלום

      הודו לה' כי טוב, שיבושי הגלישה האחרונים בחברת "פרטנר" נפתרו.
      על מנת לחדש את הגלישה, נא לכבות ולחבר מחדש את המודם או הנטסטיק.

      אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה כתוצאה מבעיה זו ומבטיחים שאנו נוקטים בכל האמצעים הדרושים כדי למנוע את הישנותה.
      אנו מבינים את התסכול שנגרם מהשיבוש בגלישה, וכמחווה של רצון טוב, אנו שמחים להציע לכם הטבה נוספת של 50 גיגה בייט לגלישה במהלך מחזור החיובים הקרוב.
      צוות התקשורת המסור שלנו ביוסי תקשורת עומד לשירותכם תמיד.
      אם יש לכם שאלות נוספות, אל תהססו לפנות אלינו.

      תודה על ההבנה והתמיכה.
      צוות יוסי תקשורת

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • יוסי תקשורת משיקים חבילת 5G לנטפרי!

      נטפרי 5G פלאפון-02.jpg

      אנו שמחים להוביל ולהציג באופן רשמי חבילת גלישה לנטפרי בטכנולוגיית 5G, חיבור סלולרי מהיר במיוחד,
      תחגרו חגורות ✈

      בסיעתא דשמיא ולאחר זמן ממושך של התאמות ויצירת שיתופי פעולה, עלה בידנו ליצור חבילת גלישה התומכת בטכנולוגיה המתקדמת של הרשתות הסלולריות מדור 5, מה שמאפשר גלישה סלולרית מהירה במיוחד.

      החיבור מתבצע באמצעות 'סים נטפרי' הרגיל שלנו בבחירת חבילה ייעודית שהוספנו, ומצריך ציוד קצה התומך דור 5 בתדרים הרלוונטיים (לפחות 2 מתוך התדרים: n3 (1800), n28 (700), n78 (3500)) וכן אנטנה קרובה המשדרת תדרים מדור 5 (אנטנות מדור 5 הן מהירות פי כמה, אך עוצמת האות חלשה גם כן, לכן ישנה משמעות רבה למידת הקירבה לאנטנה, ככל שתהיו קרובים יותר, תקבלו מהירות גבוהה יותר).
      ניתן לבדוק את פריסת האנטנות במפה שבקישור

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח

      חברת יוסי תקשורת משיקה את הבאנדל המנצח בשוק האינטרנט הביתי

      ספק [פרטנר] נטפרי + תשתית במהירות 100 מגה. [ע"ג תשתיות בזק]
      במחיר קבוע של 95 שח לחודש.

      אנחנו שמחים להגיש לציבור גם גלישה איכותית, גם מחיר מנצח בלי אותיות קטנות, והכי חשוב שירות מקצועי ומקיף ע"י נציגים מאנ"ש המתמחים בנטפרי!

      להצטרפות קלה ופשוטה
      שלחו מייל : shop@yossi-tikshoret.co.il
      בטלפון: 03-8010333
      או באמצעות האתר: חיבור אולנין לספק ותשתית - נטפרי

      WhatsApp Image 2021-02-21 at 13.07.25.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: תקלה בחוות סלקום ראש העין

      @יוסי-תקשורת
      נכון לשעה 12:35 קיבלנו עדכון שסלקום התגברו על התקלה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      @יוסי-תקשורת
      מספר הדגשים חשובים

      1. הנטסטיק תומך בעדכוני תוכנה מרחוק - לשיפורים ועדכונים
      2. הנטסטיק תומך בסימים של סלקום / פלאפון / פרטנר של יוסי תקשורת בלבד [בכל אופן בשלב הזה - עד להטמעת הטכנולגיה אצל ספקים שיחפצו בכך]
      3. הנטסטיק הוא PLUG & PLAY - שזה אומר שהגלישה נפתחת מייד עם חיבור למחשב ואין צורך להגיע לממשק הפעלה כלל
      4. בכל אופן ממשק ההפעלה הוא ממשק בעברית קל ופשוט לתפעול
      5. באריזת המוצר ישנה חוברת הדרכה [המיועדת למשתמשים בעיקר חדשים] המסביר את תהליך החיבור וההפעלה הראשוני בצורה קלה ונעימה.

      אנו שמחים להוביל ולהשתפר כל הזמן למענכם - בתפילה שלא תצא תקלה תחת ידינו

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • חדש! סיבים נטפרי בביתר, מודעין עילית, אלעד, רכסים, יסודות

      בס"ד

      שלום חברי הפורום של נטפרי,

      יש לנו חדשות גדולות שאנחנו רוצים לשתף אתכם בהן היום.
      התחברנו לרשת הסבים של נטפייבר
      (מבית רימון וטלראן תקשורת)
      מה המשמעות של זה עבורכם?
      אנחנו מביאים לכם את הטכנולוגיה החדישה ביותר, היציבה ביותר, והמהירה ביותר בעולם התקשורת

      וכעת, תוכלו לגלוש בנטפרי באמצעות סיב גם בערים: ביתר עילית, מודעין עילית, אלעד, יסודות, רכסים
      ולהינות מכל הייתרונות של גלישה בסיב אופטי מהיר.

      זאת בנוסף לפריסת הסיבים הארצית ע"ג תשתית בזק

      ויש גם מבצע מיוחד לכל המשתמשים החדשים - רק 69 ש"ח לחודש, למשך 3 חודשים,

      זו ההזדמנות שלכם להיות חלק ממהפכה הטכנולוגית הזו. שתפו את החדשות הטובות הללו עם חבריכם הם בטח מחכים לשמוע שיש כבר סיבים של נטפרי בביתר 😊

      ניתן להירשם בטופס הזה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: מישהו יודע מה קורה עם יוסי תקשורת ?

      @יהודה12
      שלום רב
      אכן במהלך השבועיים האחרונים היו בעיות בשרת של חברת itc ובעצה אחת עם החברה הוחלט שכל לקוחות יוסי תקשורת יעברו לשרת חדש ופרטי על מנת לקבל חווית גלישה מיטבית.
      כחלק מהמעבר לשרת החדש כמו שהלקוחות קיבלו עדכון במייל יש לבצע רישום מחדש לנטפרי. לגבי נושא ה ip קבוע אנו פועלים נמרצות ממול itc להסדיר את העניין בהקדם ולשייך לך את ה ip מחדש .

      הלקוחות קיבל עדכון על כך וחברת itc החלה בתהליך העברת המנוים לשרת החדש.

      במקביל יוסי תקשורת הציעה לכל לקוח שחווה בעיות גלישה ב itc פיתרון הולם (יוסי תקשורת משווק מגוון רחב של ספקים אחרים).

      בבדיקה שעשינו היום גילנו שלא כל הלקוחות עברו לשרת החדש ואנו עמלים להעביר את כל הלקוחות בטווח זמן המהיר ביותר.

      יובהר לחברת itc עוד מאות משתשים שאינם מנוים דרך יוסי תקשורת אלא דרך ספקים אחרים שפעלו תחת itc בעבר וגם להם אנחנו משתדלים למצוא פתרום הולם.

      נשמח לקבל ממכם פרטי פניה למייל ונדאג לטפל בהנל ביסודיות

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • שנה תודה

      unnamed (3).jpg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: שעות פעילות תמיכה טכנית

      @יהודה-המכבי @קינג-קומפיוטר

      שלום חברים יקרים
      אשמח לשפוך אור ולהבהיר את הדברים
      אני יענה בשם עצמי ולא בשם ספקים אחרים,
      יוסי תקשורת הינו ספק אינטרנט קווי וכפועל יוצא מיזה אנו מחויבים לכל חוקי הרגולציה
      בין היתר אנחנו מחויבים לספק שירות לקוחות כללי X שעות ביום ואנו בתכלס מספקים שירות לקוחות גם מעבר לשעות שהחוק מחייב ונותנים מענה עד 20:00 בערב בטלפון ועד השעות הקטנות של הלילה באמצעות המייל
      [לשם השוואה בחברות התקשורת מוקדי השירות מסיימים לעבוד בממוצע 16:00 אחצ ]

      בנוסף חלק מהאחריות שלנו הוא לספק מענה ללקוחות בתקלות אובדן /גניבה או במקרה של תקלה 'משביתה' שירות במשך כל שעות היממה.
      ולכן ללקוחות תשתית קווית יש מענה טלפוני לתקלות משביתות [הפסקת הגלישה] בלבד 24 שעות ביממה.
      חשוב לציין שהישורת בשעות הלילה הינו במסגרת מענה של כונן שירות, והטיפול בפניות לקוח מעט יותר זמן משעות רגילות

      בנוגע ללקוחות עיסקים [ קווי תמסורת של בזק או סלקום/נטויז'ן וכו] הם מקבלים שירות ומענה צמוד [יש להם קו נפרד] 24 שעות ביממה ישירות מחדר הבקרה, ומקבלים מענה מקיף לצרכים שלהם !

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: 5G בנטפרי

      @a0533057932
      ברגע שהחבילות האלה יהיו רלוונטיות אנחנו נתחיל שיווק

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת