מזל טוב!! בשם כל משתמשי נטפרי ל @administrators @magicode
שתמשיכו להרבות כבוד שמים!!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלו'
-
מיליון פניות טופלו!!! מזל טוב!!!
-
RE: תרגום הויקי לאנגלית
כמדומני שנכון לעכשיו כל הויקי מתורגם לאנגלית (למעט הדפים שעוסקים במכשירי סלולרי הכשרים).
-
RE: די להחרים את הסמרטפונים??
איני רוצה ליכנס ולהביע דעה בכל מה שנכתב למעלה, אבל ברצוני להוסיף לדברי @שואף ולפרסם חלק מעלון שפורסם לאחרונה, בענין מה אומרים הגוים על סמארטפונים, בבחינת ליצנותא דע"ז.
ב PDF זה יותר ברור, הנה 0_1530422707420_למה יאמרו הגוים 1.pdf 0_1530422746906_למה יאמרו הגוים 2.pdf -
דף חסימה מותאם אישי
ראה זה חדש, אפשרות להתאים דפ חסימה אישית, ראו כאן.
אם מישהו עושה לעצמו דף עצמאי שמתאים גם לאחרים, אולי אפשר להעלאות את זה כאן, ככה אחרים יכולו להתשמש בו
-
RE: מסלולים בנטפרי
@magicode מסלול בסיסי כפי הנראה זה רשימה לבינה של אתרים.
בדקתי את החלק של הבנקים, וברובם לא ניתן להגיע לחשבון האישי.- בנק מסד, כתובת זו https://online.bankmassad.co.il/ מועבר אוטומטית ל https://www.bankmassad.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום
- בנק פאגי, כתובת זו https://online.pagi.co.il/ מועבר אוטומטית ל https://www.pagi.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום.
- הבנק הבינלאומי, כתובת זו https://online.fibi.co.il/wps/portal מועבר אוטומטית ל https://www.fibi.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום.
- בנק מזרחי טפחות, הכניסה לחשבון הינה בכתובת זו https://mto.mizrahi-tefahot.co.il/Online/Default.aspx?language=he-IL וזה חסום.
- דיסקונט ומרכנתיל, הכניסה הינה https://start.telebank.co.il/apollo/core/templates/lobby/masterPage.html?t=P&bank=M&multilang=he#/LOGIN_PAGE וזה חסום.
- בנק איגוד https://hb.unionbank.co.il/eBanking/SSOLogin.aspx?SectorCheck=Override מקבלים הודעת שגיאה.
- בנק לאומי, הכניסה לחשבון מכאן https://hb2.bankleumi.co.il/H/Login.html וזה חסום.
*בנק פועלים, בעת לחיצה על כניסה לחשבון מקבלים חלון שבו צריך להכניס את הפרטים, ומופיע שמה הדף אל אתרים בסיסיים.
-
RE: שאלה על מוניטין
@ליכט אם כבר כתבת קצת דברי מוסר ניתן להוסיף ולכתוב, הפורום נועד בעיקר לשאלות טכניות ועזרה הדדית, לאחרונה יש עליה בדברים שהם בבחינת בזבוז זמן, אנשים מבלים את זמנם עם דברים שלא בעבורם הוקם הפורום, לא הייתי כותב את זה לולי שלא רק שהם מבזבזים את זמנם (שזה חשבון הנפש שלהם) אלא גם מבזבזים את זמנם של אנשים אחרים שרוצים לראות/להבין/לעזור בכל מה שקשור לנטפרי והם צריכים לעבור על פוסטים שלא מן הענין.
גם הרעש סביב המוניטין, אנשים בודקים את עצמם עם כמה מוניטין קיבלו בפורום ובכך הם ממלאים את הסיפוק שלהם במקום למלאות את זה בדברים רוחניים.
נא לא לתת מוניטין על פוסט זה, כי בכ"ז זה תוכחת מוסר לאחרים, והלואי אהיה ראוי להגיד מוסר, אבל בכל זאת העיקר מה שמפריע שגורמים לאחרים לבזבז זמן וליכנס לסוג אחר ממה שהם היו רוצים להיות. -
חוקים בעניני סינון
@magicode אמר באין סינון לאתרים מאובטחים
אם כבר אתה מדבר איתם.
אז שיקדמו חוק הנגשת אתרים לחרדים. כמו שיש חוק הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות למרות שהם במספרים הרבה פחות מהחרדים.ועוד משהו בענין החוק, כמו שיש חוק לגבי עבודה שחייבים לתת לעובד זמן לאכול וזמן להתפלל כשזמן התפילה הינה באמצע עבודה.
כמו"כ יהיה חוק לטובת העובד, שהמעביד יצטרך לשים סינון כבקשת העובד כשברוב המקרים זה כלל לא פוגע באיכות של העבודה - יש הרבה מקרים שאנשים מתמודדים עם זה, כשיש גם מקרים שאנשים עובדים בחברה ויש שמה סינון אלא שהמנהלים משנים את הסינון או מורידים את זה לגמרי, - מי שיכול לטפל בזה יבורך מן השמים.
-
RE: צינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות
@aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:
פעמים רבות שולחים פניה קצת דחופה ועד שהפניה לא מטופלת לא ניתן להמשיך בעבודה. או לחילופין 2 דקות אחרי שעוזבים את המחשב מגיע מענה ורק אחרי כמה שעות רואים שהגיע תשובה ממרכז הפניות מה שמאריך את הזמן לסיום הטיפול בבקשה.
היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.
תודה מראש!
אם יוחלט על כך לכאו' יהיה צורך לאפשר ללקוח לבחור בעת שליחת הפניה אם לקבל צינתוק או לא.
-
הגבלה של שימוש באתר לפי מס' דקות ביום
האם יש איזה תוסף וכדו' שניתן להגדיר מראש שיאפשר שימוש באתר מסוים רק למשך כמות של דקות ביום, כשזה לא לפי שעה מסוים ביום, רק לדוגמא כל יום עד 15 דקות.
-
תזכורת להוספת כתובת האתר בפניה
איננו יודע אם זה משהו חדש, אבל זה פעם הראשונה שפגשתי את זה.
במערכת הפניות, אם כותבים בתוכן הפניה את האותיות אתר, קופץ תזכורת להוסיף כתובת האתר
-
פורום באנגלית
שוחחתי היום עם יועץ סינון בחו"ל, תוך הדברים אמר לי שנטפרי לא כ"כ נגישה לדוברי אנגלית, ובמיוחד כשיש שאלות שונות שיש לו/להם צורך ביעוץ.
ברצוני להציע להוסיף בפרום בדף הבית קטוגוריות לדוברי אנגלית שיהיה מיועד לשאלות באנגלית.
@GolanArt ניתן לחלק את הדף הבית שחציו יהיה בעברית וחציו באנגלית. -
RE: נטפרי הופכו להיות אלמים ממש
לא עברתי על כל הפוסטים כאן, אבל ברצוני להעלות נקודה שכמדומני לא הובהר כאן מספיק.
אישית ידוע לי כבר על הבעיה שנטפרי רצתה לטפל בה, מדובר בבעיה די רחבה שגם עם הסינון של נטפרי יכלו לצפות בהם, מדובר באיסורי תורה ממש.
אני מניח שגם כל אלו שהגיבו כאן עם טענות לא היו רוצים שא' מבני משפחתם יהיה לו כלל אפשרות של גישה למקומות כאלו.
ממה שאני מבין הדרייב המדובר שהיה חסום אינו דרייב חיוני לצורך עבודה וכדו' אלא משהו של נוחות.
אפשר להניח שאם נטפרי היתה שואלת אתכם באופן פרטני אם לחסום את כל הלכלוך ויחד עמו גם את הדרייב המדובר, הייתם מסכימים ומעודדים את זה.
לענ"ד נטפרי עשתה את אותה חשבון במקומכם. -
RE: בשורה טובה! בזק בינלאומי&נטפרי
מתוך הויקי לגבי IP קבוע, רק 5.90 בלבד
מאפיינים ייחודיים
כתובת IP פרטית (לא NAT) (עבור חיבורים נכנסים: מצלמות, RDP וכדו') - אפשרי דרך הספק RL (בתוספת של 20 ש"ח לחודש) או דרך ספק 011 (בתוספת של 15 ש"ח בחודש) או דרך בזק - בינלאומי (בתוספת של 5.90 ש"ח בחודש - גם בלי זה אין NAT ומקבלים IP פרטי אך משתנה) -
RE: רעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע
@DovidStroh אני לא יודע לערוך בויקי, אבל נהניתי מאוד מהרעיון שהוצע כאן, כי יהיה ניתן לשלוח לינק לחבר שיראה איך נטפרי מתאים לו.
במקרה מישהו ביקש ממני רשימה של אתרים לגרפקאי שפתוחים בנטפרי ושלחתי את זה במייל, אני מצרף פה את הרשימה שמישהו יעלה את זה לויקי, אך אני מציין כי אני לא גרפיקאי רק לקחתי את הרשימה מפרוג ומהפורום כאן ושלחתי מבלי להבין את הקשר של כל האתרים לגרפיקאי, אבל כולם פתוחים בנטפרי.http://www.shutterstock.com/
https://www.dreamstime.com/
http://www.3bears.co.il/
http://dbyou.co.il/
http://www.yotam-bezalel.com/he/
http://www.odedezer.com/logotype/
http://www.01kg.com/
http://stratigo.com/
http://www.firmabrands.com/
http://www.talperes.com/
http://www.re-levant.co.il/
http://www.tominelkin.com/
http://gurarieli.com/
http://www.dovabramsonstudio.com
http://www.baruchnaeh.co.il/
http://www.open.co.il/
https://dribbble.com/
http://kzcreative.com/
http://designmodo.com/search/?q=Pack...%3A10&ie=UTF-8
http://קריאייטיבי.co.il/
http://www.creativebloq.com/
http://designsnack.com/
https://creativemarket.com/
http://uriyaganor.com -
RE: בעניין הויקי
@shraga אמר בבעניין הויקי:
יש לי שתי שאלות ונקודות למחשבה בעניין הויקי:
א. אני לא מנסה לקרר את העוסקים במלאכת הכתיבה העריכה והתרגום, אבל מידי פעם עולה בדעתי מחשבה שאולי הויקי הזה לא באמת יעיל, יש מישהו שמסתכל בו ונעזר על ידו? זה חוסך בתמיכה בשירות לקוחות? או שהפעילות היחידה בויקי זה רק עריכות...א) אכן הויקי מיועד לחסוך בתמיכה למשתמשי נטפרי, אבל הוא גם עוזר ליועצי סינון ברחבי העולם שמתעדכנים דרך הויקי ובודקים בויקי על שאלות ששואלים אותם על נטפרי.
ב) בנוסף יועצי סינון וכמדומני גם נטפרי עצמה, מפנים לקוחות לויקי, לדוגמא לקוח שפונה שיש לו בעיה בהורדת כרטיס טיסה של Wizz, או שמתקשה בהתקנת תעודת אבטחה רגילה או במכשיר מסוים, - תעשה חיפוש בפורום כמה פעמים הופנו לקוחות לויקי גם על ענינים פשוטים ביותר.
ג) אולי @administrators יכולים לבדוק כמות המשתמשים בויקי ע"י כתובות IP שנכנסים בויקי (או בצורה אחרת) ולבצע פילוח כמה מהם הם עורכים וכמה משתמשים שמתעדכנים בויקי.
ב. בעניין הויקי באנגלית, איך אפשר לדאוג שהויקי האנגלי יהיה מעודכן כמו הויקי הישראלי? גם אם יבוצע פרויקט תרגום, כמו שהחבר'ה כאן ב"ה עושים, לכאורה הוא יהיה חד פעמי, מה גם שקשה לנטר הבדלים בין שפות שונות
צודק, לכאו' אחרי סיום התרגום יהיה צורך שנטפרי ימנה א' מעובדיה לעדכן תמיד את הויקי אנגלית - נכון לעכשיו שזה ממילא לא מעודכן אז קשה שמישהו יעדכן את הכל, אבל כשהמתנדבים יסיימו את עבודתם זה כבר ענין של כמה דקות ביום - רובם של העריכות בעברית אינם קריטיים הם בעיקר תיקוני עריכה וסגנון - אני מניח שנטפרי יכולה למנות עובד לכמה עריכות בשבוע.
-
חדש בשליחת פניות - איך אפשר לזרז את הטיפול בפניה שלי?
בעת פתיחת פניה חדשה מופיע חלונית חדשה עם הוראות איך לשלוח פניה, עם הודעה הבאה.
בעת שליחת הפניה תסבירו ותפרטו כמה שיותר על מהות הבעיה או הפניה. ככל שתפרטו יותר, הסיכוי שתקבלו מענה מהיר ומקצועי עולה.
אם מדובר בתקלה באתר לא מספיק לכתוב את שם האתר, צרפו גם את הכתובת המדוייקת שלו. וכן תארו במדויק מה לא עובד.
אם מדובר בתקלה בתוכנה מסויימת, צרפו את הקישור לאתר הבית של התוכנה או לכל הפחות, כתבו את שם התוכנה. וכן תארו במדויק מה לא עובד.
ובנוסף במקרים אלו, מומלץ לצרף הקלטת תעבורת אינטרנט וכן לצרף צילום מסך המתאר את הבעיה דרך לחצן "הוסף" הממוקם בצד שמאל בדף שליחת הפניה
לחצו כאן בכדי להגיע הדרכה לביצוע ההקלטה. -
הצעה - עיצוב לדף הראשי של הויקי
@administrators הצעה אולי כדי לשלב את דף הראשי של הויקי עם הדף של תוכן ענינים.
ניתן גם להוסיף צבעים לקטגוריות, כמו הדוגמא שבתמונה
איני יודע אם אפשר לערוך את זה ככה עם הקודים של הויקי, או שצריך להעלות משהו מוכן. -
RE: אפשרות לשנות הגדרות חשבון
בנוסף למה שכבר נכתב שיש לכתוב יותר ברור את סיבת החסימה, ברצוני להמליץ על כמה דברים שיעזרו למזער שיחות אלו וגם יקלו על עובדי נטפרי לזהות את מקור החסימה, ההמלצה הינה לשנות לגמרי את העיצוב של החסימות השונות, ניתן לשנות אותם בפרטים הבאים:
- מיקום הכיתוב של סיבת החסימה, דהיינו שאם זה חסום ע"י נטפרי זה יופיע בצד ימין כמו עד היום, אם זה חסימה אישית זה יופיע באמצע הדף, ואם זה חסימה קהילתית זה יופיע בצד שמאל.
- למחוק את האופסס.. מדפי חסימה אישיות וקהילתיות, ולרשום במקומם חסימה אישית או חסימה קהילתית, זה ימנע מאנשים להתעצבן שוב על האופסס..
- להוסיף בצד תמונה כל שהוא שמתאים לסוג החסימה, לדוגמא בחסימה אישית להוסיף תמונה של בעה"ב עם מנעול, ובחסימה קהילתית להוסיף סמל של הקהילה (בגודל שבולט לעין).
- להוסיף קוד חסימה לדף שנחסם, לדוגמא קוד נטפרי, קוד אישי, קוד קהילה, להבליט את הקוד בחלק העליון של הדף ולציין לצידו בפנייתך לנטפרי אנא ציין את הקוד החסימה.
לעיל גם נכתב על פניות שלא עובדים שמנסים לעקוף את החסימה של בעה"ב, אולי אפשר להוסיף במערכת הטלפונית שהלקוח יצטרך להזדהות עם מס' הלקוח או עם 4 ספרות אחרונות של המספר שלו (אותו ניתן לקבל בבודק פרטי משתמש) וגם עם 4 הספרות של כ"א (אותו רק בעה"ב יודע).
-
פירוט תשלום מחשבון לחשבון בויקי
אין איזכור בויקי לגבי אפשרות של תשלום מחשבון לחשבון, האם מישהו יכול לנדב מזמנו לכתוב על זה
המקום היחיד שבו מפורט תשלום הינה בדף ברוכים הבאים לנטפרי - הדרכה למשתמש מתחיל בנטפרי אבל לכאו' אין לכתוב שם על הנ"ל.
אולי צריך דף מיוחד חדש לכל פרטי התשלום. -
מסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת
הכנתי מסמך בו מפורטות את עקרי הדברים מה שלקוח חדש אמור לדעת אחרי שהוא התחבר לנטפרי.
המטרה הינה להקל על הלקוח שידע על עקרי הדברים.
אני מעלה את זה כאן 0_1505742013533_ברוכים הבאים לנטפרי - עותק.docx אם מישהו יכול לערוך את זה, יש צורך לערוך את הדברים וכן עיצוב יפה.
בהמשך אולי יוכלו @administrators להוסיף קישור לקובץ בסוף התהליך של ההתחברות לנטפרי.
רוב הדברים אכן נמצאים בויקי, אבל לקוח ישמח יקבל את העיקר מיידית בלי צורך לחפש בויקי.