@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode
בוקר טוב,
שאלה קטנה, לאור כל האמור לעיל מכל המשתתפים בפורום, האם הובן הצורך בצאט'? ואם לא, איזה עוד נתון חסר לך?
אני מאוד מעריך את הרעיון שלך אבל קח בחשבון שגם אם @magicode יקבל אותו זה יקח זמן עד שזה יכנס
אפילו הרבה זמן כי לנטפרי לא עושים שינויים מהר מידיי כדי לא לגרום לבעיות
אל תשכח שב15 ש"ח המסכנים האלו נטפרי נותנים לך גם סינון, גם שירות VIP של "פתיחת אתרים"
(שעד שנטפרי עשו את זה זה בקושי היה קיים בסינונים אחרים)
ותמיכה טכנית בטלפון לתקלות.
בדר"כ רוב החברות נותנים תמיכה טכנית רק במייל ובטלפון רק מסכום פלוני ומעלה ודאי לא ב 15 ש"ח
הסיבה שנטפרי לא נותנים שירות של פתיחת אתרים בטלפון היא
(אני מזהיר זה סברה שלי אבל מאוד הגיונית)
"הלו שלום איזה נודניקים למה אתם לא פותחים את האתר ההוא וההוא אתם יודעים כמה נזק זה עושה לי לעסק
בשביל זה פתחתם את נטפרי מה הסיפור הרי לפלוני עשיתם חריגה פלונית" וכו' וכו'
אני בא לומר שזה קצת בעייתי כי אנשים מתעצבים שנחסם להם משהו ולכן זה קצת מסוכן לדבר איתם בטלפון
למרות שאני הייתי מאוד שמח אם היו עונים לי מיידית בטלפון ובהחלט קראו לי דברים מעצבנים בנטפרי
ואז אמרתי לעצמי עכשיו בשמים מסתכלים עלי ורואים
שאני מחזיק בכוונה אינטרנט פחות נוח (ממש תכלס לא נכון כי נטפרי מאוד נוחים כיום)
ואני עושה זאת כדי להוכיח שגם ככה להחזיק אינטרנט זה בדיעבד
עכשיו אחרי ההקדמה נחזור לבקשה שלך לגבי הצ'אט עלול להיות בעיות לדעתי כמו בטלפון
מצד שני אולי זה לא אותו דבר,
ככה אני חושב יתכן שזה לא מדויק
ולכן אני מאמין שזה יקח הרבה זמן עד שיכניסו דבר כזה
עוד סיבה חשובה לא פחות כי יש ב: "הצעות לפיתוח" מלא בקשת של אנשים
שביקשו קודם כבר וממתינים בתור להצבעה ציבורית
אני בהחלט מאחל לך שהרעיון שלך יבוצע