• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. Shaym
    S
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 7
    • פוסטים 42
    • קבוצות 0

    Shaym

    @Shaym

    42
    מוניטין
    270
    צפיות בפרופיל
    42
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    Shaym הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי Shaym

    • RE: תקלה

      @Chocolate
      על כל פנים, תודה על העצה הטובה, כבר התקנתי את וויפרי.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      אני רוצה להעלות כאן נושא שקשור לענין תמיכה טכנית בלקוחות. מי שמשמש בתפקיד מעין זה זקוק בד"כ לתוכנת תמיכה מרחוק.
      אני מזהה שישנה בעיה חמי שמשתמש ב-2 מהתוכנות הבולטות בתחום זה : TEAMVIEWER ו ANYDESK
      ב-TEAMV צריך לדעת שאם אתם מבקשים מצד שני לתת לכם להתחבר אליו באמצעות תוכנית זו, לאחר שתתנתקו ממנו בסיום התמיכה, תקפוץ לצד השני פרסומת המכילה תמונת אישה. ולדעתי זה מאוד לא ראוי, זה בפירוש מכשיל את הצד השני. הייתי בקשר איתם (יש להם שרות ותמיכה טלפונית בעברית, הם מחייגים מחו"ל) התומך אמר לי שהם עובדים עם המון גופים דתיים בארץ ואף אחד מעולם לא אמר לו שיש בעיה עם זה (!!!). עם זאת הוא אמר שהוא מעביר את הענין לידי מח' השיווק ויתכן שהם ינסו למצוא פתרון אחר או פרסומת מעודנת יותר ל"שוק הישראלי". בינתים אין פתרון.

      גם לגבי ANYDESK יש בעיה, אבל פה יש לפחות פתרון. הבעיה כאן היא שברגע שמתחברים למחשב נתמך, לאחר הניתוק המחשב התומך שומר את רשימת המחשבים הנתמכים בצירוף רקע שולחן העבודה שלהם, וזה אומר שתקבלו תמונות משפחתיות או תמונות אישיות של הנתמכים והנתמכות, ולעיתים התמונות מאוד לא צנועות. הפתרון שמצאתי לזה הוא לכתוב קובץ BAT (אני מיד אסביר איך עושים זאת) שימחוק את כל התמונות הללו לפני שנכנסים לתוכנה, ולאחר המחיקה, ה ANYDESK יטען ללא כל התמונות.

      איך עושים זאת?
      פתחו קובץ טקסט בשולחן העבודה
      העתיקו לתוך קובץ הטקסט את השורות הבאות:

      cd c:\Users\shay\AppData\Roaming\AnyDesk\thumbnails

      del . /q

      cd C:\Program Files (x86)\AnyDesk

      cmd /c start anydesk.exe

      תסגרו את הקובץ ותשמרו אותו.

      כעת שנו את הסיומת של הקובץ מ TXT ל-BAT

      כעת יש לכם קובץ שהפעלתו תגרום למחיקת התמונות מ ANYDESK והפעלת התוכנה

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @סופר
      חברים יקרים, בסך הכל ניסיתי לתת עזרה למי שנתקל בבעיה דומה. מצאתי פתרון וחשבתי לשתף אתכם. אבל זה עבר לפסים ציניים.
      רוצים-תקבלו, לא רוצים-אל תקבלו.
      בהצלחה

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @מעמד
      אני שמח שכך,
      כפי שהגבתי לעיל יש להם אינטרס למגר את התופעה, כי גם לקוחות "גויים" לא אוהבים פרסומות, והם אכן סתמו את הפירצה, אבל רק חלקית. זה עדיין עלול לקרות. ואגב, אני מבקש מכולם לא לנסות לבדוק את המקרים בהם זה כן עלול לקרות, אינני רוצה שבגללי מישהו יתקל בתמונה של אישה. בפרט שהדברים צריכים חיזוק ביתר שאת כעת בימי השובבי"ם

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @חכם
      ידידי החכם.
      הרהור אחד שיהודי, ויהיה הרחוק יותר, עבר בגללך, נזקף ח"ו לחובתך. הידעת?

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      כל הדיון הוא ממש לא לתועלת לשמה העליתי אותו. אין לזה קשר לנטפרי ולא העליתי את זה כדי שנטפרי תפתור את הבעיה. נטפרי לא יכולה לפתור את הבעיה, משום שהבעיה נמצאת בקוד של תוכנת TEAMV .
      כל הענין הוא, שכולנו כאנשים שרמת הנקיות בעבודה עם מחשב (ללא קשר לאינטרנט) חשובה להם, צריך לדעת שבאופן מסוים עלולה להיות בעיה עם הפרסומת הזו. בעיה זו עלולה לצוץ אצל כל אחד שמקבל תמיכה באמצעות TEAMV והתקין בעבר במחשב שלו גירסאות קודמות של התוכנה.

      ליתר הבהרה: אני לא מעלה ספקולציות. הדברים קיימים. דיברתי עם TEAMV ישירות, הם מודים שזה קיים. וכפי שראיתם גם פה אנשים נתקלו בזה.

      המטרה היתה להעלות את המודעות, ולדעת מה קורה כאשר אתם כתומכים מנתקים תקשורת עם הצד השני.

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: תקלה

      @Chocolate
      כן, אתה צודק. אתקין את וויפרי ב"ה.
      על כל פנים במחשבים אחרים בהם אין וויפרי, יש דרך נוספת לדעת, באמצעות התראה כל שהיא?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @yzahn

      תודה אתה צודק.
      אבל את השורה התחתונה של הפעלת התוכנה הייתי משנה כמו שאני כתבתי משום שאנחנו מעונינים שחלון ה CMD יסגר בסיום הפעולה.
      אז אם אתה מסכים איתי הקוד צריך להיות כך:

      del /q "%appdata%\AnyDesk\thumbnails\"
      cd C:\Program Files (x86)\AnyDesk\
      
      cmd /c start  anydesk.exe
      
      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • פיתוח תוכנה לשליטה מרחוק עם סינון

      כתומך טכני, לא פעם נתקלים במצב שמתחברים למחשב של לקוח, והדפדפן שלו פתוח על איזה שהוא אתר חדשות בעייתי (לדוג').
      אולי הגיע הזמן לפתח תוכנת שליטה מרחוק שתדע להתגבר על בעיות כאלו. זו יכולה גם להיות תוכנה עצמאית ללא קשר לשירות נטפרי

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @yits

      קודם כל מדובר בחלון קופץ המכיל פרסומת. זה לא קופץ מתוך אתר אינטרנט כך שלא נראה לי שנטפרי חוסמת או יכולה לחסום זאת.
      שנית כל הדיון כאן הוא לא מצידנו-משתמשי נטפרי, אלא מהצד שמקבל תמיכה שהוא יכול להיות אדם שאינו שומר תורה ומצוות (עדיין) ולא משתמש בשום חסימה. ברגע שאני מסיים את התמיכה איתו ומנתק את התקשורת, יקפוץ לו חלון הפרסומת הזה. האם מותר לי להכשיל אותו?

      פורסם בכללי
      S
      Shaym

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי Shaym

    • RE: תקלה

      @Chocolate
      על כל פנים, תודה על העצה הטובה, כבר התקנתי את וויפרי.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: תקלה

      @Chocolate
      כן, אתה צודק. אתקין את וויפרי ב"ה.
      על כל פנים במחשבים אחרים בהם אין וויפרי, יש דרך נוספת לדעת, באמצעות התראה כל שהיא?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: תקלה

      @Chocolate
      אז יש לי הוכחה ברורה מול נטפרי שהתקלה נובעת מהסינון, והם אמורים "לחפור" עד שימצאו את הסיבה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: תקלה

      @Chocolate אמר בתקלה:

      האם יש סיבה למה לא מותקן ווייפרי?

      וייפרי ימנע תופעה כזו?
      האמת היא שההתקנה של וויפרי היא התקנה "ללא חזרה", כלומר צריך התערבות של השירות ותשלום כדי להסיר אותה. והחשש הוא שמנסיוני לפעמים יש כל מיני תקלות בהפעלת תוכנות שונות יחודיות שאנחנו משתמשים בהם במשרד, והתקלות הללו נובעות מחסימת האינטרנט. כדי לבדוק זאת, צריך להפעיל את התוכנה ללא חסימה, ואז רואים אם באמת התקלה נבעה מהחסימה או לא. אם וויפרי יותקן, לא תהיה לי דרך לבדוק זאת.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • תקלה

      שאלה חמורה.
      כנראה שעקב תקלה התאפסו הגדרות האינטרנט במחשב שלי (יש 2 רשתות במשרד בו אני עובד, רשת רגילה ורשת נטפרי) ולפתע זיהיתי שאני גולש באינטרנט לא חסום. האם ישנה דרך שתקפוץ לי התראה ברגע שאני גולש באינטרנט שאינו חסום?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @תתים
      נכון, אין תמונות, יש רק תמונה אחת בעיתית. ולי זה מפריע

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @magicode
      אבל תסביר לי משהו, הרי כל אתרי הממשלה הם מאובטחים, אז מה כ"כ מיוחד באתר משרד החינוך, שנטפרי לא מסוגלת לסנן אותו?

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @957
      אני לא עובד מהמוסד. אני עובד מהמחשב האישי שלי. וכוונתי היתה שאני עובד עם שירות של נטפרי והספק הוא RL

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @magicode
      טוב. שלחתי להם.

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @מ-פינחסי
      כותב הבדיקה עברה בהצלחה
      לא נמצאו בעיות

      פורסם בכללי
      S
      Shaym