@Chocolate
על כל פנים, תודה על העצה הטובה, כבר התקנתי את וויפרי.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי Shaym
-
RE: תקלה
-
לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
אני רוצה להעלות כאן נושא שקשור לענין תמיכה טכנית בלקוחות. מי שמשמש בתפקיד מעין זה זקוק בד"כ לתוכנת תמיכה מרחוק.
אני מזהה שישנה בעיה חמי שמשתמש ב-2 מהתוכנות הבולטות בתחום זה : TEAMVIEWER ו ANYDESK
ב-TEAMV צריך לדעת שאם אתם מבקשים מצד שני לתת לכם להתחבר אליו באמצעות תוכנית זו, לאחר שתתנתקו ממנו בסיום התמיכה, תקפוץ לצד השני פרסומת המכילה תמונת אישה. ולדעתי זה מאוד לא ראוי, זה בפירוש מכשיל את הצד השני. הייתי בקשר איתם (יש להם שרות ותמיכה טלפונית בעברית, הם מחייגים מחו"ל) התומך אמר לי שהם עובדים עם המון גופים דתיים בארץ ואף אחד מעולם לא אמר לו שיש בעיה עם זה (!!!). עם זאת הוא אמר שהוא מעביר את הענין לידי מח' השיווק ויתכן שהם ינסו למצוא פתרון אחר או פרסומת מעודנת יותר ל"שוק הישראלי". בינתים אין פתרון.גם לגבי ANYDESK יש בעיה, אבל פה יש לפחות פתרון. הבעיה כאן היא שברגע שמתחברים למחשב נתמך, לאחר הניתוק המחשב התומך שומר את רשימת המחשבים הנתמכים בצירוף רקע שולחן העבודה שלהם, וזה אומר שתקבלו תמונות משפחתיות או תמונות אישיות של הנתמכים והנתמכות, ולעיתים התמונות מאוד לא צנועות. הפתרון שמצאתי לזה הוא לכתוב קובץ BAT (אני מיד אסביר איך עושים זאת) שימחוק את כל התמונות הללו לפני שנכנסים לתוכנה, ולאחר המחיקה, ה ANYDESK יטען ללא כל התמונות.
איך עושים זאת?
פתחו קובץ טקסט בשולחן העבודה
העתיקו לתוך קובץ הטקסט את השורות הבאות:cd c:\Users\shay\AppData\Roaming\AnyDesk\thumbnails
del . /q
cd C:\Program Files (x86)\AnyDesk
cmd /c start anydesk.exe
תסגרו את הקובץ ותשמרו אותו.
כעת שנו את הסיומת של הקובץ מ TXT ל-BAT
כעת יש לכם קובץ שהפעלתו תגרום למחיקת התמונות מ ANYDESK והפעלת התוכנה
-
RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
@סופר
חברים יקרים, בסך הכל ניסיתי לתת עזרה למי שנתקל בבעיה דומה. מצאתי פתרון וחשבתי לשתף אתכם. אבל זה עבר לפסים ציניים.
רוצים-תקבלו, לא רוצים-אל תקבלו.
בהצלחה -
RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
@מעמד
אני שמח שכך,
כפי שהגבתי לעיל יש להם אינטרס למגר את התופעה, כי גם לקוחות "גויים" לא אוהבים פרסומות, והם אכן סתמו את הפירצה, אבל רק חלקית. זה עדיין עלול לקרות. ואגב, אני מבקש מכולם לא לנסות לבדוק את המקרים בהם זה כן עלול לקרות, אינני רוצה שבגללי מישהו יתקל בתמונה של אישה. בפרט שהדברים צריכים חיזוק ביתר שאת כעת בימי השובבי"ם -
RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
@חכם
ידידי החכם.
הרהור אחד שיהודי, ויהיה הרחוק יותר, עבר בגללך, נזקף ח"ו לחובתך. הידעת? -
RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
כל הדיון הוא ממש לא לתועלת לשמה העליתי אותו. אין לזה קשר לנטפרי ולא העליתי את זה כדי שנטפרי תפתור את הבעיה. נטפרי לא יכולה לפתור את הבעיה, משום שהבעיה נמצאת בקוד של תוכנת TEAMV .
כל הענין הוא, שכולנו כאנשים שרמת הנקיות בעבודה עם מחשב (ללא קשר לאינטרנט) חשובה להם, צריך לדעת שבאופן מסוים עלולה להיות בעיה עם הפרסומת הזו. בעיה זו עלולה לצוץ אצל כל אחד שמקבל תמיכה באמצעות TEAMV והתקין בעבר במחשב שלו גירסאות קודמות של התוכנה.ליתר הבהרה: אני לא מעלה ספקולציות. הדברים קיימים. דיברתי עם TEAMV ישירות, הם מודים שזה קיים. וכפי שראיתם גם פה אנשים נתקלו בזה.
המטרה היתה להעלות את המודעות, ולדעת מה קורה כאשר אתם כתומכים מנתקים תקשורת עם הצד השני.
-
RE: תקלה
@Chocolate
כן, אתה צודק. אתקין את וויפרי ב"ה.
על כל פנים במחשבים אחרים בהם אין וויפרי, יש דרך נוספת לדעת, באמצעות התראה כל שהיא? -
RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
תודה אתה צודק.
אבל את השורה התחתונה של הפעלת התוכנה הייתי משנה כמו שאני כתבתי משום שאנחנו מעונינים שחלון ה CMD יסגר בסיום הפעולה.
אז אם אתה מסכים איתי הקוד צריך להיות כך:del /q "%appdata%\AnyDesk\thumbnails\" cd C:\Program Files (x86)\AnyDesk\ cmd /c start anydesk.exe
-
פיתוח תוכנה לשליטה מרחוק עם סינון
כתומך טכני, לא פעם נתקלים במצב שמתחברים למחשב של לקוח, והדפדפן שלו פתוח על איזה שהוא אתר חדשות בעייתי (לדוג').
אולי הגיע הזמן לפתח תוכנת שליטה מרחוק שתדע להתגבר על בעיות כאלו. זו יכולה גם להיות תוכנה עצמאית ללא קשר לשירות נטפרי -
RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
קודם כל מדובר בחלון קופץ המכיל פרסומת. זה לא קופץ מתוך אתר אינטרנט כך שלא נראה לי שנטפרי חוסמת או יכולה לחסום זאת.
שנית כל הדיון כאן הוא לא מצידנו-משתמשי נטפרי, אלא מהצד שמקבל תמיכה שהוא יכול להיות אדם שאינו שומר תורה ומצוות (עדיין) ולא משתמש בשום חסימה. ברגע שאני מסיים את התמיכה איתו ומנתק את התקשורת, יקפוץ לו חלון הפרסומת הזה. האם מותר לי להכשיל אותו?
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי Shaym
-
RE: תקלה
@Chocolate
על כל פנים, תודה על העצה הטובה, כבר התקנתי את וויפרי. -
RE: תקלה
@Chocolate
כן, אתה צודק. אתקין את וויפרי ב"ה.
על כל פנים במחשבים אחרים בהם אין וויפרי, יש דרך נוספת לדעת, באמצעות התראה כל שהיא? -
RE: תקלה
@Chocolate
אז יש לי הוכחה ברורה מול נטפרי שהתקלה נובעת מהסינון, והם אמורים "לחפור" עד שימצאו את הסיבה. -
RE: תקלה
@Chocolate אמר בתקלה:
האם יש סיבה למה לא מותקן ווייפרי?
וייפרי ימנע תופעה כזו?
האמת היא שההתקנה של וויפרי היא התקנה "ללא חזרה", כלומר צריך התערבות של השירות ותשלום כדי להסיר אותה. והחשש הוא שמנסיוני לפעמים יש כל מיני תקלות בהפעלת תוכנות שונות יחודיות שאנחנו משתמשים בהם במשרד, והתקלות הללו נובעות מחסימת האינטרנט. כדי לבדוק זאת, צריך להפעיל את התוכנה ללא חסימה, ואז רואים אם באמת התקלה נבעה מהחסימה או לא. אם וויפרי יותקן, לא תהיה לי דרך לבדוק זאת. -
תקלה
שאלה חמורה.
כנראה שעקב תקלה התאפסו הגדרות האינטרנט במחשב שלי (יש 2 רשתות במשרד בו אני עובד, רשת רגילה ורשת נטפרי) ולפתע זיהיתי שאני גולש באינטרנט לא חסום. האם ישנה דרך שתקפוץ לי התראה ברגע שאני גולש באינטרנט שאינו חסום? -
RE: אין סינון באתרים מאובטחים
@תתים
נכון, אין תמונות, יש רק תמונה אחת בעיתית. ולי זה מפריע -
RE: אין סינון באתרים מאובטחים
@magicode
אבל תסביר לי משהו, הרי כל אתרי הממשלה הם מאובטחים, אז מה כ"כ מיוחד באתר משרד החינוך, שנטפרי לא מסוגלת לסנן אותו? -
RE: אין סינון באתרים מאובטחים
@957
אני לא עובד מהמוסד. אני עובד מהמחשב האישי שלי. וכוונתי היתה שאני עובד עם שירות של נטפרי והספק הוא RL