ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. shraga
    3. הגבוה ביותר
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 27
    • נושאים 77
    • פוסטים 3522
    • הגבוה ביותר 1898
    • קבוצות 1

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי shraga

    • RE: סמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי

      @אפר אני מציע נוסח דומה אך עם מעט שינויים:

      רוצה לחזק ולהחזיק את ידי מנהלי נטפרי, אתם עושים עבודת קודש, כל הכבוד שאתם פועלים כפי שאתם חושבים שראוי לפעול בלי לחשוש, בלי תירוצים ובלי התייפייפות מיותרת. ואני משוכנע שאין מניעים זרים/אישיים בהחלטה הזו.

      רק זו הסיבה שנטפרי הוא הסינון הכי טוב כיום. והמקרה הזו הוא בהחלט הוכחה לכך.

      אני בטוח שהיה לכם יותר קל לטאטא את הדברים מתחת לשטיח, להתעלם מהם, ולא להיכנס לבלגן הזה, אך בכל זאת החלטתם לפעול כפי שאתם חושבים שראוי לפעול, ועל כך בהחלט צריך להודות.

      אם זאת, אני קורא לנטפרי שקמה מתוך הבנה שסינון אינטרנט הינו פיקוח נפש, הצלת חיים לכל דבר ועניין ומטרתה הוא שכל יהודי חרדי ירא שמים הזקוק לשירותי הרשת, יוכל לגלוש בבטחה אמתית ללא חשש! - להיות קשובה לרבנים שמקובלים על כלל גווני הקשת של הגולשים החרדים יראי השמים, אולי באמצעות וועדה וכדומה, או מסלולים שונים במידה ויש חילוקי דעות משמעותיים בין הרבנים, לקבל וליישם את ההחלטות בצורה קצת שונה שתתאים לכלל הציבור ולא רק לחלקו, ולחשוב על ההשלכות של חסימה מעין זו בפרספקטיבה רחבה יותר!!!

      אבל משקיבלתם את ההחלטה, ראוי לשבח שאתם עומדים בה. וכך בעקביות ראויה לציון מתחילת הדרך.
      תמשיכו לשמור עלינו. ומקווה שתגיעו להבנות עם פרוג לפתיחה מחודשת נקיה וכשרה של הפורום.

      נ.ב. אין צורך לסמן בלייקים.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: נוסטלגיה

      אם מדברים על ההתפתחות האבולוציונית של נטפרי,
      כך אני רואה את הדברים, כעוקב מימיה הראשונים של נטפרי ב2014 עם urivpn החינמי ולאחר מכן מהלקוחות הראשונים של הספק RL הראשון וכן הלאה עד 2017 אז החילותי לשמש בקודש במשך כ4 שנים.

      הסינונים שהיו פעילים באותה תקופה בה נולד המיזם, התמקדו במקרה הטוב בחסימת מראות תועבה ולא מעבר וגם זה לא תמיד הצליח להם...

      זה הסטנדרט שהיה בשוק הישנוני של סינוני האינטרנט ואף אחד לא חשב שיש סיכוי לשנות את זה. אלו שנאלצו להשתמש באינטרנט הרחב יותר לפרנסתם חרקו שיניים ועיניים והשתמשו בו "בדיעבד", ואלו שלא, ברובם העדיפו שלא להשתמש בכלי הזה כלל או להשתמש בפתרונות מייל בלבד.

      אז הגיחה נטפרי לעולם עם כמה רעיונות מקוריים ומהפכניים שלא היו מקובלים אז בשוק, סינון תמונות הרמטי באמצעות בדיקה אנושית ואלגוריתם בדיקת טקסט מתקדם.

      עיקר הדגש היה אז על מניעת מראות לא צנועים (ובכללם תמונות נשים כפי שמקובל בסטנדרט חרדי שנוצר על ידי מערכות העיתונים החרדיים) או טקסט של תועבה.

      נושאי "ס'פאסט נישט/לא מקובל" כמו זמרים בסגנון לא הכי חרדי או תכנים אחרים דומים כמו דעות השקפתיות שונות מהמיינסטרים וכהן הלאה מאיזור החיוג הזה פחות העסיקו את המערכת (אם כי כן היו מספר עקרונות בנושא כמו כיכר השבת שהיה חסום מאז ומעולם והשאיפה הכללית בנושא וכו'), שהתמקדה כאמור בדברים הדחופים יותר ובבשורת הנקיות שהייתה מספיק גדולה ומעבר לסטנדרט המקובל.

      לאחר שהבשורה החלה להתפשט ולעורר הדים ואנשים גילו שאפשר להשתמש באינטרנט באופן נקי ובלי צורך להסתיר את מסך המחשב מהילדים... ובד בבד עם התפתחות הטכנולוגיה שנכנסה לחיים וגרמה לאנשים נוספים לצורך חיוני יותר בגישה לרשת, בהדרגה החל האינטרנט ה"מהודר" בו אפשר לגלוש "לכתחילה" לחדור לכלל שכבות הציבור, גם החרדי המחמיר והמקפיד ביותר, עקב ההבנה ש"זה לא אינטרנט - זה נטפרי".

      אין ספק שהאלטרנטיבה שנטפרי הביאה לשוק גרמה ליותר ויותר אנשים "להסכים" לגלוש באינטרנט, דבר שהם נמנעו ממנו עד אז עקב הבעייתיות.

      האם זה היה דבר חיובי? אם כי קשה להכריע בדבר שיש לו היבטים רבים בראי ההיסטוריה, מה גם שלא ניתן לנבא על לשעבר מה היה קורה לו הדברים היו התנהלו אחרת, אבל צד חיובי אחד וודאי ישנו. שכן אם לא נטפרי, ההתפתחות הטכנולוגית המהירה שגרמה לאנשים לצורך בנגישות לרשת, הייתה מביאה ליותר ויותר אנשים עם הזמן לוותר על עקרונותיהם ולהתחיל לגלוש באינטרנט שאינו 100 אחוז נקי וכך מכרסמת את הרף של כלל הציבור.

      בכל אופן, המצב הזה שנטפרי חדרה גם לשכבות הכי שמורות בציבור, הביא עם הזמן ובהדרגה לדרישה של הציבור מנטפרי להתמקד גם בענייני השקפה והתאמת כלל התכנים הנגישים דרך נטפרי לבית החרדי בכדי שלא יהיה מצב שיהיה ניתן לגשת לתרבות רחוב או להשקפה לא ראויה באמצעות האינטרנט של נטפרי שנמצא בכל בית.

      כאן טמון איזשהו מוקש, כי כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות, ובציבור החרדי מגוון הדעות והניואנסים עומד על סקאלה רחבה ביותר (מעבר לדברים שבקונצנזוס די מוחלט). ונטפרי נדחקה בעל כרחה למקום בו היא נדרשת להכריע בדקויות אלו כשכל הכרעה כזו (לכל כיוון) יוצרת אנטגוניזם בקרב אלו שעומדים בקצה השני של הסקאלה.
      בקיצור, לא מקנא במנהלים שצריכים לקבל את ההחלטות.

      בשורה התחתונה, לאן שנטפרי לא תלך וכמה מתחרים שרק יקומו (קשה לי להאמין שיגיעו לאותה רמת נקיות של נטפרי... כי זו השקעה עצומה שיכולה להתבצע רק בהדרגתיות תוך פידבק תדיר של המשתמשים), אין ספק שהזכות הזו של המהפך בעולם הסינון וההוכחה שאפשר אחרת, יזקף לזכותה.

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • מבזק עדכונים | מוצ"ש - כ"ח טבת ה'תשע"ט
      • ויקי-נטפרי

      בשבוע האחרון עבר הויקי שדרוג מקיף, נוספה בו האופציה ל"עריכה חזותית", וכן מראה משופר עם הפונט Assistant... וכן נוספו תבניות חכמות.

      • נטפרי פורום

      שודרג גם הוא עם פונקציות חדשות (העתק הדבק... ועוד) וכן מראה משופר, נסו את תבנית united בעריכה של @GolanArt האמן.

      • האיזור האישי

      מספר שיפורים ותיקוני באגים, ראו כאן וכאן

      • תוכנת שליטה מרחוק חדשה

      לאחר פיתוח מאומץ פותחה תוכנת שליטה מרחוק חדשה עבור התומכים של נטפרי, להתרשמות ניתן להוריד מכאן את התוכנה, אפשרות השליטה נמצאת כמובן רק אצל תומכי נטפרי.
      0_1546530989643_c207a138-c535-44fc-b1d4-71c322de3cb5-image.png

      • נטפרי אניוואר

      @מתכנת עובד על שיפור התוכנה, ניתן לראות כאן וכאן.

      • אפשרות פתיחת ערוצים ביוטיוב

      לאחר חודשיים + מאז שהושלם הפיתוח, התקבלו פניות רבות לנטפרי לפתיחת ערוצים, בעמוד זה ניתן לראות רשימת הערוצים הפתוחים בנטפרי, הרשימה מתעדכנת מעת לעת.

      • וידאו-טוב

      האתר עבר שידרוג מרשים, נוסף מאחורי הקלעים אלגוריתם תיוג אוטומטי של סרטונים לפי נושאים, וכן נוסף לחצן להורדת וידאו ישירות מהאתר. כמו"כ ערוצים ביוטיוב הפתוחים בנטפרי מופיעים כעת גם בוידאו טוב.

      • http://videownload.ml/

      נוספה האפשרות באתר להורדת קובץ שמע של וידאו הפתוח בנטפרי.

      • הורדת קבצי שמע מהאתרים 'הידברות' ו'ערכים'

      המשתמש @someuser הפתיע עם סימניה לדפדפן שמאפשרת הורדה של קבצי שמע מהאתרים 'הידברות' ו'ערכים', גם מסרטונים שלא אושרו בנטפרי, הוראות כאן. יעיל להורדת הרצאות ללא צורך בהמתנה לבדיקת הוידאו על ידי נטפרי.

      • אפשרות להגדרות סינון שונות לפי חיבור בחשבון יחיד

      הפיתוח הושלם לפני כחודש, להרחבה ניתן להעמיק בערך בויקי.

      • קהילת פיקוח חדשה "נטפרי אישי מינימלי"

      בעקבות הביקוש, נפתחה קהילת פיקוח חדשה, שמה "נטפרי אישי מינימלי - בה הכל חסום חוץ מרשימת אתרים מצומצמת כפי בחירתכם". לאחר הצטרפות לקהילה כל האתרים יהיו סגורים למעט ג'ימייל, לאחר ההצטרפות לקהילה ניתן לבקש פתיחה של אתרים או תגית בפניה עם נקודה.

      • http://210.co.il

      כתובת חדשה-ישנה לדף קיצורי הדרך לתמיכה.

      • נטפרי במספרים

      למעלה מ400 מיליון תמונות נבדקו. וכחצי מיליון פניות טופלו עד כה.

      • מיזם "טלפון כשר במחיר מוזל"

      נטפרי יצאה במיזם להורדת מחירי מכשירי הסלולר הכשרים, פרטים כאן, כתבת סיקור נרחבת הופיעה באתר ביזנעס.


      מקווה שלא פיספסתי משהו...

      לא חילקתי קרדיטים אישיים, אבל קרדיט ענק לאותם אלו שמאחורי הקלעים עובדים לשפר וליעל את המערכת!!!

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • אשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive

      במקום דברי הספד נהי וקינה על עזיבתו של הניק היקר @dLive את מרחבי הפורום כפי שהתחילו באשכול הזה, חשבתי לפתוח אשכול להכרת הטוב...
      אין משתמש בפורום שלא מכיר את @dLive , מי כמוהו בעזרה והסברה רהוטה והכל מתוך הארת פנים, בפורום, באישי, בויקי, והדף הזה יוכל להעיד כאלף עדים על כך...
      איני בקי בכתיבה כמוהו...

      alt text
      רק אומר ואשמש כפה לשאר המשתמשים:

      תודה

      ושוב פעם...

      תודה

      ברכתינו שתזכה לעמוד בהחלטתך האיתנה להיגמל מההתמכרות הזו..!, ותזכה להיות שקוע רק בד' אמות של תורה הלכה... מתוך בריאות איתנה, פרנסה בשפע, זרעא חייא וקיימא, ויאמר כל העם אמן...

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      @GolanArt, כל מילה פנינה,
      אני מרשה לעצמי להוסיף גם את הקטע הבא:

      @נטפריס אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

      עד לא מזמן אני ממש הייתי חותם פה על כל שאלה תמיהה או רעיון אבל כעת זה השתנה. לפני שלושה שבועות בערך התחלתי לראשונה להיות תומך בנטפרי.
      עד אז הכרתי את התמיכה רק מהצד הנתמך - אף שתמיד היה לי הכרות קרובה עם הארגון ואף הייתי חלק מכמה פרויקטים - אבל תמיד הייתי כמו משתמש רגיל בבקשת תמיכה.
      ואכן הרבה פעמים תהיתי: א. כמה הנקודות משנות את המהירות - לא הרגשתי הבדל של ממש. ב. מה עושים כשה דחוף ממש ממש - חוץ מלבקש פרוטקציה - השתמשתי באופציה הזאת פעמים ספורות ממש.
      ג. למה לא עושים "מסלול זהב". תרום 25/100/50000 ש"ח ויעמדו איתך בטל' עד לפתרון.
      כעת מהצד התומך די נהיר לי מה שקורה.
      לעניין הנקודות: ריבוי נקודות עוזר דרמטית. אבל קשה להיווכח בזה ביחס לפניה אחרת בתקופה אחרת.
      הסיבה - הפניות מסודרות לפי תאריך פניה. כלומר ככל שהפניה ותיקה יותר כך היא מופיעה בראש הרשימה. אבל, לפני כן מתבצע מיון לפי נקודות. למשל אתמול בלילה חיכו מאות פניות שחלקם מיום חמישי ואף לפני. אבל בראש הרשימה עמדו פניות מהדקות האחרונות! למה? כי הם היו עם יותר נקודות ממאות אחרות שוותיקות מהם ביומיים.
      אבל ביום אחר בו יש פחות פניות, בכל מקרה תוך כמה שעות הרשימה מתדלדלת אז פניה עם נקודה ופניה עם שלוש נקודות שתיהם מסודרות בהפרש של דקות.

      עניין הדחיפות ואי טיפול בזמן סביר בפניות בעלות שלוש נקודות:
      לשולח הפניה אין מושג האם הפניה שלו "פשוטה" או מסובכת. בד"כ פניה פשוטה מקבלת מענה הכי מהר.
      הצרות מתחילות בפניות לא פשוטות.
      פה קבור הכלב: נטפרי לא כופה את שום עובד לטפל בכל פניה. לא מתאים לך - עבור הלאה.
      הנציג של נטפרי אם זה בודקת אתרים ואם זה נציג תמיכה, מדלגים על "תיקים" מוסבכים. כהסיבוך הוא טכני וברור מעבירים מייד לבכירים ועל זה אכתוב בהמשך, אבל הרבה פעמים מסובך זה כולל ההחלטה האם זה מסובך...
      שלקוח יחכה לא יקרה כלום. שיעשו טעות זה מסוכן. הרבה פעמים גם מיעוט הסבר או שפה לא נעימה או אנגלית גורמת לפניה להיות בעדיפות שניה מבחינת הנציג. אחרי ש"השלחן מתנקה" ונשארת הפניה שהעובד קיווה שהיא תטופל בידי אחר ובלית ברירה לטיפול בפניות קלות יותר, העובד נכנס ובוחן ומחליט האם הוא מסוגל להתמודד. הרבה פעמים הוא יבקש תוספת הסבר קל - כמו הקלטת תעבורה או איפה זה קורה, או מה לא עובד לכם, דבר שיכניס את הפניה לתרדמת עד שהלוקח יגיב. וזה ייתכן גם במקרה שהבירור מתברר כמיותר לגמרי אחרי סיבוב ארוך של בירורים...
      ומה קורה עם התיקים המסובכים? אלה שחד משמעית מסובכים מופנים לעובדים הבכירים. זה אף פעם לא כיף לעבוד על פניה סבוכה - כך שגם העובדים הבכירים נוטים לבכר פניות סטנדרטיות מאשר פניות לא סמפטיות או מורכבות או מצריכות בירור טרחני.
      חוץ מזה לעובדים הבכירים יכולה פניה פשוטה לגזול כמה שעות עבודה. זה יכולה להיות פניה עם נקודה אחת... וזה לא "אשמת" הלקוח שהפניה היא מסובכת (לפעמים זה כן... אבל סד"כ לא).

      בקיצור זה בעיה אובייקטיבית שלא כ"כ קלה לפתרון של זבנג וגמרנו - יש לנטפרי מה להתייעל, יש לאנשים מה להתייעל ועדיין לכאורה יהיו פניות שיחכו על אף דחיפותם.

      המסקנה הכי חשובה היא הפרקטיקה של אופן הפניה -

      1. כתבו פניה בשפה ברורה ונעימה, אל תחסכו בפרטים.
      2. אם ישנו צד שתתבקש הקלטה, חסכו מעמכם זמן ובצעו זאת מייד.
      • השתדלו שההקלטה תקיף את זמן הבעיה (לא להתחיל הקלטה אחרי ש"זה מתיל לעשות בעיות" אלא רגע קודם לפני שמתרחש הסימפטום/החסימה).
      • ומאידך השתדלו לתמצת אותה: לא להפעיל אותה עשר דקות לפני הנקודה הבעייתית ולא להמתין אחרי הכשלון. כמו"כ עדיף שכל מיני יישומים ודפי אינטרנט שמתקשרים עם הרשת לא יהיו פעילים - המלצה זו תקפה בהקלטות שצריכות להיות ארוכות.
      1. אם ישנה דחיפות תסבירו אותה: כרטיס טיסה למחר, וכדומה. אל תפריזו בדחיפות כי אתם עלולים להפסיד - העובד יכול לומר לעצמו שתוך שעה אין סיכוי אז ממילא הפניה הזאת היסטורית. העובד רואה את ה"דחוף!!!!" אבל זה כבר די שחוק לו. כולם רוצים הכל ומהר.
      2. תפרגנו נקודות. ייגמר לכם? תתרמו ותוסיפו. נקודות גם מעלים אותכם לראש התור במקרי עומס וגם מראים על דחיפות לא רק במילים אלא גם במעשים.
      3. אל תסמכו על הידע של הנציג:
      • "הוא בטח רואה את המס' שלי" נכון יש לנו את הטל' איתו נרשמת זהו. לוקח זמן עד שאנו מחליטים לעשות בו שימוש (כי בפעם הקודמת נפלנו על הבחור בצפון שנרשמו על המס' שלו), והיה מאוד קל אם היית כותב מס' טלפון ושעות נוחות. סתם ככה זה כדאי לכתוב זאת בכל פניה בהם יש חשש של צורך באינפורמציה נוספת.
      • "תראה מה שכתבתי בפניה הקודמת" - חור בראש - אין לנו דרך נורמלית להגיע לפניה קודמת של לקוח - וטוב שכך. מה זה ענייננו? נטפרי שומרת בקנאות על פרטיות הלקוחות. תגיב בפניה הקודמת או תביא לינק אליה.
      • "זה לא עובד". אין לכם מושג כמה המילים האלה מתסכלות. תתאר מה כתוב, מה רואים, מה ההודעה, משהו קצת יותר מתאר מאשר המסקנא הכה מופשטת "זה פשוט לא עובד". פניה עם המילים האלה לוקחת בהכרח הרבה יותר זמן מפניה עם שנכתבה בסגנון "ואז מופיע ריבוע גדול עם

      בנוגע לסיפור של אי המציאותיות של מסלול VIP: א. הלקוח לא יכול לדעת אם פנייתו מסובכת עד כדי המתנה של שלושה שבועות (יש כלאה של חודשים) או עניין של כמה שעות עד יום. ב. אין מי שיכול להגיד לו את זה מראש, כולל עובד נטפרי שרואה לראשונה את הפניה בד"כ לא יכול לזהות מייד בעיית עומק ועד כמה. ג. גם אם יישרנו את כל הבעיות, העובד הבכיר היחיד (יש יותר מאחד, אבל להמון בעיות יש אחד ייחודי לפי אופיים. ברובם זה MAT) שמתאים לבעיה זו עסוק בעשרה (לפעמים הרבה יותר) פניות בוערות בסדר דחיפות דומה! אז בכל מקרה זה נדחה למחר. והואיל ונדחה.... קשה לטפל SOS כל היום בהמון פניות. יש גבול לכוחות, וגם רגשית קצת נשחקים...
      שוב איכות הפניה מועילה דרמטית.

      טוב הארכתי... אולי עוד חודש יהיו לי עוד תובנות.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • מבזק עדכונים | כ"ו ניסן ה'תשע"ט
      • פיתוח דרפובוקס הושלם

      אמנם בדף ההצבעה עדיין מופיע שהנושא בפיתוח, אך ממידע פנימי עולה כי הפיתוח הושלם... מדובר בבשורה משמחת לכל מי שהיה רגיל להשתמש בדרופבוקס עד למעבר לנטפרי.

      פרטים מלאים על אופן הפתיחה של דרופבוקס ניתן למצוא כאן.


      • הודעת חסימה במקרה שהוידאו נחסם באתרים שמציגים קובץ וידאו סטטי

      הפיתוח החדש מאפשר במקרה שסרטון נבדק ונחסם לדעת זאת בקלות, אם עד עכשיו במקרה שסרטון היה חסום הופיעה הודעת שגיאה לא מובנת בנסיון הפעלת הסרטון, כעת במקום הסרטון החסום מופיע סרטון בן מספר שניות ובו כתוב "הוידאו נחסם".
      לדוגמא:
      8177440d-f6c1-4264-92c7-5d888c05b5e8-image.png


      • wifree לאנדרואיד...

      @magicode פירסם אודות שפני נסיון הדרושים לצרכי טסט.
      האם המוצר בשלבי פיתוח אחרונים או שנכונה לו עוד דרך ארוכה? ימים יגידו... ביקוש בטוח שיש.


      • אתר 'וידאו-טוב' שודרג עם רשימת השמעה

      נוספה אפשרות להוספת סרטונים לרשימת השמעה אישית (פלייליסט בלע"ז), ליד כל וידאו יש לחצן להוספה לפלייליסט, בנוסף יש אפשרות לייבא ולייצא רשימת השמעה מ/לקובץ.
      https://video-tov.ml/playlists


      • שרת הVPN הישראלי שודרג

      מאחורי הקלעים.. בלי שאף אחד שם לב (מלבד מי שעשה nslookup לדומיין s.il1.nfaw.netfree.link...) נוסף שרת עוצמתי במיוחד לVPN הישראלי, בתקווה שהדבר ישפר את חווית ואיכות הגלישה.


      • סים 'נטפרי' בחו"ל

      החברה הבלתי נלאית - 'סים כשר', משיקה מוצר חדש:
      סים עם חבילת גלישה מסוננת - נטפרי בחו"ל, לפרטים: בטלפון 088021818 או במייל k4184184@gmail.com.
      המוצר מצטרף לשורה של פתרונות תקשורת כשרה, לנוסעים לחו"ל, סינון נטפרי לבעלי תשתית הוט ועוד.


      • נטפרי במספרים

      למעלה מ480 מיליון תמונות נבדקו. וקרוב ל600 אלף פניות טופלו עד כה.


      • סקר 'לדעת', 60% גולשי נטפרי...

      זה לא סוד שנטפרי ממוקמת כיום במקום הראשון בציבור החרדי מבין כלל חברות הסינון, סקר מעניין של אתר לדעת מציג את התוצאה הבאה:
      fc4dc670-9d16-4f57-bd60-4e066d93f0ea-image.png


      • ספק חדש - 011

      2932b223-8f1b-4d67-9c94-ce7779e57337-image.png
      לפני כחודשיים נוסף ספק חדש למשפחת נטפרי במחירים מצוינים. להתחברות ניתן ליצור קשר בדוא"ל netfree5000@gmail.com. או בטלפון 08-800-5000.


      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • כתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי

      תגובה: נטפרי בארה"ב - הזעקה השקטה!

      @ליכט אמר בנטפרי בארה"ב - הזעקה השקטה!:

      אגב, מצו"ב כתבה נפלאה בענין (למי שמבין אידיש...)
      0_1531032496914_[1383]לטהר_פינחס.pdf

      תירגמתי את הכתבה לעצמי, התרגום לא מדויק, קחו בחשבון, תקראו ותהנו:

      יהודים יראי שמים מקבלים את הבשורה המשמחת שהסינון המיוחד מארץ ישראל הופך למציאות באמריקה.

      מה זה נטפרי?
      נט פרי זה סינון שנעשה במיוחד עבור יהודים יראי שמים "ללא פשרות", זה מבוסס על שיטת ה"רשימה לבנה", וכל אתר שאתם צריכים, נבדק על ידם, ובמידה ונמצא נקי הוא נפתח.
      פעם אחת הם מנקים אתר לבקשת מי שנצרך, ואח"כ זה נפתח לכולם. למשל, בארץ ישראל שישנם מעל 10,000 יהודים שמשתמשים בסינון, כמעט כל אתר נצרך פתוח ומסונן.
      מעלה נוספת שהם מעסיקים במשך 24 שעות ביממה מספר מנינים של גויות רומניות, וכל תמונה לפני שמופיעה נבדקת על ידם, ורק במידה והתמונה נקיה היא מופיעה לגולש.
      במהלך השבועות האחרונים יהודים רבים התקינו את המסנן באמצעות "לטהר" וכולם מרוצים ומאושרים.

      כעת נאמר כיצד הגענו למסנן הזה עד היכן שאנו עומדים עתה.

      בני כ"ק רבינו שליט"א בחודש אלול ביקשו מאחד מעסקני "לטהר" לנסוע לארץ ישראל ולמצוא את כל הפרטים על המסנן, ואם אכן נמצא הדבר שהסינון כל כך טוב כפי שמדברים שיעשו שתדלנות ע"מ להביא את זה אלינו. כפי שהתברר, זה אכן סינון מאוד טוב, אך היה מאוד קשה להביא את זה.

      עם סייעתא דשמיא מיוחדת שהגיעה השנה בב' ניסן בטיש, הצלחנו ליצור קשר עם האדם הנכון בשביל להביא את המסנן לאמריקה.
      לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים, הושלמה המלאכה והוצב שרת באמריקה, וכעת מתאפשר להשתמש עם המסנן הטוב והמיוחד.

      מאז שתלינו מודעה בביהמ"ד שאנו מחפשים את הנחשונים שיבחנו ויבדקו שאכן זה יכול להיות בשורה טובה עבור בני הגולה, מגיעים יהודים מידי לילה ל"לטהר סנטר" ומנסים את הסינון החדש עם מחשבי נטפרי הניצבים במיוחד לשם למטרה זו.

      ב"ה שכבר יש לנו למעלה משני מניינים שמשתמשים בסינון, וכולם מרוצים במיוחד.
      כפי שאחד מהאברכים החשובים כתב לנו, שכשהיה מוכרח לגלוש באינטרנט עם הסינון שהיה לו עד עתה, היה שם לפני כן את שני ידיו על העיניים ונושא תפילה שלא ייכשל ח"ו (וזה עם המסנן הכי טוב, שהרבה אברכים חשובים אומרים לנו שסינון התמונות כלל לא 100 אחוז). אך עכשיו עם 'נטפרי' הוא מרגיש ממש שהוקל לו במלחמת היצר של שמירת העיניים!

      מי שזה מעניין אותו, אדרבה, בואו ל"לטהר" ונשמח לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

      ודאי נותרתם מסוקרנים לדעת מה היה בטיש בב' ניסן.

      הסיפור היה, שבכל החורף ניסינו ליצור קשר על הבעלים של 'נטפרי' ולא הצלחנו להגיע למשהו מעשי.

      בב' ניסן הטיש היה עמוס עד אפס מקום, ולכן אחד מהעסקנים של "לטהר" נעמד בפארנטשעס בצד מערב, בגלל שמקומו הקבוע נתפס על ידי אורחים. והוא הבחין שהשכנים שלו על הפארנטשעס הם משפחה שלימה, סבא בניו והנכדים, כולם לבושים בבגדי שבת.

      פונה אחד מבני המשפחה בשקט לעסקן: המחותן שלי שאתה רואה כאן, גר פעם בסקווירא, ויש לנו כאן חתונה באולם סמוך, המחותן שלי רצה להגיע. הוא לא היה כאן כבר חמישים שנה, נו יפה מאוד.

      כשהוא רוצה כבר ללכת, הוא שואל את העסקן: "אתה מכיר אולי אברך מסקוירא טכנאי מחשבים שנקרא כך וכך?" "אני לא טכנאי" - אומר לו העסקן, "אבל ככה קוראים לי".

      האברך לא מאמין למשמע אוזניו, ומתחיל לספר: אני חסיד סלאנים, ואני מתגורר בארץ ישראל, אני כלל לא הגעתי לאמריקה בגלל החתונה, רק בשנה זו בפורים הרבי שלי שליט"א ביקש ממני שאסע לאמריקה ואפיץ את הסינון שנקרא "נטפרי". הוא קישר אותי עם אדם אמיד שמשלם על כל הסינון, ובשביל זה אני כאן! כשהגעתי לאמריקה יצרתי קשר עם ארגונים רבים וניסיתי לדבר איתם, ואף אחד לא היה מוכן ללכת "למעשה".

      עכשיו בלילה המחותן שלי רצה לבוא לטיש, נזכרתי שלפני מספר שנים שמעתי עליך, חשבתי שאולי אצליח למצוא אותך, ואולי הארגון של סקווירא כן יהיה מעונין בסינון המיוחד. אך כשהגעתי כאן לטיש ראיתי אלפי אנשים עומדים, ולכן התייאשתי למצוא אותך, אך החלטתי לעשות השתדלות נוספת, ולשאול "האם אתה יודע היכן הוא נמצא", ואתה כאן!

      האברך היה באופוריה מהסייעתא דשמיא העצומה שמצא את האדם הנכון, אך העסקן גם כן היה באופוריה, מכיוון שהוא מחפש כבר חצי שנה אפשרות ליצור קשר עם נטפרי, וכאן אחרי מספר דקות מאז ששרו "שלא, שלא תאבד שארית יעקב" הוא מגיע עד אליו ומביא סינון "ללא פשרות" שמאפשר גם לשמור את העיניים "נקי"!

      למעשה, באמצעות שיחות טלפון חפוזות הזמינו את עסקני "לטהר" אל מאחורי הפארנטשעס, ובשיחה קצרה בת כעשר דקות, קיבלו מידע עבור השלבים הבאים.

      באמצעות הקשר הזה הכל זרם במהירות ובצורה חלקה, עד שיכלנו לבשר שהמסנן עובד טוב, ואברכים טהורים וקדושים יכולים להמשיך לשמור את עיניהם בצורה הרבה יותר מושלמת מאשר עד עתה.

      ועבורנו נותרה רק תפילה אחת:"“מהר ענני אלוקי ישענו וגו' והושיעה ברחמיך הרבים”"

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • מבזק עדכונים | ו' תמוז ה'תשע"ט
      • פיתוח אפשרות בדיקת סרטונים שמאוחסנים בwistia הושלם

      כפי שניתן לראות בדף ההצבעה, הפיתוח הושלם.

      פרטים מלאים על אופן הפתיחה ניתן למצוא כאן.

      ובקטנה, למי שלא שם לב, לינק להצעה מסוימת בדף ההצבעות מעביר ישירות למיקום של ההצבעה בדף (ולא כפי שהיה בעבר)


      • תוכנת התקנת תעודת אבטחה חדשה

      ניתן לקרוא בהרחבה כאן


      • נטפרי אניוואר 2

      ניתן לקרוא בהרחבה כאן


      • תהליך הרשמה חדש לנטפרי

      ניתן להתרשם בקישור הזה.


      • 019 -מייל בלבד

      חברת 019 החלה לשווק חבילות מייל בלבד במחירים מוזלים, פרטים ניתן לראות כאן.


      • אפשרות החלפת מספר טלפון של חשבון נטפרי

      כאן


      • "יותר מזל משכל" לחסומים לחיפוש גוגל

      במקרה ומשתמש שחסום לחיפוש גוגל ינסה לבצע חיפוש הוא ינותב אוטומטית לאתר האינטרנט ש"יותר מזל משכל" של גוגל נותן (נסיון חיפוש יפתח לו את התוצאה ראשונה במקום את דף התוצאות).

      מקווה שלא שכחתי משהו...

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • חדש! מנגנון מונע התמכרות

      כידוע מלבד סכנות האינטרנט הלא מסונן עליהם אין צורך להכביר במילים,.
      יש השלכות נוספות למשתמשים באינטרנט, גם המסונן, שעד עתה פחות שמו דגש אליהם,
      אחד מהתחלואים הידועים של השימוש באינטרנט הוא ההתמכרות לחיבור התמידי וההתעדכנות בכל רגע נתון בנעשה במרחבי המרשתת והעולם...

      חשוב רגע:

      • כמה פעמים אתה מוצא את עצמך יושב מול המחשב לזמן ארוך יותר מאשר תכננת מלכתחילה?
      • כמה פעמים אתה דוחה משימות שונות כדי לשבת מול המחשב?
      • באיזו תדירות אתה מרפרש (מרענן) את האימייל שלך או את אתר החדשות?
      • כמה פעמים אתה אומר לעצמך "עוד כמה דקות אני מפסיק לגלוש…"?
      • כמה פעמים ניסית לקצץ בזמן שאתה מבלה בגלישה באינטרנט ולא הצלחת?

      נטפרי כחלק ממאמציה לשמור את הגולשים מתחלואי הרשת וליצור עבורם סביבת עבודה שמורה ומוגנת היטב מכל נזק
      חשבה גם על הפן הבעייתי הזה שבשימוש באינטרנט ופיתחה כלי עזר פשוט ויעיל למניעת ההתמכרות לאינטרנט.

      איך המנגנון פועל?
      תוכלו להפעיל את הכלי על כל אתר שהוא, והכלי יאלץ אתכם להמתין מספר שניות נוספות לפני הכניסה לאתר ויזכיר לכם על הדרך ...

      איך מפעילים את הכלי?
      בהגדרות הסינון האישיות, תוכלו להוסיף אתרים לרשימה ולסמן בפרופיל את הכלי "מונע התמכרות", ואל תשכחו ללחוץ על "שמור"...

      0_1502717770340_ללא שם.png

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • על נטפרי בראיון עם מנהל תג בבורו-פארק | שיתוף

      @DovidStroh שלח לי... אז תהנו.

      בגליון "לטהרינו" של חסידות בעלזא בעמוד 8-11 מופיע ראיון עם הרב יחזקאל קרישבסקי, מנהל 'תג' בבורו-פארק.
      מצו"ב הגליון כולו, ותרגום החלק הרלוונטי שעוסק בנטפרי לעברית.

      0_1545929173817_ביאור.png

      תרגום:

      האם יש משהו חדש בעולם הסינונים שתוכלו לשתף עם הציבור?

      קודם כל, כל הסינונים עד עכשיו כל העת מתעדכנים לטובה. בעיות שבעבר היו נראים בלתי פתירים היום הם נחלת העבר, אין כאן המקום לציין את כל הרשימה.
      מלבד זאת ישנם שני סינונים חדשים למחשבים בשוק היהודי שהכניסו לאחרונה לשימוש. אחד בשם 'נטפרי' - זה תוצר ארץ ישראלי, יש לו מעלות רבות. זה נראה כמו אינטרנט של אלפי אתרים מנוקים בלי אף תמונה או וידאו שיהיה פתוח אלא אם כן הוא מבוקר על ידי עין אנושית. זה מיוחד במיוחד ליהודי יראי שמים שצריכים את האינטרנט אבל רוצים לחיות את חייהם בלי להיכשל אפי' פעם אחת בראיה לא בסדר. זה עדיין בשלבים ראשוניים באדמת אמריקה אבל איך שזה נראה - זה ייכנס חזק.

      נ.ב. התרגום נעשה תוך שבירת שיניים ויתכנו אי דיוקים...

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • למה להצביע ובמה לבחור? נקודות למחשבה וקמפיין הסברה ושכנוע

      שלום לכם,
      אקדים ואדגיש שכל מה שאני כותב כאן זה על דעתי בלבד.

      ההכרזה של @magicode השבוע על אפשרות ההצבעה ונתינת חוות הדעת לקידום הפיתוחים לפי הלך הרוח ורצון הציבור -
      הינה רגע מיוחד במלוא מובן המילה, עוד מהלך קסום של נטפרי....

      אם עד עכשיו הפריע לכם וכמוכם לעוד אלפי משתמשים משהו מסוים, רציתם שיפור כלשהו, זהו.. הגיע הזמן בו ניתן להעמיד את הדבר במבחן הביקוש... ו...נטפרי תבצע... (תוך ההסתייגות הנדרשת כמובן).

      המשמעות של הכרזה זו תשפיע באופן ניכר עליכם - המשתמשים - ועל חבריכם - גולשי נטפרי בעתיד.
      ולכן, 3 הנקודות אותם נטפרי העניקה לכם על מנת להשפיע יקרות מאין כמותם.

      לכן, תחשבו פעמיים שלוש לפני שאתם מצביעים על הצעה מסוימת...

      וכעת, רציתי מנקודת מבטי להאיר ולהעיר את עיני הציבור בעניין:

      נעבור לרעיונות עצמם וננתח אותם,
      אחלק אותם לשלושה קטגוריות:

      1) הצעות שאין להם כיום תחליף.
      2) יש תחליף אך פחות נוח.
      3) שינוי מינורי ולא משמעותי.

      בבואנו להעניק את נקודותינו ולהשפיע, נחשוב בשיקול דעת,
      ולכן, הענקת הנקודות לקטגוריה 2 ו-3 חשובה פחות, ונצביע לה רק במידה ובקטגוריה מספר 1 אין משהו שאנחנו מחפשים לו פתרון או שהוא פחות חשוב לנו... אם יש משהו כזה בקטגוריה 1, נחשוב מה יהיה הכי תועלתי עבורנו בקטגוריה זו ונצביע עבורו.
      כמו"כ אם יש משהו שחשוב לנו מאוד נצביע עבורו באמצעות כל שלושת הנקודות:
      אנסה גם לשכנע אתכם בנחיצות/אי נחיצות ההצעות כדלהלן:

      1) הצעות שכיום אין להם תחליף.

      • תכנת וויפרי למקינטוש/אנדרואיד.
        יש לכם מכשיר אנדרואיד/מאק ומעונינים בחסימה טובה יותר? מעונינים לקנות ולא קונים רק כי אין פתרון? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • עידכון בפאנל זמן בדיקת תמונות משוער לפי חיבור נוכחי
        גולשים באתרים רבים? אם כן, אין ספק שזה מפריע לכם שהזמן המשוער לא רלוונטי! תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • הצגת תמונות בצורה בטוחה בגוגל מסמכים. Google Docs
        משתמשים הרבה בgoogle docs, וזה מפריע לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • בדיקה ופתיחה אוטומטית של קובץ ZIP עד 15MB שמכיל רק תמונות.
        ביום יום אתם מורידים הרבה קבצי ZIP כאלו וזה מפריע לכם לשלוח אחד אחד לבדיקה ידנית? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • מערכת למניעת ביזבוז זמן ע"י קנס כספי.
        גולשים הרבה באתרים כאלו? מחפשים פתרון הולם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • תמיכה בהורדת וידאו באיכות הכי גבוהה באתר pixabay.com (לאחר שהוידאו נבדק)
        עורכי וידאו? משתמשים באתר הנ"ל וההורדות בו חשובות לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • פתיחת סירטונים באתר wistia.com כמו ביוטיוב סרטון לדוגמא https://www.amazsimple.com/p/Free-Demo
        ניסיתם פעם לצפות בקורס וקיבלתם תשובה מנטפרי "אין לנו כרגע אפשרות טכנית לבדוק את הסרטונים באתר זה,
        זה מצריך פיתוח נוסף.", יתכן ומדובר בסרטונים כאלו, חשוב לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • פתיחה בטוחה של OneDrive. (כמו פתיחה של גוגל דרייב)
        חשוב לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • פתיחה בטוחה של MEGA. (כמו פתיחה של גוגל דרייב)
        חשוב לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • פתיחה בטוחה של DropBox. (כמו פתיחה של גוגל דרייב)
        חשוב לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • טיימר על הפעלת פרופיל
        חשוב לכם? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • להקים מסלול של בדיקת תמונות מרובה. למשתמשים שצורכים הרבה תמונות.
        צורכים הרבה תמונות, תהיו מעונינים במסלול כזה בתוספת תשלום? תצביעו!!
        לא קשור אליכם? תעברו להצעה הבאה
      • אפשרות להגדיר הגדרות סינון שונות לחיבורים שונים עם אותו חשבון בנטפרי.
        מפריע לכם המצב כיום? תצביעו!!

      לא מצאתם משהו ברשימה הזו?
      נעבור לקטגוריה הבאה שבלי לזלזל לדעתי לא שווים את הנקודות בשלב בו יש את ההצעות של קטגוריה 1, רוב הרעיונות בקטגוריה זו לא יועילו לכם באופן ניכר ולא תיתקלו בהם ביום יום, אולי זה יקל עליכם פעם ב...ואסביר:

      2) יש תחליף אך פחות נוח.

      הוספה של הגדרות (חסימות) אישיות להגדרת קהילה
      אפשר תמיד לבקש ממנהל הקהילה, ומדובר בהצעה שלא תשימו לב אליה ביום יום ולא תיהנו ממנה באופן משמעותי, חסימה של אתרים מתבצעת בד"כ פעם ב... ולא יקרה כלום אם תפנו למנהל הקהילה.

      הוספות נקודות לפניה שכבר נשלחה
      ניתן לשלוח פניה חדשה ובמידה ומדובר בהמשך התכתבות ניתן לשלוח פניה חדשה ולכתוב את מספר הפניה שנשלח ללא נקודות רבות, כתומך במערכת הפניות של נטפרי, אני לא רואה את התועלת הגדולה שלה.

      נקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות.
      אמנם הצעה זו כן רלוונטית למי שמשתמש הרבה באתר הנ"ל, אבל תשקלו זאת היטב, האם זה עדיף מההצעות של קטגוריה 1.
      סה"כ עניין של נוחות ולא יותר.

      חנות התוספים של דפדפן כרום. אפשרות פתיחת תוספים לאחר בדיקה.
      לצערי ולאי הבנתי, משום מה זה המוביל כעת, ואין לי מושג למה, אולי הציבור לא מודע לתחליפים שיש כיום. ואציין אותם: 1. האתר של @zvizvi . 2. שליחת פניה דרך מערכת הפניות וקבלת התוסף כקובץ crx. בנוסף, קחו בחשבון שגם במידה והחנות תיפתח, תידרש ככל הנראה לי בדיקה פרטנית לכל תוסף כך שאין כאן חסכון בזמן או בנקודות באופק הקרוב.
      ובנוסף, האם כל יום אתם מתקינים תוספים, לא חשוב ותועלתי יותר זמן מדויק יותר עד לחזרת התמונות מבדיקה למשל????? אתמהה

      3) שינוי מינורי.

      שיהיה ברור שצריך ללחוץ "שמור" בהגדרות סינון
      רעיון מצוין אבל לא שווה נקודה...

      סמלון שונה לכל דף חסימה (בראש הכרטיסיה).
      כנ"ל

      הצגת תגיות האתר בפאנל בצד.
      כנ"ל

      אשמח להערות הערות וגערות...

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      shraga
      shraga
    • תוכנת התקנת תעודת אבטחה חדשה

      השיפורים:

      • ממשק חדש, מובן יותר, ונעים יותר לעין.
      • התוכנה מתקינה באופן אוטומטי את תעודת האבטחה של נטפרי בתוכנות אלו:
      • מערכת ההפעלה windows
      • דפדפן firefox
      • nodejs
      • git
      • google drive
      • התוכנה בודקת במידה וקיימים דפדפנים פתוחים וסוגרת אותם לפני ההתקנה.
      • כפתור המשך רישום בסיום התהליך.

      פרטים מלאים כאן:
      https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_נפוצה

      קרדיט ל@magicode על הטירחה והיגיעה למען יצא דבר נאה ומתוקן.

      צילומי מסך:

      2019-05-03 15_12_35-Netfree.png
      2019-05-03 15_14_38-Netfree.png

      2019-05-03 15_17_09-Netfree.png

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • מתוך עלון פנימי של חסידות תולדות אברהם יצחק, נהניתי - שיתפתי

      0_1531594745646_דדד.jpg

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • RE: פיתוח שבב חומרה

      אני ינסה לסכם את האשכול בתוספת נופך משלי בעניינים השונים.

      המסקנא המרכזית שיצאה מריבוי המלל היא:
      "שבב חומרה" עלום לא ישים טכנית, גם יהיה ניתן לעקוף בדיוק כמו שאת wifree ניתן לעקוף במגוון דרכים.

      מה שכן יצא הוא שצריך להשפיע על לקוחות להתקין תוכנת wifree והגברת המודעות לסיכונים בלי wifree והסיכונים שקיימים גם כשwifree מותקן שכל הורה לא יהיה שאנן וגם לאחר wifree יפקח עין על ילדיו, במספר אופנים:

      א. פרסום המודעות לתוכנה ולסיכונים האפשריים באופן מסיבי יותר ולא רק פעם אחת בעת ההתחברות הראשונית. תוך הדגשת הבעיות הקיימות ללא התוכנה, הבאנר הזה עושה את העבודה https://netfree.link/wifree-banner.

      באותו פרסום להסביר ולהדגיש שwifree מספק הגנה של 99 אחוז, אבל עדיין תמיד כדאי וחובה לפקוח עין על ילדי החמד מה הם בדיוק עושים...

      ואולי לינק למדריך מפורט כפי שהציע @נטפריס על הסיכונים האפשריים גם לאחר ההתקנה (והפתרונות האפשריים הרלוונטים - למי שחושב שיש פתרונות נוספים, אם כי לדעתי אין פתרון, גם על סיסמת ביוס אפשר להתגבר כמו שאפשר להתגבר על wifree עצמה ואין לדבר סוף כמו שכתבו כאן למעלה חכמים ממני..), אם כי כמו ש @yzahn כתב בתחילה, שום דבר לא יעזור בלי שבב במוח, חינוך טוב הרבה תפילות וסייעתא דשמיא.

      ב. אפשרות לקביעת תשלום נמוך יותר להסרה.
      @magicode הציע שיהיה אפשרות לקביעת מחיר נמוך יותר להסרת התוכנה.

      לדעתי ייצא שכרו בהפסדו, על 100 ש"ח בן אדם חושב פעמיים לפני שהוא משלם, אבל 30 ש"ח זה סכום שיוצא בקלות יותר מהכיס. ועל כל גחמה רגעית שום דבר לא ימנע מאותו אחד להתקשר לנטפרי לבקש הסרה.

      ג. הסרת אזהרות ההתקנה המפחידות.
      כתומך נטפרי די ותיק אני יכול להעיד שלא נתקלתי אפילו בפעם אחת בה נגרם למחשב נזק כלשהו. הדבר היחיד שנתקלתי בו הוא במקרה שמשום מה הservice של netfree נכבה, ולא מצליח להפעיל את עצמו (service_start_error), בכזה מקרה הדבר/נזק היחיד שקורה הוא שהאינטרנט לא עובד, אפשר שהמדיניות של נטפרי תהיה שבכזה מקרה תאופשר הסרה ללא תשלום (או ש @yzahn יתנדב בכזה מקרה לבדוק למה הservice לא מצליח לעלות...).

      ד. במידה ומישהו יביא אישור ממנהל קהילה או ממישהו אחר אמין שהוא נאלץ לעזוב את נטפרי עקב סיבות מוצדקות הוא יקבל הסרת wifree ללא תשלום.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      shraga
      shraga
    • RE: הלילה זה קורה!

      שאפו ענק ל @administrators. מי האמין בתשע"ה שבתשפ"א זה יגיע לממדים כאלו? וואו... מרגש, צמרמורת.
      אם נצא מנקודת הנחה (אין לי את הנתון המשוער) שרק 250,000 תמונות הם תמונות שראויות להיחסם ואכן נחסמו, אפשר רק לדמיין את גודל הזכות שיש למקימ/י המפעל הזה שמנעו הרבה יותר (כפול מספר המשתמשים שהיה נתקל בתמונה ללא הסינון) מ250,000 ראיות (שעלולות להיות) אסורות.

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • שימוש בAI לבדיקת תמונות

      כל האמור כמובן הוא על פי הבנתי ויתכן שאני טועה בקריאת המפה ובשיקולים השונים.

      ההצעה עלתה אינספור פעמים, אבל לדעתי יש לשקול אותה שוב.
      וארחיב מעט.

      נתחיל מהפתרון הנוכחי של נטפרי, לכאורה נקודת המוצא של נטפרי בעת הקמתה והמחשבה בזמנו על הצורך סינון התמונות האנושי נבעה מהסתכלות על החסרונות באופן סינון התמונות שהיה קיים בסינוני האינטרנט האחרים באותו הזמן (אי שם לפני 7-8 שנים) שהשתמשו במנגנונים די מטופשים של סינון על בסיס צבע עור, דבר שהוא בעייתי מכמה בחינות:
      1. חווית משתמש, כל תמונה עם צבע עור, גם כשרה, מצונזרת באופן שלא נעים לעין.
      2. תמונות בעייתיות שנשארו פתוחות כיוון שהן ללא צבע עור, כמו תמונות בגווני אפור או סתם תמונות אחרות בעייתיות שאינן קשורות בהכרח בצבע עור.

      הפתרון שיושם בזמנו (ועד עתה) כמענה לחסרונות אלו הוא סינון תמונות אנושי, מצד אחד מדובר בפתרון מקורי ומחוץ לקופסא שפותר את הבעיות שהועלו ומספק הרמטיות יחסית, אבל מאידך יש לו מספר מינוסים משמעותיים:
      1. זמן ההמתנה עד שהתמונות חוזרות מהבדיקה, בעבר דובר שהמצב האידיאלי אמור להיות מספר שניות אבל המציאות מראה שזה נע בין כמה עשרות שניות לכמה דקות (למשל עכשיו, 3 דקות). כך שמבחינת חווית המשתמש שצריך להמתין ולהתעכב עד שתמונות חוזרות מבדיקה, שלא לדבר על מקרים של חריגה או עומס.
      2. הצורך להיות תלוי בכח אדם חיצוני שיכול "להבריז" מכל מיני סיבות, חגים גויים, אינטרנט שנפל וכו' וכו'.
      3. טעויות אנושיות שנובעות מחוסר שימת לב לפרטים עקב עבודה מהירה.

      הפתרון לכל החסרונות האלו לכאורה הוא:
      שימוש בAI (בינה מלאכותית) לסינון התמונות על סמך זיהוי האובייקטים בתמונה.
      אני ממש לא מבין בתחום הAI, אבל נראה שכיום ניתן ליישם בינה מלאכותית שתדע להבחין בתמונות בעייתיות באותה רמה שאדם יבחין או אולי אפילו טוב יותר (כי אדם יכול לטעות בטעות "אנושית" של חוסר שימת לב לפרטים).
      יתכן שהדבר דורש משאבים רבים לאימון המודל או לבנייתו (נראה שיש מודלים בקוד פתוח). אבל לכאורה זה שווה את ההשקעה אם מסתכלים לטווח ארוך (אולי אפשרי שלאימון המודל יהיה צורך רק בתמונות בעייתיות, וכל מה שהוא לא יזהה כ"בעייתי" יאושר - מה שיחסוך את הצורך לאמן את המודל לזהות תמונות של ציפורים ועכברים...), ואפשר גם אולי לשלב איכשהו את הדבר עם בדיקה אנושית של תמונות גבוליות שהAI לא מצליח לספק להם ציון בטוח או שהאימון של המודל יתבצע על ידי ההודיים...
      אין ספק שהעתיד הוא בAI ולא בלהישאר לדשדש עם בדיקת תמונות אנושית, ואם זה בין כה יקרה בעוד כמה שנים אז למה לא להקדים ולהרוויח כבר עכשיו את מעלותיו...
      פיתוח דבר כזה גם לא דורש הקצאת משאבי אנוש של נטפרי לצורך הפרוייקט או מישהו מנטפרי שיתעסק בללמד את הAI זבל.. אפשר להשתמש במיקור חוץ ולהטיל את המלאכה על מתכנת או צוות מתכנתים הודי/אוקראיני שמתמחה בAI.
      לסיכום - הפלוסים של AI בקצרה:
      1. בדיקה מהירה וללא צורך בהמתנה.
      2. אין תלות בכוח אדם אנושי.
      3. הרמטיות אולי טובה יותר מאנושית.
      4. יכולת התמודדות על עומסים בבדיקה בצורה טובה.


      ההצעה מגיעה אחרי שנחשפתי למספר מודלי AI חכמים ומרתקים וביניהם dall-e-2 שמאפשר יצירת תמונה יש מאין, ושאר המודלים שמופיעים כאן - (נסו את "Chat" - דורש רק כניסה עם חשבון גוגל). שלא לדבר על כך שאם טסלה סומכת על מנגנוני זיהוי תמונה בלבד עבור נהיגה - דבר שדורש זיהוי מדויק וחסר פשרות, גם נטפרי יכולה לסמוך על כך. דוגמאות אלו מראות שהעתיד כבר כאן והדבר ניתן ליישום.

      קצת על זיהוי אובייקטים וסיווג תמונות באמצעות מודלי AI:
      https://huggingface.co/tasks/image-classification
      https://huggingface.co/tasks/object-detection

      נ.ב. האמת שמה שגרם לי להציע זאת כאן בפורום הוא בכלל בעיה טכנית אחרת שנתקלתי בה עכשיו שנגרמת עקב הסינון האנושי , מודל dall-e-2 ליצירת תמונות עדיין לא פתוח לציבור כולו אלא הדבר כרוך ברשימת המתנה, יש מודל אחר בשם dalle-mini שאמנם נותן תוצאות הרבה יותר גרועות אך פתוח לציבור, הבעיה היא שהתמונות מתקבלות בbase64 ו"נשלחות לבדיקה" אך לעולם לא יהיה ניתן לצפות בהן בנטפרי מכיוון שבכל ריענון של הדף או הרצה של אותה הנחיה בדיוק ליצירת תמונה, מתקבלות תוצאות חדשות... במידה והבדיקה הייתה אוטומטית התמונה הייתה חוזרת מיד עם הדף עצמו ללא צורך להמתין/לרענן.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      shraga
      shraga
    • RE: תת פורום לנושאים כלליים

      אני דווקא בעד לצעוק,
      הפורום מיועד למענה מקצועי בכל הקשור למוצר ששמו נטפרי,
      אין שום חובה מצווה או הנהגה טובה לפתוח נושאים או להגיב על נושא בכל יום.
       
      ככל שיתרבו הנושאים שלא בהכרח קשורים למטרת הקמת הפורום,
      הפורום ייהפך ללא רלוונטי ולא תועלתי, וכבר היום הוא נוטה במעט (ויש שיאמרו בהרבה) לכיוון הזה לצערי...
       
      בבקשה מכולכם, תיזכרו, אין שום עניין לרשום הודעות ולהיות חבר בפורום הזה,
      רק מי שיש לו מה למכור (קרי, מכיר את המערכת של נטפרי כלקוח/כתומך ויש לו תשובות נכונות ומדויקות לשאלות שנשאלות, ולא השערות/קריצות ידידותיות/בדיחות/שאלות תם) ומי שיש לו מה לשאול באופן קונטרטי בעניין מסוים שקשור לנטפרי שישאר כאן,
      מי שנמצא כאן רק בשביל לבלות את זמנו, שיעשה את זה במקומות אחרים בבקשה.
       
      (אני לא ממליץ על מקצועות ותחומים כי המנהלים שם יכעסו עליי 😉 ... גם הם לא מעוניינים בפורום מוספם ולא רלוונטי שבו האשכולות נפתחים על ידי משועממים ובמטרה לבילוי זמן).
       
      זו דעתי, האישית, ומזוית ראייתי כתומך נטפרי.
       
      הפורום כאן לא אמור להיות רשת חברתית של מנויי נטפרי,
       
      כמובן שניתן לחלוק על דעתי, אבל נראה מי יעיז לעשות זאת בגלוי 🙂
       
      שבת שלום לכולם
      ובשורות טובות

      פורסם בעל הפורום
      shraga
      shraga
    • RE: תגובת חברת X2ONE

      @אלי-TZA אמר בתגובת חברת X2ONE:

      מהפורום כאן עלתה תמונה (שחויתי על בשרי) שהדבר הראשון שעשיתם זה ניתוק מוחלט וסיטונאי של לא מעט לקוחות מהאינטרנט, זה נקרא אצלכם מנגנון לגיטימי למזעור נזק?

      חשוב לציין שללא שום הודעה מוקדמת, ואף ללקוחות שלא חרגו ברמה בלתי סבירה.

      החוצפה הכי גדולה היא שאתם מעיזים להגיב כאן ללא מילת התנצלות אחת, בושה וחרפה. ואני גם לא מצליח להבין את מי שנתן להודעה שלהם לייק..


      ממליץ לכל מי שעדיין מנוי בחברה הזו לעבור ספק!!

      אין להם שום ערך מוסף

      לא שירות כפי שלא צריך להכביר במילים

      לא מחיר טוב

      לא חבילה ללא הגבלה.

      רשימת הספקים האחרים שעובדים עם נטפרי ומחיריהם מופיעה כאן:
      http://netfree.link/wiki/ספקים_ומחירים
      אפשר גם דרך המשווקים:
      https://netfree.link/wiki/רשימת_משווקים

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: פוליטיקה בחסימות של נטפרי

      @יהודי-בארצנו אמר בפוליטיקה בחסימות של נטפרי:

      למשל את גיל ברק שמלמד תניא.

      ראה כאן הסבר על חסימות של נטפרי על תכנים מהסוג הזה, ניתן להקיש מההסבר גם למקרה זה.

      בנוסף, ישנם אתרים של הציבור הדת"ל שחסומים בנטפרי, אף כאשר התוכן מקובל על הציבור החרדי וזאת, מכיוון שבציבור החרדי אנו מכירים את הרבנים ואת דעותיהם ויודעים מה מקובל לפתוח ומה לא. אך בציבור הדת"ל איננו מכירים את הרבנים, והיות ואין לנטפרי יכולת להקשיב לשיעורים ולהכריע על פיהם, או ללכת ולהכיר את כל המנעד הרחב של הרבנים, נטפרי נמנעים מלפתוח.

      @יהודי-בארצנו אמר בפוליטיקה בחסימות של נטפרי:

      מידע חיוני לציבור, כגון סכנות מוכחות לבריאות, במדיניות אגרסיבית שמקדם משרד הבריאות. למרות שאין שם שום מידע לא צנוע או פוגעני מבחינה יהודית / תורנית.

      למה כוונתך?

      בכל מקרה כפי שאמר @magicode ההחלטות של נטפרי לא מבוססות על שיקולים פוליטיים.

      אבל ודאי שההחלטות מתקבלות באופן סובייקטיבי על סמך ההשקפות היהודיות-תורניות של אנשי נטפרי ו/או הועדה המפקחת, אחרת, לא יהיה ניתן לפתוח/לחסום שום אתר שנוי במחלוקת, שכן יהיו שיגידו שצריך לפתוח את האתר ויהיו שיגידו שהאתר חייב להיות חסום..
      אז מה אתה מציע שיעשו במקרה כזה? ישאירו את האתר תלוי באויר?
      בהכרח שצריך מתווה (שאף פעם לא יכול להיות מקובל על כל הצדדים והציבורים) שעל פיו יכריעו בעניין.

      אם מדובר באתר שעוסק בהתנגדות לחיסונים וכדומה, יתכן שהרבנים המתווים את דרכה של נטפרי החליטו שחובה להתחסן - החלטה יהודית-תורנית (שאולי זכותך לחלוק עליה באופן אישי במידה ויש גיבוי רבני מאחוריך), ולכן הם החליטו שאתר שמביע דעה נגדית צריך להיות חסום.

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • RE: הודעות קופצות מ אנטי וירוס eset

      הכנתי מדריך וידאו לאנלפבתים 😉
      מי שמעונין לנדב לזה נקודה, אודה לו
      https://www.youtube.com/watch?v=gKQ03lTsRWI&feature=youtu.be

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga