• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. YP
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 24
    • פוסטים 356
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: נטפרי הופכו להיות אלמים ממש

      הרשו לי להיות פרשן
      @magicode אתה מפחד למחוק את האשכול, או לערוך את ההודעות הפוגעניות. וכך אתה מפסיד את המערכה לפוצים הללו. שלא תהיה לך טעות - הם לא מתכוונים להפסיק לרדת על נטפרי, יהיה מה שיהיה, אתה המחסום שלהם למה שהם חושבים שיעשה להם סיפוק, אז הם ימררו לך את החיים.
      עם החברה הללו צריך ללכת באותם שיטות. מי שיש לו טענות מוזמן להביע אותם כמו איש ולא כמו דָבר אחר. השיח הזה אליבא דאמת טעון מחיקה, אין זכות לאף אחד ללכלך ככה בציבורר גם אם עשו לו עוול, כל שכן אם לא עשו לו עוול (ושיעבוד 15,000 שעות זה לא מעניין, אין לך חובה לפני שאתה עושה פעולה לגיטימית שהיא חלק מהמדיניות להעלות את זה למשאל עם.
      אז אל תירא ואל תחת. הרוב המוחלט של הלקוחות רוצה בנטפרי כנטפרי, והאשכול הזה מעלה בו תחושת קבס. שלחהו נא לארץ גזירה.

      גיחצי או שמיחצי וכל השמות המעניינים שעולים פה, אם הם רוצים שתעשה להם טובה ותפתח את זה, יתכבדו נא ויפנו אליך באישי בכבוד הראוי, אל תתן להם לסלף את הסדר הנכון.

      זה ממש כמו מה שקורה עם הימין והתקשורת, שנבהלים מכל צווחה של זב חוטם תקשורתן או משפטן.
      אנחנו מחזקים את ידיך כי אנחנו רואים לאורך הדרך שאתה פועל בישרות קיצונית, ולא מעניין אותנו החירופים והגידופים כאן

      נ.ב. להזכיר לכולם. בלי קשר לכלום, @magicode הוא איש ידוע בשמו ובמעמדו, והטחת עלבונות בו הם איסור דאורייתא. בניגוד לאחרים המדוברים כאן.

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: המחדש

      נראה שאין מדי הרבה התעוררות על החסימה הזו
      נכון שנמחק בפרוג, אבל גם לא ראינו שנפתחו אשכולות אחרים בנושא, אולי אחד שתיים מנומנמים

      כנראה שנוסח ההודעה של נטפרי (המשודרג!) עשה את ההבדל
      בטוח יש אנשים שקשה להם שזה חסום
      אז למה לא קמה מחאה?
      כנראה שמה שאפשר לענות מול הודעה סתומה של 'עבירה על המדיניות' .
      לא ניתן לענות מול המילים הברורות - פריצות ופריצת גדר.

      אז, נטפרי - תמשיכו כך! כל צעד כזה של הסברה הוא מינימום מאמץ שחוסך מקסימום כאב ראש!

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: הצצה ראשונה למהירויות דמיוניות!

      @יוסי-תקשורת המלצה
      תדגיש משפטי מחץ
      הלכתי לאיבוד ברב טקסט הזה

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: כל העוסקים בצרכי ציבור באמונה...

      @התופרת אמר בכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה...:

      על כך שאני לא צריכה לפחד לתת לילדי לגעת במחשב ולשוטט בו חופשי

      לצערנו זו טעות.

      פורסם ברשמים
      YPY
      YP
    • RE: מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

      @magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      תמיד ששלחתי עם 2 נקודות בשעות סבירות נבדקו לי סרטונים תוך 5-10 דקות. אולי אפילו פחות.

      ואין מצב שאתה חבר באיזה מסלול פרימיום סמוי או מה? לא מכירים אותך שמה התומכים...
      כי 5-10 דקות זה קורה, אבל זה באמת לא שגרתי, ואתה כותב:

      תמיד

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      YPY
      YP
    • RE: מסלול מופחת סיכונים למתכנתים

      @לא-מתייאש אמר במסלול מופחת סיכונים למתכנתים:

      @magicode לא בקשנו שיהיה יותר זול גם כן, רק משהו בלי חדשות וכו.

      יש משהו די דומה, נקרא 'נטפרי אישי'
      זו קהילה לכל דבר, רק שההגדרות הן שלך.
      הגדרות הסינון נעולות, ובשביל לפתוח אתר אתה צריך לשלוח פניה לנטפרי
      תחסום שם את כל מה ש'מופחת סיכונים' חוסם, ותפתח את GPT
      ואתה יכול לבקש מהם מראש שבשביל לפתוח אתר ידרשו ממך לשלם 20 ש"ח, וימתינו פרק זמן מסויים עד הפתיחה
      שאלו בערך התנאים של מעבר ממסלול מופחת סיכונים למסלול הכי פתוח

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: הקלטת תעבורת אינטרנט

      @עדי-זו-אני
      אכן @magicode הנה דוגמה טובה להיעדר אינטואיטיביות

      כדאי :

      1. פופאפ כזה עם הטקסט:
        זיהוי חסימות
        פעלו לפי ההוראות וכך תעזרו לנו להבין מדוע מתרחשת אצלכם התקלה!
        כפתור <התחל>

      2. לחצו כאן על הכפתור האדום
        <כפתור אדום עגול ריק מטקסט>

      3. מעולה!
        עכשיו 'תשחזרו' את התקלה
        היכנסו אל האתר או התוכנה שבהם התרחשה התקלה, ותעשו מה שצריך בשביל שהתקלה תקרה שוב...

      4. סיימתם? עכשיו חכו כמה שניות, ואז תלחצו על ה<כפתור השחור המרובע> לסיום ושליחה.

      5. מושלם! קיבלנו מכם את התיעוד של התקלה, נציגינו עסוקים כעת בפתרונה! אנא היאזרו בסבלנות 🙂

      סליחה עך הניסוח אולי לא לגמרי...
      הרעיון מובן

      תודה שהאזנתם לנו, כאב לנו הבטן...

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: הסינון נפלא ביותר אבל כבר חז"ל אמרו "בקרו טלה"

      @חי-ל אמר בהסינון נפלא ביותר אבל כבר חז"ל אמרו "בקרו טלה":

      "אז מה אתה רוצה?"

      מה באמת אתה רוצה? אני שואל בכנות.
      אנשים טובים מסתובבים כאן בשביל לעזור לאנשים טובים אחרים בבעיות טכניות, באוירה נקיה ורגועה
      זו המטרה של האתר הזה כפי שהוצהר לא פעם על ידי מקימיו, פעם קראו לזה אינפורום - הלחמה של אינפורמיישן ופורום, במקביל הקימו פלטפורמה לפניות הציבור לכלל הציבור שנקראת 'מערכת הפניות', לא פעם חזרו וביקשו שלא לשאול אותם שאלות על מדיניות באינפורום.
      אבל בכל זאת מדי פעם מגיעים כל מיני, מרעישים ומזיזים כסאות וחורצים לשון והולכים להם
      אז אני שואל בכנות, מה אתם רוצים?
      בפורטוגזית קוראים לזה נעכס, ובסוואהילית קוראים לזה טרול.

      פורסם ברשמים
      YPY
      YP
    • RE: הצעת ייעול לפתרון החדש בצ'אט

      @magicode אמר בהצעת ייעול לפתרון החדש בצ'אט:

      חלק גדול ממשתמשי נטפרי אולי אפילו חצי מהם. פרוג חסום להם בגלל שהוא מקוטלג על אתרים ממכרים.

      נהדר לשמוע שמחצית ממשתמשי נטפרי חסמו התגית של אתרים ממכרים.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      YPY
      YP
    • RE: מיילים בתפוצה עם קליפים

      @ראש-בריא אמר במיילים בתפוצה עם קליפים:

      סליחה מהאנשים החשובים בנטפרי, אבל אנחנו בע"ה עוברים לרימון רק בגלל זה.

      "החנות מול הבית שלי החליטו לשמור שבת
      לכן, בעזרת השם אני הולך לחלל שבת רק בגלל זה"

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • כמות תמונות חריגה...

      אבקש לשקול מחדש את הרף שממנו והלאה נחשבת שליחת התמונות לחריגה
      במצב העניינים הנוכחי לא שייך לקנות מוצר באתר איביי או עלי אקספרס
      יש הרבה תמונות בעמוד, והרי פותחים כמה עמודים במקביל, ונכנסים מקישור לקישור לקישור, ועוד לפני שרואים את תמונות המשנה של המוצר כבר עולה השגיאה של כמות חריגה.

      אולי לכה"פ באתרי קניות בברירת מחדל לא יבדקו תמונות אלא אם הלקוח מבקש על ידי כפתור ייעודי. ואז יהיה שייך לבקש בדיקה של העמוד הספציפי, והבאים אחריו, ללא חריגות.

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: טרולים בפורום

      @אביב אמר בטרולים בפורום:

      באמת...

      כמה הודעות יש למשתמש חדש "רציני" לכתוב?

      אחד ביממה למשך כמה ימים - לא יספיק לו?

      לא.
      בדר"כ אנשים באים לשאול על תקלה, ואפשר להגיע בקלות ל5 הודעות נצרכות מיד לאחר ההתחברות.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      YPY
      YP
    • RE: הקמת מייל פרטי של נטפרי

      @magicode אמר בהקמת מייל פרטי של נטפרי:

      אני חושב שהדבר הכי חשוב שאפשר לעשות זה למחוק את המושג מייל בלבד.
      זה נותן תחושה לאנשים שבמייל מותר הכל.
      לא יודע מי הצליח לשכנע ככה את האנשים שהמייל הוא לא אינטרנט.
      "המייל הקדוש" המייל הוא ממש קדוש. ולא משנה מה יעבירו בו כי זה לא האינטרנט הגרוע חס וחלילה.
      ולכן מה הבעיה לעשות כל מיני מנגנונים שאפשר להזמין דרך המייל בלבד לקרוא חדשות ובעצם הכל אפשר לעשות היום דרך המייל בלבד. והכל בשביל לשמור על קדושת המייל בלבד.
      זה מזכיר את המוזיקה הוואקלית שיש כזה ואקאלי שתאכלס אתה לא מצליח לשמוע הבדלים. אבל את מי זה מעניין העיקר שילמנו מס. ואין לנו אינטרנט. ואנחנו עומדים בכללים.

      בערת אגב, לא רוצה להפריע. שכויח. עושה לי טוב בלב שיש מי שלא איבדו את השפיות

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • תיקון קטן בדף המשתמש

      בעיה קשה מאד שאני לא בטוח שיש לנטפרי את המשאבים לטפל בה. אני אבין אתכם אם לא תטלו בזה ולא אעשה הפגנות.
      באיזור האישי דנטפרי מופיע לינק כפול לעמוד התמיכה המהירה.

      91786cca-f2ec-4df8-9e0c-321099288121-image.png

      כנראה זכר לימים שהיו בשני דפים נפרדים, או אולי זה מכוון?
      @magicode

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

      הגיוני וסביר להניח שבוט שישאל כמה שאלות מקדימות
      ובמקרה שמדובר בבעיה טריוויאלית ינגיש את המידע בויקי הרלוונטי לענין
      ועביר לנציג אנושי / לפתיחת פניה, רק לאחר שהלקוח עונה שהעזרה לא הועילה לו לפתרון הבעיה
      כמו בכל החברות המותאמות לציבור
      בוט כזה יחסוך לנטפרי 50% מהזמן של הנציגים.

      ככלל צריך להנגיש את השירות בצורה יותר 'שירותית'
      יכולה חברה לפתור בעיה ללקוח במהירות תוך שעה, והוא ירגיש שדיבר עם קיר ולא קיבל שירות
      ואפשר לפתור לו בשבוע והוא ירגיש שקיבל שירות מעולה.

      הגישה של נטפרי מאד טכנית ולאקונית וזה נותן הרגשה לא טובה, וזה סתם חבל.

      חוץ מזה שישנם אנשים שלא 'טכניים' ואינם קולטים את ההנחיות הפשוטות לכאורה של שליחת הקלטה או סרטון
      והנגשה של המידע בלשון ברורה ומפורטת ונעימה, יש בעלי מקצוע ייעודיים...
      (ביודעי ומכירי - אדם מבוגר שבמאמצים מרובים צורף לנטפרי, ועזב על ה'תקלה' הראשונה שנתקל בה
      כיון שהורו לו לצרף הקלטה והוא לא הבין שהוא צריך לפתוח את הכרטיסיה שוב, אע"פ שזה כתוב בהנחיות
      וזה רק דוגמה.
      אגב, ברימון הם פשוט מתחברים אליו ופותרים לו את הבעיה ברבע שעה, ולכן חזר לשם...)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      YPY
      YP
    • RE: נטפרי כותבים לי שאני'' שקרן משתמש'' מה עושים?

      אני שמח ממש לראות את התקן החדש בפעולה. ב"ה

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      YPY
      YP
    • RE: דחוף!!! מישהו נתקל בבעיה של תקלה בתשלום באתר שהוקם ע"י wix עם סינון נטפרי?

      @י-א-1 אמר בדחוף!!! מישהו נתקל בבעיה של תקלה בתשלום באתר שהוקם ע"י wix עם סינון נטפרי?:

      @david-1 לאחר לחץ גדול על מנהלי נטפרי נראה שהתקלה סודרה
      תבדקו את הענין באתר שלכם

      איזה יפה אתה אומר תודה רבה!

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: המלצה - חידוד הטייטל

      @shloimy95 "למה", עובדה.
      גם אנוכי זוכר כשהצטרפתי, זהו לא פורום קלאסי, הרושם הראשוני הוא שזהו פורום שירות לקוחות.
      ויש סימוכין לכך שמשתמשים חדשים רבים זהו הרושם שהם מקבלים.

      פורסם בעל הפורום
      YPY
      YP
    • RE: הצעה לפתיחת תגית חסימת תוכנות לשיחזור קבצים

      @h-m למה תגית אם אפשר אזיקים : -)

      פורסם בכללי
      YPY
      YP
    • RE: מיילים בתפוצה עם קליפים

      @נרשמתי-לרגע אמר במיילים בתפוצה עם קליפים:

      ואני ממש עוצר את עצמי לא לכתוב משפטים לא נעימים על הנדסת התודעה של נטפרי. חבל.

      אני דווקא נדהם מהנדסת התודעה שלכם ניקים נכבדים
      כמה עזות יש לכם לסייע להחטיא את הרבים רק בשביל איזו הנאה גרידא פשוטה וגסה
      המעניינים שולחים תוכן לנשים בלבד, אין שום ערך לציון העובדה שזה 'לנשים בלבד'. זה ממש לקחת את הקהל ירא השמים שלא מחובר לזבל החיצוני ולהכניס לו עם זונדה את התועבה לתוך העיניים

      פורסם בכללי
      YPY
      YP