העלתי לוויקי דף חדש להשוואת מחירים בצורה נוחה וברורה יותר.
כל אחד מוזמן להיכנס להתרשם וליהנות.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי קטן
-
דף חדש לדף השוואת המחירים בוויקי
-
RE: הגבלת שעות גלישה
@איש-נחמד תכנס להגדרות הסינון
א. תלחץ על ה - + להוספת פרופיל
ב. אח"כ תקבע שם לפרופיל במקום המסומן בתמונה
ג. תלחץ על הכיתוב הירוק.
כדי שיראה כך
ד. גלול למטה לכותרת - "פרופילי הפעלה של פרופילי סינון" והגדר פרופיל ברירת מחדל, שיפעל בזמן שבו אתה לא רוצה להגביל את הגלישה.(בדרך כלל צריך לבחור את ברירת המחדל שזה הפרופיל הרגיל)
ה. תלחץ על הכפתור הירוק.
ו. תבחר את הפרופיל שאתה מעונין להפעיל בשעות מסוימות (במקרה הזה "הגבלת גלישה").
ז. הגדר שעה שבה הפרופיל יתחיל לפעול.
ח. הגדר שעת סיום.
ט. גלול למעלה ולחץ על שמור.
מקווה שהועלתי.
בהצלחה! -
RE: עיצוב אופציית ההצבעה
@avik ואני הקטן סתם לא מבין למה צריך את האופציה של הצבעה, זה סתם מוסיף אלמנט התמכרותי לפרום.
-
הוספת אופציית בדיקת מהירות בתמיכה המהירה
הבעיה:
הרבה פעמים התמיכה של ספקי האינטרנט השונים נזקקים לבדיקת מהירות לצורך איתור בעיות אצל הלקוח, דא עקא שכשהלקוח מחובר למסלול מייל בלבד או גם בהגדרות קהילה שונות לא שייך לעשות זאת.
הפתרון:
להוסיף אפשרות לבדיקת מהירות בתמיכה המהירה של נטפרי, שזה פתוח אצל כולם. -
RE: פתיחת אינסטגרם/פייסבוק
@מרימושששששש ציטוט מהויקי ''שירותים הנחשבים כ"רשת חברתית" חסומים בנטפרי בד"כ, מהסיבה שרוב השימוש בהם הינו לצרכי בידור בילוי ופנאי, והתכנים המופיעים בהם הינם בעלי אופי שאינו מתאים לציבור החרדי.''
כך שסינון תמונות וסרטונים לא מספיק. -
דף השוואת מחירים בוויקי
ערכתי דף חדש להשוואת מחירים, בכדי שטבלת המחירים תהיה יותר נוחה להשוואה.
כרגע זה בטיוטה לא גמורה עד הסוף, רציתי קודם להתייעץ אם הציבור האם זה באמת יותר תועלתי.
אשמח להערות/הארות וכמובן מי שיוכל לשפר קצת את המראה יבורך.
הדף כאן -
RE: האם היום 019 הכי משתלמים???
@פלורידה אני חושב של - @יוסי-תקשורת יש חלק בהורדת מחירים הזו, מי שעוקב בפרום רואה שלאחרונה ביוסי תקשורת כל הזמן מוזילים מחירים.
למשל - פה פה פה ופה
מה שגרם כנראה גם לחברות נוספות לחשוב שוב ולהוזיל מחירים.גילוי נאות: אין לי שום שייכות ל יוסי תקשורת אני פשוט לקוח מרוצה...
-
RE: אבן דרך נוספת לנטפרי
@yp אמר באבן דרך נוספת לנטפרי:
@ברצינות מליון ורבע תמונות ביום, זה הגיוני?
יש 28800 שניות ב8 שעות עבודה, ובהנחה שנצרכת לפחות שניה בשביל לרפרף על התמונה, נצרכים 4340 עובדים (לפי 8 שעות לאחד) לבדיקת התמונות.ההיתכנות של שליחת תמונות בסדר גודל של כמות כזו הגיונית, לזכרוני דיברו על סדר גודל של בין 30 ל40 אלף לקוחות לנטפרי, זה בין 20 ל40 תמונות למשתמש בממוצע ליממה, נו.
משהו קצת מוזר בחשבון, איך הגעת ל - 4340 עובדים.
43.40=1,250,000/28,800
א"כ צריך משהו כמו 44 עובדים שזה הגיוני בהחלט.
(אגב כל זה בהנחה שכל עובד, עובד רק 8 שעות, לא כ"כ ברור שזה המצב בהודו...) -
RE: שיוך חיבור חדש ודריסת חיבור קיים
@ליכט באמת יהיה מאוד תועלתי.
אולי אפשר להוסיף גם אפשרות של חיבור נוסף עם אותם הגדרות של החיבור הישן, נפק"מ למי שיש לו גם חיבור קווי וגם נסטיק. -
ביטול שיוך בהגדרות קהילה
כשרוצים לבטל שיוך של חיבור תחת הגדרות, קהילה מופיעה הודעה שע"מ לבטל את השיוך צריך לפנות לקהילה, אולי אפשר להוסיף גם קישור לפניה כמו באתרים חסומים.
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.
ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?
@ברצינות ואולי בכלל כל הניקים עם הביקורות החיוביות הם בעצם שליחים של נטפרי בכדי להראות אהדה ציבורית?
נו @ברצינות ... -
RE: חדש ! ניתן לתת כינוי לחיבור בהגדרות סינון !!!
@מוגן אחרי שהגדרת כינוי, לחצת על לחצן השמור שמופיע למעלה?
-
RE: אינטרנט מהיר ברמת שלמה.
@קטן אמר באינטרנט מהיר ברמת שלמה.:
רציתי לשאול האם יש למישהו מידע לאיזה חברה יש את הקליטה הכי טובה לנסטיק?
לי יש היום פלאפון והמהירות מאוד איטית (ודור 4 לא עובד בכלל).
אשמח לעצות בעניין.אני רוצה לשתף את הציבור - שפניתי ל @יוסי-תקשורת ולאחר ניסיונות שונים ועבודה מאומצת מצדו, הוא סיפק לי ראוטר סלולרי עם סים של סלקום והקליטה פשוט זורמת, ממליץ בחום, השירות מעולה ואכפתי מאוד.
-
שיפור בבדיקת קבצי PDF וכדו'
רציתי להציע רעיון לגבי חסימת קבצים של PDF וכדו'.
מה שקורה היום זה שבכל פעם שפותחים את הקובץ הוא שואל האם להמשיך לקובץ או לשלוח תמונות מוטמעות לבדיקה, הבעיה היא שאפי' אם שולחים את התמונות המוטמעות לבדיקה בכל פעם שפותחים הוא שואל שוב.
אולי אפשר ליצור מערכת שתזהה שהקובץ נשלח כבר לבדיקה. -
RE: יוטיוב זמרים
@משה-שלמה-ישראל עיין כאן על מדניות פתיחת ערוצים ביוטיוב.
בגדול צריך שבעל הערוץ בעצמו יפנה לנטפרי ויתחייב לעמוד בכללים, כך שאולי תפנה לדוד בן ארזה ואז הערוץ יוכל להיפתח לתועלת כולנו. -
RE: עיצוב אופציית ההצבעה
@לולוש מזה "הצביעו!!" לא נראה כך.