• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לא מתכוונים להתנצל?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    14 פוסטים 10 כותבים 1.0k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ל מנותק
      לולוש @זהב
      נערך לאחרונה על ידי

      @זהב, נכון.
      חשבנו שהבעיה אצלנו, אולי נגמרה הגלישה (דבר לא כ"כ הגיוני לאור כך שיש לנו חבילה גדולה, ולא עשינו שימוש שונה מתמיד).
      א"א לספור כמה פעמים ניסיתי להתקשר, מכמה פלא', ופשוט לא מחייג!
      ועד שכבר הצלחתי לחייג, לא נותן לי להמתין וישר מעביר אותי להשארת הודעה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • א מנותק
        אלי TZA @זהב
        נערך לאחרונה על ידי

        @זהב אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

        אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.

        כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

        משפחת כהןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מנותק
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי magicode

          המרכזיה הטלפונית שלהם גם נפלה כי זה באותו חוות שרתים.
          אגב שמעתי שגם חלק מבזק בינלאומי נפל. ועוד שרותים נפלו.
          אפשר לראות פה
          https://en.isoc.org.il/iix/mrtg/total.html

          אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)
          268543b7-0bfa-4141-adbd-dd3c7b03e555-image.png

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • yzahnY מנותק
            yzahn @magicode
            נערך לאחרונה על ידי yzahn

            @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

            אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

            אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
            או שלא הבנתי את התמונה?

            יוליוסי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • יוליוסי מנותק
              יוליוס @yzahn
              נערך לאחרונה על ידי

              @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

              @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

              אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

              אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
              או שלא הבנתי את התמונה?

              זה מה ש @magicode כתב, שרואים שהתקלה בשרת של המוניטור

              נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

              yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • yzahnY מנותק
                yzahn @יוליוס
                נערך לאחרונה על ידי

                @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

                יוליוסי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • יוליוסי מנותק
                  יוליוס @yzahn
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                  @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

                  רק רצה להוכיח שהתקלה לא היתה רק בשרת של RL אלא בשירותים נוספים

                  נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • yzahnY מנותק
                    yzahn
                    נערך לאחרונה על ידי yzahn

                    אולי תמונה זו יותר משקפת מה שקרה:
                    https://en.isoc.org.il/iix/cacti/cactiexports/graphs/graph_159_2.png
                    e390b1b3-2520-4863-83b2-738e46735270-image.png
                    (אם הבנתי נכון) זו תמונה של התעבורה הפנים ארצית דרך RL בשבוע האחרון. רואים נתק מוחלט לכמה שעות אתמול (שכמדובר הוא תקלה במוניטר, אבל יכול להיות שבזמן הזה גם לא היה אינטרנט לאף לקוח של RL) ואח"כ רואים תעבורה קצת פחות מיום רגיל. אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                    O K 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • משפחת כהןמ מנותק
                      משפחת כהן @אלי TZA
                      נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                      @אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                      כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

                      גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
                      ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
                      אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
                      חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                      • א מנותק
                        אלי TZA @משפחת כהן
                        נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                        @משפחת-כהן הכל נכון התייחסתי רק לזה שהפסיד הרבה כסף. אם זה באמת הרבה כסף תשלום של כמה עשרות שקלים בחודש יהיה שוה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • O מנותק
                          OR @yzahn
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yzahn אבל אפשר לראות את הניתוק הזה בעוד חברות
                          5518899a-27f6-4756-ba4b-80c852b1bfc8-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • K מנותק
                            KINGMEN @yzahn
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                            אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                            לא מחייב יכול להיות שחזר לכולם אבל לא כולם חזרו,
                            אני לדוגמא כשקרתה התקלה החלפתי לספק אחר ורק למחרת החזרתי את הספק של RL בעוד שהבעיה הסתדרה לאחר כמה שעות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • 33men3 מנותק
                              33men
                              נערך לאחרונה על ידי

                              גם אני כמו כולם בזבזתי הרבה זמן שהם יכלו לחסוך במייל או הודעה קולית פשוטה.
                              חבל.
                              גם לא נראה התנצלות באופק...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון