אתר קופ"ח מכבי
-
הנושא בטיפול מול התמיכה של מכבי
אני יעדכן כשיהיה לי חדש -
@frize37 אמר באתר קופ"ח מכבי:
הנושא בטיפול מול התמיכה של מכבי
אני יעדכן כשיהיה לי חדשתוכל להסביר את תגובתם בעניין
@magicode אמר באתר קופ"ח מכבי:
@yonig20
נראה לי שחומת אש של היום משתמשות בבינה מלאכותית ולכן ההתנהגות שלהם לא עיקבית ולא צפויה.גם והיה ונכון, מוזר שהם לא יכולים להחריג מהניטור כתובות IP של נטפרי
-
@יצחק-0
על פי כמה לקוחות שניסו ליצור קשר עם מכבי עולה הרושם שלמכבי אין כל אינטרס לסייע בנושא הזה.
בסביבה האישית שלי ידוע לי על כ10 לקוחות שנתקלים בבעיות בגישה לאתר, ומסתבר שיש לפחות מאות כאלו.
חלק מהלקוחות נתקלו בתגובות מזלזלות על השימוש בסינון על האינטרנט.
אם זה היחס של מכבי ללקוחותיה, לעניות דעתי יש לשקול מעבר קופה.
יש לקחת בחשבון שזו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שמכבי לא מגלה רגישות ללקוחותיה החרדים. -
@גמליאל-ה זה בטיפול
-
@frize37
מה בטיפול הבעיה ?
או היחס המזלזל??
זה מאוד הפריע לי שהנציג במקום לנסות לעזור רק אמר לי להטל את הסינון! -
@משתמש-1000 אני לא מייצג את מכבי
הנושא בטיפול
ולא מאמין שבאמת איזה נציג זוטר יצליח לסדר את זה
מה שכן, הבנתי שגם ברמת הפיתוח היה יחס מזלזל
מקווה שיבינו שזה רק לטובתם -
נראה לי שעכשיו מצאנו את ההגדרה בנטפרי כדי שחומת האש שלהם לא יזהו שבוצע סינון. ואז לחמוק מחומת האש שלהם.
תבדקו ותעדכנו האם זה עובד. -
@magicode אמר באתר קופ"ח מכבי:
נראה לי שעכשיו מצאנו את ההגדרה בנטפרי כדי שחומת האש שלהם לא יזהו שבוצע סינון. ואז לחמוק מחומת האש שלהם.
תבדקו ותעדכנו האם זה עובד.לא עזר כלום
Welcome to the
Pulse Connect SecureSorry, your session on this machine expired. To re-login, please enter your user information, otherwise for increased security please close your browser
-
@magicode גם אני בדקתי, והבעיה עדיין קיימת.
יש לציין שלא בכל העמודים באתר היא קיימת בשווה.
בעמוד תקשורת עם הרופא, לכאורה אין בעיה.
בעמוד זימון תורים יש בעיה.
אולי ההבדל הוא בין החלקים של האתר החדש (זימון תורים) והאתר הישן (תקשורת עם הרופא). אולי יש משהו שמתפקד אחרת באתר החדש. -
פוסט זה נמחק! -
זה המענה שקיבלתי בתחילת שבוע ממכבי:
הנדון: בהמשך לפנייתך למכבי שירותי בריאות
תודה על פנייתך.
לאחר בדיקה לא נמצאה תקלה באתר בעת שליחת האימייל.
ניתן לכבות את הסינון ולנסות שוב.
במידה והאתר עדיין אינו עובד יש לחזור אלינו עם פרטי הדפדפן בו משתמשים ומאיזה מחשב מבצעים את הגלישה.
עניתי שההצעה לכבות את הסינון אינה רלוונטית ומאז לא קיבלתי תגובה. -
לדעתי כדאי שכל אחד יפנה למתאם קשרי קהילה שבאזור מגוריו שיטפל בעניין.
-
@magicode אמר באתר קופ"ח מכבי:
נראה לי שעכשיו מצאנו את ההגדרה בנטפרי כדי שחומת האש שלהם לא יזהו שבוצע סינון. ואז לחמוק מחומת האש שלהם.
תבדקו ותעדכנו האם זה עובד.בדקתי ונתקע ממש על הרגע הראשון
-
מהבדיקה שלי (לא בטוח במאה אחוז), עיקר הבעיות כרגע זה רק לבעלי IP קבוע.
-
@י-ב אמר באתר קופ"ח מכבי:
לדעתי כדאי שכל אחד יפנה למתאם קשרי קהילה שבאזור מגוריו שיטפל בעניין.
הר"ר משה שליזינגר טוען שזה בטיפול
אבל לדעתי ידו גם מוגבלת בעניין אולי צריך ללכת על החלונות היותר גבוהים -
העניין בטיפול במקום הנכון
מה שצריכים זה שלמכבי יהיה רצון טוב לטפל ובמהירות
לא יזיק שתשלחו תלונות לקשרי קהילה או כל גורם אחר -
@רמיזא
אני בסים 019
(לא נראה לי שזה אייפי קבוע) ועדיין נשאר אותו בעיה -
@magicode
נכון לרגע זה, אצלי עובד תקין לגמרי! -
@frize37 פניתי למנהל קשרי קהילה אצלינו
ואמר שפנה בעניין
והנושא בטיפול -
@מרדכי
יש התקדמות??
אני שומע יותר ויותר מאנשים שהפתרון היחיד הוא להשתמש רק בטלפון וללכת לסניפים