• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אתר קופ"ח מכבי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    91 פוסטים 29 כותבים 4.8k צפיות 26 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      משתמש 1000 @frize37
      נערך לאחרונה על ידי

      @frize37
      מה בטיפול הבעיה ?
      או היחס המזלזל??
      זה מאוד הפריע לי שהנציג במקום לנסות לעזור רק אמר לי להטל את הסינון!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • frize37F מנותק
        frize37
        נערך לאחרונה על ידי

        @משתמש-1000 אני לא מייצג את מכבי
        הנושא בטיפול
        ולא מאמין שבאמת איזה נציג זוטר יצליח לסדר את זה
        מה שכן, הבנתי שגם ברמת הפיתוח היה יחס מזלזל
        מקווה שיבינו שזה רק לטובתם

        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
        לפרטים נוספים לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מחובר
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי magicode

          נראה לי שעכשיו מצאנו את ההגדרה בנטפרי כדי שחומת האש שלהם לא יזהו שבוצע סינון. ואז לחמוק מחומת האש שלהם.
          תבדקו ותעדכנו האם זה עובד.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          א Y A 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • א מנותק
            אנוממי @magicode
            נערך לאחרונה על ידי אנוממי

            @magicode אמר באתר קופ"ח מכבי:

            נראה לי שעכשיו מצאנו את ההגדרה בנטפרי כדי שחומת האש שלהם לא יזהו שבוצע סינון. ואז לחמוק מחומת האש שלהם.
            תבדקו ותעדכנו האם זה עובד.

            לא עזר כלום

            Welcome to the
            Pulse Connect Secure

            Sorry, your session on this machine expired. To re-login, please enter your user information, otherwise for increased security please close your browser

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • Y מנותק
              yonig20 @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode גם אני בדקתי, והבעיה עדיין קיימת.
              יש לציין שלא בכל העמודים באתר היא קיימת בשווה.
              בעמוד תקשורת עם הרופא, לכאורה אין בעיה.
              בעמוד זימון תורים יש בעיה.
              אולי ההבדל הוא בין החלקים של האתר החדש (זימון תורים) והאתר הישן (תקשורת עם הרופא). אולי יש משהו שמתפקד אחרת באתר החדש.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • D מנותק
                dddddd
                נערך לאחרונה על ידי dddddd

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • יוסלה קמצן קדושי מנותק
                  יוסלה קמצן קדוש @גמליאל-ה
                  נערך לאחרונה על ידי יוסלה קמצן קדוש

                  זה המענה שקיבלתי בתחילת שבוע ממכבי:
                  הנדון: בהמשך לפנייתך למכבי שירותי בריאות
                  תודה על פנייתך.
                  לאחר בדיקה לא נמצאה תקלה באתר בעת שליחת האימייל.
                  ניתן לכבות את הסינון ולנסות שוב.
                  במידה והאתר עדיין אינו עובד יש לחזור אלינו עם פרטי הדפדפן בו משתמשים ומאיזה מחשב מבצעים את הגלישה.

                  עניתי שההצעה לכבות את הסינון אינה רלוונטית ומאז לא קיבלתי תגובה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • י מנותק
                    י.ב
                    נערך לאחרונה על ידי

                    לדעתי כדאי שכל אחד יפנה למתאם קשרי קהילה שבאזור מגוריו שיטפל בעניין.

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • A מנותק
                      ani @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode אמר באתר קופ"ח מכבי:

                      נראה לי שעכשיו מצאנו את ההגדרה בנטפרי כדי שחומת האש שלהם לא יזהו שבוצע סינון. ואז לחמוק מחומת האש שלהם.
                      תבדקו ותעדכנו האם זה עובד.

                      בדקתי ונתקע ממש על הרגע הראשון

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ר מנותק
                        רמיזא
                        נערך לאחרונה על ידי

                        מהבדיקה שלי (לא בטוח במאה אחוז), עיקר הבעיות כרגע זה רק לבעלי IP קבוע.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י מנותק
                          יצחק 0 @י.ב
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @י-ב אמר באתר קופ"ח מכבי:

                          לדעתי כדאי שכל אחד יפנה למתאם קשרי קהילה שבאזור מגוריו שיטפל בעניין.

                          הר"ר משה שליזינגר טוען שזה בטיפול
                          אבל לדעתי ידו גם מוגבלת בעניין אולי צריך ללכת על החלונות היותר גבוהים

                          frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • frize37F מנותק
                            frize37 @יצחק 0
                            נערך לאחרונה על ידי

                            העניין בטיפול במקום הנכון
                            מה שצריכים זה שלמכבי יהיה רצון טוב לטפל ובמהירות
                            לא יזיק שתשלחו תלונות לקשרי קהילה או כל גורם אחר

                            כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                            חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                            קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                            טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                            לפרטים נוספים לחץ כאן

                            מרדכימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              משתמש 1000 @רמיזא
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @רמיזא
                              אני בסים 019
                              (לא נראה לי שזה אייפי קבוע) ועדיין נשאר אותו בעיה

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                yonig20 @משתמש 1000
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode
                                נכון לרגע זה, אצלי עובד תקין לגמרי!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מרדכימ מנותק
                                  מרדכי @frize37
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @frize37 פניתי למנהל קשרי קהילה אצלינו
                                  ואמר שפנה בעניין
                                  והנושא בטיפול

                                  בעיה בהמכלול ? ניתן לפנות אליי במייל
                                  NETFREE.MORDECI@GMAIL.COM
                                  מצפה לבנין בית המקדש
                                  שיבנה במהרה בימינו
                                  אמן!!!

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    משתמש 1000 @מרדכי
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מרדכי
                                    יש התקדמות??
                                    אני שומע יותר ויותר מאנשים שהפתרון היחיד הוא להשתמש רק בטלפון וללכת לסניפים

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Y מנותק
                                      yofi @משתמש 1000
                                      נערך לאחרונה על ידי yofi

                                      @משתמש-1000
                                      אצלי (019 קווי) מכבי עדין חסום.
                                      ואם לפעמים ניתן להציג את הדף הראשי הרי שבכניסה לתור לרופא או בתוצאות בדיקות הכל נתקע ומתקבל דף לבן או ניתוק.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מודה אני
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        אצלי, עם VPN, הדף מגיב שהוא לא פעיל בכלל... פניתי לתמיכה (של נטפרי) והם טענו לי שזה בעיה של מכבי, והם חוסמים את הIP שלי.
                                        eefbc6fc-80a5-4789-a70c-7f18fa003a8e-image.png
                                        מכבי תמיד תמיד זלזלו בחרדים.
                                        בתחילת הקורונה, מי שהצית את הגל נגד החרדים היה היו"ר של מכבי.
                                        נותני השירות שלהם - בסניפים - מעולם לא טרחו להראות כמו שצריך להראות בבני ברק. אפילו טיפה טקט אין להם.

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • א מנותק
                                          אנוממי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          אתמול התקיימה פגישה בנושא עם מכבי
                                          נשמח לקבל עדכון מה מתקדם
                                          @magicode

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • Y מנותק
                                            yisroel @מודה אני
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מודה-אני לפי מה שידוע לי מכבי סידרו לפני מספר ימים את החסימה שהייתה מצדם על כתובות הIP של הVPN של נטפרי.
                                            חבל שלקח להם כל כך הרבה זמן לפתור בעיה פשוטה שהייתה בוודאות בעיה מהצד שלהם (אני מתייחס לבעיה שלא הצליחו להיכנס כלל לאתר וקיבלו מסך עם שגיאה 401).

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון