מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה
-
אתה אומר שרק לפעמים 3 נקודות לא מספיק מהר?
אז זה אומר שכנראה היה אירוע נקודתי שגרם שיהיה חסרים הרבה עובדים ולכן זה קרה.
לא רואה איך נקודות הזהב יגרמו לעובדים לא להחסיר. -
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
אתה אומר שרק לפעמים 3 נקודות לא מספיק מהר?
אז זה אומר שכנראה היה אירוע נקודתי שגרם שיהיה חסרים הרבה עובדים ולכן זה קרה.
לא רואה איך נקודות הזהב יגרמו לעובדים לא להחסיר.לא אמרתי שלפעמים זה לא מספיק מהר, ולפעמים כן.
התכוונתי שלפעמים זה מפריע, ולפעמים זה לא מפריע להמשך העבודה.
אין בדרך כלל המרה של סרטון לMP3 תוך שעתיים. אין פתיחת אתר תוך עשר דקות.
ולפעמים זה מאוד מאוד מפריע, עד כדי תקיעת כל רצץ העבודה. -
לפני שאתה מציע רעיון קודם תגבש עמדה לגבי מהירות הטיפול בפניה פשוטה עם 3 נקודות בזמנים נורמליים. (לא פניה ששלחת שעתיים לפני שבת).
-
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
לפני שאתה מציע רעיון קודם תגבש עמדה לגבי מהירות הטיפול בפניה פשוטה עם 3 נקודות בזמנים נורמליים. (לא פניה ששלחת שעתיים לפני שבת).
אני מתנצל. ממש לא באתי להתלונן! (כמש"כ בתחלת ההודעה)
אני תמיד נדהם שוב מהשירות המהיר של נטפרי! זה לא מובן ממילא!אבל אם אני חייב לראות סרטון הסברה על אירוע חשוב בבורסה בעוד שעתיים, אז שעתיים וחצי זה לא מספיק מהר!
אם נתקע לי תוכנה מאוד חשובה באמצע העבודה, והסרטון לפתרון הבעיה ייפתח בעוד שעה וחצי (שזה ממש מהיר לצורך נורמלי), לצרוך עבודה זה תוקע לי שעה וחצי!
אם דרוש לי לראות סרטון סיור של בית שעומד למכירה במכרז בעוד שעה, אני חייב את זה בעוד עשרים דקות!
אין כאן שום תלונה, ואני נמצא בנטפרי כבר הרבה זמן, ומכיר את מהירות התגובה עם שולשה נקודות, ואני מלא סבלנות, ושומר על תגובות עדינות ולא לשגע אותם, אבל לפעמים זה מאוד מאוד מאוד חשוב!
מקווה שהבנת אותי.
-
אני מנסה להבין למה אתה לא אומר לנטפרי. תדאגו שפניות עם 3 נקודות יטופלו מהר וחאלס.
למה צריך להמציא עוד סוגי נקודות.
מחר יתברר שנקודות זהב לא מועילות אז תציע נקודות יהלום.
מה יועילו הנקודות האלו אם נטפרי לא דואגים למישהו שיטפל בהם. -
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
אני מנסה להבין למה אתה לא אומר לנטפרי. תדאגו שפניות עם 3 נקודות יטופלו מהר וחאלס.
למה צריך להמציא עוד סוגי נקודות.
מחר יתברר שנקודות זהב לא מועילות אז תציע נקודות יהלום.
מה יועילו הנקודות האלו אם נטפרי לא דואגים למישהו שיטפל בהם.א) אני לא אוהב לעצבן אנשים (שגם ככה עובדים קשה)
ב) פתיחת סרטון ארוך תוך שעה שעתיים, הוא מהירות סביר (גם עם שלושה נקודות). אבל רק לשימוש סביר ולא לצורכי עבודה (-לפעמים).
ג) יש הבדל גדול למי שצורך בשביל עבודה או למותרות. (בטוח שנטרפי מקבל פניות עם שלושה נקודות לפתוח איזה סרטון מטופש - נקודה בעלות 15 ש"ח יפתור את הבעיה)
ד) ממילא 'נקודות זהב' אין הכוונה לזרז סתם, אלא להראות את הרצינות והחשיבות. (ולכן אין מקום לנקודות פלטינום)(אם אתה יודע שהם מעדיפים שאתעצבן עליהם, ולשלוח להם כמה הודעות נוספות, וללחוץ על הלחצן "אני ממש לא מרוצה", אז אני מוכן להתרגל לזה - במקרה וזה באמת מועיל)
-
@נדל-ן לדעתי הבעיה עם זה היא שברגע שאדם משלם סכום כזה הוא ירגיש שנטפרי חייבת לספק לו את השירות.
אבל כפי שmagicode כתב במקרה שהעובדים הספציפים שמטפלים בהמרת ווידאו לmp3 (שירות ממש לא סטנדרטי בסינון) יחסרו זה לא יקרה.
ומה יהיה אז? אני לא רוצה לחשוב על הזעקה שאותו לקוח מסכן ששילם חמש עשרה שקלים חדשים יקים בפורום (ובצדק מבחינתו).
גם לא נראה לי שיש להנהלת נטפרי זמן מיותר לדיני תורה. -
@נדל-ן
יש לי איזה הרהור כפירה...
אם זה באמת דחוף לך - תוך שעה שעתיים כמו שכתבת- ואין לך דרך לדעת כמה מהעובדים של נטפרי קמו היום עם חום
למה שלא תבקש מחבר שאין לו נטפרי שישלח לך את הסרטון בדרייב או משהו כזה?
אתה הרי יודע שמדובר בדברים שאין בהם תוכן בעייתי (לכאורה)
במיוחד שאולי עד שיפתחו לך זה כבר לא יהיה רלונטי... -
@magicode
אני משתמש כבר תקופה לא קצרה בנטפרי.
בקשות כגון זו עלו כאן בפורום מספר פעמים, ותמיד השבת "לא". לא זכור לי שהסברת מדוע אתה מתנגד (כן הסברת שלדעתך זה לא יועיל, שזה גם דבר שאיני מבין; הרי אם יהיה מסלול פרימיום נפרד, שפניות בו אוטומטית יתועדפו יותר, זה בהחלט יעזור. הרי כמו שאמרו כאן@נדל-ן אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
(בטוח שנטרפי מקבל פניות עם שלושה נקודות לפתוח איזה סרטון מטופש - נקודה בעלות 15 ש"ח יפתור את הבעיה)
אבל זה לא אנשים שישלמו כסף בפועל על מסלול פרימיום. לכן כרגע, כשגם מי שבאמת חייב תשובה מהירה וגם מי שלא נמצאים על אותו תעדוף זה יוצר עומס ואיטיות)
מאחר שאני מניח שאין פה משהו שרירותי, אלא משהו מכוון עם מחשבה מאחוריו, אולי כדאי שתסביר יותר? כי זה דבר מאוד נצרך.@אינו-יודע-לשאול אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן לדעתי הבעיה עם זה היא שברגע שאדם משלם סכום כזה הוא ירגיש שנטפרי חייבת לספק לו את השירות.
גם מי שקונה עוד נקודות רגילות כדי לשלוח זה אותו דבר.
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
אני מנסה להבין למה אתה לא אומר לנטפרי. תדאגו שפניות עם 3 נקודות יטופלו מהר וחאלס.
כמה זמן זה מהר? לפעמים הוא אומר
@נדל-ן אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
אם דרוש לי לראות סרטון סיור של בית שעומד למכירה במכרז בעוד שעה, אני חייב את זה בעוד עשרים דקות!
אתה באמת אומר שפניות עם 3 נקודות יטופלו תוך 20 דק? בדרך כלל זה לא קורה, למיטב זכרוני.
@רחלי65 אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן
יש לי איזה הרהור כפירה...
אם זה באמת דחוף לך - תוך שעה שעתיים כמו שכתבת- ואין לך דרך לדעת כמה מהעובדים של נטפרי קמו היום עם חום
למה שלא תבקש מחבר שאין לו נטפרי שישלח לך את הסרטון בדרייב או משהו כזה?
אתה הרי יודע שמדובר בדברים שאין בהם תוכן בעייתי (לכאורה)
במיוחד שאולי עד שיפתחו לך זה כבר לא יהיה רלונטי...זה לא הצעה טובה (בעיני). בן אדם צריך משהו. הוא לא יכול באופן קבוע שהעבודה שלו תתבסס על דברים כאלה. הוא צריך עבודה שוטפת.
-
@רחלי65 אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן
יש לי איזה הרהור כפירה...
אם זה באמת דחוף לך - תוך שעה שעתיים כמו שכתבת- ואין לך דרך לדעת כמה מהעובדים של נטפרי קמו היום עם חום
למה שלא תבקש מחבר שאין לו נטפרי שישלח לך את הסרטון בדרייב או משהו כזה?
אתה הרי יודע שמדובר בדברים שאין בהם תוכן בעייתי (לכאורה)
במיוחד שאולי עד שיפתחו לך זה כבר לא יהיה רלונטי...זה לא הצעה טובה (בעיני). בן אדם צריך משהו. הוא לא יכול באופן קבוע שהעבודה שלו תתבסס על דברים כאלה. הוא צריך עבודה שוטפת.
אבל גם להתבסס על לחכות 3 שעות לנטפרי הוא לא יכול.
לא ש3 שעות זה הרבה, אבל בשבילו זה איטי מדי...
לכן הוא מחפש פתרון -
@רחלי65 אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@רחלי65 אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן
יש לי איזה הרהור כפירה...
אם זה באמת דחוף לך - תוך שעה שעתיים כמו שכתבת- ואין לך דרך לדעת כמה מהעובדים של נטפרי קמו היום עם חום
למה שלא תבקש מחבר שאין לו נטפרי שישלח לך את הסרטון בדרייב או משהו כזה?
אתה הרי יודע שמדובר בדברים שאין בהם תוכן בעייתי (לכאורה)
במיוחד שאולי עד שיפתחו לך זה כבר לא יהיה רלונטי...זה לא הצעה טובה (בעיני). בן אדם צריך משהו. הוא לא יכול באופן קבוע שהעבודה שלו תתבסס על דברים כאלה. הוא צריך עבודה שוטפת.
אבל גם להתבסס על לחכות 3 שעות לנטפרי הוא לא יכול.
לא ש3 שעות זה הרבה, אבל בשבילו זה איטי מדי...
לכן הוא מחפש פתרוןולכן הוא מציע את מסלול הפרימיום שאני עדיין לא הצלחתי להבין מה לא טוב בו
-
לדעתי במצב ש3 נקודות לא מועיל, אז גם לא מועיל לעקוף את כל התור. כי אם זה לא מועיל כנראה שיש או בעיה במערכת הבדיקה. או משהו אחר.
תמיד ששלחתי עם 2 נקודות בשעות סבירות נבדקו לי סרטונים תוך 5-10 דקות. אולי אפילו פחות. -
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
תמיד ששלחתי עם 2 נקודות בשעות סבירות נבדקו לי סרטונים תוך 5-10 דקות. אולי אפילו פחות.
ואין מצב שאתה חבר באיזה מסלול פרימיום סמוי או מה? לא מכירים אותך שמה התומכים...
כי 5-10 דקות זה קורה, אבל זה באמת לא שגרתי, ואתה כותב:תמיד
-
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
לדעתי במצב ש3 נקודות לא מועיל, אז גם לא מועיל לעקוף את כל התור. כי אם זה לא מועיל כנראה שיש או בעיה במערכת הבדיקה. או משהו אחר.
תמיד ששלחתי עם 2 נקודות בשעות סבירות נבדקו לי סרטונים תוך 5-10 דקות. אולי אפילו פחות.אתה כנראה היחיד.לא חושב שאי פעם הייתה לי מהירות כזו ב2 נקודות. אם כן אז נדיר מאוד. ב3 נקודות זה קורה אבל נדיר.
ולמה שלא יועיל לעקוף את כל התור? יש עומס. ולכן יש עיכוב.@yp אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
ואין מצב שאתה חבר באיזה מסלול פרימיום סמוי או מה? לא מכירים אותך שמה התומכים...
-
@מישהו12
כשאני שולחת פניות עם 2/3 נקודות,
אני ברוב המוחלט של הפעמים נענית תוך 5-10 דקות.
והיו פעמים שתוך פחות מ5 דקות.
אני חושבת שזה תלוי במורכבות הפנייה. -
אני עם שלוש נקודות כבר שעתיים מחכה אני באמצע עבודה מהבית תקועה עם תקלה באימולטור
-
הנושא עלה כבר כמה וכמה פעמים, בעיקר שיהיה מענה טלפוני ומיידי במקרה הצורך.
קורה מצבים שאנשים חייבים תמיכה באופן מיידי ומוכנים גם לשלם עבור זה, לפעמים זה רק איבוד טיסה ולפעמים זה הפסדים יותר גדולים.
כהיום אין דרך לקבל את זה.
-
הרעיון הוא שיהיה אגף של עובדים בנטפרי, שאינם עסוקים בכלל, הם פשוט יושבים ומחכים כל הזמן לפניות של vip. נניח 30 עובדים שזה הדבר היחיד שהם עושים, כך שמגיע פניה, הם מיד מתעסקים איתה.
וכמובן המימון של זה, יגיע משורות הלקוחות vip. אם נניח (ולא נראה לי שנניח...) ישנם 200 אנשים בשירות הזה, יעמדו לרשותם 10-15 תומכים בכל זמן שהוא, התשלום לתומכים יגיע מהמוניים של ה"קומה".
אגב: אני קצת נגד, כי זה עלול לפגוע בלקוחות הרגילים של נטפרי. אך זה לא מוכרח.
-
@עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
הרעיון הוא שיהיה אגף של עובדים בנטפרי, שאינם עסוקים בכלל, הם פשוט יושבים ומחכים כל הזמן לפניות של vip. נניח 30 עובדים שזה הדבר היחיד שהם עושים, כך שמגיע פניה, הם מיד מתעסקים איתה.
וכמובן המימון של זה, יגיע משורות הלקוחות vip. אם נניח (ולא נראה לי שנניח...) ישנם 200 אנשים בשירות הזה, יעמדו לרשותם 10-15 תומכים בכל זמן שהוא, התשלום לתומכים יגיע מהמוניים של ה"קומה".
אגב: אני קצת נגד, כי זה עלול לפגוע בלקוחות הרגילים של נטפרי. אך זה לא מוכרח.
עשית חשבון כמה 200 לקוחות יצטרכו לשלם כדי להחזיק 10 עובדים בכל רגע נתון?
תעשה חשבון ותעדכן אותנו. -
לזה רמזתי...
ואגב, זה לא חייב להיות בכל רגע נתון, יכול להיות רק בשעות העבודה הנורמליות (8-5) כך שכל 20 עובדים מממנים תומך לחודש. אכן מופרע