מרכז הפניות
-
התנהגות לא הולמת בכלל, 16 שעות למענה זה לא מקובל בכלל גם אם אתם עובדים בחינם לגמרי, הרי אנשים סומכים עליכם ובגלל זה צורכים אינטרנט כשר, ועל אחת כמה וכמה כשזה לא בחינם.
בהתנהגות הזאת (עם כל התירוצים היפהפיים) אתם פשוט פוגעים פגיעה ישירה בציבור הלקוחות שלכם בכלל ובאינטרנט כשר בפרט!!! אתם משדרים לאנשים שאינטרנט כשר זה לא משהו שאפשר לסמוך בשביל עבודה ואנשים צריכים לסדר לעצמם חלופה ומי יודע איזה…בימינו אנו גם אם מישהו שם נקודה אחת הוא צריך לקבל מענה לדעתי לא יותר מחצי שעה וב3 נקודות תוך 5 דקות.
ככה בצורה כזו לא ניתן לעבוד ועוד פעם אדגיש גם אם אתם עובדים בהתנדבות מלאה ובחינם אין כסף,
עדיין זה גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון ואתם מתעתעים בציבור ועתידים לתת על זה את הדין.
וכש"כ ק"ו כשאתם לוקחים תשלום ללא תמורה הרי זה גזילה גמורה בל יכופר. וכאמור אי מתן מענה בפרק זמן סביר שבר אנוש יוכל להמשיך (שזה עד חצי שעה במקרה הקיצוני ביותר) בעבודתו הר זה ללא תמורה ק"ו 16 שעות זה פשוט להתל -
א. זה עדיין הרבה יותר קצר מהמתחרים...
ב. מי הפריע לך לשים 2 נקודות? -
@marg באמת זה מוזר שכל יומיים מודיעים על עומס 'חריג' במערכת הפניות.
-
@marg אמר במרכז הפניות:
התנהגות לא הולמת בכלל...
.... כל התירוצים היפהפיים...
....פוגעים פגיעה ישירה בציבור....
גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון....
....ואתם מתעתעים בציבור....
... ועתידים לתת על זה את הדין....
.... הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.....
.... זה פשוט להתל....
ואם אעיז להעיר מילה על הסגנון
ישר יקפצו מישהו ומאן דהו
ויזעקו מרה שסותמים כאן פיות -
מצטרף לתלונה.
אציין רק שלאחרונה יש באג שלא מחשב את הנקודות שנשלחות, כלומר שגם אם שולחים פנייה, ניתן להיכנס אח"כ ולראות שעדיין יתרת הנקודות לא התעדכנה (אני חושב שזה מתעדכן בערב), וכנראה שזה גורם לניצול לרעה, שאנשים פשוט יושבים ושולחים פניות, רק כי יש להם מספיק נקודות ללא הגבלה....., וכמובן שזה יוצר עומס (יש לציין שדיווחתי על זה בפנייה ישירה, ואכן נראה שמשהו טופל, אך כנראה שלא תמיד...).
לגופו של עניין, אני חושב שאם יש עומס חריג (ובפרט אם זה הופך לקבוע), הפתרון לכך הוא להוסיף עובדים נוספים, ואם אין מי שרוצה לעבוד בזה, כנראה שהסיבה הוא שמשלמים מידי קצת, אז פשוט להרים את השכר, ואם יגידו שאין לזה תקציב, אז כבר דובר בפורום הרבה פעמים באריכות שיש אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר כדי שיתנו להם אינטרנט באחריות, אז פשוט לקחת את הכסף שלהם, ולהקים צוות שיתן מענה מהיר עם אחריות לאנשים הצורכים אותם.
(אציין רק עובדה שהייתי לזה עד, וזה מאוד נגע לליבי, אני מפעיל השכרת מחשבים ואינטרנט, כמובן עם סינון של נטפרי, הגיע אלי בנאדם ורצה לשכור מחשב עם אינטרנט ליום, כדי ללמוד סדנא מסוימת, חצי שעה אח"כ הוא מתקשר שהווידאו בסדנה חסומים..., ושנטפרי צריך לבדוק, הדרכתי אותו איך לשלוח פנייה, ואמרתי לו לשלוח עם 3 נקודות כדי שזה יהיה הכי מהר, הם קיבלו תגובה בשעות הלילה, כאשר המחשב כבר מזמן הוחזר....). -
@קטן אמר במרכז הפניות:
@marg באמת זה מוזר שכל יומיים מודיעים על עומס 'חריג' במערכת הפניות.
מתחיל להזכיר את חברות האשראי והסלולר ביטוח לאומי וכו', שתמיד "עקב עומס חריג...."
-
-
@davd אמר במרכז הפניות:
וכנראה שזה גורם לניצול לרעה,
ניתן להגיש תלונה מסודרת ברשות להגנת הצרכן ובמועצה הישראלית לצרכנות.
-
@אחד-תם אמר במרכז הפניות:
@marg אמר במרכז הפניות:
התנהגות לא הולמת בכלל...
.... כל התירוצים היפהפיים...
....פוגעים פגיעה ישירה בציבור....
גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון....
....ואתם מתעתעים בציבור....
... ועתידים לתת על זה את הדין....
.... הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.....
.... זה פשוט להתל....
ואם אעיז להעיר מילה על הסגנון
ישר יקפצו מישהו ומאן דהו
ויזעקו מרה שסותמים כאן פיותאני לא הייתי כותב בסגנון כזה, אך אני מבין אותו לחלוטין, זה פוגע בו, והוא מתפוצץ מזה... (אוני מזדהה...)
-
-
@davd אמר במרכז הפניות:
@אחד-תם אמר במרכז הפניות:
@marg אמר במרכז הפניות:
התנהגות לא הולמת בכלל...
.... כל התירוצים היפהפיים...
....פוגעים פגיעה ישירה בציבור....
גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון....
....ואתם מתעתעים בציבור....
... ועתידים לתת על זה את הדין....
.... הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.....
.... זה פשוט להתל....
ואם אעיז להעיר מילה על הסגנון
ישר יקפצו מישהו ומאן דהו
ויזעקו מרה שסותמים כאן פיותאני לא הייתי כותב בסגנון כזה, אך אני מבין אותו לחלוטין, זה פוגע בו, והוא מתפוצץ מזה... (אוני מזדהה...)
ניתן לחשוב שוב מחדש:
להלן המחירון:
-
נקודה עולה שקל.
-
שקל לא יכול לקנות יותר משקל.
-
כשאתה שם שקל על פניה, אתה מקבל שירות תוך 24 שעות
-
אם אתה רוצה תוך שעה - שים שני שקל.
-
אם אתה רוצה תוך חמש דקות - שים שלוש שקל.
-
אם אתה רוצה להיות ראשון בתור - שים 4 נקודות (על ידי שליחה פניה נוספת עם נקודה אחת.)
-
אם תשלם על פניה 4 שקל, יהיה לנטפרי כסף ומוטיבציה להוסיף תומכים.
עכשיו הנושא ברור???
-
-
מה יש להתפוצץ???
מישהו חייב לו משהו???זה המוצר
מתאים לך - קח
לא מתאים לך - לך
מי הכריח אותך?מותר בהחלט להתלונן
אבל מי שבוחר להשתלח בצורה פוגענית
שלא יבכה שלא מקשיבים לואני במקום נטפרי
הייתי מנתק איתו קשר
למה שיסבול -
@liy אמר במרכז הפניות:
@ברצינות אמר במרכז הפניות:
ב. מי הפריע לך לשים 2 נקודות?
גם כשאני שמתי 3 נקודות לקח לזה מלאא זמן
תרצה לשתף את תוכן הפנייה שלך?
נוכל לראות למה זה לקח יותר זמן...וברצינות - הרבה פעמים פניות עם 3 נקודות מורכבות יותר
-
@אחד-תם אמר במרכז הפניות:
מה יש להתפוצץ???
מישהו חייב לו משהו???זה המוצר
מתאים לך - קח
לא מתאים לך - לך
מי הכריח אותך?מותר בהחלט להתלונן
אבל מי שבוחר להשתלח בצורה פוגענית
שלא יבכה שלא מקשיבים לואני במקום נטפרי
הייתי מנתק איתו קשר
למה שיסבולגם אם זה המוצר מותר להשתפר.
מותר לקבל ביקורת, ולעבוד ע"מ לפתור את הטעון שיפור.
נס שאתה לא בניהול של נטפרי, כי אם כן, מי יודע אם היו עוד לנטפרי היום לקוחות...
אני חסיד גדול של נטפרי ומלקוחותיהם הראשוניים..., עדיין זה לא אומר שנטפרי חסינים משגיאות בהתנהלות, משגיאות בשירות, וממקום לשיפור.
מותר לבקר, ואפשר להבין בנאדם שנמצא בסיטואצייה בו כל דקה חשובה לו, וכל מה שהוא עושה לא עוזר לו על מנת לקבל טיפול יעיל ומהיר, שהוא מתפוצץ.
הוא לא תבע את נטפרי, הוא לא זרק עליהם פאשקווילים, בסה"כ כתב את רחשי ליבו.
מצטער, אך אני חושב שדווקא מה שאתה @אחד-תם עושה, זה בדיוק סתימת פיות. -
@אחד-תם אמר במרכז הפניות:
מה יש להתפוצץ???
מישהו חייב לו משהו???זה המוצר
מתאים לך - קח
לא מתאים לך - לך
מי הכריח אותך?מותר בהחלט להתלונן
אבל מי שבוחר להשתלח בצורה פוגענית
שלא יבכה שלא מקשיבים לואני במקום נטפרי
הייתי מנתק איתו קשר
למה שיסבולזה המוצר מתאים לך קח לא מתאים לך - לך, ככה מקרבים אנשים או מרחיקים אנשים ? מופתע מהתשובה שלך, הרי כולנו רוצים שלכל עמך ישראל יהיה סינון עם נטפרי, ואם מישהו מתפוצץ על זה שהוא שלח פניה על בדיקת אתר וזה לקח 24 שעות זה הגיוני ? אסור להתלונן ?
אתה מומחה בציטוטים, מה תצטט ממני ? -
@davd אמר במרכז הפניות:
אציין רק שלאחרונה יש באג שלא מחשב את הנקודות שנשלחות, כלומר שגם אם שולחים פנייה, ניתן להיכנס אח"כ ולראות שעדיין יתרת הנקודות לא התעדכנה (אני חושב שזה מתעדכן בערב), וכנראה שזה גורם לניצול לרעה, שאנשים פשוט יושבים ושולחים פניות, רק כי יש להם מספיק נקודות ללא הגבלה....., וכמובן שזה יוצר עומס (יש לציין שדיווחתי על זה בפנייה ישירה, ואכן נראה שמשהו טופל, אך כנראה שלא תמיד...).
זה לא מתעדכן רק בתצוגה, בפועל זה יורד מהחשבון. ואם שולחים פניה עם נקודות שבפועל אין, היא נשלחת ללא הנקודות
-
את האמת עד לא מזמן חשבתי ביודק ככה.
https://forum.netfree.link/topic/2317/מרכז-הפניות-של-נטפרי-מה-קורה-מאחורי-הקלעים?_=1668445692762
לאחר שקראתי את זה פעם שניה (או שלישית)משהו בי הישתכנע שמה שרואים מכאןלא רואים משם.
לדעתי הפתרון הוא משכתוב כאן.
https://forum.netfree.link/topic/10440/תמיכה-טלפונית-במחשב-ובאנדרואידאו בקצרה: תמיכה טלפונית.
-
@רמיזא אמר במרכז הפניות:
זה המוצר מתאים לך קח לא מתאים לך - לך, ככה מקרבים אנשים או מרחיקים אנשים ? מופתע מהתשובה שלך, הרי כולנו רוצים שלכל עמך ישראל יהיה סינון עם נטפרי, ואם מישהו מתפוצץ על זה שהוא שלח פניה על בדיקת אתר וזה לקח 24 שעות זה הגיוני ?
אסור להתלונן ?מותר בהחלט להתלונן
וזה גם רצויהתקוממותי על הסגנון הבוטה
כאילו מישהו גנב אותו ועשק אותוזה הכל
-
אני רוצה להוסיף שהייתי בסינונים אחרים ששילמתי הרבה יותר מנטפרי ולא קיבלתי שירות כמו שמקבלים בנטפרי... וכנראה מי שמתלונן בצורה כזו מעולם לא התנסה בסינונים אחרים
-
@אחד-תם וכל שאר ה"לא מבינים"...
כשהאינטרנט שלך נופל (בגלל הספק) אתה גם מקבל באהבה את התשובות תוך 24 שעות?
כשמישהו עובד והתקלה תוקעת לו את העבודה, כל דקה שווה לו כסף, והוא מוכן לשלם על שירות. תירוצים של "התנדבות, וטובות שעושים, ואף אחד לא חייב כלום" רק רומזים שלעבודה רציפה ללא תקלות כדאי לחפש סינון אחר ... וחבל, כי אף סינון אחר לא מגיע בינתיים לרמה של נטפרי.
אני מאוד מקווה שהנהלת נטפרי לא שותפה לגישה ההתנדבותית הזו, אלא מחפשים דרכים לשפר את השירות, ובפרט לאנשי עסקים שצריכים את האינטרנט לפרנסה.