• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מרכז הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    62 פוסטים 24 כותבים 11.3k צפיות 20 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע מנותק
      עמאר @marg
      נערך לאחרונה על ידי

      @marg אמר במרכז הפניות:

      הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.

      הנושא הועבר לדיון בין הרבנים.
      אנא המתן...

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ע מנותק
        עמאר @davd
        נערך לאחרונה על ידי

        @davd אמר במרכז הפניות:

        וכנראה שזה גורם לניצול לרעה,

        ניתן להגיש תלונה מסודרת ברשות להגנת הצרכן ובמועצה הישראלית לצרכנות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • D מנותק
          davd @אחד תם
          נערך לאחרונה על ידי

          @אחד-תם אמר במרכז הפניות:

          @marg אמר במרכז הפניות:

          התנהגות לא הולמת בכלל...

          .... כל התירוצים היפהפיים...

          ....פוגעים פגיעה ישירה בציבור....

          גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון....

          ....ואתם מתעתעים בציבור....

          ... ועתידים לתת על זה את הדין....

          .... הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.....

          .... זה פשוט להתל....

          ואם אעיז להעיר מילה על הסגנון
          ישר יקפצו מישהו ומאן דהו
          ויזעקו מרה שסותמים כאן פיות

          אני לא הייתי כותב בסגנון כזה, אך אני מבין אותו לחלוטין, זה פוגע בו, והוא מתפוצץ מזה... (אוני מזדהה...)

          ע אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • L מנותק
            liy
            נערך לאחרונה על ידי

            @ברצינות אמר במרכז הפניות:

            ב. מי הפריע לך לשים 2 נקודות?

            גם כשאני שמתי 3 נקודות לקח לזה מלאא זמן

            חיפוש ע"י גוגל בתוך אתר בצורה נוחה! למעבר לחץ כאן

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע מנותק
              עמאר @davd
              נערך לאחרונה על ידי עמאר

              @davd אמר במרכז הפניות:

              @אחד-תם אמר במרכז הפניות:

              @marg אמר במרכז הפניות:

              התנהגות לא הולמת בכלל...

              .... כל התירוצים היפהפיים...

              ....פוגעים פגיעה ישירה בציבור....

              גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון....

              ....ואתם מתעתעים בציבור....

              ... ועתידים לתת על זה את הדין....

              .... הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.....

              .... זה פשוט להתל....

              ואם אעיז להעיר מילה על הסגנון
              ישר יקפצו מישהו ומאן דהו
              ויזעקו מרה שסותמים כאן פיות

              אני לא הייתי כותב בסגנון כזה, אך אני מבין אותו לחלוטין, זה פוגע בו, והוא מתפוצץ מזה... (אוני מזדהה...)

              ניתן לחשוב שוב מחדש:

              להלן המחירון:

              1. נקודה עולה שקל.

              2. שקל לא יכול לקנות יותר משקל.

              3. כשאתה שם שקל על פניה, אתה מקבל שירות תוך 24 שעות

              4. אם אתה רוצה תוך שעה - שים שני שקל.

              5. אם אתה רוצה תוך חמש דקות - שים שלוש שקל.

              6. אם אתה רוצה להיות ראשון בתור - שים 4 נקודות (על ידי שליחה פניה נוספת עם נקודה אחת.)

              7. אם תשלם על פניה 4 שקל, יהיה לנטפרי כסף ומוטיבציה להוסיף תומכים.

              עכשיו הנושא ברור???

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • אחד תםא מנותק
                אחד תם @davd
                נערך לאחרונה על ידי

                @davd

                מה יש להתפוצץ???
                מישהו חייב לו משהו???

                זה המוצר
                מתאים לך - קח
                לא מתאים לך - לך
                מי הכריח אותך?

                מותר בהחלט להתלונן

                אבל מי שבוחר להשתלח בצורה פוגענית
                שלא יבכה שלא מקשיבים לו

                אני במקום נטפרי
                הייתי מנתק איתו קשר
                למה שיסבול

                D ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • ב מנותק
                  ברצינות @liy
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @liy אמר במרכז הפניות:

                  @ברצינות אמר במרכז הפניות:

                  ב. מי הפריע לך לשים 2 נקודות?

                  גם כשאני שמתי 3 נקודות לקח לזה מלאא זמן

                  תרצה לשתף את תוכן הפנייה שלך?
                  נוכל לראות למה זה לקח יותר זמן...

                  וברצינות - הרבה פעמים פניות עם 3 נקודות מורכבות יותר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • D מנותק
                    davd @אחד תם
                    נערך לאחרונה על ידי davd

                    @אחד-תם אמר במרכז הפניות:

                    @davd

                    מה יש להתפוצץ???
                    מישהו חייב לו משהו???

                    זה המוצר
                    מתאים לך - קח
                    לא מתאים לך - לך
                    מי הכריח אותך?

                    מותר בהחלט להתלונן

                    אבל מי שבוחר להשתלח בצורה פוגענית
                    שלא יבכה שלא מקשיבים לו

                    אני במקום נטפרי
                    הייתי מנתק איתו קשר
                    למה שיסבול

                    גם אם זה המוצר מותר להשתפר.
                    מותר לקבל ביקורת, ולעבוד ע"מ לפתור את הטעון שיפור.
                    נס שאתה לא בניהול של נטפרי, כי אם כן, מי יודע אם היו עוד לנטפרי היום לקוחות...
                    אני חסיד גדול של נטפרי ומלקוחותיהם הראשוניים..., עדיין זה לא אומר שנטפרי חסינים משגיאות בהתנהלות, משגיאות בשירות, וממקום לשיפור.
                    מותר לבקר, ואפשר להבין בנאדם שנמצא בסיטואצייה בו כל דקה חשובה לו, וכל מה שהוא עושה לא עוזר לו על מנת לקבל טיפול יעיל ומהיר, שהוא מתפוצץ.
                    הוא לא תבע את נטפרי, הוא לא זרק עליהם פאשקווילים, בסה"כ כתב את רחשי ליבו.
                    מצטער, אך אני חושב שדווקא מה שאתה @אחד-תם עושה, זה בדיוק סתימת פיות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ר מנותק
                      רמיזא @אחד תם
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אחד-תם אמר במרכז הפניות:

                      @davd

                      מה יש להתפוצץ???
                      מישהו חייב לו משהו???

                      זה המוצר
                      מתאים לך - קח
                      לא מתאים לך - לך
                      מי הכריח אותך?

                      מותר בהחלט להתלונן

                      אבל מי שבוחר להשתלח בצורה פוגענית
                      שלא יבכה שלא מקשיבים לו

                      אני במקום נטפרי
                      הייתי מנתק איתו קשר
                      למה שיסבול

                      זה המוצר מתאים לך קח לא מתאים לך - לך, ככה מקרבים אנשים או מרחיקים אנשים ? מופתע מהתשובה שלך, הרי כולנו רוצים שלכל עמך ישראל יהיה סינון עם נטפרי, ואם מישהו מתפוצץ על זה שהוא שלח פניה על בדיקת אתר וזה לקח 24 שעות זה הגיוני ? אסור להתלונן ?
                      אתה מומחה בציטוטים, מה תצטט ממני ?

                      אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמים @davd
                        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                        @davd אמר במרכז הפניות:

                        אציין רק שלאחרונה יש באג שלא מחשב את הנקודות שנשלחות, כלומר שגם אם שולחים פנייה, ניתן להיכנס אח"כ ולראות שעדיין יתרת הנקודות לא התעדכנה (אני חושב שזה מתעדכן בערב), וכנראה שזה גורם לניצול לרעה, שאנשים פשוט יושבים ושולחים פניות, רק כי יש להם מספיק נקודות ללא הגבלה....., וכמובן שזה יוצר עומס (יש לציין שדיווחתי על זה בפנייה ישירה, ואכן נראה שמשהו טופל, אך כנראה שלא תמיד...).

                        זה לא מתעדכן רק בתצוגה, בפועל זה יורד מהחשבון. ואם שולחים פניה עם נקודות שבפועל אין, היא נשלחת ללא הנקודות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • nkN מנותק
                          nk @marg
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @marg

                          את האמת עד לא מזמן חשבתי ביודק ככה.

                          https://forum.netfree.link/topic/2317/מרכז-הפניות-של-נטפרי-מה-קורה-מאחורי-הקלעים?_=1668445692762
                          לאחר שקראתי את זה פעם שניה (או שלישית)

                          משהו בי הישתכנע שמה שרואים מכאןלא רואים משם.

                          לדעתי הפתרון הוא משכתוב כאן.
                          https://forum.netfree.link/topic/10440/תמיכה-טלפונית-במחשב-ובאנדרואיד

                          או בקצרה: תמיכה טלפונית.

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • אחד תםא מנותק
                            אחד תם @רמיזא
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @רמיזא אמר במרכז הפניות:

                            זה המוצר מתאים לך קח לא מתאים לך - לך, ככה מקרבים אנשים או מרחיקים אנשים ? מופתע מהתשובה שלך, הרי כולנו רוצים שלכל עמך ישראל יהיה סינון עם נטפרי, ואם מישהו מתפוצץ על זה שהוא שלח פניה על בדיקת אתר וזה לקח 24 שעות זה הגיוני ?
                            אסור להתלונן ?

                            מותר בהחלט להתלונן
                            וזה גם רצוי

                            התקוממותי על הסגנון הבוטה
                            כאילו מישהו גנב אותו ועשק אותו

                            זה הכל

                            אא M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • אא מנותק
                              א @אחד תם
                              נערך לאחרונה על ידי

                              אני רוצה להוסיף שהייתי בסינונים אחרים ששילמתי הרבה יותר מנטפרי ולא קיבלתי שירות כמו שמקבלים בנטפרי... וכנראה מי שמתלונן בצורה כזו מעולם לא התנסה בסינונים אחרים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • M מנותק
                                memgd @אחד תם
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @אחד-תם וכל שאר ה"לא מבינים"...

                                כשהאינטרנט שלך נופל (בגלל הספק) אתה גם מקבל באהבה את התשובות תוך 24 שעות?
                                כשמישהו עובד והתקלה תוקעת לו את העבודה, כל דקה שווה לו כסף, והוא מוכן לשלם על שירות. תירוצים של "התנדבות, וטובות שעושים, ואף אחד לא חייב כלום" רק רומזים שלעבודה רציפה ללא תקלות כדאי לחפש סינון אחר ... וחבל, כי אף סינון אחר לא מגיע בינתיים לרמה של נטפרי.
                                אני מאוד מקווה שהנהלת נטפרי לא שותפה לגישה ההתנדבותית הזו, אלא מחפשים דרכים לשפר את השירות, ובפרט לאנשי עסקים שצריכים את האינטרנט לפרנסה.

                                אא אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • אא מנותק
                                  א @memgd
                                  נערך לאחרונה על ידי א

                                  @memgd אולי אתה יודע להגיד לי באיזה סינון אחר יש שירות יותר טוב? כי אני הייתי בשני חברות סינון אחרות והשירות היה גרוע... ולפעמים זמן התגובה היה יותר מ24 שעות בשונה מנטפרי שבדרך כלל התגובות הם די מהירות וגם השירות הוא מצוין
                                  כמובן שתמיד יש מה להשתפר ואני חושב שתמיד הם מחפשים להשתפר

                                  M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • magicodeM מחובר
                                    magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    אין פה שום גניבת דעת ושום דבר בשום מקום לא ראיתי שנטפרי מבטיחים שום שירות.
                                    באופן כללי בנטפרי לא מתיימרים להציג את השירות כמושלם. ובלי 0 תקלות.
                                    לא ראיתי את נטפרי מפרסמים ומציגים את עצמם עם שירות מיוחד או מהיר.
                                    ולכן כל מי שמתחבר לנטפרי מתחבר מרצונו החופשי. ואם הוא משלם הוא משלם על מה שנטפרי נותנת. ואם זה לא מתאים לו הוא יכול לא להתחבר לנטפרי אף אחד לא מחייב אותו.

                                    זה נכון שלאורך זמן השירות היה טוב ומהיר אבל זה עצמו לא מהווה התחייבות.
                                    עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.
                                    יש מצב שזה בגלל שבזק מצרפים משתמשים לשירות של נטפרי.
                                    נטפרי עובדים על זה לגרום לשירות להיות מהיר יותר.
                                    כרגע מתי שזה איטי מנסיון 2 נקודות מספיקות כדי לגרום למענה מהיר יותר. מנסיון שלי שאני שולח לבדיקת וידאו זה יכול לקחת חצי שעה.

                                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                    י C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                    • M מנותק
                                      memgd @א
                                      נערך לאחרונה על ידי memgd

                                      @א
                                      ראשית אני לא מתלונן על השירות של נטפרי. ב"ה מה שאני צריך מטופל בזמן סביר, ומה שלא מטופל בזמן סביר (כמעט ולא קורה לי) המייל של המנהל אינו סוד ולמי שמאוד צריך גם מספר הטלפון שלו ניתן להשיג.
                                      אבל יש אנשים שכן מתלוננים ואינם מרוצים מהשירות. מה העניין בלהגיד להם "לא מגיע לך" עם מגוון תירוצים?

                                      לגבי המתחרים, שנים רבות השתמשתי עם סינון נתיב על מחשב העבודה שלי. בנוסף לטיפול המהיר בבעיות ובפניות, היה לי את מספר הטלפון סלולרי של אחד הטכנאים הבכירים שם שעזר לי במקרים רבים בהתראה של דקות. אם לא ראוי לפרסם שם של מתחרה בפלטפורמה של נטפרי, אשמח למחוק פסקה זו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • magicodeM מחובר
                                        magicode @marg
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @marg אמר במרכז הפניות:

                                        עדיין זה גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון ואתם מתעתעים בציבור ועתידים לתת על זה את הדין.
                                        וכש"כ ק"ו כשאתם לוקחים תשלום ללא תמורה הרי זה גזילה גמורה בל יכופר.

                                        אני חושב שהשפה הזאת "עתידים לתת את הדין" נוראית.
                                        זה נותן תחושה שכאילו נטפרי מציקים משקרים ומפריעים באופן מכוון וזדוני.
                                        ואני באופן אישי לא רוצה שאנשים כאלו ישתמשו בנטפרי גם בתשלום. מי שהוא קפדן לא רוצה עסק איתו.
                                        וסתם כככה אני חושב שזה גם לא כדאי. הרי במידה שאדם מודד מודדים לו. למה לארגן לעצמך בעיות.

                                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                                        • BestikB מנותק
                                          Bestik
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          מעניין מאד כל הדיון פה, כי אני יכול להעיד שגם בזמני עומס קיבלתי שירות מהיר מאד, גם בנקודה אחת ובוודאי כשמתי שלש נקודות, שכמה פעמים עוד לא יצאתי מהפניה וכבר היה לי תגובה במייל,
                                          וחושב לי לציין שזה קרה גם בשעות הלילה המאוחרות,
                                          כל הכבוד לנטפרי על השירות היעיל והמצויין,
                                          תמשיכו לעשות דברים טובים,

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • אחד תםא מנותק
                                            אחד תם @memgd
                                            נערך לאחרונה על ידי אחד תם

                                            @memgd אמר במרכז הפניות:

                                            @אחד-תם וכל שאר ה"לא מבינים"...

                                            כשהאינטרנט שלך נופל (בגלל הספק) אתה גם מקבל באהבה את התשובות תוך 24 שעות?
                                            כשמישהו עובד והתקלה תוקעת לו את העבודה, כל דקה שווה לו כסף, והוא מוכן לשלם על שירות. תירוצים של "התנדבות, וטובות שעושים, ואף אחד לא חייב כלום" רק רומזים שלעבודה רציפה ללא תקלות כדאי לחפש סינון אחר ... וחבל, כי אף סינון אחר לא מגיע בינתיים לרמה של נטפרי.
                                            אני מאוד מקווה שהנהלת נטפרי לא שותפה לגישה ההתנדבותית הזו, אלא מחפשים דרכים לשפר את השירות, ובפרט לאנשי עסקים שצריכים את האינטרנט לפרנסה.

                                            אל תכניס לי דברים לפה
                                            ואל תתעקש להתעלם ממה שטענתי

                                            בשום מקום לא רמזתי לכל הטענות האלו

                                            אני כן חושב שנטפרי חייבים לעשות הכל כדי להיות הכי טובים

                                            ולכן גם לא התערבתי לגופם של טענות
                                            למרות שבעיני הם חוטאים לאמת
                                            בעיני השירות של נטפרי הוא מעל ומעבר
                                            מסירות ויעילות בלי שום השוואה למתחרים

                                            אבל אם מישהו מרגיש אחרת, זכותו, תן לו להתבטא

                                            @אחד-תם אמר במרכז הפניות:

                                            התקוממותי על הסגנון הבוטה
                                            כאילו מישהו גנב אותו ועשק אותו
                                            זה הכל

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון