• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • YPY מנותק
      YP @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

      אבל הבעיה היא שכל המקומות שנתקעים זה איפה שהתומכים לא יודעים מה לעשות ולכן לא רואה איפה צאט יעזור.
      אולי זה יעזור שהנציג יהיה מוכרח להוציא מהמקלדת שלו את צמד המילים לא יודע. זה דבר שקשה לעשות.

      אני חושב שבצ'אט אפשר לחשוב ביחד עם הנציג, למשל גם על האופציה לפתוח ל10 דקות וכו'
      אולי יש תגית שפותחת את זה וכו' וכו'
      אם באמת יש בעיה שלא יודעים מה לעשות ניתן להעביר את זה לפניות המוכרות לנו.

      נתתי לעיל דוגמאות שלא מדברותץ על תקיעה שהנציג לא יודע מה לעשות
      אלא על מקרה שהנציג לא הבין משהו בפניה או שהלקוח לא הסביר את עצמו טוב, והשיחה שלהם היא טלפון שבור
      אם היה צ'אט הרי בתוך 2 שניות הכל היה מתברר על נכון.

      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • nkN מנותק
        nk @magicode
        נערך לאחרונה על ידי nk

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        @yp זה אכן נראה גרוע מהצד הזה.
        מהצד של התמיכה אני רואה שעבדו על זה הרבה. ולא ידעו מה לפתוח. כדי שזה יעבוד.

        ובדיוק על זה ביקשו כאן מספר דברים בנוגע לצאט,

        א תמיכה מהירה, שבמקרה הזה היתה.
        ב. מידע למשתמש שאכן הפניה שלו בטיפול,
        ולו שהוא שלח פניה והוא פשוט באויר ולא יודע כלום מהצד שלו.

        אכן נטפרי עושה עבודה טובה,
        אבל הם צריכים להראות את העבודה הטובה הזאת,

        א. להוסיף תאריך ושעה האחרונים שנציגים טיפלו בפניה הזאת.
        ב. לתת אפשרות לראות את ההיסטוריה של סוגי התומכים שטיפלו בפניה.
        א תומך רגיל, תומך מיתקדם . תומך מומחה א . תומך מומחה ב.
        את מה שנטפרי יכולה לראות מיפנים לארות את זה ללקוח
        זה יביא הרגשה שהוא לא בעביר. וכו
        ג כמה תומכים ניסו לטפל בפניה הזאת המשךשל הנ"ל

        סוג של "והייתם נקים מאלוקים ואדם"

        ל@magicode אני אישית מאוד מעריך אותך ואת פועל מעשך.
        רק תשים לב איך אותו רעיון של אשכול נפתח אחת לתקופה.
        פעם זה בדמות צאט תמיכה מהירה
        פעם בדמות לקוחות VIP
        או בכל מיני שמות אחרים
        כל תקופה נפתח אותו אשכול במילים כאלה ואחרות...

        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
        מבית - פאזלית
        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
        הפצה: 058-327-8060
        מייל: pazalit24@gmail.com
        https://www.youtube.com/@pazalit24
        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • nigunN מנותק
          nigun @YP
          נערך לאחרונה על ידי

          @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          אם היה צ'אט הרי בתוך 2 שניות הכל היה מתברר על נכון.

          למה בצ'אט לא יהיה טלפון שבור (גם בצ'אט של חברות אחרות יש לפעמים טלפון שבור)

          ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ChocolateC מנותק
            Chocolate @nigun
            נערך לאחרונה על ידי Chocolate

            לדעתי צ'אט לא יפתור הרבה בעיות כאלו.
            אני חושב שבמצבים כאלו שנתקעים וחייבים מענה דחוף או אנשים שפשוט לא מסתדרים עם הקלטות והסרטות מסך הלוך ושוב, הפתרון זה מענה טלפוני ושליטה מרחוק ע"י נציג, שמתחבר למחשב רואה את הבעיה עושה מה שצריכים (הקלטות וכדו') ופותח באופן מיידי (אני לא מדבר על דברים מסובכים).

            YPY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • יעקב פ.י מנותק
              יעקב פ. @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              אולי זה יעזור שהנציג יהיה מוכרח להוציא מהמקלדת שלו את צמד המילים לא יודע. זה דבר שקשה לעשות.

              לא צריך שהנציג יוציא מפיו (מקלדתו) את המילים לא יודע
              מספיק שהוא כותב "בהקלטה ששלחת לא מצאתי את החסימה אני מעביר את הטיפול למומחים ממני"

              מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • YPY מנותק
                YP @Chocolate
                נערך לאחרונה על ידי

                @chocolate אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                לדעתי צ'אט לא יפתור הרבה בעיות כאלו.
                אני חושב שבמצבים כאלו שנתקעים וחייבים מענה דחוף או אנשים שפשוט לא מסתדרים עם הקלטות והסרטות מסך הלוך ושוב, הפתרון זה מענה טלפוני ושליטה מרחוק ע"י נציג, שמתחבר למחשב רואה את הבעיה עושה מה שצריכים (הקלטות וכדו') ופותח באופן מיידי (אני לא מדבר על דברים מסובכים).

                אתה פעם קיבלת שליטה מרחוק מיידית? מענה טלפוני מיידי?
                תמיד זה מצריך חזרה של הנציג מאוחר יותר, וזה לחלוטין לא אפקטיבי

                אם נחדד אז בעצם מה שצריך זה שתהיה מחלקה של טיפול מהיר בלייב לבעיות שאינן מורכבות - שהנציג עומד מול הבנאדם עד לפתרון הבעיה / לבעיה מורכבת יותר > העברה למערכת הפניות
                בדרך כלל זה עובד עם צ'אט
                בטוח שיש מערכות מוכנות לזה וסביר להניח שזה לא מצריך פיתוח מורכב

                ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ChocolateC מנותק
                  Chocolate @YP
                  נערך לאחרונה על ידי Chocolate

                  @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                  אתה פעם קיבלת שליטה מרחוק מיידית? מענה טלפוני מיידי?
                  תמיד זה מצריך חזרה של הנציג מאוחר יותר, וזה לחלוטין לא אפקטיבי

                  אם נחדד אז בעצם מה שצריך זה שתהיה מחלקה של טיפול מהיר בלייב לבעיות שאינן מורכבות - שהנציג עומד מול הבנאדם עד לפתרון הבעיה / לבעיה מורכבת יותר > העברה למערכת הפניות
                  בדרך כלל זה עובד עם צ'אט
                  בטוח שיש מערכות מוכנות לזה וסביר להניח שזה לא מצריך פיתוח מורכב

                  לא אמרתי שזה קיים בנטפרי, להיפך לא קיים ומכחה ליום שיהיה קיים.
                  בוודאי באופן הנוכחי זה לא משמש את המטרה שאני רוצה לפתור, וכמו שאמרת חייבים מענה טלפוני תוך זמן סביר (10 דק' לערך) ונציג שמתחבר למחשב על המקום.

                  ההבדל בין צ'אט לשיחת טלפון זה שמים וארץ, במיוחד לאנשים שלא מסתדרים עם ההקלטות, או כשצריכים הרבה הקלטות לפתוח משהו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • Y מנותק
                    yanki samet @h
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @h צודק מליון אחוז!!!

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ע מנותק
                      עמאר @yanki samet
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yanki-samet אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      @h צודק מליון אחוז!!!

                      אני גאה בך שהצטרפת לפורום רק בשביל להסכים עם מישהו במליון אחוז.
                      אגב: אם מישהו יודע איך אפשר לפתוח הרבה פרופילים בנטפרי, אשמח אם יוכל לעדכן אותי. @ליכט

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ע מנותק
                        עמאר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אפשר להוסיף רעיון, שעל כל פעולה יהיה הודעה חדשה בצ'אט (לא במייל)
                        "קיבל תגית תומך מומחה, " 20:22
                        "עבר למחלקת טיפול מקצועי" 22:58
                        "נציג ניסה לטפל בבעיה" 17:45

                        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי nk

                          @magicode
                          https://forum.netfree.link/topic/10089/משיכת-קישור-האתר-מימנו-נשלחה-הקובץ-לבדיקה
                          פתחתי את הנושא הנ"ל בדיוק על כך

                          אפרט בקצרה בהקשר לכאן
                          משיכת קישור האתר מימנו נשלחה הקובץ לבדיקה..jpg

                          בעבר היה לי טאבלט עם וופרי שנהרס עם חשבון בנפרד בנטפרי.
                          זה פניה מחשבון שלו פעיל כרגע בנטפרי....

                          שלחתי לבדיקה אפליקציה
                          וכאשר שולחים אפליקציה לבדיקה
                          צריך לצרף את כותבת האתר ממנו נשלחה הפניה....

                          היו פעמים ששכחתי לצרף
                          חיכתי עד שתומך יגיב שצריך לצרף את כותבת האתר
                          ואז הוספתי..

                          ואז שמתי לב שבכל קישור כזה ששולחים אפליקציה לבדיקה
                          מצורף בו כבר כתובת האתר ממנו נשלה הפניה, כמצורף בתמונה.

                          יש שני אפשרויות שהצאט בוט יכול לעשות.

                          א. לשלוח באופן מידי שחסר קישור לאתר של האפליקציה
                          (על ידי זיהוי ששלחתי אפליקציה לבדיקה ולא סרטון- כפי שמופיעה בתחילת הקישור b/xapk/y29...
                          וגם שמדובר באתר ידוע של אפליקציות...)

                          ב. אפשרות עוד יותר מומלצת.
                          זה להישתמש בסליסר שפשוט יחתוך אוטומטית את הקישור וכך יחסוך מהמישתמש לעשות העתק הדבק וכו'
                          (ובמידה והסלייסר לא הצליח ישלח את ההודעה באפשרות א לעיל)

                          דבר נוסף
                          בתמיכה בטאבלט עם וויפרי כמעט כל פניה שניה צריך מזהה משתמש
                          היו פעמים ששלחתי פניה ללא נקודה כי זה לא כל כך דחוף
                          ואחרי שעות קיבלתי תשובה שצריך מזהה משתמש וכו.
                          צאט בוט מזהה באופן מידי את הנ"ל ושלוח הודעה לצרף מזהה משתמש

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • nkN מנותק
                            nk @עמאר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                            אפשר להוסיף רעיון, שעל כל פעולה יהיה הודעה חדשה בצ'אט (לא במייל)
                            "קיבל תגית תומך מומחה, " 20:22
                            "עבר למחלקת טיפול מקצועי" 22:58
                            "נציג ניסה לטפל בבעיה" 17:45

                            רעיון יפה!
                            ולא מצריך פיתוח מיוחד..
                            ומצד הלקוח זה נותן הרגשה שהוא לא באוויר.

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • H מנותק
                              h @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode
                              גם זה מקרה שנתקלתי איתו מספר פעמים
                              נציג בתמיכה מידית,
                              הרבה פעמים יצא שהיתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                              משום שאני עונה תשובה לנציג
                              ועד שמקבל חזרה מהנציג
                              ואז משיב בתשובה לניצג בהקלטות חוזרות ונישנות.

                              כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות

                              אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                              אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                              ואז זה נמשך וכ

                              YPY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • YPY מנותק
                                YP @h
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה

                                כבר כתב שזה לא נכון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ליכטל מנותק
                                  ליכט @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  ההבדל הוא בזמינות, אם יש נציג שנמצא איתך עד שהבעיה נפתרת היא תיפתר הרבה יותר מהר מאשר נציג אחד שמופקד על עשרות פניות ומגיב לך פעם בשעה

                                  זמינות זה משהו אחר, זה לא קשור למה שכתבת מקודם.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • H מנותק
                                    h @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode
                                    בוקר טוב,
                                    שאלה קטנה, לאור כל האמור לעיל מכל המשתתפים בפורום, האם הובן הצורך בצאט'? ואם לא, איזה עוד נתון חסר לך?

                                    nigunN ASHERKEA 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • C מנותק
                                      code_monkey @nk
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      רעיון יפה!
                                      ולא מצריך פיתוח מיוחד..
                                      ומצד הלקוח זה נותן הרגשה שהוא לא באוויר.

                                      סתם מענין מאיפה אתה לוקח את זה שזה לא מצריך פיתוח מיוחד?
                                      אם כבר לפי מה שידוע לי צ׳אטבוט זה פלאגין שמוסיפים לאתר ללא פיתוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • nigunN מנותק
                                        nigun @h
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @magicode
                                        בוקר טוב,
                                        שאלה קטנה, לאור כל האמור לעיל מכל המשתתפים בפורום, האם הובן הצורך בצאט'? ואם לא, איזה עוד נתון חסר לך?

                                        אם הוא הבין הוא גאון.
                                        אני עדיין לא הצלחתי להבין מה אתה רוצה? שהפניה שלך תשמר בראש התור למשך 2 דקות מהפניה האחרונה כדי לשמור על רצף שיחה? שיהיה עדיפות שהפניה תמשיך אצל אותו נציג ככל הניתן?
                                        למה צריך בשביל זה ממשק צ'אט?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • י מנותק
                                          יהודי חכם
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          מה לגבי השתלטות מרחוק על המחשב. נדמה לי שכדאי להשתמש בזה במידת הצורך, זה נותן הרגשה של שירות יותר מכל דבר אחר

                                          "וחכם לב יקח מצוות".

                                          אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • אינו יודע לשאולא מנותק
                                            אינו יודע לשאול @יהודי חכם
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יהודי-חכם ולוקח משאבים כפול חמש

                                            אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                            כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון