תקנו אותי אם אני טועה....
-
-
לצערי נתקלתי הרבה ב'פאשלות' של הסינון, אציין שתמונות בעייתיות באמת פחות מצויות, אבל גם בזה נתקלתי בחודש האחרון לפחות 3-4 פעמים, אך עיקר הבעיה היא בקבצי PDF שאינם מוצגים באתר אלא ניתנים להורדה, בחודשים האחרונים נתקלתי בעשרות (!) קבצים עם תמונות בעייתיות, חלקן בעייתיות ביותר!!! (כמובן ששלחתי דיווח על כולם)
אין ספק שהסינון של נטפרי הוא המעולה ביותר!!! אבל עדיין יש מקום בהחלט ליוזמה המבורכת של בדיקה חוזרת. ושוב - מומלץ לבדוק גם קבצי PDF שאינם מוצגים באתר אלא ניתנים להורדה. -
@האברך
קבצי PDF זה סיפור אחר.
יש קבצי PDF שהמנגנון לא מצליח לזהות את התמונות בתוך ה PDF ולכן הם פשוט לא עוברות סינון כלל. זה באמת בעיה שאנחנו עובדים לתקן אותה. -
@magicode אגב PDF, גם רובוט סינון המלל ממש מפשל שם. אני מניח שאתם מודעים לזה.
-
@dLive איך זה שאתה מצליח למצוא את כל הפשלות? אני מחפש בנרות ולא הולך לי....
-
אני נתקל המון פעמים בטקסט בעייתי באתרים שונים. ולדעתי סינון תוכן מילולי זה אחד האתגרים הגדולים של נטפרי, בלי פיתוח של בינה מלאכותית ברמה גבוהה אין אפשרות שהסינון יהיה אפקטיבי ברמה גבוהה.
כל המשמעות של טקסט זה הקונטקסט/הקשר שלו ולכן מילה יכולה להיות תמימה בהקשר אחד ובעייתית ביותר בהקשר אחר. וזה עוד לפני שנכנסים לנושא של דעות פסולות שזה אי אפשר ללמד מחשב בכלל.
אין לי רעיונות ספציפים איך אפשר לשפר את זה, אני מניח שנעשים הרבה פעולות בנושא כמו לבדוק את הטקסט כל פעם שמנוע הסינון לא הצליח לעלות על תוכן בעייתי ורק דווח על ידי המשתמשים שיש תוכן לא ראוי.
הצעתי פעם שכדי למנוע בינתיים חשיפה לתוכן מילולי לא מתאים, שיעשו סוג של סרגל רגישות לכל אתר וכל אתר שיש לו פונטציאל נפיץ כמו פורומים למיניהם, בלוגים, חדשות כלכליות, אתרים רפואיים, וכדומה יקבלו דירוג נמוך. ומאידך אתרים תורניים כמובן יקבלו דירוג גבוה, ואתרים שיש פחות סיכוי של בעיות כמו חיפוש טלפונים ומידע יקבלו דירוג קצת פחות וכך יוכל כל אחד לקבוע את רמת הסיכון שלו לטקסט לא מתאים.
(הצעתי שם גם שהדרוג יקבע על ידי המשתמשים ואכמ"ל)
לדעתי זה פתרון ביניים שיכול למנוע הרבה תקלות למשתמש הממוצע כל עוד שמנוע הסינון עדיין בשלבי הלמידה שלו. -
@aiib כנראה שאני פעיל בטבעי...
-
@יוליוס אני מצטרף לדבריך.
מה שמעניין שכמה פעמים פניתי בנידון למרכז הפניות והם כתבו לי אינטרנט זה לא בית מדרש כל עוד שזה לא מילים אסורות זה נשאר. -
@aiib זה תלוי במה.
בינתיים בכל מה שאני פניתי, מלבד בודדים, הכל נחסם. -
@dLive לדוגמא -ברמז: צירוף של עזר כנגדו ביחד עם התרשמות מהמראה.
-
@aiib מטבע הדברים מה שלאחד זה תוכן נוראי, לשני זה רק תוכן שלא ראוי שיהיה בבית המדרש.
צריך לזכור שבסופו של דבר זה אינטרנט על כל המשתמע מכך וכמו שחתמתי "נטפרי - הלכתחילה שבדיעבד" - כל עוד שאין לנו משהו אחר יותר טוב, אי אפשר להגיע למקסימום ולספק פתרון לרמה הרוחנית של ציבורים שונים וכן לרמת הפתיחות למושגים ולנושאים שונים של קהילות מגוונות.
מי שחושב שעם נטפרי זה כמו להיות עם עיתון חרדי טועה ומטעה. בינתיים המצב הוא רחוק מאוד מלהיות כך. רק לגבי התמונות המצב הוא כמעט מושלם. לגבי כל תוכן אחר, לדעתי מי שמכניס רק עיתונים שמרניים הביתה. נטפרי וק"ו בן בנו של ק"ו כל "סינון" אחר אין מקומו בביתו בכלל. -
@למדן-וידען אמר בתקנו אותי אם אני טועה....:
@הצפוני "יש די הרבה" לא כ"כ מסתדר עם "השבוע ראיתי" (כבר יום חמישי היום)..
כולה אחד בשבוע.. לא מאמין ששבוע שעבר גם ראית.. אז זה פעם ב.. ובעברית "מקרה חד פעמי".- אני לא גולש הרבה ואעפ"כ מצאתי כמו"כ פעמים
2.גם 1 לחודש הוא די הרבה, ביחס לכל המשתמשים - כמו ש @גלינג כתב שבסרטונים יש עוד יותר פספוסים [מתוך בודדים ששלחתי לבדיקה היה 2 עם פספוסים]
בכל אופן לא התכוונתי לומר שהסינון לא ביחס לסינונים אחרים אלא כוונתי לומר שיש עוד מקום לשיפור
- אני לא גולש הרבה ואעפ"כ מצאתי כמו"כ פעמים
-
@GolanArt אמר בתקנו אותי אם אני טועה....:
בקרוב תהיה בעז"ה מערכת לבדיקה חוזרת של תמונות וכ'.
זו תהיה מערכת שתתופעל ע"י מתנדבות. כמה קרוב, לא יודע להגיד@GolanArt זה לא קיים כבר ??
עיין כאן בהודעה של @baruch
אז מה זה ? -
@מעמד הוא מדבר על מערך קבוע, שכל התמונות שאושרו (או אולי רק מאתרים מסויימים שנחשבים יוצר בעייתיים) עוברות דרך בדיקה נוספת של מתנדבות, מה שהבאת מדבר על תמונה שדווחה.
-
@dLive איך אתה יודע שהוא מדבר על מערך קבוע ?
-
אני הצעתי את זה בעבר שיהיה בדוקות כפולות לאתרים כמו שאטרסטוק שיש שמה הרבה פספוסים ואני מאוד שמח שעובדים על זה אני פשוט משתומם על הרצון העז שקיים מצד הצוות לשפר בכל מה שאפשר. עלו והצליחו
-
@מעמד הוא כתב בפירוש, אם כי אני לא זוכר אם לי אישית או בפורום.
-
-
@ezra אין לנו במה להיזהר. מי שמשקר ימשיך לעשות את זה.
-
לכו תדעו אם הם לא מתחברים לפורום הזה ומכאן הם שאובים מידע מה הטעויות הקטנות של נטפרי
ואם זה הם באים ללקוחות ואומרים כדי שלא יצטרפו לנטפרי