הכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.
-
אגב בטאבלט הכרטיסיה לא עובדת לוחצים והיא בורחת הפתרון זה ללחוץ ארוך ואז נפתח האפשרויות והכרטיסיה נשארת אשמח אם יסודר
-
@GolanArt @shraga @administrators @magicode
אני מעתיק את מה שכתבתי כאן אני חושב שזה יהיה שיפור משמעותי מאד:להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה, בדיוק כמו שיש את האופציה לדווח על תמונות שנפתחו או נחסמו ללא הצדקה, זה סוג פנייה די נפוצה וזה די מטרד לפתוח כל פעם פנייה ולהעתיק את כתובת האתר הראשי ואח"כ לחפש את הכתובת התמונה, פיתוח כזה יחסוך הרבה זמן מהמשתמש וגם מהנציג שיקבל תמונה הרבה יותר טובה במה מדובר וימנע את הצורך בשאלות ותשובות בין הנציג למשתמש.
ניתן להוסיף הסבר באופציה הזה, לדוגמה "אופציה זו נועדה לדיווח על תמונות שלא נשלחו לסינון כלל ומסומנים ב 3X3 כזה... ולא וכו' כזה..."נ.ב. אולי ניתן גם לשלב אופציה של שליחת תמונות שנשלחו ולא חזרו גם אחרי X זמן ולאחר ריענון ומחיקת קאש וכו'.
-
@GolanArt עוד משו...
בפנל יש הרבה אייקונים לטעמי
צריך בגודל גדול לראות את הכמה החשובים ביותר
ואת האחרים למשל כמו הגדרות פנל שלא כל כך שימושי לתת אותו בקטן עם אותו סמל הגדרות אבל פיצי בקצה הדף ומי שירצה ילחץ בדומה ללחצן ההגדרות שבגימיל
מי שחייב משהו פעם ב... מחפש
מי שחייב משהו כל הזמן רוצה שזה יהיה מול העיניים כמו "לפורום של נטפרי" ו"אזור אישי"מה זה יתן?
לגולשים: פחות חיפוש ותהייה ויותר נוחות ובהירות
לנטפרי: יעזור לך להוסיף דברים ואופציות כי זה יפנה לך מקום בכרטיסיה.בהצלחה!
-
@GolanArt
אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחה -
@WWW אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
'רענן תמונות', עושה משהו?
אם לא, לסל המחזורע"ז הדרך, "חדשות ועידוכנים", במספור האדום מראה הודעות מלפני שנתיים. לא עובד? לסל המיחזור.
זה שולח לשרשור שנכתבת בו הודעה פעם בחצי יובל וחצי, ובינתיים זה תופס מקום וקופץ המספר כאילו לא ראית את 'החדשות החמות' של נטפרי, עד שתה נכנס ומתאכזב לראות שהחדשות זה שהחבר'ה יצאו לחופשת סוכות.
אם לא מיחזור, לפחות שידרוג... -
להוסיף מבזקים, על שיפורים
-
@beri.zip אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt
אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחהשאלה טכנית. באיזה אתר הוא נפגש עם הפנל, כשאין לו תעודת אבטחה ?
-
@shraga אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
להוסיף מבזקים, על שיפורים
לדעתי להוריד את "חדשות ועידכונים" - הנושאים שם ישנים מאוד ועולים אחת לכמה חודשים.
צריך שיהיה את זה אך לא דרך הפנל שנועד להיות יעיל עבור המשתמשים ובסופו של דבר גם עבור היעילות של נטפרי (כפי שכתבתי לעיל). -
@GolanArt אולי להוסיף אופציה של שיחה עם נציג בצאט' בדומה לחברות סלולר וכדו' (כמובן שיש אפשרות לעשות אופציה שלא מיד יעבור לנציג אנושי אלא קודם כל ינסה לבדוק לבד מה הבעיה והאם ניתן לפתור אותה בכוחות עצמך, בדומה פותר הבעיות).
כמו"כ בשירות לקוחות יהיה מאוד יעיל אם ישמיעו מה המיקום שלך בתור.
תודה רבה. -
@ליכט אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@beri.zip אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt
אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחהשאלה טכנית. באיזה אתר הוא נפגש עם הפנל, כשאין לו תעודת אבטחה ?
באתר לא מאובטח
הבעיה היא שחלק מהאנשים לא יודיעים בכלל על הצורך בתעודה אבל להם אין מה לעשות
אני מדבר על אלו שיודעים על זה ומחפשים בחיפוש גוגל את התעודה וזה אתר מאובטח -
@beri.zip
אתה דברת על אנשים שלא יודעים ומתקשרים אליך לחוצים 'אין לי מייל'.
להם הפנל לא יעזור, כי הם נמצאים עכשיו במייל שזה אתר מאובטח ולא נפתח להם, (וגם כשזה נפתח, הפנל לא מופיע שם).
כשהם מתקשרים אליך (ואתה מהאנשים שכן יודעים על הצורך בתעודת אבטחה), עדיף שתפנה אותם לבודק הבעיות בכתובת 1.2.3.4 מאשר לאתר אחר שאינו מאובטח ושם ליכנס לפנל... -
עוד כמה דברים שחשבתי לשיפור.
א. שבכרטיסיה יהיה אופציה להתחבר לVPN של נטפרי.
ב. שיהיה ניתן לבטל או להוסיף וכן לשנות גודל וכו' של הסמל של נטפרי המופיע על המסך.
ג. שהכרטיסיה תהיה בכל אתר (או לחילופין שתהיה אופציה להגדיר זאת למי שמעונין) פשוט זה קיצור דרך מצוין לשליחת פניות וכל דבר שקשור לנטפרי.
תודה רבה. -
אולי כבר כתבו, לא עקבתי אחרי כל התגובות.
השימוש העיקרי שלי בכרטיסיה הוא- לראות כמה דקות לוקח לתמונות לחזור מבדיקה כעת.בפתיחת הכרטיסיה, החלק התחתון שלה מוסתר- כלומר צריך לגלול כלפי מטה כדי לראות מה כתוב שם, וזה מאריך ומייגע. (מצחיק להגדיר את זה ככה, אבל זה לוקח עוד זמן...)
עדיף שמס' הדקות יהיה רשום בחלק העליון, וכך יהיה נגיש יותר לראות. -
@גיטי-123
כתבת שלא ראית את התגובות..
אכן, דיברו ע"ז. אם תקטיני את הרזולוציה של הדפדפן שלך ל- 100% במשום 110% שיש כעת, הכל יופיע בשלמות, בלי לגלול. -
@עברי-אנכי אני על 100%.
-
וחוצמזה, עדיף שהפתרון יהיה כללי.
-
@גיטי-123
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן...אבל אם כבר מדברים על זה, מה שהכי דחוף לשפר בתחום זה את המנגנון שבודק את זמן בדיקת התמונות שיהיה יותר מדויק פר משתמש
-
@גיטי-123 אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי אני על 100%.
תנסי להקטין עוד קצת, לי זה מה שעזר בסוף.
-
@ליכט אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@beri.zip
אתה דברת על אנשים שלא יודעים ומתקשרים אליך לחוצים 'אין לי מייל'.
להם הפנל לא יעזור, כי הם נמצאים עכשיו במייל שזה אתר מאובטח ולא נפתח להם, (וגם כשזה נפתח, הפנל לא מופיע שם).
כשהם מתקשרים אליך (ואתה מהאנשים שכן יודעים על הצורך בתעודת אבטחה), עדיף שתפנה אותם לבודק הבעיות בכתובת 1.2.3.4 מאשר לאתר אחר שאינו מאובטח ושם ליכנס לפנל...אני יודע את זה ובכלל האנשים הספציפיים שמתקשרים אלי לצערי לא הצלחתי לשכנעם להצטרף לנטפרי
כוונתי בהבאת הדברים היא רק לומר שזה בעיה נפוצה אצל משתמשים לא מנוסים -
@shraga אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@גיטי-123
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן...אבל אם כבר מדברים על זה, מה שהכי דחוף לשפר בתחום זה את המנגנון שבודק את זמן בדיקת התמונות שיהיה יותר מדויק פר משתמש
כן, אבל זה מופנה ל @magicode.
@WWW אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
ואם כבר, (אבל זה כבר קשור ל @magicode), שיופיע זמן אמיתי של בדיקת התמונות, פר חיבור.
או לפחות גם זמן ממוצע.ואני מקווה שלפחות החלק השני יבוצע, מכיון שהפיתוח כבר קיים (פחות או יותר).