הכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.
-
להוסיף מבזקים, על שיפורים
-
@beri.zip אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt
אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחהשאלה טכנית. באיזה אתר הוא נפגש עם הפנל, כשאין לו תעודת אבטחה ?
-
@shraga אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
להוסיף מבזקים, על שיפורים
לדעתי להוריד את "חדשות ועידכונים" - הנושאים שם ישנים מאוד ועולים אחת לכמה חודשים.
צריך שיהיה את זה אך לא דרך הפנל שנועד להיות יעיל עבור המשתמשים ובסופו של דבר גם עבור היעילות של נטפרי (כפי שכתבתי לעיל). -
@GolanArt אולי להוסיף אופציה של שיחה עם נציג בצאט' בדומה לחברות סלולר וכדו' (כמובן שיש אפשרות לעשות אופציה שלא מיד יעבור לנציג אנושי אלא קודם כל ינסה לבדוק לבד מה הבעיה והאם ניתן לפתור אותה בכוחות עצמך, בדומה פותר הבעיות).
כמו"כ בשירות לקוחות יהיה מאוד יעיל אם ישמיעו מה המיקום שלך בתור.
תודה רבה. -
@ליכט אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@beri.zip אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt
אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחהשאלה טכנית. באיזה אתר הוא נפגש עם הפנל, כשאין לו תעודת אבטחה ?
באתר לא מאובטח
הבעיה היא שחלק מהאנשים לא יודיעים בכלל על הצורך בתעודה אבל להם אין מה לעשות
אני מדבר על אלו שיודעים על זה ומחפשים בחיפוש גוגל את התעודה וזה אתר מאובטח -
@beri.zip
אתה דברת על אנשים שלא יודעים ומתקשרים אליך לחוצים 'אין לי מייל'.
להם הפנל לא יעזור, כי הם נמצאים עכשיו במייל שזה אתר מאובטח ולא נפתח להם, (וגם כשזה נפתח, הפנל לא מופיע שם).
כשהם מתקשרים אליך (ואתה מהאנשים שכן יודעים על הצורך בתעודת אבטחה), עדיף שתפנה אותם לבודק הבעיות בכתובת 1.2.3.4 מאשר לאתר אחר שאינו מאובטח ושם ליכנס לפנל... -
עוד כמה דברים שחשבתי לשיפור.
א. שבכרטיסיה יהיה אופציה להתחבר לVPN של נטפרי.
ב. שיהיה ניתן לבטל או להוסיף וכן לשנות גודל וכו' של הסמל של נטפרי המופיע על המסך.
ג. שהכרטיסיה תהיה בכל אתר (או לחילופין שתהיה אופציה להגדיר זאת למי שמעונין) פשוט זה קיצור דרך מצוין לשליחת פניות וכל דבר שקשור לנטפרי.
תודה רבה. -
אולי כבר כתבו, לא עקבתי אחרי כל התגובות.
השימוש העיקרי שלי בכרטיסיה הוא- לראות כמה דקות לוקח לתמונות לחזור מבדיקה כעת.בפתיחת הכרטיסיה, החלק התחתון שלה מוסתר- כלומר צריך לגלול כלפי מטה כדי לראות מה כתוב שם, וזה מאריך ומייגע. (מצחיק להגדיר את זה ככה, אבל זה לוקח עוד זמן...)
עדיף שמס' הדקות יהיה רשום בחלק העליון, וכך יהיה נגיש יותר לראות. -
@גיטי-123
כתבת שלא ראית את התגובות..
אכן, דיברו ע"ז. אם תקטיני את הרזולוציה של הדפדפן שלך ל- 100% במשום 110% שיש כעת, הכל יופיע בשלמות, בלי לגלול. -
@עברי-אנכי אני על 100%.
-
וחוצמזה, עדיף שהפתרון יהיה כללי.
-
@גיטי-123
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן...אבל אם כבר מדברים על זה, מה שהכי דחוף לשפר בתחום זה את המנגנון שבודק את זמן בדיקת התמונות שיהיה יותר מדויק פר משתמש
-
@גיטי-123 אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי אני על 100%.
תנסי להקטין עוד קצת, לי זה מה שעזר בסוף.
-
@ליכט אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@beri.zip
אתה דברת על אנשים שלא יודעים ומתקשרים אליך לחוצים 'אין לי מייל'.
להם הפנל לא יעזור, כי הם נמצאים עכשיו במייל שזה אתר מאובטח ולא נפתח להם, (וגם כשזה נפתח, הפנל לא מופיע שם).
כשהם מתקשרים אליך (ואתה מהאנשים שכן יודעים על הצורך בתעודת אבטחה), עדיף שתפנה אותם לבודק הבעיות בכתובת 1.2.3.4 מאשר לאתר אחר שאינו מאובטח ושם ליכנס לפנל...אני יודע את זה ובכלל האנשים הספציפיים שמתקשרים אלי לצערי לא הצלחתי לשכנעם להצטרף לנטפרי
כוונתי בהבאת הדברים היא רק לומר שזה בעיה נפוצה אצל משתמשים לא מנוסים -
@shraga אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@גיטי-123
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן...אבל אם כבר מדברים על זה, מה שהכי דחוף לשפר בתחום זה את המנגנון שבודק את זמן בדיקת התמונות שיהיה יותר מדויק פר משתמש
כן, אבל זה מופנה ל @magicode.
@WWW אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
ואם כבר, (אבל זה כבר קשור ל @magicode), שיופיע זמן אמיתי של בדיקת התמונות, פר חיבור.
או לפחות גם זמן ממוצע.ואני מקווה שלפחות החלק השני יבוצע, מכיון שהפיתוח כבר קיים (פחות או יותר).
-
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
במקומה תבוא חדשה!
התבקשתי לעצב אותה מחדש עם שינויים ושיפורים, אז
קדימה, ספרו לנטפרי מה אהבתם, מה לא אהבתם, מה תרצו
להוריד, מה תרצו להוסיף, הכככללל....תגיד, בכותרת לא נכון יותר לנסח:
"הכרסיסיה של נטפרי הולכת להתחדש"?
כשקראתי בראשונה את הכותרת [וגם עכשיו..] עדיין זועק לי מהכותרת, שיותר לא תהיה כרטיסיה, והתפלאתי מאד למה, עד שנכנסתי לתוך האשכול עצמו.
[סתם אפרופו.. 'ערוך כותרת בבקשה..' ] -
@GolanArt להוסיף אפשרות לדווח על קפצ'ה.
-
-
ציטוט מהויקי:
תמונת קאפצ'ה (CAPTCHA) לא חוזרת מבדיקה
תיאור: ישנם אתרים שונים אשר במטרה להבטיח שהתשובה אינה מופקת באמצעות מחשב הם משתמשים עם תמונת קאפצ'ה הכוללת אותיות או מספרים המופיעים בצורה מעוותת על המסך והמשתמש צריך לזהות אותם ולהקליד אותם. תמונות אלו מתחלפות בד"כ עם כל ריענון של התמונות בדף, ולכן בנטפרי באם התמונה מוגדרת להישלח לבדיקה אזי תמיד היא תופיע מפוקסלת עקב מנגנון ריענון התמונות.
פתרון: יש לשלוח פניה דרך מערכת הפניות עם הלינק של התמונה המשתנה. עדיף לשלוח גם את הכתובת של הדף עצמו. -
קודם תודה על ההשקעה, כמה רעיונות שעלו לי
- לשלב את איזור האישי תוך הכרטסת (שיהיה אפרות לקרוא ולשלוח פניות בלי מעבר לטאב אחר)
- להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה וזה אטומטי יוסיף להפניה כתובת התמונה (חוץ מכתובת האתר שהתמונה מופיע בו ) זה יחסוך זמן להעובדים והמשתמשים
- כל אחד רוצה משהו אחר על הכרטסת לכן יהיה אפרות לכל אחד לסדר לעצמו מה שהוא רוצה לראות (כמו שיש בגימייל בGOOGLE APS)
- השפה יהיה כפי מה שמוגדר באיזור האישי
- (אני לא האיש הנכון להגיד את זה אבל לדעתי תעשה ריענון גרפיקה גם לשאר הדברים של נטפרי (התוכנות שמתקינות אניוואר ותעודות האבטחה מיושנים ברמה נוראית)