• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    84 פוסטים 24 כותבים 15.8k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • shragaS מנותק
      shraga
      נערך לאחרונה על ידי

      להוסיף מבזקים, על שיפורים

      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ליכטל מנותק
        ליכט @beri.zip
        נערך לאחרונה על ידי

        @beri.zip אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

        @GolanArt
        אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
        הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחה

        שאלה טכנית. באיזה אתר הוא נפגש עם הפנל, כשאין לו תעודת אבטחה ?

        beri.zipB תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • C מנותק
          coby @shraga
          נערך לאחרונה על ידי

          @shraga אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

          להוסיף מבזקים, על שיפורים

          לדעתי להוריד את "חדשות ועידכונים" - הנושאים שם ישנים מאוד ועולים אחת לכמה חודשים.
          צריך שיהיה את זה אך לא דרך הפנל שנועד להיות יעיל עבור המשתמשים ובסופו של דבר גם עבור היעילות של נטפרי (כפי שכתבתי לעיל).

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • מוגןמ מנותק
            מוגן
            נערך לאחרונה על ידי

            @GolanArt אולי להוסיף אופציה של שיחה עם נציג בצאט' בדומה לחברות סלולר וכדו' (כמובן שיש אפשרות לעשות אופציה שלא מיד יעבור לנציג אנושי אלא קודם כל ינסה לבדוק לבד מה הבעיה והאם ניתן לפתור אותה בכוחות עצמך, בדומה פותר הבעיות).
            כמו"כ בשירות לקוחות יהיה מאוד יעיל אם ישמיעו מה המיקום שלך בתור.
            תודה רבה.

            הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
            ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • beri.zipB מנותק
              beri.zip @ליכט
              נערך לאחרונה על ידי

              @ליכט אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

              @beri.zip אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

              @GolanArt
              אולי להוסיף בכרטיסיה קישור להורדת תעודת אבטחה ואם יש אפשרות שיציג את זה רק אם לא מותקנת תעודת אבטחה
              הרבה פעמים קיבלתי פניות לחוצות מאנשים "המייל לא עובד לי" ורק לאחר חקירה ודרישה התברר שזה מחשב חדש בלי תעודות אבטחה

              שאלה טכנית. באיזה אתר הוא נפגש עם הפנל, כשאין לו תעודת אבטחה ?

              באתר לא מאובטח
              הבעיה היא שחלק מהאנשים לא יודיעים בכלל על הצורך בתעודה אבל להם אין מה לעשות
              אני מדבר על אלו שיודעים על זה ומחפשים בחיפוש גוגל את התעודה וזה אתר מאובטח

              להנחות נוספת בחנות KSP לחץ כאן
              לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
              להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

              ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ליכטל מנותק
                ליכט @beri.zip
                נערך לאחרונה על ידי

                @beri.zip
                אתה דברת על אנשים שלא יודעים ומתקשרים אליך לחוצים 'אין לי מייל'.
                להם הפנל לא יעזור, כי הם נמצאים עכשיו במייל שזה אתר מאובטח ולא נפתח להם, (וגם כשזה נפתח, הפנל לא מופיע שם).
                כשהם מתקשרים אליך (ואתה מהאנשים שכן יודעים על הצורך בתעודת אבטחה), עדיף שתפנה אותם לבודק הבעיות בכתובת 1.2.3.4 מאשר לאתר אחר שאינו מאובטח ושם ליכנס לפנל...

                beri.zipB תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • מוגןמ מנותק
                  מוגן
                  נערך לאחרונה על ידי מוגן

                  עוד כמה דברים שחשבתי לשיפור.
                  א. שבכרטיסיה יהיה אופציה להתחבר לVPN של נטפרי.
                  ב. שיהיה ניתן לבטל או להוסיף וכן לשנות גודל וכו' של הסמל של נטפרי המופיע על המסך.
                  ג. שהכרטיסיה תהיה בכל אתר (או לחילופין שתהיה אופציה להגדיר זאת למי שמעונין) פשוט זה קיצור דרך מצוין לשליחת פניות וכל דבר שקשור לנטפרי.
                  תודה רבה.

                  הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
                  ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • גיטי 123ג מנותק
                    גיטי 123
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אולי כבר כתבו, לא עקבתי אחרי כל התגובות.
                    השימוש העיקרי שלי בכרטיסיה הוא- לראות כמה דקות לוקח לתמונות לחזור מבדיקה כעת.

                    בפתיחת הכרטיסיה, החלק התחתון שלה מוסתר- כלומר צריך לגלול כלפי מטה כדי לראות מה כתוב שם, וזה מאריך ומייגע. (מצחיק להגדיר את זה ככה, אבל זה לוקח עוד זמן...)
                    עדיף שמס' הדקות יהיה רשום בחלק העליון, וכך יהיה נגיש יותר לראות.

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ע מנותק
                      עברי אנכי @גיטי 123
                      נערך לאחרונה על ידי עברי אנכי

                      @גיטי-123
                      כתבת שלא ראית את התגובות..
                      אכן, דיברו ע"ז. אם תקטיני את הרזולוציה של הדפדפן שלך ל- 100% במשום 110% שיש כעת, הכל יופיע בשלמות, בלי לגלול.

                      ה׳ יצילנו מסכנות האינטרנט -
                      אנחנו נשמור על המרחק ...

                      גיטי 123ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • גיטי 123ג מנותק
                        גיטי 123 @עברי אנכי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @עברי-אנכי אני על 100%.

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • גיטי 123ג מנותק
                          גיטי 123
                          נערך לאחרונה על ידי

                          וחוצמזה, עדיף שהפתרון יהיה כללי.

                          shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • shragaS מנותק
                            shraga @גיטי 123
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @גיטי-123
                            @GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                            בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
                            ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן...

                            אבל אם כבר מדברים על זה, מה שהכי דחוף לשפר בתחום זה את המנגנון שבודק את זמן בדיקת התמונות שיהיה יותר מדויק פר משתמש

                            קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                            WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                            • ע מנותק
                              עברי אנכי @גיטי 123
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @גיטי-123 אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                              @עברי-אנכי אני על 100%.

                              תנסי להקטין עוד קצת, לי זה מה שעזר בסוף.

                              ה׳ יצילנו מסכנות האינטרנט -
                              אנחנו נשמור על המרחק ...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • beri.zipB מנותק
                                beri.zip @ליכט
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @ליכט אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                                @beri.zip
                                אתה דברת על אנשים שלא יודעים ומתקשרים אליך לחוצים 'אין לי מייל'.
                                להם הפנל לא יעזור, כי הם נמצאים עכשיו במייל שזה אתר מאובטח ולא נפתח להם, (וגם כשזה נפתח, הפנל לא מופיע שם).
                                כשהם מתקשרים אליך (ואתה מהאנשים שכן יודעים על הצורך בתעודת אבטחה), עדיף שתפנה אותם לבודק הבעיות בכתובת 1.2.3.4 מאשר לאתר אחר שאינו מאובטח ושם ליכנס לפנל...

                                אני יודע את זה ובכלל האנשים הספציפיים שמתקשרים אלי לצערי לא הצלחתי לשכנעם להצטרף לנטפרי
                                כוונתי בהבאת הדברים היא רק לומר שזה בעיה נפוצה אצל משתמשים לא מנוסים

                                להנחות נוספת בחנות KSP לחץ כאן
                                לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
                                להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • WWWW מנותק
                                  WWW נקיפדיה @shraga
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @shraga אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                                  @גיטי-123
                                  @GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                                  בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
                                  ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן...

                                  אבל אם כבר מדברים על זה, מה שהכי דחוף לשפר בתחום זה את המנגנון שבודק את זמן בדיקת התמונות שיהיה יותר מדויק פר משתמש

                                  כן, אבל זה מופנה ל @magicode.

                                  @WWW אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                                  ואם כבר, (אבל זה כבר קשור ל @magicode), שיופיע זמן אמיתי של בדיקת התמונות, פר חיבור.
                                  או לפחות גם זמן ממוצע.

                                  ואני מקווה שלפחות החלק השני יבוצע, מכיון שהפיתוח כבר קיים (פחות או יותר).

                                  "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                  מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ע מנותק
                                    עברי אנכי @GolanArt
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                                    במקומה תבוא חדשה! 😛

                                    התבקשתי לעצב אותה מחדש עם שינויים ושיפורים, אז
                                    קדימה, ספרו לנטפרי מה אהבתם, מה לא אהבתם, מה תרצו
                                    להוריד, מה תרצו להוסיף, הכככללל....

                                    תגיד, בכותרת לא נכון יותר לנסח:
                                    "הכרסיסיה של נטפרי הולכת להתחדש"?
                                    כשקראתי בראשונה את הכותרת [וגם עכשיו..] עדיין זועק לי מהכותרת, שיותר לא תהיה כרטיסיה, והתפלאתי מאד למה, עד שנכנסתי לתוך האשכול עצמו.
                                    [סתם אפרופו.. 'ערוך כותרת בבקשה..' 😉 ]

                                    ה׳ יצילנו מסכנות האינטרנט -
                                    אנחנו נשמור על המרחק ...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • חזקח מנותק
                                      חזק
                                      נערך לאחרונה על ידי חזק

                                      @GolanArt להוסיף אפשרות לדווח על קפצ'ה.

                                      האברךה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • האברךה מנותק
                                        האברך @חזק
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @חזק אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:

                                        קפצ'ה

                                        מה זה ??? סוג של קפה ???

                                        ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • ליכטל מנותק
                                          ליכט @האברך
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @האברך

                                          ציטוט מהויקי:

                                          תמונת קאפצ'ה (CAPTCHA) לא חוזרת מבדיקה
                                          תיאור: ישנם אתרים שונים אשר במטרה להבטיח שהתשובה אינה מופקת באמצעות מחשב הם משתמשים עם תמונת קאפצ'ה הכוללת אותיות או מספרים המופיעים בצורה מעוותת על המסך והמשתמש צריך לזהות אותם ולהקליד אותם. תמונות אלו מתחלפות בד"כ עם כל ריענון של התמונות בדף, ולכן בנטפרי באם התמונה מוגדרת להישלח לבדיקה אזי תמיד היא תופיע מפוקסלת עקב מנגנון ריענון התמונות.
                                          פתרון: יש לשלוח פניה דרך מערכת הפניות עם הלינק של התמונה המשתנה. עדיף לשלוח גם את הכתובת של הדף עצמו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • ChocolateC מנותק
                                            Chocolate
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            קודם תודה על ההשקעה, כמה רעיונות שעלו לי

                                            • לשלב את איזור האישי תוך הכרטסת (שיהיה אפרות לקרוא ולשלוח פניות בלי מעבר לטאב אחר)
                                            • להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה וזה אטומטי יוסיף להפניה כתובת התמונה (חוץ מכתובת האתר שהתמונה מופיע בו ) זה יחסוך זמן להעובדים והמשתמשים
                                            • כל אחד רוצה משהו אחר על הכרטסת לכן יהיה אפרות לכל אחד לסדר לעצמו מה שהוא רוצה לראות (כמו שיש בגימייל בGOOGLE APS)
                                            • השפה יהיה כפי מה שמוגדר באיזור האישי
                                            • (אני לא האיש הנכון להגיד את זה אבל לדעתי תעשה ריענון גרפיקה גם לשאר הדברים של נטפרי (התוכנות שמתקינות אניוואר ותעודות האבטחה מיושנים ברמה נוראית)
                                            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון