ראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד
-
@שואף אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
כמה אתה משלם על החבילה?
בזק:
תשתית 75
קו (300 דקות) 49
אינטרנט RL נראה לי 35
סינון נטפרי 15 -
@מי-האיש אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@שואף אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
כמה אתה משלם על החבילה?
בזק:
תשתית 75
קו (300 דקות) 49
אינטרנט RL נראה לי 35
סינון נטפרי 15אני משלם:
תשתית 64
קו 3000 דקות פיקס 30
אר אל אינטרנט 37
נטפרי 15וזה ב013
בכללי אצלי הכל בסדר -
תראו, אני חיברתי לפחות 50 לקוחות לנטפרי ביחד לנטויזין..
היו לי מספר לקוחות עם כמה תקלות, אבל רוב רובו מאוד מרוצה. גם לי היתה החבילה עם 013, והייתי מאוד מרוצה (הפסקתי מסיבות אחרות)
רק נקודה חשובה מאוד: נטויזין כל כמה זמן עורך בדיקה האם המשתמש והסיסה בראוטר נכונים. במקרה שלא, הם פשוט מעדכנים את הראוטר עם המשתמש והסיסמה. מכיון שאם נשארתם רק בטלפון בנטויזין ואתם משתמשי נטפרי עם אחד הספקים, אז ברור שהמשתמש והסיסמה שלכם התשנה ואינו המשתמש שקיבלתם מ013 -
@מי-האיש אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@שואף אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
כמה אתה משלם על החבילה?
בזק:
תשתית 75
קו (300 דקות) 49
אינטרנט RL נראה לי 35
סינון נטפרי 15זה המון כסף....
אני לא יודע כמה מהירות יש לך
אבל לדוגמא, ב019 אם תיקח המהירות הכי גבוהה יעלה לך כולל טלפון בנטויזין ללא הגבלה 145 ש''ח.... -
@frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
מכיון שאם נשארתם רק בטלפון בנטויזין ואתם משתמשי נטפרי עם אחד הספקים, אז ברור שהמשתמש והסיסמה שלכם התשנה ואינו המשתמש שקיבלתם מ013
בשיחה עם שירות הלקוחות אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי
-
@שואף אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
כמה עולה התענוג? אינטרנט עם טלפון?
אני גם סובל מ013, ואין לי כוח לחכות בטלפון שיענו לי ויעבירו אותי מאחד לשני אז אני פשוט נשאר ככה ולא עושה כלוםאבל אם יש משהו אחר, אשקול לעבור
אנחנו בנטוויז'ן מ2009 בערך. תמיד היו תקלות - גם כשהיינו בלי אינטרנט, גם כשהיינו באתרוג וגם כיום שאנחנו בנטפרי.
אבל זה נדיר ובדרך כלל אין תקלות.
אני נזכר כשעבר החוק שצריך לענות תוך זמן מסוים הם פשוט נערכו לזה בצורה יוצאת מן הכלל. הייתי מתקשר, מיד היה עונה לי נציג שואל אותי איך קוראים לי ואומר לי "תמתין" ואז הייתי ממתין שלושת רבעי שעה לפחות.
ככה זה על דבר זול מקבלים שירות זול. -
@clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי
מה זאת אומרת שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי ?
-
@clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
מכיון שאם נשארתם רק בטלפון בנטויזין ואתם משתמשי נטפרי עם אחד הספקים, אז ברור שהמשתמש והסיסמה שלכם התשנה ואינו המשתמש שקיבלתם מ013
בשיחה עם שירות הלקוחות אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי
נכון מאוד. שכחתי לגמור את ההודעה ולכתוב שזה מה שחייבים לעשות...
-
יש את פרטנר (קו נייח) שעולה יותר מנטוויזן (באיזור ה40-50 עם הראוטר) אבל השירות שלהם יותר טוב.
(שימו לב שחוץ מהמתאם שיחות החדש של פרטנר אז אין אפשרות לשיחה ממתינה, אז צריך לדרוש דווקא אותו.) -
@3-פינות אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
יש את פרטנר (קו נייח) שעולה יותר מנטוויזן (באיזור ה40-50 עם הראוטר) אבל השירות שלהם יותר טוב.
אני משלם בפרטנר 35 ש"ח ללא הגבלה ל-2 קווים (על אותו מספר). בנוסף, הראוטר עולה 12x36.
-
@clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
בשיחה עם שירות הלקוחות אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי
זה קורה בד"כ גם בלי שתתקשר אליהם בשביל זה, כי אם לא, לא יהיה לך גלישה, חוץ אם אתה משלם כפול על ספק...
אז לשים לב, לבקש לבטל את הספק של נטוויג'ן כי זה מסוכן, ומיותר - התורה חסה על ממונן של ישראל. -
@WWW
אם לא תעדכן אותם אז בכל הפעלה מחדש של הראוטר הוא ימשוך את השם משתמש שמעודכן במערכות שלהם.גם אם אתה מבטל את הספק שלהם הם מגדירים ספק וירטואלי שלהם בגודל מגה וחצי ומשם מתחילות הבעיות.....
-
למעשה
התקשרתי אל נטויז'ן וביקשתי לעדכן את שם המשתמש של נטפרי
ה"טכנאי" על הקו היה קצר רוח ולא ניסה בכלל לשמוע אותי רק ביקש שאענה לו על מה שהוא שואל אותי....
בסוף הוא התייאש ושלח אלי טכנאי הביתה
ש... עדכן את שם המשתמש של נטפרי וסיפר לי שהשם משתמש הותיק שלי ברימון היה מוגדר שם (כבר קרה פעמיים, יש להם איזשהו קטע עם מחיקת הסטוריה במחשבים מלפני שלש שנים) כי לפעמים זה מתאפס ומתעדכן מחדש לפי הנתונים שרשומים להם באיזה קובץ ענתיקהסוף טוב הכל טוב?
בקיצור,מסקנא - חברות התקשורת צריכות לשלוח את טכנאיהם לקורס בתקשורת
כל טוב -
@ליכט 40-50 התכוונתי כולל הראוטר, הדבר היחיד שמעצבן שמה זה שאין שיחה ממתינה אא"כ בראוטר החדש שזה עוד כסף.
-
@frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
מכיון שאם נשארתם רק בטלפון בנטויזין ואתם משתמשי נטפרי עם אחד הספקים, אז ברור שהמשתמש והסיסמה שלכם התשנה ואינו המשתמש שקיבלתם מ013
בשיחה עם שירות הלקוחות אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי
נכון מאוד. שכחתי לגמור את ההודעה ולכתוב שזה מה שחייבים לעשות...
בחברת נטויזון קרואים לזה לקבוע את שם המשתמש והסימסא, יש לציין כי לא כל הנציגים יודעים על זה ויש להתעקש על זה ולבקש מהנציג להפנות לנציג מומחה שיודע מה זה
-
@clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
גם אם אתה מבטל את הספק שלהם הם מגדירים ספק וירטואלי שלהם בגודל מגה וחצי ומשם מתחילות הבעיות.....
זה ספק שחסום לשיחות בלבד, אי אפשר לגלוש עם זה.
-
@WWW הבעייה שלפי זה הם מגדירים מה הרוחב פס שלך.
ושם מתחיל כל הבלגן
שהוא מוגדר ל1.5 מגה הורדה וכמה K בודדים העללאה.
וזה מגביל מלאכותית גם את הספק שאתה שם של נטפרי -
לי יש אותה תקלה שמופיע בכותרת, בתחילה הכל עבד חלק אך בשבועות האחרונים יש ממש שיבושים בקו טלפון כל כמה דקות הטלפון מתנתק, הוצאת השקע וכו' כבר נוסה ולא הועיל.
יש לי תאוריה שכבר הוכחה בחברת בזק, שאלו שעברו מהאיטרנט שלהם הם שיבשו להם בזדון את הקו הביתי כדי שיחזרו אליהם, משום מה יש לי תחושה שגם בנטויזן יש את אותה מגמה, אשמח לשמוע את חוות דעתכם וכמו כן ממי שיש לו קו טלפון ביתי של פרטנר עם ספק 019 והאם הוא מרוצה או לא וכו'
תודה רבה. -
@מוגן שגעת את נטוויג'ן כבר בטלפון?
-
@WWW שיגעתי זה לא מילה....
אפי' הצלחתי שיחליפו לי ראוטר בדגם חדש, (למרות שזה היה אחרי שעברתי לספק של 019), אבל בתכל'ס הקו טלפון מקרטע...!