המעלות של נטפרי
-
@מ.-פינחסי
אני מאמין שאפשר בקלות להשיגה, אני שמעתי את הראיון ב'סקופים'
זה היה ממש לקראת סוף הראיון. -
@מעלה-ומוריד הציטוט זה רק מה שהדגשת. כן?
-
רק הנטוי
-
@מעלה-ומוריד מה יש לפרט כמו ששומעים בהקלטות שמה
נאמר לי
בנטפרי יש קנס יציאה 100 ש"ח
בנטפרי אין יוטיוב
בנטפרי לא מסננים תוך האתרים
וכו' וכו' -
@Chocolate אמר בהמעלות של נטפרי:
בנטפרי יש קנס יציאה 100 ש"ח
תוכנת וויפרי היא חינמית, והסרתה עולה 100 ש"ח.
אצלם, השימוש בתוכנה עולה כל חודש 10 ש"ח, וההסרה חינמית.... -
מעניין לעניין:
@יוניבני אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
@GolanArt בעבר העלת וידאו על סינון התמונות,
אני חושב שמאד ידגים, סרט תדמית (אולי יש אותו בשביל תורמים?), שמראה מה קורה מאוחרי הקלעים,
איך הבודק היהודי רואה את זה, אפילו איך דף התמונות שנבדקות אצל הגוי איך נראה.מדיה יותר משכנע, אפילו כשהדברים ברורים.
אני הולך כבר עם תסריט כזה בראש
@GolanArt האם יש סיכוי לכזה סרטון?
-
-
מההקלטה אפשר לפרש שהוא לא מדבר על נט פרי
אלא על חברת סינון אחרת שנראה שדוגלים באפשרות "חסום כפי יכולתך" ואם צריך לפתוח חכה לנציג
אבל שמתי לב למה שהוא אמר
שיש הבדל בין רמת סינון לאברך שרוצה להדפיס כרטיס טיסה ובין סוכן נסיעות שצריך לדעת מה קורה בעולם
אולי לסוכני נסיעות יש שולחן ערוך אחר
או שהותר לצורכי פרנסה (של החברה) -
אני חושב שקצת נסחפו פה...
גם אם מישהו הוציא עלינו שם רע, זה לא מוציא אותו מכלל עמיתך, שמותר להגיד עליו לשון הרע.
ובפרט באווירת הימים הנוכחיים.בסך הכל, החברות המתחרות מצילות המוני יהודים מאיסורים.
לא מושלם, אבל אם הם היו בלי חסימה, וודאי שהיו נכשלים הרבה יותר.
בס"ה כוונתם גם להתפרנס, וגם להציל יהודים.וטיפשות, אינה עבירה, למרות שיכולה להביא לעבירות חמורות,
במה דברים אמורים?
שגם אם המערכות החברות אחרות פחות (והרבה) משוכללות מהסינון דילן,
הם לא נכנסים לגדר של "משנאיך ה'" (כמו שמישהו אמר באחד האשכולות המקבילים...)
ואין מצווה להשמיץ אותם, ולבזות אותם.וודאי שההוצאות שם רע שלהם אסורות ופסולות,
אבל כאמור, אין בכך להתיר לשון הרע.מה כן,
מטרת האשכול הזה, לכמת את המעלות של נטפרי על המתחרים, לטובת מסבירנים פונטיציאליים.
ואת זה ביקש פותח האשכול.
להסביר שהאחרים פחות טובים (כידוע) לא מסביר למה אנחנו יותר טובים.ולכן, דעתי, שצריך לפתוח בוויקי, דף שבו יסוכמו כל המעלות והחסרונות,
של שלושת הסינונים שיועדו למחננו - נתיב, אתרוג, ונטפרי (ואולי נט צח, אם נקרא).יהיה כתוב שם שבאתרוג ונתיב אין סינון אנושי של תמונות,
ולכן אתרים עם פונטיציאל שלילי נחסמים, מה שא"כ בנטפרי.מאידך, חנות התוספים, דרופ בוקס, מגה ועוד, חסומים טוטאלית בנטפרי.
יוטיוב, חסום טוטאלית בסינונים הנ"ל, מה שא"כ בנטפרי, וכו'.
וכך, עם שפיטה אובייקטיבית שוודאי שתצא לטובת הסינון דנן, יהיה חומר למסבירנים מטעם עצמם.
כל מי שירצה לשכנע את קרובי משפחתו, ישלח אותם לשם.
וגם, כך יהיה אפשר להתאים, למשל: מי שחייב בעבודתו את דרופ בוקס, ידע שלצערו, הוא לא יוכל להצטרף.למעשה יש היום "מה טוב לי בנטפרי" ו"מה לא טוב לי בנטפרי",
אבל הרעיון שתהיה השוואה של כל הפונקציות עם כל הסינונים. -
@מענטש-אמיתי
יש כבר דבר דומה
http://atchalta.org/he/compare-internet-providers/ -
מה זה?
-
@חיבור
@GolanArt אמר להם להוסיף א"ז, ראה כאן: http://forum.netfree.link/post/24229.
בהמשך שם, הוא מסביר מה זה. -
@מענטש-אמיתי אמר בהמעלות של נטפרי:
יהיה כתוב שם שבאתרוג ונתיב אין סינון אנושי של תמונות
לפי פרסומות ברחובות בני ברק, נכון להשבת, תחת הכותרת 'מבצע אלול'
לאתרוג יש בלעדיות על הסינונים אחרים! יש להם בדיקת תמונות בעין אנושית! (משולבת רובוט). -
@מעלה-ומוריד וגם יש להם "הסינון תמונות הכי טוב" ו"מספר האתרים המסוננים" הכי גדול !
-
@מעמד אני לצערי כותב לך מאתרוג (אין נטפרי על הוט - נושא נפרד)
בלה בלה בלה
אין סינון תמונות בכלל ואני בכלל לא מבין איך הם מעיזים ככה לשקר -
למה אתה לא משתמש בVPN?
-
@יעקב-ישראל אמר בהמעלות של נטפרי:
@מעמד אני לצערי כותב לך מאתרוג (אין נטפרי על הוט - נושא נפרד)
בלה בלה בלה
אין סינון תמונות בכלל ואני בכלל לא מבין איך הם מעיזים ככה לשקראיזה אתרוג יש לך?
-
אם מישהו היה מפרסם תמונות לא צנועות ברשות הרבים היה מותר לדבר עליו לא יפה, נכון? וכן אם הוא מפרסם חומר שאסור בקריאה, וכנ"ל אם לא הוא מפרסם אבל הוא נותן במה לכך, ולא חוסם את הניתן לחסום.
כשיש סינונים, שהפרוץ אצלם הוא גדול מאוד. ומאידך מתהדרים בכל מיני פרסומים כאילו הם זכים ונקיים.
אז זה הרבה יותר גרוע מאחד שמפרסם באופן עראי משהו לא טוב, זה ממש חדירה לתוך המחנה פנימה, שמפילה את כל החומות, וחושפת אנשים תמימים באמת לכל זוהמת העולם, וסופו מי ישורנו.לדעתי החפץ חיים אם היה שומע שכך מדברים בעקבות ספרו על שמירת הלשון, היה לכמה שניות כמעט תוהה על הראשונות,
צריך לדעת שלשון הרע זה כשאסור לדבר, וכשמותר לדבר אז מצווה לדבר וחייבים לדבר, ואם לא מדברים אז משאירים את כולם ליפול כמו דומינו. -
@שמשון אמר בהמעלות של נטפרי:
אם מישהו היה מפרסם תמונות לא צנועות ברשות הרבים היה מותר לדבר עליו לא יפה, נכון?
מי אמר?
-
@aiib ו @כל מי שיש לו ספקות אם לישאר בנטפרי או ....
אישית עברתי לארבעת המינים (אחרי שאלת חכם) ולהלן ההתרשמות ?? שלי
התקשרתי למוקד של ארבעת המינים וביקשתי להצטרף להם עם סינון הכפול, הנציג צירף אותי לשבעת המינים, אחרי ששמתי לב לזה התקשרתי שיחברו אותי לארבעת המינים, אבל עדיין לא חיברו אותי לסינון הכפול רק אחרי פניה נוספת.
סינון הכפול - תמונות אכן חוסמת רובם של התמונות (אבל לא כולם), אבל אופן הבדיקה מסורבל ביחס לנטפרי, זה עובד רק בכרום (בשאר הדפדפנים א"א לשלוח תמונות לבדיקה) וזה בבשליחה ידנית ולא אוטומטית והיא מרעננת את הדף כל 2 דקות עד שנותנים הוראה שלא ישלח שוב לבדיקה, בחלק גדול התמונות לא חוזרות מהבדיקה ונשארות כמו שהיו ללא שיפתחו או יסגרו - בפועל השתמשתי עם אתר שהתמונות לא חזרו מהבדיקה, ורק אחרי פניה טלפונית פתחו לי את זה, אבל הפתיחה היתה רק בדף אחד של האתר, ושאר הדפים נותרו עם בלי התמונות.
אלו שכתבו/אמרו שזה לא חוסם תמונות, ככל הנראה הם לא בסינון הכפול, מומלץ לומר להם לפנות לחברה ע"מ להפעיל את סינון הכפול
, כמובן רק אם אין להם אפשרות לעבור לנטפרי .פניות אין כמו נטפרי, בנטפרי תשובה חיובית הינה חיובי ותשובה שלילית הינה שלילית, אצלהם קיבלתי לפעמים תשובה שאתר פתוח אך זה נשאר חסום, וכן להיפך.
פניות דרך המייל לפעמים נענים לשביעת רצון הלקוח ולפעמים כנ"ל שהתשובה אינה תואמת את המציאות ולפעמים מתעלמים מהם כלל.הרובוט אכן עושה חלק מהעבודה, אבל ההתרשמות שלי, שזה גם משחק יפה ולא כ"כ מקצועי, התשובות שמקבלים מהרובוט בחלק מהמקרים אינם נכונים ובחלק מהמקרים מקבלים תשובות שונות לאותה אתר.
חדשות בקטוגוריה זו הם מקילים מאוד, ניתן לפתוח בקלות כל הרשימה מ ..... עד ערוץ 7 (אולי יש עוד שלא נקלעתי בהם), כשהתוכן אינו מסונן דיו (וכנראה א"א לסנן שמה תוכן כמו שצריך).
24/6 א"א להתעלם לגמרי מזה, שיש מענה טלפוני עם הרבה נציגים וברוב המקרים מקבלים מענה די מהיר, אבל לענ"ד רובם של אנשים אינם צריכים מענה מיידית, וגם בשעות הלילה תמיכהה טכנית הינה רק בדברים בסיסיים מאוד (הפעלה מחדש של המחשב והראוטר או חיבור לראוטר) ברוב המקרים היותר סבוכים מעבירים את זה לתמיכת בכירים ליום המחרת ואומרים לך להתקשר שוב מחר.
בסופו של דבר יתכן שמבזבזים יותר זמן עם פניות אליהם ממה שמחכים לתשובה במערכת הפניות בנטפרי.מסקנתי הינה כי מי שמרוצה בנטפרי אין לו שום סיבה בעולם אפי' לנסות חברה אחרת, וגם מי שלא מרוצה כ"כ בנטפרי עדיין לא בטוח שיקבל שמה מענה יותר טוב לצרכיו, ועליו לשקול היטב את ענין הכשרות כפי שכתבתי.