הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי
-
נכון שיש תמיד חסימות בטעות אבל טוב שזה רק חסימה בטעות ולא פתיחה בטעות רק תחשבו את הזכות של נטפרי בעניין שיש סינון מהודר כזה
אלו שמתלוננים על הסינון עושים את זה כי כנראה הם סוג של מחוייבים להיות בנטפרי מי ע"י קהילה ומי באופנים אחרים ולכן הם מתלוננים כך ם רוצים יותר פתיחות או שהם מורגלים בסינונים אחרים שמקילים בעניינים. מסוימים אבל הם לא מעריכים את הזכות של נטפרי
זה לא שזה תמיד קל לקבל חסימה של משהו שרגילים לו כמו למשל נציב נט שנחסם ואני הייתי רגיל לקרוא שם חדשות הדבר הראשון שעשיתי זה לשלוח פניה זה הדבר היחיד שיכול לעזור במקרים כאלו ולמרות שלא הבנתי למה נחסם סוג של קיבלתי את זה והשלמתי שזהו זה חסום
@yzahn @מעמד אלו שמתלוננים בצורה מזלזלת נטפרי הוא לא משגיח וכו' לא יעריכו ויבינו את נטפרי גם אם יהיה הסבר לכך הוא רוצה לחיות אחרת להבין אחרת ולעשות אחרת וסתם לדעתו נטפרי מפריעה לו באמצע
לאלו שמרוצים מנטפרי ומעריכים לא נראה לי שצריך להסביר על המעלה של נטפרי -
@aknvtchtk יש כאלה שמתלוננים על נטפרי בלי לרצות לפרוץ גבולות.
לדוגמא, מכירה משהי שהתחילה לעבוד במשרד עם אינטרנט פרוץ לחלוטין, כשהאופציה היחידה היא vpn,
ולקח יומיים עד שאשרו. היא בהחלט הרגישה תרעומת. עקבו אותה רציני בהתחלת עבודה חדשה, וזה היה מאוד לא נעים.
או משהי אחרת שהיתה צריכה פתיחה של אתר ספציפי, שלכאורה לא היתה בו שום בעיה,
שגררו אותה הרבה הלוך ושוב עד שנפתח. או שפתיחה של כתובת העלאה וכדו' של שרתים לוקח להם הרבה זמן להיפתח, כי זה דורש טיפול מקצועי.
חוסר נוחות שלי זה דבר שאני יכולה לספוג, אבל דברים שמעכבים אותי מול אנשים אחרים שאין להם יכולת להבין זה מתסכל לפעמים.
וכשדברים חשובים מתעכבים בכמה ימים כי פתיחת כתובת של שרת דפלוימנט דורשת טיפול מקצועי במיוחד זה מאוד מאוד לא נעים. -
@adina_gel כן אבל זה סוג של מחיר שכל אחד משלם
במיוחד שהאופציות האחרות של סינון לא באות בחשבון עקב.....
גם לי היו דברים דחופים שלקח להם זמן
גם ככה יש לנטפרי את השירות הטוב ביותר
בכל מצב כאלו שמתלוננים על כאלו דברים הם לא יזלזלו בנטפרי אלא יתלוננו -
@adina_gel
אני לא יכול להתייחס ספציפית למקרים שציינתם, אבל זה נשמע לי יותר כמו חוסר תקשורת של הלקוח עם נטפרי.כשלקוח פונה ומרחיב ומציין את כל הפרטים הרלוונטיים + צילום מסך + הקלטת תעבורה + הסבר על הבעיה , וכל מה שיכול לעזור, ואם זה דחוף גם סימון 3 נקודות, זה לא אמור לקחת מידיי הרבה זמן. רק לעיתים נדירות.
כנ"ל בקשת אישור לVPN - זה לא משהו שלוקח יומיים, אולי הלקוחה לא הגיבה מיד כשענו לה אלא אחרי יממה, וחוזר חלילה, מה שהאריך את זמן הטיפול ליומיים.
-
@shraga על ה vpn זה לא היה אני,
אבל דברים אחרים כן.
לא חושבת שזה היה ענין של חוסר תקשורת, אבל לי אישית ולחברותי בצוות היו כמה דברים שנמשכו בפרוש מדי הרבה זמן על כלום.
הצטרפתי לנטפרי לפני כשנה, והאמת שהייתי מותעת עד כמה כמעט לכל דבר היה פתרון טכנולוגי ואנשים טכנולוגים שידעו לעזור כמו שצריך
אבל היו כמה פעמים שהחוסר בתקשורת ישירה תסכל מאוד והגלגל חוזר עד שהגיעו למשהו מקצועי לקח מדי הרבה זמן. -
בנטפרי מנסיון השירות הכי מהיר אין מה להתלונן
-
@adina_gel פניות עם שלוש נקודות?
-
@shraga בדקתי עכשיו שוב את הפניות שלי.
לחלקן באמת לא הענקתי 3 נקודות. אבל היו חלק שכן, וממרחק זמן אני כבר לא יכולה לראות כמה זמן בדיוק זה לקח.
כרגע ראיתי משהו שהיה עם 3 נקודות ולקח לו כמה שעות,
ומשהו עם 2 שלקח לו כמעט יום.
כשאני מסתכלת אחורה אולי זה לא נראה הרבה, אבל בשעת מעשה כשאני צריכה לתקשר מול אנשים,
וקרה לי כמה פעמים שזה היה תוך כדי שיחה רצופה, זה פחות נחמד, במיוחד כשמדובר על משהו שהוא ענין טכני פשוט יחסית, ולא אתר בעייתי. -
נתקל בזה די הרבה (ראה פה)
פה מדברים על משהו אחר, יותר בכיוון של יח"צ. -
בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.
-
@shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
כנ"ל בקשת אישור לVPN - זה לא משהו שלוקח יומיים, אולי הלקוחה לא הגיבה מיד כשענו לה אלא אחרי יממה, וחוזר חלילה, מה שהאריך את זמן הטיפול ליומיים.
אבל לא תמיד יודעים מתי הם צפויים לענות וכנראה לא תמיד משאירים את דף הפניה פתוחה ולא בודקים כל רגע אם ענו
אז לכן קורה שלא מגיבים מיד -
מערכת הפניות היא דבר נהדר
אבל יש צורך גם בדבר הבא
אני שולח פניה
מתקשרים אלי ומתחברים מרחוק לפתור את הבעיה
ללא הקלטות ללא צילומי מסך
ללא בעיות
(כרגע שיש לקרובי משפחה שלי בעיה אני אומר להם תפתחו פניה וזה לא קורה כי הם לא מבינים גדולים במחשב)
כלומר כמו שכאשר מתקשרים לבזק הנציג איתך ומסביר לך שלב שלב מה לעשות
כך גם בנטפרי הגיע הזמן לפתוח מוקד שרות לקוחות רגיל
ולכאורה זה -
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
כך גם בנטפרי הגיע הזמן לפתוח מוקד שרות לקוחות רגיל
מה כוונתך רגיל ?
מוקד שמסבירים שלב שלב איך שולחים פניה, יש ויש -
@יצחק-0 לא
מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי
והנציג מסביר לא בהתכתבויות אלא דרך הטלפון תעשה את זה ואת זה ואז במקום רואה האם זה בעיה הניתנת לפיתרון או שיקח זמן או לא
ומעדכן את הלקוח בטלפון הבעיה היא חסימה שיש צריך תומך בכיר שיפתח הוא מגיע בשעה זאת וזאת וכד'
פתרתי את הבעיה
הבעיה היא שאתה לא לוחץ במקום הנכון
הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו כי תראה שאני שם את שם המשתמש שלי לראוטר שלך עובד טוב
וכן הלאה -
חבל שהאשכול מתחיל לסטות מהנושא המקורי והחשוב...
-
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי
לנטפרי יש מוקד 089-143-143
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו
אני לא חושב שאתה יכול לצפות שהמוקד יתן כזה שירות לכל לקוח שיש לו בעיה עם צד שלישי שלא קשור לנטפרי... אל תשכח שאתה משלם סה"כ 15 שח...
-
-
@FiveFour אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.
אחרי שכבשו את השיא העולמי במחשבי על, והשאירו את כל השחקנים בזירה הרחק הרחק למטה,
בשאפתנות בלתי נלאית, החליט דירקטריון החברה לעשות סיעור מוחות איך ניתן למקסם את הביצועים עוד יותר.
במהלך הדיון אמר אחד המומחים שלדעתו הכלי האפקטיבי ביותר להשיג מהירות שעון גבוהה יותר תהיה הכנסה של מתחרים נוספים לזירה. -
נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!
כמובן שכמו שציינו "הסברה" תועיל לכל המתחברים להבין את האידאולוג והרעיון של נט פרי, וכמובן זה חשוב!
אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה. -
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
וכי היינו רוצים שנטפרי עוד 5 שנים תיהיה ועדת הרבנים לענייני תקשורת בעיני הציבור?
קצת נסחפת...
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
אז שיתנו מסלול ב30 ש"ח שבו זה קיים
לא כל דבר שנראה פשוט ברמת העיקרון הוא כזה ברמת הביצוע!