• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    104 פוסטים 34 כותבים 5.9k צפיות 28 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב. נ.ב מנותק
      ב. נ.
      נערך לאחרונה על ידי

      בנטפרי מנסיון השירות הכי מהיר אין מה להתלונן

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • shragaS מנותק
        shraga @adina_gel
        נערך לאחרונה על ידי

        @adina_gel פניות עם שלוש נקודות?

        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • A מנותק
          adina_gel @shraga
          נערך לאחרונה על ידי

          @shraga בדקתי עכשיו שוב את הפניות שלי.
          לחלקן באמת לא הענקתי 3 נקודות. אבל היו חלק שכן, וממרחק זמן אני כבר לא יכולה לראות כמה זמן בדיוק זה לקח.
          כרגע ראיתי משהו שהיה עם 3 נקודות ולקח לו כמה שעות,
          ומשהו עם 2 שלקח לו כמעט יום.
          כשאני מסתכלת אחורה אולי זה לא נראה הרבה, אבל בשעת מעשה כשאני צריכה לתקשר מול אנשים,
          וקרה לי כמה פעמים שזה היה תוך כדי שיחה רצופה, זה פחות נחמד, במיוחד כשמדובר על משהו שהוא ענין טכני פשוט יחסית, ולא אתר בעייתי.

          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ChocolateC מנותק
            Chocolate
            נערך לאחרונה על ידי Chocolate

            נתקל בזה די הרבה (ראה פה)
            פה מדברים על משהו אחר, יותר בכיוון של יח"צ.

            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • F מנותק
              FiveFour
              נערך לאחרונה על ידי

              בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.

              נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מעמד @shraga
                נערך לאחרונה על ידי

                @shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                כנ"ל בקשת אישור לVPN - זה לא משהו שלוקח יומיים, אולי הלקוחה לא הגיבה מיד כשענו לה אלא אחרי יממה, וחוזר חלילה, מה שהאריך את זמן הטיפול ליומיים.

                אבל לא תמיד יודעים מתי הם צפויים לענות וכנראה לא תמיד משאירים את דף הפניה פתוחה ולא בודקים כל רגע אם ענו
                אז לכן קורה שלא מגיבים מיד

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @Chocolate
                  נערך לאחרונה על ידי

                  מערכת הפניות היא דבר נהדר
                  אבל יש צורך גם בדבר הבא
                  אני שולח פניה
                  מתקשרים אלי ומתחברים מרחוק לפתור את הבעיה
                  ללא הקלטות ללא צילומי מסך
                  ללא בעיות
                  (כרגע שיש לקרובי משפחה שלי בעיה אני אומר להם תפתחו פניה וזה לא קורה כי הם לא מבינים גדולים במחשב)
                  כלומר כמו שכאשר מתקשרים לבזק הנציג איתך ומסביר לך שלב שלב מה לעשות
                  כך גם בנטפרי הגיע הזמן לפתוח מוקד שרות לקוחות רגיל
                  ולכאורה זה

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                  • י מנותק
                    יצחק 0 @a0533057932
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                    כך גם בנטפרי הגיע הזמן לפתוח מוקד שרות לקוחות רגיל

                    מה כוונתך רגיל ?
                    מוקד שמסבירים שלב שלב איך שולחים פניה, יש ויש

                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • a0533057932A מנותק
                      a0533057932 @יצחק 0
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יצחק-0 לא
                      מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי
                      והנציג מסביר לא בהתכתבויות אלא דרך הטלפון תעשה את זה ואת זה ואז במקום רואה האם זה בעיה הניתנת לפיתרון או שיקח זמן או לא
                      ומעדכן את הלקוח בטלפון הבעיה היא חסימה שיש צריך תומך בכיר שיפתח הוא מגיע בשעה זאת וזאת וכד'
                      פתרתי את הבעיה
                      הבעיה היא שאתה לא לוחץ במקום הנכון
                      הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו כי תראה שאני שם את שם המשתמש שלי לראוטר שלך עובד טוב
                      וכן הלאה

                      מוגןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • S מנותק
                        Shaye
                        נערך לאחרונה על ידי

                        חבל שהאשכול מתחיל לסטות מהנושא המקורי והחשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • מוגןמ מנותק
                          מוגן @a0533057932
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                          מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי

                          לנטפרי יש מוקד 089-143-143

                          @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                          הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו

                          אני לא חושב שאתה יכול לצפות שהמוקד יתן כזה שירות לכל לקוח שיש לו בעיה עם צד שלישי שלא קשור לנטפרי... אל תשכח שאתה משלם סה"כ 15 שח...

                          הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
                          ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • a0533057932A מנותק
                            a0533057932 @מוגן
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מוגן אז שיתנו מסלול ב30 ש"ח שבו זה קיים
                            זה מה שאמר @yzahn הגיע הזמן להחליף פאזה ולהבין שנטפרי היא כבר לא רק אתה משלם 15 ש"ח למה אתה מצפה
                            אלא פריט חובה
                            וכי היינו רוצים שנטפרי עוד 5 שנים תיהיה ועדת הרבנים לענייני תקשורת בעיני הציבור?

                            מוגןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                            • נטפריסנ מנותק
                              נטפריס @FiveFour
                              נערך לאחרונה על ידי נטפריס

                              @FiveFour אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                              בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.

                              אחרי שכבשו את השיא העולמי במחשבי על, והשאירו את כל השחקנים בזירה הרחק הרחק למטה,
                              בשאפתנות בלתי נלאית, החליט דירקטריון החברה לעשות סיעור מוחות איך ניתן למקסם את הביצועים עוד יותר.
                              במהלך הדיון אמר אחד המומחים שלדעתו הכלי האפקטיבי ביותר להשיג מהירות שעון גבוהה יותר תהיה הכנסה של מתחרים נוספים לזירה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 31
                              • מ מנותק
                                מככב
                                נערך לאחרונה על ידי

                                נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
                                הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!
                                כמובן שכמו שציינו "הסברה" תועיל לכל המתחברים להבין את האידאולוג והרעיון של נט פרי, וכמובן זה חשוב!
                                אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

                                a0533057932A M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • מוגןמ מנותק
                                  מוגן @a0533057932
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                  וכי היינו רוצים שנטפרי עוד 5 שנים תיהיה ועדת הרבנים לענייני תקשורת בעיני הציבור?

                                  קצת נסחפת...

                                  @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                  אז שיתנו מסלול ב30 ש"ח שבו זה קיים

                                  לא כל דבר שנראה פשוט ברמת העיקרון הוא כזה ברמת הביצוע!

                                  הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
                                  ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • a0533057932A מנותק
                                    a0533057932 @מככב
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                    נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
                                    הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!

                                    אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

                                    על זה כל הניגון
                                    נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
                                    לא רוצה על תבוא וכד'

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • M מנותק
                                      meir12341234 @מככב
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                      נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
                                      הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!
                                      כמובן שכמו שציינו "הסברה" תועיל לכל המתחברים להבין את האידאולוג והרעיון של נט פרי, וכמובן זה חשוב!
                                      אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

                                      לא כחובה אלא כתועלת לכולם
                                      כיון שהענין הוא לא לשנות מדיניות אלא להבהיר ולהסביר מה היא במקום שכל מי שיש לו חסימה משהו שלדעתו הוא בסדר ישלח חמש פניות למה ואז התגובה ככה וחוזר למה ככה וכו' וכו'
                                      יהיה לכל חסימה הסבר יותר ברור שיחסוך לכולם את ההטרדה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • magicodeM מנותק
                                        magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                                        אני חושב שאנחנו היחידים שמפנים להסברים במקרה של חסימות.
                                        כמו חסימה של אתרי חדשות מסויימים.
                                        דוגמא
                                        https://ch10.co.il/

                                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                        yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                                        • מ מנותק
                                          מ. פינחסי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode
                                          אני חושב שגם נטפרי הם היחידים שאומרים ללקוח כשהוא מתחבר: רגע, תבדוק אם אנחנו מתאימים לך!
                                          (זכור לי שיש איזה דף כזה, לא?)

                                          אבל בטוח המשתמש לא זוכר את זה כשהוא נתקע במשהו ולא ענו לו "מיד", "כמו בטלפון".

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • מ מנותק
                                            מככב @a0533057932
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                            @מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

                                            נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
                                            הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!

                                            אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.

                                            על זה כל הניגון
                                            נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
                                            לא רוצה על תבוא וכד'

                                            לא כ"כ הבנתי את דבריך.
                                            אבל בכל אופן זה לא משנה, כי זה לא חברת תקשורת או חנות מכולת שמחוייבת למשהו, זה סינון שנפתח במטרה לעזור למי שרוצה סינון, וסה"כ לוקחים מינימום כסף לתחזוק וכו', למה שתהיה להם התחייבות למשהו, רוצה תתחבר לא רוצה תעבור סינון.
                                            אך ודאי וודאי שמן הראוי שהם יסבירו באופן יותר מסודר על כל חסימה, וישפרו את מה שצריך, ברור שתמיד יש מה להשתפר, ונשמח אם יעשו זאת.

                                            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון