הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי
-
@adina_gel
אני לא יכול להתייחס ספציפית למקרים שציינתם, אבל זה נשמע לי יותר כמו חוסר תקשורת של הלקוח עם נטפרי.כשלקוח פונה ומרחיב ומציין את כל הפרטים הרלוונטיים + צילום מסך + הקלטת תעבורה + הסבר על הבעיה , וכל מה שיכול לעזור, ואם זה דחוף גם סימון 3 נקודות, זה לא אמור לקחת מידיי הרבה זמן. רק לעיתים נדירות.
כנ"ל בקשת אישור לVPN - זה לא משהו שלוקח יומיים, אולי הלקוחה לא הגיבה מיד כשענו לה אלא אחרי יממה, וחוזר חלילה, מה שהאריך את זמן הטיפול ליומיים.
-
@shraga על ה vpn זה לא היה אני,
אבל דברים אחרים כן.
לא חושבת שזה היה ענין של חוסר תקשורת, אבל לי אישית ולחברותי בצוות היו כמה דברים שנמשכו בפרוש מדי הרבה זמן על כלום.
הצטרפתי לנטפרי לפני כשנה, והאמת שהייתי מותעת עד כמה כמעט לכל דבר היה פתרון טכנולוגי ואנשים טכנולוגים שידעו לעזור כמו שצריך
אבל היו כמה פעמים שהחוסר בתקשורת ישירה תסכל מאוד והגלגל חוזר עד שהגיעו למשהו מקצועי לקח מדי הרבה זמן. -
בנטפרי מנסיון השירות הכי מהיר אין מה להתלונן
-
@adina_gel פניות עם שלוש נקודות?
-
@shraga בדקתי עכשיו שוב את הפניות שלי.
לחלקן באמת לא הענקתי 3 נקודות. אבל היו חלק שכן, וממרחק זמן אני כבר לא יכולה לראות כמה זמן בדיוק זה לקח.
כרגע ראיתי משהו שהיה עם 3 נקודות ולקח לו כמה שעות,
ומשהו עם 2 שלקח לו כמעט יום.
כשאני מסתכלת אחורה אולי זה לא נראה הרבה, אבל בשעת מעשה כשאני צריכה לתקשר מול אנשים,
וקרה לי כמה פעמים שזה היה תוך כדי שיחה רצופה, זה פחות נחמד, במיוחד כשמדובר על משהו שהוא ענין טכני פשוט יחסית, ולא אתר בעייתי. -
נתקל בזה די הרבה (ראה פה)
פה מדברים על משהו אחר, יותר בכיוון של יח"צ. -
בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.
-
@shraga אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
כנ"ל בקשת אישור לVPN - זה לא משהו שלוקח יומיים, אולי הלקוחה לא הגיבה מיד כשענו לה אלא אחרי יממה, וחוזר חלילה, מה שהאריך את זמן הטיפול ליומיים.
אבל לא תמיד יודעים מתי הם צפויים לענות וכנראה לא תמיד משאירים את דף הפניה פתוחה ולא בודקים כל רגע אם ענו
אז לכן קורה שלא מגיבים מיד -
מערכת הפניות היא דבר נהדר
אבל יש צורך גם בדבר הבא
אני שולח פניה
מתקשרים אלי ומתחברים מרחוק לפתור את הבעיה
ללא הקלטות ללא צילומי מסך
ללא בעיות
(כרגע שיש לקרובי משפחה שלי בעיה אני אומר להם תפתחו פניה וזה לא קורה כי הם לא מבינים גדולים במחשב)
כלומר כמו שכאשר מתקשרים לבזק הנציג איתך ומסביר לך שלב שלב מה לעשות
כך גם בנטפרי הגיע הזמן לפתוח מוקד שרות לקוחות רגיל
ולכאורה זה -
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
כך גם בנטפרי הגיע הזמן לפתוח מוקד שרות לקוחות רגיל
מה כוונתך רגיל ?
מוקד שמסבירים שלב שלב איך שולחים פניה, יש ויש -
@יצחק-0 לא
מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי
והנציג מסביר לא בהתכתבויות אלא דרך הטלפון תעשה את זה ואת זה ואז במקום רואה האם זה בעיה הניתנת לפיתרון או שיקח זמן או לא
ומעדכן את הלקוח בטלפון הבעיה היא חסימה שיש צריך תומך בכיר שיפתח הוא מגיע בשעה זאת וזאת וכד'
פתרתי את הבעיה
הבעיה היא שאתה לא לוחץ במקום הנכון
הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו כי תראה שאני שם את שם המשתמש שלי לראוטר שלך עובד טוב
וכן הלאה -
חבל שהאשכול מתחיל לסטות מהנושא המקורי והחשוב...
-
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי
לנטפרי יש מוקד 089-143-143
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו
אני לא חושב שאתה יכול לצפות שהמוקד יתן כזה שירות לכל לקוח שיש לו בעיה עם צד שלישי שלא קשור לנטפרי... אל תשכח שאתה משלם סה"כ 15 שח...
-
-
@FiveFour אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.
אחרי שכבשו את השיא העולמי במחשבי על, והשאירו את כל השחקנים בזירה הרחק הרחק למטה,
בשאפתנות בלתי נלאית, החליט דירקטריון החברה לעשות סיעור מוחות איך ניתן למקסם את הביצועים עוד יותר.
במהלך הדיון אמר אחד המומחים שלדעתו הכלי האפקטיבי ביותר להשיג מהירות שעון גבוהה יותר תהיה הכנסה של מתחרים נוספים לזירה. -
נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!
כמובן שכמו שציינו "הסברה" תועיל לכל המתחברים להבין את האידאולוג והרעיון של נט פרי, וכמובן זה חשוב!
אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה. -
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
וכי היינו רוצים שנטפרי עוד 5 שנים תיהיה ועדת הרבנים לענייני תקשורת בעיני הציבור?
קצת נסחפת...
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
אז שיתנו מסלול ב30 ש"ח שבו זה קיים
לא כל דבר שנראה פשוט ברמת העיקרון הוא כזה ברמת הביצוע!
-
@מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.
על זה כל הניגון
נטפרי כבר לא החברה שהייתה בהתחלה היא כבר המינימום הנדרש ועל כן אין מה לומר לא חייבת כלום לאף אחד
לא רוצה על תבוא וכד' -
@מככב אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
נט פרי, לא חייבים שום דבר לאף אחד!!
הם קמו כמטרה לעזור בסינון למי שרוצה בכך!
כמובן שכמו שציינו "הסברה" תועיל לכל המתחברים להבין את האידאולוג והרעיון של נט פרי, וכמובן זה חשוב!
אבל מכאן ועד לומר שאנחנו לקוחות שבויים וכדו', יש מה לשפר יש מה להוסיף, אבל הכל מבסיס הבנה שהם לא חייבים כלום, ותודה שבכלל הם משקיעים ללא שום רווח אלא ממטרה קדושה ונעלה.לא כחובה אלא כתועלת לכולם
כיון שהענין הוא לא לשנות מדיניות אלא להבהיר ולהסביר מה היא במקום שכל מי שיש לו חסימה משהו שלדעתו הוא בסדר ישלח חמש פניות למה ואז התגובה ככה וחוזר למה ככה וכו' וכו'
יהיה לכל חסימה הסבר יותר ברור שיחסוך לכולם את ההטרדה -
אני חושב שאנחנו היחידים שמפנים להסברים במקרה של חסימות.
כמו חסימה של אתרי חדשות מסויימים.
דוגמא
https://ch10.co.il/