• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    זמן משוער לטיפול פניה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    38 פוסטים 16 כותבים 2.0k צפיות 12 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • yzahnY מנותק
      yzahn @פלא כ
      נערך לאחרונה על ידי

      @פלא-כ אתה מציע שכלולים, מה שיש כעת נראה כנסיון ראשוני בכיוון לשם.
      אפשר אולי לקוות לשכלולים במשך הזמן.

      בפן מסויים, מה שיש כעת יותר טוב ממה שאתה מציע. כי מה שאתה מציע בלתי אפשרי... יותר טוב שלהציג סטטיסטיקות מאשר לנסות לנחש את העתיד, דבר שבודאי לא יצליח.

      אבל עדיין יש מקום לשפר את זה יותר עם סטטיסטיקות ממוקדות יותר לפי כמות הנציגים הפעילים ולפי סוג הפנייה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • yzahnY מנותק
        yzahn
        נערך לאחרונה על ידי yzahn

        שמתי לב למשהו מוזר,
        כאשר פותחים את החלונית של "זמן משוער וכו'" הזמן המוצג הוא ממוצע של כל הפניות. (???)
        כאשר מוסיפים נקודות, מקבלים זמן ממוצע של פניות עם כמות הנקודות שנבחרה, כאשר לוחצים על "נקה" מקבלים ממוצע של פניות בלי נקודות (???)
        צריך להבהיר את זה בממשק

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • yzahnY מנותק
          yzahn
          נערך לאחרונה על ידי

          @פלא-כ
          אם אני לא טועה, מבדיקה של התעבורה, נראה שהמספרים הם לפי שעות היום. יש קבוצת סטיסטיקות לכל שעה

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מ מנותק
            מעמד @yzahn
            נערך לאחרונה על ידי

            @yzahn ואני בכלל לא הבנתי מה הולך שם ?
            מה זה כל הצבעים האלו ואיך אני יודע תוך כמה זמן פנייתי נענית ?
            איך אני אדע אם היא ירוקה או אדומה או צהובה ?

            yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • yzahnY מנותק
              yzahn @מעמד
              נערך לאחרונה על ידי

              @מעמד לא הבנת כי זה באמת לא מספיק ברור...
              לכאורה נראה לפום ריהטא שזה מציג סטטיסטיקות על פניות קודמות. בגרף מוצג איזה אחוזים מהפניות שנפתחו בשעה זו נענו תוך:

              • 5 דקות
              • 30 דקות
              • שעה
              • 3 שעות
              • יום
              • מעל יום

              בפתיחה ראשונית של החלון מוצג מידע על כלל הפניות
              אם מוסיפים נקודות אפשר לראות מידע על פניות עם מספר נקודות זהה למספר שהוספת.

              אתה צריך לעשות ניחוש מושכל לפי המידע שלפניך לנסות לקבל זמן משוער לפנייה שלך...

              מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • מ מנותק
                מעמד @yzahn
                נערך לאחרונה על ידי מעמד

                @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                אתה צריך לעשות ניחוש מושכל לפי המידע שלפניך לנסות לקבל זמן משוער לפנייה שלך...

                אז אני באמת לא יודע לנחש...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • yzahnY מנותק
                  yzahn
                  נערך לאחרונה על ידי yzahn

                  אגב, שורות אלו:
                  5628574d-f816-4f8e-ad0b-9d4d62a9f3bd-image.png

                  לכאורה יותר טוב להציג אותם בכיוון ימין לשמאל.
                  (עריכה: עכשיו אני רואה שזה canvas ואם כן זה יכול להיות קצת בעיה כי אולי זה לא בשליטתכם)

                  מ S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מעמד @yzahn
                    נערך לאחרונה על ידי מעמד

                    @yzahn מפוקסל (לא נשלח לבדיקה)
                    עריכה: כבר לא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • גמליאל-הג מנותק
                      גמליאל-ה @yzahn
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                      להוסיף כמה מילות הסבר, שמדובר במידע היסטורי, ושזה לא משליך על העתיד.

                      זה נראה לי מובן מאליו.
                      גם התור לבנק, אגד, או אפילו קלקו, נשען על מידע 'היסטורי'.
                      לפי מה שהבנתי לא מדובר בנתונים היסטוריים מימי הביניים, אלא על השבוע - שבועיים האחרונים, מפולח לפי שעות כמו שציינת.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט
                        נערך לאחרונה על ידי

                        מי מתנדב לעדכן כאן:http://wiki.netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי ?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מעמד @ליכט
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @ליכט אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                          מי מתנדב לעדכן כאן:http://wiki.netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי ?

                          אני חושב שזה עדיין מוקדם לעדכן כל עוד זה לא ברור תוך כמה זמן נענית הפניה
                          האופציה שנוספה היא עדיין לא מספיק ברורה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • S מנותק
                            Shaye @yzahn
                            נערך לאחרונה על ידי

                            קודם כל, תודה על הפיצ'ר החדש.
                            ברצוני להוסיף שתי הצעות קטנות לשיפור:

                            1. אני חושב שמאוד יכול להועיל אם (בנוסף ל-modal עם התרשים) יופיע גם הודעה קצרה מתחת לשורת הנקודות משהו כמו "זמן משוער לטיפול בפנייתך: כ-X דקות" (ויהיה חשוב להוסיף גם tooltip שמבהירה שנתון זה, שהמידע הינו רק השערה המבוססת רק נתוני העבר וכו').

                            2. בנוסף לחישוב זמן טיפול בפנייה על בסיס נתוני העבר, יהיה נכון גם להציג מידע שקשור לפעילות של מערכת הפניות, כי לא הגיוני שאם מישהו שולח פנייה ב-12 בלילה, שיופיע "זמן משוער לטיפול בפנייה כ-9 שעות", אלא "מערכת הפניות ייפתח מחר ב-8" + "זמן משוער לטיפול בפנייה כשעה".

                            (אני מבין שהצעה 2 יותר מסובכת, כי מנסיוני אני יודע ששעות הפעילות די גמישה לפעמים..., אבל בהחלט אפשר לבנות מנגנון שמעודכן בזמן אמת בפעילות המערכת, או/ו מערכת שנותנת את האפשרות לסמן עד איזה פנייה ברשימה יטופל היום, ולהציג נתונים בהסתמך על זה).
                            נדמה לי שזה תכונה מאוד חשובה ששווה להשקיע בה.

                            @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                            לכאורה יותר טוב להציג אותם בכיוון ימין לשמאל.
                            (עריכה: עכשיו אני רואה שזה canvas ואם כן זה יכול להיות קצת בעיה כי אולי זה לא בשליטתכם)

                            נראה שהתרשים בנוי עם Chart.js, ויש להם תמיכה ב-rtl ראה כאן. אז אין תירוצים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                            • by6199B מנותק
                              by6199 @פלא כ
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @פלא-כ אתה צודק רעיונית, עד שהבקשה שלך תיושם יקח הרבה מאוד זמן.
                              כבר ביקשתי לפני שנתיים ראה כאן וכנראה שיש איזה תהליך של אבולוציה בהתנהלות של נטפרי, אז חלק מתומכי נטפרי פסלו את הרעיון מכל וכל כמעט.

                              מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מאןדהומ מנותק
                                מאןדהו @by6199
                                נערך לאחרונה על ידי מאןדהו

                                @by6199 ההסבר בשינוי, שאז עוד היה צורך לטפל בבעיות בסיסיות שהיו. כיום, כמעט ואין בעיות, כך שניתן לטפל בשיפור הנוחות.

                                by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • by6199B מנותק
                                  by6199 @מאןדהו
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מאןדהו איני יודע את מי אתה מייצג במה שאתה אומר.
                                  אני הגבתי על מה שעובדי נטפרי הגיבו שם, ועכשיו השתנה שכנראה יש איזה תהליך שצריך לעבור עד שיקרה

                                  מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מאןדהומ מנותק
                                    מאןדהו @by6199
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @by6199 לא מייצג, רק נותן פרשנות. למה היום משקיעים בדברים שפעם חשבו שהם מיותרים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מ. פינחסי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      לא זכיתי לראות את הפיתוח החדש...
                                      איפה אפשר לראות?

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מעמד @מ. פינחסי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מ-פינחסי כנס לפניה חדשה תלחץ על השורה הזו
                                        8959e2e7-eb9e-4500-8830-cdd5f51c9562-image.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ מנותק
                                          מ. פינחסי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @ליכט
                                          זה טוב?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ מנותק
                                            מככב @yzahn
                                            נערך לאחרונה על ידי מככב

                                            @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                            לא הבנת כי זה באמת לא מספיק ברור...

                                            זה בהחלט לא ברור!!
                                            יש אפשרות להצביע על זה לפיתוח?
                                            זה יחסוך בהחלטה האם להוסיף נקודות לפניה או לאו.

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון