זמן משוער לטיפול פניה
-
@ליכט אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
מי מתנדב לעדכן כאן:http://wiki.netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי ?
אני חושב שזה עדיין מוקדם לעדכן כל עוד זה לא ברור תוך כמה זמן נענית הפניה
האופציה שנוספה היא עדיין לא מספיק ברורה -
קודם כל, תודה על הפיצ'ר החדש.
ברצוני להוסיף שתי הצעות קטנות לשיפור:-
אני חושב שמאוד יכול להועיל אם (בנוסף ל-modal עם התרשים) יופיע גם הודעה קצרה מתחת לשורת הנקודות משהו כמו "זמן משוער לטיפול בפנייתך: כ-X דקות" (ויהיה חשוב להוסיף גם tooltip שמבהירה שנתון זה, שהמידע הינו רק השערה המבוססת רק נתוני העבר וכו').
-
בנוסף לחישוב זמן טיפול בפנייה על בסיס נתוני העבר, יהיה נכון גם להציג מידע שקשור לפעילות של מערכת הפניות, כי לא הגיוני שאם מישהו שולח פנייה ב-12 בלילה, שיופיע "זמן משוער לטיפול בפנייה כ-9 שעות", אלא "מערכת הפניות ייפתח מחר ב-8" + "זמן משוער לטיפול בפנייה כשעה".
(אני מבין שהצעה 2 יותר מסובכת, כי מנסיוני אני יודע ששעות הפעילות די גמישה לפעמים..., אבל בהחלט אפשר לבנות מנגנון שמעודכן בזמן אמת בפעילות המערכת, או/ו מערכת שנותנת את האפשרות לסמן עד איזה פנייה ברשימה יטופל היום, ולהציג נתונים בהסתמך על זה).
נדמה לי שזה תכונה מאוד חשובה ששווה להשקיע בה.@yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
לכאורה יותר טוב להציג אותם בכיוון ימין לשמאל.
(עריכה: עכשיו אני רואה שזה canvas ואם כן זה יכול להיות קצת בעיה כי אולי זה לא בשליטתכם)נראה שהתרשים בנוי עם Chart.js, ויש להם תמיכה ב-rtl ראה כאן. אז אין תירוצים...
-
-
-
@by6199 ההסבר בשינוי, שאז עוד היה צורך לטפל בבעיות בסיסיות שהיו. כיום, כמעט ואין בעיות, כך שניתן לטפל בשיפור הנוחות.
-
@מאןדהו איני יודע את מי אתה מייצג במה שאתה אומר.
אני הגבתי על מה שעובדי נטפרי הגיבו שם, ועכשיו השתנה שכנראה יש איזה תהליך שצריך לעבור עד שיקרה -
@by6199 לא מייצג, רק נותן פרשנות. למה היום משקיעים בדברים שפעם חשבו שהם מיותרים.
-
לא זכיתי לראות את הפיתוח החדש...
איפה אפשר לראות? -
@מ-פינחסי כנס לפניה חדשה תלחץ על השורה הזו
-
@ליכט
זה טוב? -
@yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
לא הבנת כי זה באמת לא מספיק ברור...
זה בהחלט לא ברור!!
יש אפשרות להצביע על זה לפיתוח?
זה יחסוך בהחלטה האם להוסיף נקודות לפניה או לאו. -
@מככב אין צורך להעלות בהצבעה לפיתוח, כי נטפרי כבר מפתחים את זה.
דף ההצבעות מיועד בשביל שיקול של דעת של נטפרי מה לפתח קודם.
אבל זה כבר בפיתוח -
ברשותכם יש לי הערה,
העוגה היפה של הנתונים מראה את הזמן הממוצע שלוקח לפניות להיפתר
ממש לא רלוונטי לעניין כמות הנקודות שהמשתמש החליט להקדיש לעניין.אסביר:
אין שום קשר בין הנקודות שהקדיש הלקוח לבין סוג הפניה,
כי יכול להיות שמדובר בפניה די פשוטה, והלקוח שם עבורה רק נקודה אחת = טיפול סופר מהיר תוך 5 דקות...
ויכול להיות שהלקוח החליט לשים שלוש נקודות ואין לו שמץ של מושג לגבי המורכבות של הפיתרון לפנייתו = טיפול שאורך יותר מיממה...לכן,
אם יורשה לי, אני חושב שבכדי לתת ללקוחות תחזית משוערת של זמן הטיפול, זה אמור להיות תלוי במורכבות הפניה, ולא במס' הנקודות.
(נאמר גרף שיוכל להגדיר בערך פניות לפי דרגת מורכבות, לעומת פניות פשוטות הנענות במהירות.או,
לחילופין אפשר לערוך גרף המציג את מהירות המענה הראשוני שקיבלה הפניה.
כלומר: בד"כ (מנסיוני בלבד...) מתי שמדובר בפניה מורכבת, הלקוח מקבל הודעה ע"כ שזה מורכב ועתיד לקחת זמן...
או,
כמה זמן עד שהפני קוטלגה (בדיקת קובץ/וידאו/טיפולמקצועי/ וכו') -
נטפרי שידרגו את ההערכת הזמן!
1
2אגב, ההערה למטה שיתכן שהפניות של 3 נקודות טופלו לאט יותר בגלל המורכבות שלהם, חשובה ביותר!!
ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.אולי כדאי שנטפרי ישדרגו עוד יותר ויכתבו:
X% מהפניות שנשלחו בשעה הזאת מהסוג: בדיקת אתר/תמונה/וידאו, ויהיה אפשרות לבחור סוג. -
@מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.
לדעתי ממש לא.
אנשים שולחים 3 נקודות עבור נושא שחשוב להם, והם ממש לא מסתכלים האם זה מורכב לנטפרי או לא.
אני יכול להגיד לך על עצמי שאני משתמש לרוב ב-3 נקודות רק מתי שאני צריך איזה סרטון דחוף ביוטיוב... לא זכור לי שזה עניין מורכב! -
אגב,
משהו מעניין,שמתם לב שנקודה אחת ו-3 נקודות זה אותם אחוזים פחות או יותר??
ורק ב-2 נקודות זה משתנה?? -
ממש נהדר
יש"כ לכל המפתחים והעושים לש"ש -
ואני עדיין לא הבנתי בשביל מה העוגה
מילא אם היה מתווסף צבע מתוך העוגה הזו, אז היה מובן לי מתי פנייתי תענה ע"י העוגה הזו
אבל כעת לא מובן למה היא נדרשת ? איך אני יכול לדעת האם פנייתי תענה תוך 5 דקות, 30 דקות או יום
טוב, נחכה ונראה מתי נטפרי תפתיע אותנו עוד -
@מעמד לא הבנת
נטפרי עדיין לא זכו לנבואה או רוח הקודש. הם לא יודעים כמה זמן ייקח עד שהפנייה תענה. הם רק מציגים לך את הסטטיסטיקות ואתה אמור לסנכרן את הציפיות שלך לפי זה.
איך לתרגם את הנתונים לשפת המעשה?
תלוי באופי, אם אתה אופטימי אתה אומר לעצמך "ואוו, אני רואה שהחלק הכי גדול בעוגה נענו תוך 30 דקות, הלוואי שגם הפנייה שלי יהיה כך!"
אם אתה פסימי אתה אומר לעצמך "כן... נכון... אבל יש את ה-5 אחוז שנענו רק כעבור יומיים " -
@מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
נטפרי שידרגו את ההערכת הזמן!
ממש יפה!
כמעט לא נשארו לי תלונות...@מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
כרגע תמיד מופיע הנתון של כמה טופלו תוך חמש דקות. אני רק חושב לעצמי בקול שאולי כדאי יותר לכתוב תוך כמה זמן טופלו רוב הפניות.
-
@yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:
@מעמד לא הבנת
נטפרי עדיין לא זכו לנבואה או רוח הקודש. הם לא יודעים כמה זמן ייקח עד שהפנייה תענה. הם רק מציגים לך את הסטטיסטיקות ואתה אמור לסנכרן את הציפיות שלך לפי זה.
איך לתרגם את הנתונים לשפת המעשה?
תלוי באופי, אם אתה אופטימי אתה אומר לעצמך "ואוו, אני רואה שהחלק הכי גדול בעוגה נענו תוך 30 דקות, הלוואי שגם הפנייה שלי יהיה כך!"
אם אתה פסימי אתה אומר לעצמך "כן... נכון... אבל יש את ה-5 אחוז שנענו רק כעבור יומיים "כלומר שעשו את זה רק כדי להוריד ציפיות ותלונות על כמה זמן פניה תענה ??
זאת אומרת רק על הצד המורלי ?