• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    זמן משוער לטיפול פניה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    38 פוסטים 16 כותבים 2.0k צפיות 12 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S מנותק
      Shaye @yzahn
      נערך לאחרונה על ידי

      קודם כל, תודה על הפיצ'ר החדש.
      ברצוני להוסיף שתי הצעות קטנות לשיפור:

      1. אני חושב שמאוד יכול להועיל אם (בנוסף ל-modal עם התרשים) יופיע גם הודעה קצרה מתחת לשורת הנקודות משהו כמו "זמן משוער לטיפול בפנייתך: כ-X דקות" (ויהיה חשוב להוסיף גם tooltip שמבהירה שנתון זה, שהמידע הינו רק השערה המבוססת רק נתוני העבר וכו').

      2. בנוסף לחישוב זמן טיפול בפנייה על בסיס נתוני העבר, יהיה נכון גם להציג מידע שקשור לפעילות של מערכת הפניות, כי לא הגיוני שאם מישהו שולח פנייה ב-12 בלילה, שיופיע "זמן משוער לטיפול בפנייה כ-9 שעות", אלא "מערכת הפניות ייפתח מחר ב-8" + "זמן משוער לטיפול בפנייה כשעה".

      (אני מבין שהצעה 2 יותר מסובכת, כי מנסיוני אני יודע ששעות הפעילות די גמישה לפעמים..., אבל בהחלט אפשר לבנות מנגנון שמעודכן בזמן אמת בפעילות המערכת, או/ו מערכת שנותנת את האפשרות לסמן עד איזה פנייה ברשימה יטופל היום, ולהציג נתונים בהסתמך על זה).
      נדמה לי שזה תכונה מאוד חשובה ששווה להשקיע בה.

      @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

      לכאורה יותר טוב להציג אותם בכיוון ימין לשמאל.
      (עריכה: עכשיו אני רואה שזה canvas ואם כן זה יכול להיות קצת בעיה כי אולי זה לא בשליטתכם)

      נראה שהתרשים בנוי עם Chart.js, ויש להם תמיכה ב-rtl ראה כאן. אז אין תירוצים...

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • by6199B מנותק
        by6199 @פלא כ
        נערך לאחרונה על ידי

        @פלא-כ אתה צודק רעיונית, עד שהבקשה שלך תיושם יקח הרבה מאוד זמן.
        כבר ביקשתי לפני שנתיים ראה כאן וכנראה שיש איזה תהליך של אבולוציה בהתנהלות של נטפרי, אז חלק מתומכי נטפרי פסלו את הרעיון מכל וכל כמעט.

        מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מאןדהומ מנותק
          מאןדהו @by6199
          נערך לאחרונה על ידי מאןדהו

          @by6199 ההסבר בשינוי, שאז עוד היה צורך לטפל בבעיות בסיסיות שהיו. כיום, כמעט ואין בעיות, כך שניתן לטפל בשיפור הנוחות.

          by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • by6199B מנותק
            by6199 @מאןדהו
            נערך לאחרונה על ידי

            @מאןדהו איני יודע את מי אתה מייצג במה שאתה אומר.
            אני הגבתי על מה שעובדי נטפרי הגיבו שם, ועכשיו השתנה שכנראה יש איזה תהליך שצריך לעבור עד שיקרה

            מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מאןדהומ מנותק
              מאןדהו @by6199
              נערך לאחרונה על ידי

              @by6199 לא מייצג, רק נותן פרשנות. למה היום משקיעים בדברים שפעם חשבו שהם מיותרים.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מ. פינחסי
                נערך לאחרונה על ידי

                לא זכיתי לראות את הפיתוח החדש...
                איפה אפשר לראות?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מעמד @מ. פינחסי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מ-פינחסי כנס לפניה חדשה תלחץ על השורה הזו
                  8959e2e7-eb9e-4500-8830-cdd5f51c9562-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מ. פינחסי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ליכט
                    זה טוב?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מככב @yzahn
                      נערך לאחרונה על ידי מככב

                      @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                      לא הבנת כי זה באמת לא מספיק ברור...

                      זה בהחלט לא ברור!!
                      יש אפשרות להצביע על זה לפיתוח?
                      זה יחסוך בהחלטה האם להוסיף נקודות לפניה או לאו.

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מ. פינחסי @מככב
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מככב אין צורך להעלות בהצבעה לפיתוח, כי נטפרי כבר מפתחים את זה.
                        דף ההצבעות מיועד בשביל שיקול של דעת של נטפרי מה לפתח קודם.
                        אבל זה כבר בפיתוח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ מנותק
                          מטעמים
                          נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                          ברשותכם יש לי הערה,

                          העוגה היפה של הנתונים מראה את הזמן הממוצע שלוקח לפניות להיפתר
                          ממש לא רלוונטי לעניין כמות הנקודות שהמשתמש החליט להקדיש לעניין.

                          אסביר:
                          אין שום קשר בין הנקודות שהקדיש הלקוח לבין סוג הפניה,
                          כי יכול להיות שמדובר בפניה די פשוטה, והלקוח שם עבורה רק נקודה אחת = טיפול סופר מהיר תוך 5 דקות...
                          ויכול להיות שהלקוח החליט לשים שלוש נקודות ואין לו שמץ של מושג לגבי המורכבות של הפיתרון לפנייתו = טיפול שאורך יותר מיממה...

                          לכן,
                          אם יורשה לי, אני חושב שבכדי לתת ללקוחות תחזית משוערת של זמן הטיפול, זה אמור להיות תלוי במורכבות הפניה, ולא במס' הנקודות.
                          (נאמר גרף שיוכל להגדיר בערך פניות לפי דרגת מורכבות, לעומת פניות פשוטות הנענות במהירות.

                          או,
                          לחילופין אפשר לערוך גרף המציג את מהירות המענה הראשוני שקיבלה הפניה.
                          כלומר: בד"כ (מנסיוני בלבד...) מתי שמדובר בפניה מורכבת, הלקוח מקבל הודעה ע"כ שזה מורכב ועתיד לקחת זמן...
                          או,
                          כמה זמן עד שהפני קוטלגה (בדיקת קובץ/וידאו/טיפולמקצועי/ וכו')

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מ. פינחסי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            נטפרי שידרגו את ההערכת הזמן!

                            1
                            fb5fc72c-a457-4284-9c95-34a80c82a9fc-image.png
                            2

                            5e75c8a4-d503-4a84-b17b-8b448937ab76-image.png

                            אגב, ההערה למטה שיתכן שהפניות של 3 נקודות טופלו לאט יותר בגלל המורכבות שלהם, חשובה ביותר!!
                            ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.

                            אולי כדאי שנטפרי ישדרגו עוד יותר ויכתבו:
                            X% מהפניות שנשלחו בשעה הזאת מהסוג: בדיקת אתר/תמונה/וידאו, ויהיה אפשרות לבחור סוג.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                            • מ מנותק
                              מטעמים @מ. פינחסי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                              ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.

                              לדעתי ממש לא.
                              אנשים שולחים 3 נקודות עבור נושא שחשוב להם, והם ממש לא מסתכלים האם זה מורכב לנטפרי או לא.
                              אני יכול להגיד לך על עצמי שאני משתמש לרוב ב-3 נקודות רק מתי שאני צריך איזה סרטון דחוף ביוטיוב... לא זכור לי שזה עניין מורכב!

                              magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מטעמים
                                נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                                אגב,
                                משהו מעניין,

                                שמתם לב שנקודה אחת ו-3 נקודות זה אותם אחוזים פחות או יותר??
                                ורק ב-2 נקודות זה משתנה??

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ מנותק
                                  משה 0527
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  ממש נהדר
                                  יש"כ לכל המפתחים והעושים לש"ש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מ מנותק
                                    מעמד
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    ואני עדיין לא הבנתי בשביל מה העוגה
                                    מילא אם היה מתווסף צבע מתוך העוגה הזו, אז היה מובן לי מתי פנייתי תענה ע"י העוגה הזו
                                    אבל כעת לא מובן למה היא נדרשת ? איך אני יכול לדעת האם פנייתי תענה תוך 5 דקות, 30 דקות או יום
                                    טוב, נחכה ונראה מתי נטפרי תפתיע אותנו עוד

                                    yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • yzahnY מנותק
                                      yzahn @מעמד
                                      נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                      @מעמד לא הבנת
                                      נטפרי עדיין לא זכו לנבואה או רוח הקודש. הם לא יודעים כמה זמן ייקח עד שהפנייה תענה. הם רק מציגים לך את הסטטיסטיקות ואתה אמור לסנכרן את הציפיות שלך לפי זה.
                                      איך לתרגם את הנתונים לשפת המעשה?
                                      תלוי באופי, אם אתה אופטימי אתה אומר לעצמך "ואוו, אני רואה שהחלק הכי גדול בעוגה נענו תוך 30 דקות, הלוואי שגם הפנייה שלי יהיה כך!"
                                      אם אתה פסימי אתה אומר לעצמך "כן... נכון... אבל יש את ה-5 אחוז שנענו רק כעבור יומיים 😿 "

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • yzahnY מנותק
                                        yzahn
                                        נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                        @מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                        נטפרי שידרגו את ההערכת הזמן!

                                        ממש יפה!
                                        כמעט לא נשארו לי תלונות...

                                        @מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                        כרגע תמיד מופיע הנתון של כמה טופלו תוך חמש דקות. אני רק חושב לעצמי בקול שאולי כדאי יותר לכתוב תוך כמה זמן טופלו רוב הפניות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • מ מנותק
                                          מעמד @yzahn
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                          @מעמד לא הבנת
                                          נטפרי עדיין לא זכו לנבואה או רוח הקודש. הם לא יודעים כמה זמן ייקח עד שהפנייה תענה. הם רק מציגים לך את הסטטיסטיקות ואתה אמור לסנכרן את הציפיות שלך לפי זה.
                                          איך לתרגם את הנתונים לשפת המעשה?
                                          תלוי באופי, אם אתה אופטימי אתה אומר לעצמך "ואוו, אני רואה שהחלק הכי גדול בעוגה נענו תוך 30 דקות, הלוואי שגם הפנייה שלי יהיה כך!"
                                          אם אתה פסימי אתה אומר לעצמך "כן... נכון... אבל יש את ה-5 אחוז שנענו רק כעבור יומיים 😿 "

                                          כלומר שעשו את זה רק כדי להוריד ציפיות ותלונות על כמה זמן פניה תענה ??
                                          זאת אומרת רק על הצד המורלי ?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • magicodeM מנותק
                                            magicode @מטעמים
                                            נערך לאחרונה על ידי magicode

                                            @מטעמים אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                            @מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                            ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.

                                            לדעתי ממש לא.
                                            אנשים שולחים 3 נקודות עבור נושא שחשוב להם, והם ממש לא מסתכלים האם זה מורכב לנטפרי או לא.
                                            אני יכול להגיד לך על עצמי שאני משתמש לרוב ב-3 נקודות רק מתי שאני צריך איזה סרטון דחוף ביוטיוב... לא זכור לי שזה עניין מורכב!

                                            פניה מורכבת זה בדרך כלל פניה שהלקוח מאוד חשוב לו ולכן הוא מפגין חשיבות על ידי זה שהוא שם 3 נקודות.
                                            וגם אם אין שמה 3 נקודות הוא מוסיף אחר כך. כי הוא חושב שככה זה יטופל יותר מהר כי הוא רואה שלוקח זמן.

                                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון