• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    זמן משוער לטיפול פניה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    38 פוסטים 16 כותבים 2.0k צפיות 12 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • yzahnY מנותק
      yzahn @מעמד
      נערך לאחרונה על ידי

      @מעמד לא הבנת כי זה באמת לא מספיק ברור...
      לכאורה נראה לפום ריהטא שזה מציג סטטיסטיקות על פניות קודמות. בגרף מוצג איזה אחוזים מהפניות שנפתחו בשעה זו נענו תוך:

      • 5 דקות
      • 30 דקות
      • שעה
      • 3 שעות
      • יום
      • מעל יום

      בפתיחה ראשונית של החלון מוצג מידע על כלל הפניות
      אם מוסיפים נקודות אפשר לראות מידע על פניות עם מספר נקודות זהה למספר שהוספת.

      אתה צריך לעשות ניחוש מושכל לפי המידע שלפניך לנסות לקבל זמן משוער לפנייה שלך...

      מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • מ מנותק
        מעמד @yzahn
        נערך לאחרונה על ידי מעמד

        @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

        אתה צריך לעשות ניחוש מושכל לפי המידע שלפניך לנסות לקבל זמן משוער לפנייה שלך...

        אז אני באמת לא יודע לנחש...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • yzahnY מנותק
          yzahn
          נערך לאחרונה על ידי yzahn

          אגב, שורות אלו:
          5628574d-f816-4f8e-ad0b-9d4d62a9f3bd-image.png

          לכאורה יותר טוב להציג אותם בכיוון ימין לשמאל.
          (עריכה: עכשיו אני רואה שזה canvas ואם כן זה יכול להיות קצת בעיה כי אולי זה לא בשליטתכם)

          מ S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מעמד @yzahn
            נערך לאחרונה על ידי מעמד

            @yzahn מפוקסל (לא נשלח לבדיקה)
            עריכה: כבר לא

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • גמליאל-הג מנותק
              גמליאל-ה @yzahn
              נערך לאחרונה על ידי

              @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

              להוסיף כמה מילות הסבר, שמדובר במידע היסטורי, ושזה לא משליך על העתיד.

              זה נראה לי מובן מאליו.
              גם התור לבנק, אגד, או אפילו קלקו, נשען על מידע 'היסטורי'.
              לפי מה שהבנתי לא מדובר בנתונים היסטוריים מימי הביניים, אלא על השבוע - שבועיים האחרונים, מפולח לפי שעות כמו שציינת.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ליכטל מנותק
                ליכט
                נערך לאחרונה על ידי

                מי מתנדב לעדכן כאן:http://wiki.netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי ?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מעמד @ליכט
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ליכט אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                  מי מתנדב לעדכן כאן:http://wiki.netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי ?

                  אני חושב שזה עדיין מוקדם לעדכן כל עוד זה לא ברור תוך כמה זמן נענית הפניה
                  האופציה שנוספה היא עדיין לא מספיק ברורה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S מנותק
                    Shaye @yzahn
                    נערך לאחרונה על ידי

                    קודם כל, תודה על הפיצ'ר החדש.
                    ברצוני להוסיף שתי הצעות קטנות לשיפור:

                    1. אני חושב שמאוד יכול להועיל אם (בנוסף ל-modal עם התרשים) יופיע גם הודעה קצרה מתחת לשורת הנקודות משהו כמו "זמן משוער לטיפול בפנייתך: כ-X דקות" (ויהיה חשוב להוסיף גם tooltip שמבהירה שנתון זה, שהמידע הינו רק השערה המבוססת רק נתוני העבר וכו').

                    2. בנוסף לחישוב זמן טיפול בפנייה על בסיס נתוני העבר, יהיה נכון גם להציג מידע שקשור לפעילות של מערכת הפניות, כי לא הגיוני שאם מישהו שולח פנייה ב-12 בלילה, שיופיע "זמן משוער לטיפול בפנייה כ-9 שעות", אלא "מערכת הפניות ייפתח מחר ב-8" + "זמן משוער לטיפול בפנייה כשעה".

                    (אני מבין שהצעה 2 יותר מסובכת, כי מנסיוני אני יודע ששעות הפעילות די גמישה לפעמים..., אבל בהחלט אפשר לבנות מנגנון שמעודכן בזמן אמת בפעילות המערכת, או/ו מערכת שנותנת את האפשרות לסמן עד איזה פנייה ברשימה יטופל היום, ולהציג נתונים בהסתמך על זה).
                    נדמה לי שזה תכונה מאוד חשובה ששווה להשקיע בה.

                    @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                    לכאורה יותר טוב להציג אותם בכיוון ימין לשמאל.
                    (עריכה: עכשיו אני רואה שזה canvas ואם כן זה יכול להיות קצת בעיה כי אולי זה לא בשליטתכם)

                    נראה שהתרשים בנוי עם Chart.js, ויש להם תמיכה ב-rtl ראה כאן. אז אין תירוצים...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                    • by6199B מנותק
                      by6199 @פלא כ
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @פלא-כ אתה צודק רעיונית, עד שהבקשה שלך תיושם יקח הרבה מאוד זמן.
                      כבר ביקשתי לפני שנתיים ראה כאן וכנראה שיש איזה תהליך של אבולוציה בהתנהלות של נטפרי, אז חלק מתומכי נטפרי פסלו את הרעיון מכל וכל כמעט.

                      מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מאןדהומ מנותק
                        מאןדהו @by6199
                        נערך לאחרונה על ידי מאןדהו

                        @by6199 ההסבר בשינוי, שאז עוד היה צורך לטפל בבעיות בסיסיות שהיו. כיום, כמעט ואין בעיות, כך שניתן לטפל בשיפור הנוחות.

                        by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • by6199B מנותק
                          by6199 @מאןדהו
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מאןדהו איני יודע את מי אתה מייצג במה שאתה אומר.
                          אני הגבתי על מה שעובדי נטפרי הגיבו שם, ועכשיו השתנה שכנראה יש איזה תהליך שצריך לעבור עד שיקרה

                          מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מאןדהומ מנותק
                            מאןדהו @by6199
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @by6199 לא מייצג, רק נותן פרשנות. למה היום משקיעים בדברים שפעם חשבו שהם מיותרים.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מ. פינחסי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              לא זכיתי לראות את הפיתוח החדש...
                              איפה אפשר לראות?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מעמד @מ. פינחסי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מ-פינחסי כנס לפניה חדשה תלחץ על השורה הזו
                                8959e2e7-eb9e-4500-8830-cdd5f51c9562-image.png

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ מנותק
                                  מ. פינחסי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @ליכט
                                  זה טוב?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מככב @yzahn
                                    נערך לאחרונה על ידי מככב

                                    @yzahn אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                    לא הבנת כי זה באמת לא מספיק ברור...

                                    זה בהחלט לא ברור!!
                                    יש אפשרות להצביע על זה לפיתוח?
                                    זה יחסוך בהחלטה האם להוסיף נקודות לפניה או לאו.

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מ. פינחסי @מככב
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מככב אין צורך להעלות בהצבעה לפיתוח, כי נטפרי כבר מפתחים את זה.
                                      דף ההצבעות מיועד בשביל שיקול של דעת של נטפרי מה לפתח קודם.
                                      אבל זה כבר בפיתוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • מ מנותק
                                        מטעמים
                                        נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                                        ברשותכם יש לי הערה,

                                        העוגה היפה של הנתונים מראה את הזמן הממוצע שלוקח לפניות להיפתר
                                        ממש לא רלוונטי לעניין כמות הנקודות שהמשתמש החליט להקדיש לעניין.

                                        אסביר:
                                        אין שום קשר בין הנקודות שהקדיש הלקוח לבין סוג הפניה,
                                        כי יכול להיות שמדובר בפניה די פשוטה, והלקוח שם עבורה רק נקודה אחת = טיפול סופר מהיר תוך 5 דקות...
                                        ויכול להיות שהלקוח החליט לשים שלוש נקודות ואין לו שמץ של מושג לגבי המורכבות של הפיתרון לפנייתו = טיפול שאורך יותר מיממה...

                                        לכן,
                                        אם יורשה לי, אני חושב שבכדי לתת ללקוחות תחזית משוערת של זמן הטיפול, זה אמור להיות תלוי במורכבות הפניה, ולא במס' הנקודות.
                                        (נאמר גרף שיוכל להגדיר בערך פניות לפי דרגת מורכבות, לעומת פניות פשוטות הנענות במהירות.

                                        או,
                                        לחילופין אפשר לערוך גרף המציג את מהירות המענה הראשוני שקיבלה הפניה.
                                        כלומר: בד"כ (מנסיוני בלבד...) מתי שמדובר בפניה מורכבת, הלקוח מקבל הודעה ע"כ שזה מורכב ועתיד לקחת זמן...
                                        או,
                                        כמה זמן עד שהפני קוטלגה (בדיקת קובץ/וידאו/טיפולמקצועי/ וכו')

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מ. פינחסי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          נטפרי שידרגו את ההערכת הזמן!

                                          1
                                          fb5fc72c-a457-4284-9c95-34a80c82a9fc-image.png
                                          2

                                          5e75c8a4-d503-4a84-b17b-8b448937ab76-image.png

                                          אגב, ההערה למטה שיתכן שהפניות של 3 נקודות טופלו לאט יותר בגלל המורכבות שלהם, חשובה ביותר!!
                                          ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.

                                          אולי כדאי שנטפרי ישדרגו עוד יותר ויכתבו:
                                          X% מהפניות שנשלחו בשעה הזאת מהסוג: בדיקת אתר/תמונה/וידאו, ויהיה אפשרות לבחור סוג.

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                          • מ מנותק
                                            מטעמים @מ. פינחסי
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מ-פינחסי אמר בזמן משוער לטיפול פניה:

                                            ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.

                                            לדעתי ממש לא.
                                            אנשים שולחים 3 נקודות עבור נושא שחשוב להם, והם ממש לא מסתכלים האם זה מורכב לנטפרי או לא.
                                            אני יכול להגיד לך על עצמי שאני משתמש לרוב ב-3 נקודות רק מתי שאני צריך איזה סרטון דחוף ביוטיוב... לא זכור לי שזה עניין מורכב!

                                            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון