• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: חבילת התקנה לנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    45 פוסטים 20 כותבים 3.1k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • לליל מנותק
      ללי @Chocolate
      נערך לאחרונה על ידי

      @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

      @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

      לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי

      מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
      במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
      משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.

      לגמריי מסכימה
      היה לנו כמה בעיות במהלך השנים
      שהמתכנת שלנו כבר כמעט התיאש
      כל אחד שלח אותנו למקום אחר
      וזה היה כן בעית חסימה
      לדעתי שיהיה צוות מתכנתים/טכנאים/נותני שרות בתשלום
      ולשלם להם לפי שעות
      אפילו מצידי שלא יהיה קשור לנטפרי
      אבל כאלה שמבינים את המערכות של נטפרי ונטפרי מוכנים לתת להם גישה או לדבר איתם
      כל הבעיה שלפעמים זה שיח חרשים
      המתכנת של החברה לא מכיר את נטפרי
      נטפרי טוענים שההקלטה חלקה ופתוחה
      והלקוח בתווך לא מבין למה הוא תקוע כבר שבוע
      וח"ו זה לא בא ממקום של תלונה
      אנחנו כבר שנים בנטפרי מרוצים
      גם השרות מצוין וכו
      אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
      לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
      פינג פונג פונג פונג
      אם היה מישהו חיצוני בתשלום מטעם נטפרי זה היה לדעתי הרבה יותר מקל

      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
      • M מנותק
        MERS @ללי
        נערך לאחרונה על ידי

        @ללי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

        @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

        @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

        לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי

        מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
        במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
        משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.

        לגמריי מסכימה
        היה לנו כמה בעיות במהלך השנים
        שהמתכנת שלנו כבר כמעט התיאש
        כל אחד שלח אותנו למקום אחר
        וזה היה כן בעית חסימה
        לדעתי שיהיה צוות מתכנתים/טכנאים/נותני שרות בתשלום
        ולשלם להם לפי שעות
        אפילו מצידי שלא יהיה קשור לנטפרי
        אבל כאלה שמבינים את המערכות של נטפרי ונטפרי מוכנים לתת להם גישה או לדבר איתם
        כל הבעיה שלפעמים זה שיח חרשים
        המתכנת של החברה לא מכיר את נטפרי
        נטפרי טוענים שההקלטה חלקה ופתוחה
        והלקוח בתווך לא מבין למה הוא תקוע כבר שבוע
        וח"ו זה לא בא ממקום של תלונה
        אנחנו כבר שנים בנטפרי מרוצים
        גם השרות מצוין וכו
        אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
        לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
        פינג פונג פונג פונג
        אם היה מישהו חיצוני בתשלום מטעם נטפרי זה היה לדעתי הרבה יותר מקל

        זה רעיון חזק מאוד- שיהיו אנשי מחשבים משלנו שיסכימו לקחת ע"ע עבודות כאלו בתשלום ושיוכלו לפתוח כתובות IP של נתבים וכו' [מה שהבנתי שדובר בתחילת הנושא]- השאלה מה @magicode אומר על העניין?

        A משרדימ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • A מנותק
          aiib @MERS
          נערך לאחרונה על ידי

          @MERS אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

          השאלה מה @magicode אומר על העניין?

          בשביל זה העלתי את הנושא לאחר שראיתי את הבעיה ממקור קרוב. מקווה שאנשים יעלו את הנקודות החשובות שיעזרו ל @magicode לקבל את ההחלטות שלו לתועלת הכלל

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • משרדימ מנותק
            משרדי @MERS
            נערך לאחרונה על ידי

            @MERS אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

            ושיוכלו לפתוח כתובות IP של נתבים וכו'

            אני לא מבין, כמה זמן לוקח כיום בפניות עד שפותחים כתובת כזאת?
            פניה עם נקודה?
            בין שלוש שניות, לדקות ספורות.
            אז מה זה בא לפתור?

            @ללי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

            אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
            לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
            פינג פונג פונג פונג

            היה לכם מקרה אחד, בו נטפרי טענו שלא קשור לסינון והתברר כקשור?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • magicodeM מנותק
              magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.
              אז לא. הכל תלוי בסיעתא דשמיא.
              לתומכים שלנו יש כישורים המספקים לפתור את התקלות אך הקב"ה מעוור את עיניהם מתי שהוא רוצה לעשות נסיון לגולש המדובר.
              לאחרונה דיברו פה על פניה שהתומכים לא שמו לב לבעיה.
              ולרוב הבעיות האלו לא קשורות לנטפרי ישירות אלא בצורה עקיפה מאוד מאוד.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              A L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
              • A מנותק
                aiib @magicode
                נערך לאחרונה על ידי aiib

                @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.

                זאת לא הנקודה. הנקודה היא שגם כשיש כסף צריך תומך שיהיה צמוד אליך ולפעמים אפילו צמוד פיזית. וזה מטרת ההצעה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                • CtrlAltDelC מנותק
                  CtrlAltDel
                  נערך לאחרונה על ידי

                  מצד אחד התמיכה דרך מערכת הפניות הוא מאוד טוב
                  מצד השני אני נתקל באנשים (בעיקר מחו"ל) שאומרים לי כל הזמן שאין שירות בנטפרי, בסינון X כשיש לי בעיה אני מתקשר להחברה ובתוך 3-4 דקות גג יש לי נציג על הקו ומסדר לי הבעיה על המקום,
                  בנטפרי אין עם מי לדבר.

                  משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • משרדימ מנותק
                    משרדי @CtrlAltDel
                    נערך לאחרונה על ידי משרדי

                    @CtrlAltDel אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                    מצד אחד התמיכה דרך מערכת הפניות הוא מאוד טוב
                    מצד השני אני נתקל באנשים (בעיקר מחו"ל) שאומרים לי כל הזמן שאין שירות בנטפרי, בסינון X כשיש לי בעיה אני מתקשר להחברה ובתוך 3-4 דקות גג יש לי נציג על הקו ומסדר לי הבעיה על המקום,
                    בנטפרי אין עם מי לדבר.

                    מי החליט שדרך הטלפון זה דרך טיפול נכונה?
                    בגלל שכך רגילים?
                    כל זה לא יעזור לתקלות מסובכות.

                    a0533057932A ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • a0533057932A מנותק
                      a0533057932 @משרדי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @משרדי ?
                      במחילה אין קשר בין זה לזה
                      אדם מקבל מנה טלפוני מטבע הדברים יעשה הקלטות תעבורה כמו שאומרים לו וכד'
                      הרגש הוא שיש לך עם מי לדבר
                      אתה רואה שמטפלים מקבל תשובה מאדם ולא הודעה במייל אחרי שעה תן הקלטת תעבורה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ח מנותק
                        חיים כהן @משרדי
                        נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

                        @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                        מי החליט שדרך הטלפון זה דרך טיפול נכונה?
                        בגלל שכך רגילים?
                        כל זה לא יעזור לתקלות מסובכות.

                        מדברים כאן על סחבת ופינג פונג, וזה נפתר עם שיחת טלפון ישירה ורציפה עם תומך עד לקבלת הפיתרון.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                        • CtrlAltDelC מנותק
                          CtrlAltDel
                          נערך לאחרונה על ידי

                          נכון מאוד, זה מה שאמרתי
                          בשיחה על הטלפון הנציג מסדר את הבעיה על המקום
                          משא"כ במערכת הפניות אתה מקבל כל מיני הוראות תעשה ככה, תקליט זה , וכו' וכו'
                          יש אנשים שלא מבינים בכל הדברים האלו ובוודאי זה הרבה יותר קל להתקשר ולסדר את זה

                          משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • משרדימ מנותק
                            משרדי @CtrlAltDel
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @CtrlAltDel זה לא נכון שנציג מסדר על המקום, כשיודעים מה הבעיה ואיך אפשר לסדר אותה עושים אותה גם בפניה על המקום.
                            הרווח הגדול בשליטה, זה שלא צריך להמתין בין הקלטה להקלטה (הרי גם הנציג מבצע הקלטה), ו/או עניין של הרגשה שמישהו איתך צמוד.
                            אני אישית, הייתי מעדיף כשאני פונה לחברה כלשהי להשאיר פניה באתר וללכת הלאה.

                            ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ChocolateC מנותק
                              Chocolate @משרדי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                              אני אישית, הייתי מעדיף כשאני פונה לחברה כלשהי להשאיר פניה באתר וללכת הלאה.

                              לא כשמשהו תוקע אותך ואתה לא יכול להמשיך

                              משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • משרדימ מנותק
                                משרדי @Chocolate
                                נערך לאחרונה על ידי משרדי

                                @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                לא כשמשהו תוקע אותך ואתה לא יכול להמשיך

                                אני מנסה לחשוב, מה היה קורה, אילו היה אופציה לשלם חמש שקל, בשביל לקבל תומך טלפוני מיידי.
                                היו משתמשים לזה?
                                יש לי כזה הרגשה, שברגע שזה יגיע לכסף כולם יעלמו.

                                M A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • M מנותק
                                  mashav @משרדי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @משרדי ברור שכן!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • A מנותק
                                    aiib @משרדי
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                    @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                    לא כשמשהו תוקע אותך ואתה לא יכול להמשיך

                                    אני מנסה לחשוב, מה היה קורה, אילו היה אופציה לשלם חמש שקל, בשביל לקבל תומך טלפוני מיידי.
                                    היו משתמשים לזה?
                                    יש לי כזה הרגשה, שברגע שזה יגיע לכסף כולם יעלמו.

                                    שים לב שההצעה המקורית שלי בתחילת הפוסט היתה לגבי חבילה בתשלום מלא.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • L מנותק
                                      loters @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                      נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.
                                      אז לא. הכל תלוי בסיעתא דשמיא.
                                      לתומכים שלנו יש כישורים המספקים לפתור את התקלות אך הקב"ה מעוור את עיניהם מתי שהוא רוצה לעשות נסיון לגולש המדובר.
                                      לאחרונה דיברו פה על פניה שהתומכים לא שמו לב לבעיה.
                                      ולרוב הבעיות האלו לא קשורות לנטפרי ישירות אלא בצורה עקיפה מאוד מאוד.

                                      @magicode
                                      אני חושב שמתכוונים לענין הברור שעסק או מוסד גדול (ואפילו לא כ"כ גדול) שצריך חיבור לאינטרנט לא יכול לחכות למוקד הפניות וכדו' שיעזרו לו, כי הוא צריך פתרון כולל ומיידי.
                                      מיידי זה ברור. כולל - כוונתי שמישהו ייקח על עצמו את הבעיה ולדאוג לפתרון מול כל הגורמים, בין אם יהיה ספק בין אם יהיה הסינון. אבל עסקים יסכימו לשלם הרבה כסף כדי שהבעיה שלהם תהיה איזו שתהיה בחיבור או בקישוריות כלשהי תיפתר כמה שיותר מהר. בלי להתעסק עם זה ולבזבז שעות זמן כוחות ומאמץ.

                                      בשביל זה צריך טכנאים חיצוניים שייקחו כסף (וכסף טוב, כמו שרגילים לקחת בתחום הזה) כדי לפתור הענין, אבל בשביל זה צריך אכן התגייסות גם של הספק וגם של נטפרי כדי לתת לאותם טכנאים גישה או עכ"פ מענה מיידי עם נציג וכו'.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                      • משרדימ מנותק
                                        משרדי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        אני עדיין חושב, שכשזה יגיע למעשה אף אחד לא ישלם שקל.

                                        משפחת כהןמ M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • משפחת כהןמ מנותק
                                          משפחת כהן @משרדי
                                          נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                                          @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                          אני עדיין חושב, שכשזה יגיע למעשה אף אחד לא ישלם שקל.

                                          כשבן אדם בלחץ עם עבודה דחופה (ובפרט אם הוא זה יזם מעבר המשרד לנטפרי, כמו אצלי) הוא מוכן למשכן את הדירה שלו עבור טיפול בתקלה...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • M מנותק
                                            mashav @משרדי
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @משרדי אני לא מבין, אם היתה תקלה במחשב היה מזמין טכנאי בכסף, לא? אז עכשיו יש לו תקלה בסינון, מה ההבדל?

                                            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון